Stranica 17 od 37

Poslato: Ned Sep 25, 2016 2:32 pm
od vatovec
@nidza ako nije tajna koliko para košta to zadovoljstvo? :)

Sent from LG V10

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Ned Sep 25, 2016 2:51 pm
od Zillgian
Drugar, odgovori na sva tvoja pitanja su već dati i obrazloženi na forumu. Siguran sam da ćeš ih pronaći ako samo malo "pročačkaš" po ovom dijelu foruma.

Re:

Poslato: Ned Sep 25, 2016 4:29 pm
od Vlada R
vatovec napisao:Da li neko zna gde mogu da kupim originalne otirače za 159ku?
Mogu i bilo koji drugi ali da mogu da se nataknu tj. da imaju klip ili kako se to zove već da se ne mrdaju po podu... :)

I još jedno pitanje : koje snage akumulator ide u 159?
Sent from LG V10
Ako gledaš gumene onda je najbolje što ćeš naći za umerene pare (cca 40€) Gledring. Ja sam njih uzeo pa napravio šablon po kome su mi napravili tekstilne.

Aku je fabrički 60Ah a mislim da u 3.2 i 2.4 ide 80Ah. Kako bilo, najduže što može da stane u onaj nosač je 315 mm pa šta nađeš da je do te dužine stavi slobodno (u toj dužini budu 85-100Ah). Ako nećeš da uzimaš aku većeg kapaciteta gledaj da bude što jače udarne snage jer je to ono što dizel motor zna da ceni.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pon Sep 26, 2016 9:06 am
od Zillgian
nidza napisao:Nešto sam uradio na svom autu što verovatno retko ko radi na 159 - odradio sam remont anlasera, tj. startera. Naime retko kojoj starter uopšte radi kako treba, svima vergla sporije nego što treba, muči se, usled čega da li pumpa ne može da ostvari pritisak, ili kao kod VAG računar blokira paljenje kola ako motor nema određene obrtaje. Sve 159tke na kraju upale, ali to nije taj zvuk zdravog paljenja.

Sad kako pali auto, dizel, star deceniju, koji je zgazio dobru kilometražu... Ne biste verovali svojim očima i ušima. :)

Ljudi čačkaju svašta na autu, remontuju dizne, menjaju grejače, akumulator i slično, a u stvari uopšte nije problem u tome.
Snimi video pa postavi kao referencu za ostale :)

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Sep 28, 2016 6:41 pm
od Pele
Da li neko zna da li ide neki O ring ili dihtung na ovom kucistu regulatora #6. Ako ide gdje mogu pronaci koje su dimenzije? Hvala

https://postimg.org/image/y3rjn3p9x/5b603f95/

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Sep 28, 2016 6:44 pm
od BobanR
Na 2.4 ide na usisnoj cevi, ali neki O-ring treba da postoji na tom spoju

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Okt 05, 2016 12:55 am
od nikola016
Oduvek me interesovala jedna stvar vezana za 159-ku, naime zimus sam probao kad je napadao sneg da povucem rucnu pri nekih 20 na sat na raskrsnici i auto je nastavio normalno da ide uz pistanje da je povucena rucna, kasnije ugasim asr, isto, ugasim i vdc isto, dok na skupu na Adi, onaj sa crnom 2.4 iz Slovenije, vuce rucnu lagano....u cemu je fora? Naime rucna mi odlicno radi kada auto stoji, i na tehnickom su isto rekli...:)

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Okt 05, 2016 8:46 am
od bums85
Smrzla ti sajla

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Okt 05, 2016 6:59 pm
od nikola016
Nije, rucna radi vrhunski dok auto stoji, na velikoj nizbrdici je drzala auto bez kocnice lagano, takodje kad se digne rucna auto nema sanse da krene, rucna radi kako treba, verovatno je nesto softverski

Poslato: Sre Okt 05, 2016 8:40 pm
od nidza
Sajla ide direktno na pločice i pritiska ih uz disk. Nema tu nikakvog softvera.

Po snegu si blokirao točkove i ne možeš da zaustaviš auto zadnjim točkovima ako si se kretao unapred.

Zapravo nisam siguran šta si uopšte napisao da ti se desilo.

Tapatalk

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Okt 06, 2016 12:05 am
od nikola016
Nemoguce je aktivirati rucnu kod mene u voznji, cuje se pistanje kao upozorenje da je dignuta rucna, auto nastavlja normalno pravo, u mestu kada se digne rucna nemoguce je pomeriti auto, takodje auto stoji na uzbrdici/nizbrdici nimalo se ne pomera, i na tehnickom su rekli da rucna odlicno radi. Takodje se i sama rucna pomera vrlo lako i ide do kraja, na 147 mi je zapekla bila sajla nije mogla do kraja da se povuce znam kako izgleda to :)

Po snegu nisam mogao da blokiram tockove, vec je auto nastavio normalno da se krece, o tome se radi :D hteo sam malo da se igram po snegu nocu ali auto ne dozvoljava

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Okt 06, 2016 7:17 am
od MiloshBg
Ne znam cemu to igranje... s' obzirom da rucna nije ni preporucena a ni napravljena za povlacenje u toku voznje odnosno kad je vozilo u pokretu. Ako se secate i u auto skoli je ona nazivana parkirnom kocnicom i kao takvu je i treba koristiti.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Čet Okt 06, 2016 7:38 am
od nidza
Sad te kapiram. 159 je teška i ima ručnu na zadnjim diskovima. Može da se zaustavi auto u vožnji, ali to ide veoma teško. Kad izlazim iz garaže imam ritual da zaustavim moj auto ručnom, i to radi, ali ne baš odsečno, nego ga zaustavi posle 2 metra tek (pri brzini <10km/h).

