Yugo 1.1 EFI
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Mucim se vec godinama sa jednim fabrickim problemom, stalno mi se polomi deo plastike na koji se montira stop svetlo, pa sam resio da ih zamenim novim komadom plastike koji se zalepi na mesto fabrickog:
Pa onda obisao jedan krug do BG:
I montirane na kraju "zimske" gume:
Za zelenog smo spremili dosta delova, kompletno nova creva za benzisku instalaciju i selne, filter za gorivo, sajla za rucnu, adapter za prepravku fabrickog regulatora pritiska u stelujuci i adapteri za promenu nagiba sedalnog dela sedista, novi nosaci za sinu zadnjeg branika, pojacanje rucice za obaranje naslona sedista, granicnici vrata, sportske papucice po meri (nisu jos gotove), polovni desni blatobran, plasticni pragovi i krovna lajsna u boji auta plus dve krovne lajsne u sivoj boji, poklopac izmedju stop svetala za rezervu i vodjice za naslon glave sto mi je falilo na zadnjem sedistu:
Rasturena sedista, spusten sedalni deo za 10mm, postavljene pojacane i dodane opruge na naslonu sedista, podebljani bubrezi da se ne useku u sundjer i pojacan mehanizam za obaranje sedista koji se uvek iskrivi:
Pored sedista, rasturena je i karoserija jos malo, oprana kompletno i postavljena na kolica za laksi rad oko limarije:
Pa onda obisao jedan krug do BG:
I montirane na kraju "zimske" gume:
Za zelenog smo spremili dosta delova, kompletno nova creva za benzisku instalaciju i selne, filter za gorivo, sajla za rucnu, adapter za prepravku fabrickog regulatora pritiska u stelujuci i adapteri za promenu nagiba sedalnog dela sedista, novi nosaci za sinu zadnjeg branika, pojacanje rucice za obaranje naslona sedista, granicnici vrata, sportske papucice po meri (nisu jos gotove), polovni desni blatobran, plasticni pragovi i krovna lajsna u boji auta plus dve krovne lajsne u sivoj boji, poklopac izmedju stop svetala za rezervu i vodjice za naslon glave sto mi je falilo na zadnjem sedistu:
Rasturena sedista, spusten sedalni deo za 10mm, postavljene pojacane i dodane opruge na naslonu sedista, podebljani bubrezi da se ne useku u sundjer i pojacan mehanizam za obaranje sedista koji se uvek iskrivi:
Pored sedista, rasturena je i karoserija jos malo, oprana kompletno i postavljena na kolica za laksi rad oko limarije:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Bili do NS, raspizdili u neku rupu, polomili nosac za hladnje prednjih kocnica. Bas nece da bude na autu, vraticu kad budem zavrsao prednji branik pa cu ujedno i bolje da zavarim, ovo je bio jedan od prvih radova sa varenjem plastika. Branik na svu srecu preziveo udarac bez problema:
Par zimskih:
Spremna sedista za sklapanje. Zamenjeni sundjeri, postavljen skaj izmedju opruga i sundjera, napravljeni adapteri za menjanje ugla sedalnog dela, caure za bravu obaranja naslona sedista, caurice za fiksiranje bocnih plastika, plocice za pojacanje okvira rucica za obaranje naslona sedista:
U pripremi i adapter za ispustanje rashladne tecnosti i caurice za montazu branika na karoseriju:
Poslao prijatelju da remontuje anlaser i alternator:
