Poslednjih dana sam bio na tri tehnicka, na jednom tehnickom su smetali srafovi na rubu i osiguraci haube, na drugom su smetali srafovi i volan, na trecem je smetala tabla, volan, zavrsetak auspuha i to sto su 14ke felne. Naravno svi su morali da napomenu da svaka modifikacija zahteva atest.
Yugo 1.1 EFI
Poslato: Ned Dec 23, 2018 5:29 pm
od mali radojica
Pa koliko je komplikovano skinuti srafove sa krila i osigurace haube?
Problem je sve spolja sto se vidi, jer se vozilo slika.
Steta je da posle toliko truda moras da odustanes od auta.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Ned Dec 23, 2018 8:53 pm
od YUgisa
Pa komplikovano je skinuti jer drzi rubove Stvar je da koliko ja znam zakon, barem koliko se na netu, novinama i televiziji moglo videti, to nije ni zabranjeno samo po sebi jer je nekoliko puta receno da ukoliko ne menja fizicke dimenzije, navlaka preko rubova nije prepravka tj modifikacija i kao takva ne podleze atestu. E sad jeste da ja ispod navlake nemam rubove, ali to je drugo nesto, ne vidi se na slici.
Stvar je da svaki tehnicki tj i sami radnici na istom tehnickom imaju svoju neku pricu. Niko mi ne kaze e ovo bas mora da se promeni pa ces proci sigurno, tj naravno svi bi me pustili da je jel sve vraceno na fabricki, ali budimo realni tako nesto nije moguce uraditi tj gubi svaki smisao.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Ned Dec 23, 2018 9:17 pm
od interceptor
Realno život u ovoj državi već odavno gubi smisao a još smo tu...pitanje je samo dokle.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Jan 31, 2019 7:03 pm
od YUgisa
Da nastavimo gde smo stali, poceli smo stidljivo ove godine.
U fazi testiranja verzija 2 airlifta. Karakteristike bi trebale da budu, podizanje auta do 30mm, mogucnost stelovanja visine auta do +20mm (solje imaju navoj kao gewinde), omogucavaju 5mm vise hoda amortizeru u najnizem polozaju (nije nesto kriticno ali kad je ceo hod 20mm onda je 5 mnogo), mogucnost voznje i u dignutom rezimu, ne samo za potrebe prelaska preko lezeceg/bankine, veca odbojna guma sto bi trebalo da umanji udar na karoseriju u slucaju da se zvekne u neki krater na putu (plus vec pomenutih 5mm dodatnog hoda amortizera), drugacije sprovedeno crevo koje bi trebalo da smanji sanse da se probusi i robusnija izrada sa debljim O ringovima: https://flic.kr/p/SvKsKw
Za nekih 10ak dana cemo probati kad zavrsim airlift Pa ako uspemo onda sklapanje nazad, dovrsavanje nekih stvari sto nisam stigao, pa onda treba videti oil accumulator can, pa videti da li cu Kulu da probam ponovo da poboljsam vreme ili Miseluk ili da uklopim oba, pa onda ce trebati videti da se auto rasklopi skroz, odradi cela karoserija i sklopi do jeseni pa onda trazimo sponzore tokom zime i onda sledece godine opet vratiti na ovo, pa vratiti nazad pa ako budu dobri sponzori da se uradi glava i neka bregasta i onda da vidimo slalom To je plan za narednih godinu i kusur dana
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Feb 15, 2019 10:27 pm
od YUgisa
Skinut stari airlift i distancer (8mm) na solji, namontiran novi airlift i podignut auto 10mm preko navoja na solji. Ujedno smo ustedili nekih 250g po strani, odnosno nova airlift solja je 330g teza od standardne:
Bice sve vraceno nazad za 10ak dana kada resim taj zadnji branik takodje treba jos da se urade neke stvari koje nisu zavrsene, tipa plastike oko tockova, da zavrsim ravan pod, hladjenje prednjih tockova i sprovodjenje vazduha iz branika prema hladnjaku, treba da se resi oil accumulator can i neke sitnice itd do kraja meseca.