Mora sajla da bude nova, zategnuta, kočnice zadnje odlične, tople i mogao bi da zaustaviš auto.

Ne postoji softver, nego jednostavno tvoja ručna nedovoljnom silom pritiska točkove i zato u brzini slabo usporava auto, ali je dovoljna za parking.

Myth busted.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pet Okt 07, 2016 12:04 am
od nikola016
Moguće mada sam probao po ledu i nije htela a tada je mnogo lakše zaključati točkove, ručnu ni ne bih koristio za zezanje po suvom ili mokrom asfaltu jer auto čuvam, ali opet toliko težak auto na ovakvoj nizbrdici je stojao u mestu lagano u leru dok radi motor, zadnji diskovi i pločice su u super stanju menjani su nešto pre moje kupovine a ja sam prešao 18kkm do sada, ma nije ni bitno samo me interesovalo o čemu se radi :D

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Pet Okt 07, 2016 3:59 pm
od nidza
Na ledu ti je blokirala točkove sigurno, nego je auto nastavio da ide pravo sa zaustavljenim zadnjim točkovima, kao na sankama. Zato su ti se i popalile ABS/VDC greške verovatno. Imao sam taj sučaj sa starom ručnom na ledu, gde su točkovi ostali blokirani nakon što sam spustio ručnu. Posle su se odglavili ubrzo, ali posle par destina metara su krenule greške da iskaču.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sub Okt 08, 2016 1:04 am
od nikola016
Ma nije, evo kad bude zima snimicu, znam kako izgleda kada blokiraju tockovi, vozio sam se i u drugim kolima, em se cuje em auto kao da poskakuje, plus se oseca da dupe bezi i da je volan laksi, kod mene je sve isto kao da rucna nije povucena, uz pistanje upozorenja :D

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Ned Okt 16, 2016 1:25 am
od bums85
Da li je moguce zameniti brzinomer i pokazivace goriva i temperature na 159 pre ristajlinga sa novijim koji su isli na model od 2008? Ako se dobro secam na 156 brzinomer nije pokazivao kilometrazu ako se zameni, pa ne znam jel ima nekih problema na 159

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Ned Okt 16, 2016 8:39 am
od G0XY
Može naravno,kao što možeš i obične cajgere da zameniš TI cajgerima.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Ned Okt 16, 2016 9:28 am
od Zillgian
Da li je potrebna kakva igranka sa bord kompjuterom?

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Ned Okt 16, 2016 9:40 am
od G0XY
Možda eventualno treba da se odradi proxy alignment u MES,ali nisam 100% siguran.Znam da kada se menja radio,mora da se odradi proxy alignment,da ne blinka kilometraza.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Ned Okt 16, 2016 11:07 am
od nidza
Zillgian napisao:
nidza napisao:Nešto sam uradio na svom autu što verovatno retko ko radi na 159 - odradio sam remont anlasera, tj. startera. Naime retko kojoj starter uopšte radi kako treba, svima vergla sporije nego što treba, muči se, usled čega da li pumpa ne može da ostvari pritisak, ili kao kod VAG računar blokira paljenje kola ako motor nema određene obrtaje. Sve 159tke na kraju upale, ali to nije taj zvuk zdravog paljenja.

Sad kako pali auto, dizel, star deceniju, koji je zgazio dobru kilometražu... Ne biste verovali svojim očima i ušima. :)

Ljudi čačkaju svašta na autu, remontuju dizne, menjaju grejače, akumulator i slično, a u stvari uopšte nije problem u tome.
Snimi video pa postavi kao referencu za ostale :)
Snimio prvo jutarnje paljenje:
[video][/video]

Zaboravio sa snimim kad je vruć, vrti još brže, trenutno sastavi.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Okt 19, 2016 5:55 am
od Pele
Jucer mi je izbacilo poruku "change oil" sa logom kantice za motorno ulje. Kad sam to ponistio na dijagnostici

https://postimg.org/image/i8x47vdql/0115c453/

Sve je ok ispalo. Pricajuci sa drugom o tome, rece mi da ide neko ulje za taj DPF. Jel me fura ili ...xD

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Okt 19, 2016 6:27 am
od Super_genije
Ne vidim na telefonu koji motor imas, ali razlika postoji, naravno. Za dpf ti treba bar mid SAPS ulje ili jos bolje low SAPS (zbog cadji), odnosno bar acea C2 ili C2/C3.. Mada su tu bitna i odobrenja proizvodjaca, ali to nije bas jednostavno jer su ta odobrenja skupa kao djavo i neke proizvodjace bas zabolje za to. Ako ne znas koje je ulje bolje od fabricke preporuke, udri po preporuci ;)
Tema je dobrano komplikovana, ako te interesuje procitaj stalkerov blog o motornim uljima, kao i komentare.. Nemoj samo neko da te slaze da je gradacija (5w-30, 5w-40) jedina stvar koju treba gledati..

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Okt 19, 2016 8:28 am
od Pele
U pitanju je 1.9 jtdm 8V. Sipao sam Seleniu 5w-30 od pocetka. Znaci vec trecu godinu kako vozim i nikakvih problema nisam imao do jucer.
E sad jel sipam taj dodatak ili?? Izvini nisam bas najbolje skontao.

Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!

Poslato: Sre Okt 19, 2016 9:59 am
od Super_genije
To ti nije nikakav problem, stavise. Kod auta sa dpf-om u MES-u mora, pored resetovanja servisnog intervala, da se uradi i ovaj reset koji si pomenuo. To je potpuno normalno. Mozda je majstor zaboravio to da uradi pri nekom od servisa.
Selenia WR P.E. je sasvim dobro ulje i sem finansijskog aspekta (malcice je skuplje od nekih koja su istog kvaliteta) nema potrebe mijenjati ga.