Produzene viljuske za 14mm i pojacane, spremni za sirenje trapa za oko 30mm i napred i nazad:
Sklopljene zadnje kocnice:
Stelujuci regulator pritiska goriva u pripremi:
I stigao zadnji lonac, fi45mm cevi:
Skoro da zaboravim, napravljene i sportske papucice:
Par zimskih:
Spremna sedista za sklapanje. Zamenjeni sundjeri, postavljen skaj izmedju opruga i sundjera, napravljeni adapteri za menjanje ugla sedalnog dela, caure za bravu obaranja naslona sedista, caurice za fiksiranje bocnih plastika, plocice za pojacanje okvira rucica za obaranje naslona sedista:
U pripremi i adapter za ispustanje rashladne tecnosti i caurice za montazu branika na karoseriju:
Poslao prijatelju da remontuje anlaser i alternator:
Produzene viljuske za 14mm i pojacane, spremni za sirenje trapa za oko 30mm i napred i nazad:
Sklopljene zadnje kocnice:
Stelujuci regulator pritiska goriva u pripremi:
I stigao zadnji lonac, fi45mm cevi:
Skoro da zaboravim, napravljene i sportske papucice:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Sklopljena sedista do kraja:
Nabavljeni neki delovi jos i rasturen regulator kocione sile, proveren pa ostalo jos da se estetski sredi:
I zapoceti radovi na limariji, ogoljena zastita, poskidani fabricki oslonci za dizalicu koji su magnet za koroziju i polako idemo popunjavati rupe:
Nabavljeni neki delovi jos i rasturen regulator kocione sile, proveren pa ostalo jos da se estetski sredi:
I zapoceti radovi na limariji, ogoljena zastita, poskidani fabricki oslonci za dizalicu koji su magnet za koroziju i polako idemo popunjavati rupe:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da nastavimo sa radovima. Nazalost druga strana grede iako je spolja izgledala bolje, ispostavila se da je losija, pa je bilo neizbezno celokupno uklanjanje i zamena sa novom:
Pre toga sam morao da okrpim polusasiju i da uklonim zvucnu zastitu u kabini da bih mogao zavariti gredu na mesto:
Zakrpljeno brdo rupa:
Neke nove otvorene:
Posto prednji i zadnji vezni lim imaju nepotrebne delove lima skrivene iza branika, odlucio sam to iseci:
Besmislene fabricke zakacke za auspuh redizajnirane i ceo patos ofarban u prajmer:
Sredjen zastitni lim zadnjeg lonca i korektor kocione sile i nabavljeni okviri tablice, pojacana sajla kvacila, adapter za kraci hod kvacila i granicnik hoda kvacila:
Nije ni ljubicasti izvisio:
Pre toga sam morao da okrpim polusasiju i da uklonim zvucnu zastitu u kabini da bih mogao zavariti gredu na mesto:
Zakrpljeno brdo rupa:
Neke nove otvorene:
Posto prednji i zadnji vezni lim imaju nepotrebne delove lima skrivene iza branika, odlucio sam to iseci:
Besmislene fabricke zakacke za auspuh redizajnirane i ceo patos ofarban u prajmer:
Sredjen zastitni lim zadnjeg lonca i korektor kocione sile i nabavljeni okviri tablice, pojacana sajla kvacila, adapter za kraci hod kvacila i granicnik hoda kvacila:
Nije ni ljubicasti izvisio:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Kad se skupe ljubav, volja, znanje i umece onda se rade ovakve stvari. Jos te ne mrzi da sve lepo dokumentujes i podelis sa nama. Uvek rado citam tvoju temu. Samo napred i svaka ti cast!!
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Hvala na pohvalama, mozda u nekoj blizoj buducnosti bude i poneki snimak radova pa da jos malo bolje dokumentujem radove na autima
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Od poslednjeg puta nije se puno radilo, posto sam morao da stanem sa radovima zbog obaveza. Ali na ljubicastom smo posle nekoliko godina trazenja nasli vece dizne. Ali iako su vece po kapacitetu, ispale su manje po dimenzijama, pa cu morati napraviti adaptere da bi ih namontirao. Takodje, namontirane letnje gume nazad:
Zeleni je dobio par sitnica jos kao sto su svecice, fabricki zadnji zvucnici, gumice oko kvake i crevo za regulator lera:
I zavrseno je krpljenje levog i desnog praga kao i desni zadnji rub i A stub:
Zeleni je dobio par sitnica jos kao sto su svecice, fabricki zadnji zvucnici, gumice oko kvake i crevo za regulator lera:
I zavrseno je krpljenje levog i desnog praga kao i desni zadnji rub i A stub:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nastavljamo sa radovima, rasturen prednji trap i ofarbani rukavci, takodje uradjeni 10.9 kvalitetu srafovi za montazu viljuski na gredu umesto fabrickih 8.8:
Rezervoar ociscen spolja od rdje i fabricke farbe, a takodje ispran i secer koji se nalazio unutra:
Posto su fabricki nosaci za cevi benzinske instalacije krajnje ocajno reseni, napravljeni novi:
I onda je doslo vreme na saniranje poslednje trulezi na autu, mada je ostalo jos malo povrsinske rdje na nekim mestima. Pripremljen novi vezni lim, zatvorene nepotrebne rupe, probusene potrebne, ubacen nosac za svetlo u gepeku, prebaceno trece stop svetlo iz spojlera (njega cu da demontiram sa gepek vrata) na oblogu izmedju stop svetala, skracen vezni lim na mestima gde nije potreban da se ne sakuplja blato i stavljeni novi "dzepovi" gde se montira zadnja sina branika:
Rezervoar ociscen spolja od rdje i fabricke farbe, a takodje ispran i secer koji se nalazio unutra:
Posto su fabricki nosaci za cevi benzinske instalacije krajnje ocajno reseni, napravljeni novi:
I onda je doslo vreme na saniranje poslednje trulezi na autu, mada je ostalo jos malo povrsinske rdje na nekim mestima. Pripremljen novi vezni lim, zatvorene nepotrebne rupe, probusene potrebne, ubacen nosac za svetlo u gepeku, prebaceno trece stop svetlo iz spojlera (njega cu da demontiram sa gepek vrata) na oblogu izmedju stop svetala, skracen vezni lim na mestima gde nije potreban da se ne sakuplja blato i stavljeni novi "dzepovi" gde se montira zadnja sina branika:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Krenulo se sa izradom ojacanja, skracene sanke da se poveca klirens auta i onda napravljeno H ojacanje koje je dodatno povezano sa gredom i prackom, plus pracka povezana sa polusasijom:
Ociscen nosac filtera goriva, stit rucne kocnice, balans stangla i modifikovan suspleh za alternator:
Pa nazad na limariju, sredjen zadnji levi kos i montirana koruba koja je zahtevala dosta uklapanja iako je namenjena za Yuga:
Skupljena farba na gomilu, deo metalik farbe za zelenog, sva metalik farba za kompletno farbanje ljubicastog, poliuretanska farba za patos i supljine za oba auta i zastita patosa i supljina za zelenog:
Ljubicasti se samo dalje vozi, skinuta zimska oprema odnosno zavesice i nabavljeni prednji pojasevi za tehnicki:
Ociscen nosac filtera goriva, stit rucne kocnice, balans stangla i modifikovan suspleh za alternator:
Pa nazad na limariju, sredjen zadnji levi kos i montirana koruba koja je zahtevala dosta uklapanja iako je namenjena za Yuga:
Skupljena farba na gomilu, deo metalik farbe za zelenog, sva metalik farba za kompletno farbanje ljubicastog, poliuretanska farba za patos i supljine za oba auta i zastita patosa i supljina za zelenog:
Ljubicasti se samo dalje vozi, skinuta zimska oprema odnosno zavesice i nabavljeni prednji pojasevi za tehnicki:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nastavljamo dalje, montirani prohromski flah na dnu H ojacanja da se izbegne grebanje farbe pri podizanju auta:
Modifikovani levi i desni blatobrani:
Takodje isecen visak na veznom limu:
Zakrpljene rupe na gepek vratima od spojlera i brave, dodat taster za otvaranje i prepravljeni nosaci sine da branik stane kako treba:
Sredjen i zadnji desni kos i montirana koruba:
Trenutno stanje:
Modifikovani levi i desni blatobrani:
Takodje isecen visak na veznom limu:
Zakrpljene rupe na gepek vratima od spojlera i brave, dodat taster za otvaranje i prepravljeni nosaci sine da branik stane kako treba:
Sredjen i zadnji desni kos i montirana koruba:
Trenutno stanje:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Kad dobijes ponudu koju ne mozes odbiti, onda moras da pustis to posle 15 godina druzenja. Nadam se da ce vlasnik uzivati kao sto sam i ja, vracen nazad na fabriku po njegovoj zelji:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Registrovan ljubicasti, prosao po ovogodisnjim propisima, gasovi daleko ispod dozvojene granice, jedino sto za sledecu godinu moram resiti zadnji levi disk posto prekoracuje granicu "ovalnosti":
Visak delova:
I uradjen mali servis, skromnih 4.8l ulja na 1.1 motor:
Za zelenog je takodje spremljen mali servis, plus zupcasti, klinasti i par dihtunga i semeringa da se predihtuje, plus motorcic za otvaranje gepeka na dugme:
I zapoceto prepravljanje zadnjeg branika, izbaceni fabricki nosaci, popunjen kanal izmedju dve boje jer ce kod mene biti jednobojan kao i kacenje na karoseriju kako bi se izbeglo vitoperenje i regulisao zazor:
Visak delova:
I uradjen mali servis, skromnih 4.8l ulja na 1.1 motor:
Za zelenog je takodje spremljen mali servis, plus zupcasti, klinasti i par dihtunga i semeringa da se predihtuje, plus motorcic za otvaranje gepeka na dugme:
I zapoceto prepravljanje zadnjeg branika, izbaceni fabricki nosaci, popunjen kanal izmedju dve boje jer ce kod mene biti jednobojan kao i kacenje na karoseriju kako bi se izbeglo vitoperenje i regulisao zazor:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: :
- Giulietta QV - Bianco Pastello
- 145 QV (wannabe) - Budžet rejs
- Rosso Panda 319 - Lokacija: BG
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
To je fabricki disk, samo je na pogresnoj osovini Isto kao i na trap, prave se da ne vide
Posle jedne decenije smaranja po raznim tehnickima, pravi je mentalni odmor poslednjih godina sto neko ceni trud ulozen u kocnice da se zaustavni put skrati za vise od 10m sa 100km/h i da je spreman da progleda kroz prste u odnosu na one koji su kritikovali sto su uopste kocnice ispravne i da bi to bio manji problem progledati kroz prste da nisu ispravne nego cinjenicu da kocnice nisu fabricke.
Posle jedne decenije smaranja po raznim tehnickima, pravi je mentalni odmor poslednjih godina sto neko ceni trud ulozen u kocnice da se zaustavni put skrati za vise od 10m sa 100km/h i da je spreman da progleda kroz prste u odnosu na one koji su kritikovali sto su uopste kocnice ispravne i da bi to bio manji problem progledati kroz prste da nisu ispravne nego cinjenicu da kocnice nisu fabricke.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Sklopljen nazad
Pripremili gomilu metala za ljubicastog i zelenog, ovo ce omoguciti da pomeram zadnje sediste napred za 10cm i na taj nacin povecam gepek po potrebi za 25%:
Evo malo slika vec pomenutih "reli" klocni/stendera, napravljene da se steluju po visini posto ljubicasti i zeleni imaju razlicite zahteve za kolicinu podizanja od tla da bi se tockovi odvojili:
Nastavljeni radovi na zadnjem braniku, neke rupe zapusene, neke dodatne rupe izbusene plus dodat deo plastike iza zadnjih tockova da ne baca blato u branik:
I onda razmisljanje da li da zavrsetak auspuha bude 60, 75 ili 115mm:
Pripremili gomilu metala za ljubicastog i zelenog, ovo ce omoguciti da pomeram zadnje sediste napred za 10cm i na taj nacin povecam gepek po potrebi za 25%:
Evo malo slika vec pomenutih "reli" klocni/stendera, napravljene da se steluju po visini posto ljubicasti i zeleni imaju razlicite zahteve za kolicinu podizanja od tla da bi se tockovi odvojili:
Nastavljeni radovi na zadnjem braniku, neke rupe zapusene, neke dodatne rupe izbusene plus dodat deo plastike iza zadnjih tockova da ne baca blato u branik:
I onda razmisljanje da li da zavrsetak auspuha bude 60, 75 ili 115mm:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Zavrsen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, sad umesto 170l imam 210l. Ostalo samo da se ofarba, takodje isti mehanizam je napravljen i za zelenog:
Imao sam mali tehnicki problem sa oil accumulator-om, sporo je punio sto se ispostavilo da je u pitanju zaprljan ventil, pa cu uvesti u praksi preventicno ciscenje pri zameni ulja:
Na zelenku nastavljeni radovi, zavrsen usek za izduv i pala odluka na 60mm. Plus dodat katadiopter sa desne strane da bude "simetricno" sa fabrickom maglenkom levo:
Napravljene caurice za montiranje tapcirunga u kabini (bice posle ugradjene i na jubicastog). Tako da nema vise plasticnih zabica, nego lepo sve na imbuse:
Zapoceti radovi na prednjem braniku, dodati fabricki nosaci koji su falili kao i neki dodatno napravljeni, skinut znak Z i prepravljen spoj maske i branika kao i popunjena rupa izmedju sivog i obojenog dela:
Nabavljeni originalni elektircni podizaci stakala plus instalacija i prekidaci iz Kine da se sklopi ceo set. Hvala COYG-u za informaciju o podizacima
Imao sam mali tehnicki problem sa oil accumulator-om, sporo je punio sto se ispostavilo da je u pitanju zaprljan ventil, pa cu uvesti u praksi preventicno ciscenje pri zameni ulja:
Na zelenku nastavljeni radovi, zavrsen usek za izduv i pala odluka na 60mm. Plus dodat katadiopter sa desne strane da bude "simetricno" sa fabrickom maglenkom levo:
Napravljene caurice za montiranje tapcirunga u kabini (bice posle ugradjene i na jubicastog). Tako da nema vise plasticnih zabica, nego lepo sve na imbuse:
Zapoceti radovi na prednjem braniku, dodati fabricki nosaci koji su falili kao i neki dodatno napravljeni, skinut znak Z i prepravljen spoj maske i branika kao i popunjena rupa izmedju sivog i obojenog dela:
Nabavljeni originalni elektircni podizaci stakala plus instalacija i prekidaci iz Kine da se sklopi ceo set. Hvala COYG-u za informaciju o podizacima
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Kupljeno par sitnica za zelenog, jedan termoprekidac koji cu da ubacim na karter i povezem na tablu tako da mogu da biram da li da pokazuje temperaturu rashladne tecnosti li temperaturu ulja, nabavjeni originalni adapteri za metlice brisaca, zadnji brisac od Fiata za malo moderniji izgled i cepovi umesto fabrickih rucica za podizanje stakla:
Nastavljeni radovi na prednjem braniku, prvo nastelovani zazori oko haube pa zavaren novi nacin montaze na blatobrane za ciju smo izradu koristili CAD (Cardboard Aaided Design), dodatna ojacanja, upustena maska ka unutra, montirana ukrasna mrezica:
Takodje provedeni sati u guljenu silikona koji drzi krovne lajsne, tako tesko silazi, a lajsne same spadaju
I juce je bilo godinu dana otkad je stigao u moje vlasnistvo, iako daleko jos od kraja, napokon ponovo lici malo na auto:
Na ljubicastom nista nije radjeno, sem sto smo imali peh, za prvi maj smo zaledjeno meso za rostilj otapali na motoru i nismo skontali da je masnoca curela niz instalaciju od brizgaljki pa je masnoca vremenom stigla do konektora i napravila kratak spoj. Saniran izgoren pin:
Nastavljeni radovi na prednjem braniku, prvo nastelovani zazori oko haube pa zavaren novi nacin montaze na blatobrane za ciju smo izradu koristili CAD (Cardboard Aaided Design), dodatna ojacanja, upustena maska ka unutra, montirana ukrasna mrezica:
Takodje provedeni sati u guljenu silikona koji drzi krovne lajsne, tako tesko silazi, a lajsne same spadaju
I juce je bilo godinu dana otkad je stigao u moje vlasnistvo, iako daleko jos od kraja, napokon ponovo lici malo na auto:
Na ljubicastom nista nije radjeno, sem sto smo imali peh, za prvi maj smo zaledjeno meso za rostilj otapali na motoru i nismo skontali da je masnoca curela niz instalaciju od brizgaljki pa je masnoca vremenom stigla do konektora i napravila kratak spoj. Saniran izgoren pin:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Montirani pragovi, korube i zavesice. Zavesice jos nisu konacnog oblika, videcemo kad sastavimo auto sta ce ostati i u kom obliku:
Provera sa tockovima jel ce to sve stati kako je zamisljeno:
Ne znam sta se desilo u fabrici, ali oba Yuga jer su iz iste serije imaju ovako iskasapljene nosace farova, pa sam odlucio da to pojacam kako bi farovi stabilno stajali:
Nabavljene i fi40 cevi za dvocevku i fi45 za glavnu cev, kao i fi60 za anti reversion chamber:
Zavareni branici i pragovi, tako da ce uskoro da se pripremaju za farbanje:
Zafarbani prednji koseve i vezni lim u epoxi prajmer pa sad mozemo da se posvetimo daljem farbanju karoserije:
Sto se tice ljubicastog, nista se ne desava sem sto je na danasnji dan pre 15 godina i 60.000km dosao kod mene:
Provera sa tockovima jel ce to sve stati kako je zamisljeno:
Ne znam sta se desilo u fabrici, ali oba Yuga jer su iz iste serije imaju ovako iskasapljene nosace farova, pa sam odlucio da to pojacam kako bi farovi stabilno stajali:
Nabavljene i fi40 cevi za dvocevku i fi45 za glavnu cev, kao i fi60 za anti reversion chamber:
Zavareni branici i pragovi, tako da ce uskoro da se pripremaju za farbanje:
Zafarbani prednji koseve i vezni lim u epoxi prajmer pa sad mozemo da se posvetimo daljem farbanju karoserije:
Sto se tice ljubicastog, nista se ne desava sem sto je na danasnji dan pre 15 godina i 60.000km dosao kod mene:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da nastavimo sa radovima. Svi spojevi na spoljnjem kraju karoserije predjeni sa diht masom:
Sve supljine na karoseriji isprane nitro razredjivacem, uspricane antirostom da se neutralise rdja, ponovo isprano nitro razredjivacem i zajedno sa patosom ofarbni poliuretanskim prajmerom i lakom u dva sloja:
Pa je ceo patos predjen sa zastitom od kamencica, predjeno je i sa unutrasnje strane da bude malo tisa kabina:
Pa je onda krenula priprema za farbanje, poneki detalji zagitovani i predjeno sve sa spricgitom:
I onda zelenko postaje ponovo zelen. Nazalost ovaj deo je bio prilicno neuspesan, baza je izgledala prilicno jednolicno i ravnomerno naneta, ali nakon nanosenja laka mestimicno je ostalo flekavo tj pigmenti iz farbe se nisu ravnomerno naneli. Posto je za moje roditelje, ostace sad tako, barem manji stres ako se osteti:
Doradjene sanke, pojacane malo sine branike dimplovanjem i ocisceno brdo delova od rdje:
Branici, pragovi i maska takodje osmirglani i ofarbani prajmerom:
Sve supljine na karoseriji isprane nitro razredjivacem, uspricane antirostom da se neutralise rdja, ponovo isprano nitro razredjivacem i zajedno sa patosom ofarbni poliuretanskim prajmerom i lakom u dva sloja:
Pa je ceo patos predjen sa zastitom od kamencica, predjeno je i sa unutrasnje strane da bude malo tisa kabina:
Pa je onda krenula priprema za farbanje, poneki detalji zagitovani i predjeno sve sa spricgitom:
I onda zelenko postaje ponovo zelen. Nazalost ovaj deo je bio prilicno neuspesan, baza je izgledala prilicno jednolicno i ravnomerno naneta, ali nakon nanosenja laka mestimicno je ostalo flekavo tj pigmenti iz farbe se nisu ravnomerno naneli. Posto je za moje roditelje, ostace sad tako, barem manji stres ako se osteti:
Doradjene sanke, pojacane malo sine branike dimplovanjem i ocisceno brdo delova od rdje:
Branici, pragovi i maska takodje osmirglani i ofarbani prajmerom:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Malo da se posvetimo ljubicastom. Poslata jedna bregasta na reprofilisanje, nije bas ispala specifiakacija kojoj sam se nadao zbog nekog problema u komunikaciji ali stiglo na kraju 282/276° i 10.2mm (fabricka 244° i 9.2mm):
Drug mi poklonio jedan hladnjak ulja, pa videcemo sta cemo sa njim, mozda bude neki buduci projekat za hladnjak ulja u menjacu:
Spremljen i senzor temperature ulja u motoru, sad samo da zavarimo na karteru i povezemo da pokazuje naizmenicno sa rashladnom tecnoscu na tabli:
Takodje sam za rodjedan dobio od druga kompresor za air lift posto je moj prethodni poceo da pravi probleme. Ali iako je uzeo "isti", nazalost odlucili kinezi da ustede pa alu zamenili za plastikom. Tako da ne funkcniose bas tako dobro kao prethodni, ali bice za prelazni period dok ne napravim svoj kompresor:
Na zelenom nije puno uradjeno iako je mnogo radjeno. Nazalost razni pehovi tokom farbanja su doveli do toga da auto nije ni blizu sklapanja. Uz dosta mucenja nafarbani neki delovi u poliuretan:
Da ne duzim puno sa neuspesnim farbanjem branika, pragova i maske, iako sam koristio sve moguce tehnike i cake i jednake materijale, apsolutno ni jedan element nisam uspeo da sprovedem pripremu i farbanje od pocetka do kraja, nego stalno neki problemi neobjasnjivi problemi sa ljustenjem, pucanjem i flekavoscu u farbi, tako da ce od nedelje sve opet od nule da se radi:
Zamenili osovinu, gearfix, cauru ispod kugle sa Pa6 i namontirali ukrasnu kuglu na rucicu:
Namontirane opruge i ofarbane solje:
I pripremili set O ringova za menjac da predihtujemo, nasli semering homokinetickog sto je falio i malo doradjivanja posudice za benzinsku pumpu u nadi da cemo smanjiti pad pritiska goriva usled velikih G sila:
Drug mi poklonio jedan hladnjak ulja, pa videcemo sta cemo sa njim, mozda bude neki buduci projekat za hladnjak ulja u menjacu:
Spremljen i senzor temperature ulja u motoru, sad samo da zavarimo na karteru i povezemo da pokazuje naizmenicno sa rashladnom tecnoscu na tabli:
Takodje sam za rodjedan dobio od druga kompresor za air lift posto je moj prethodni poceo da pravi probleme. Ali iako je uzeo "isti", nazalost odlucili kinezi da ustede pa alu zamenili za plastikom. Tako da ne funkcniose bas tako dobro kao prethodni, ali bice za prelazni period dok ne napravim svoj kompresor:
Na zelenom nije puno uradjeno iako je mnogo radjeno. Nazalost razni pehovi tokom farbanja su doveli do toga da auto nije ni blizu sklapanja. Uz dosta mucenja nafarbani neki delovi u poliuretan:
Da ne duzim puno sa neuspesnim farbanjem branika, pragova i maske, iako sam koristio sve moguce tehnike i cake i jednake materijale, apsolutno ni jedan element nisam uspeo da sprovedem pripremu i farbanje od pocetka do kraja, nego stalno neki problemi neobjasnjivi problemi sa ljustenjem, pucanjem i flekavoscu u farbi, tako da ce od nedelje sve opet od nule da se radi:
Zamenili osovinu, gearfix, cauru ispod kugle sa Pa6 i namontirali ukrasnu kuglu na rucicu:
Namontirane opruge i ofarbane solje:
I pripremili set O ringova za menjac da predihtujemo, nasli semering homokinetickog sto je falio i malo doradjivanja posudice za benzinsku pumpu u nadi da cemo smanjiti pad pritiska goriva usled velikih G sila:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."