@nole1985
Izvini ako sam bio malo oštar, nisam tako mislio.
Greška se više ne pali od kad je crevo zamenjeno, čisto da napomenem da drugi koji budu imali problem sa tom greškom znaju da može biti i crevo iako ne šišti.
1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
- pogano_celjade
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v
Alfa Romeo 156sw 1.9 JTD 8v - Lokacija: Pecinci
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Nisam javio da sam na kraju rešio problem sa "turbom", u pitanju je bila banalna stvar. Nedostajala mi je narandžasta guma u džeku od map senzora i osigurač džeka (ja ga slomio pa sam ga vođicom zategao). To je proizvodilo kondez ali samo kada je hladno i vlažno vreme. Evo dva meseca nemem ni g od greške a bila je dijagnoza mora turbo na reparaciju.
Inače većina turbina od 10+ godina svakako ne radi idealno i malo prepunjava što je normalno za geometriju i krilca koja nikada nisu očišćenja.
Inače većina turbina od 10+ godina svakako ne radi idealno i malo prepunjava što je normalno za geometriju i krilca koja nikada nisu očišćenja.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Normalno je da nov i polovan turbo od 10god nece raditi isto i da onaj koji je star 10god moze malo da prepuni, ali to ne znaci da je normalno da prepunjava mnogo i konstantno. Prepupiniti za 100mbara na sekundu je ok sa star i izrabljen turbo. Naime, u turbini izmedju vnt sistema i krilca koji pokrece taj vnt sistem se javi zazor usled koriscenja, sto dovodi do malog "lufta" pa tako vnt sistem ima malo kasnjenje u regulisanju pritiska. Sasvim normalna stvar za turbo koji se godinama koiristi, ali to je na sekund i do 100-150mbara i uglavnom u tada kada pod punim gasom pritisak krece na se nabija i dostigne svoj limit koji je odredio ecu.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- LionHeart
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD
- Lokacija: Istok
Post
Alfa 156 1.9JTD lampica injektora
Pozdrav, znaci ovako imam alfu 156 1.9JTD, 2000godina, 77kw, 105 konja. Znaci u normalnoj voznji nema nikakvih problema jedino kada se auto dosta stisce znaci druga, treca brzina ponekad se pali lampica injektora i ugasi se auto i onda moram oduzet kontakt i sacekat desetak sekundi i auto najnormalnije upali, famozna lampica se ugasi i kao da nista nije bilo. Termostat je bio neispravan i citao da to moze bit uzrok medutim nedavno stavljen novi vernet termostat obrisana greska medutim problem je i dalje tu, napominjem da se to dogadja samo ponekad i to samo kad se auto dosta stisce, e sad volio bih cuti ako je netko imao slicnih problema ili ima ideje sto bi moglo biti. I da greska je zapisana i javlja se P0191 Diesel Pressure Control, dali bi to moglo biti do regulatora pritiska goriva iako koliko citam kada je on neispravan onda ni na leru ne radi kako treba i oce zatrzat a kod mene to nije slucaj. Hvala unaprijed na bilo kakvim sugestijama i odgovorima.
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Ja sam imao taj problem na starom autu, bilo je do regulatora pritiska goriva, napunio se nekom prljavstinom(neko saće, smola) komšija majstor skinuo, uzeo kompresor, i evo auto već 3god cepa bez problema. Inače polovni regulatori su ti oko 40ak eura. Meni se prvo auto bacao u safemode, gasio turbinu i vukao se kao puž, a ako baš stisnem gasčinu izgubi svu snagu i gasi mi polako auto, usporava.
- LionHeart
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD
- Lokacija: Istok
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
E da tako i meni znaci bas kad ga stisnes upali se lampica obrtaji padnu i onda se ugasi. Nista kad uhvatim vremena skidam reguator, kompresor imam pa cemo vidjet i ja sumnjam na njega. Javim jesam uspio srediti ili ce morat ic novi regulator.
- LionHeart
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD
- Lokacija: Istok
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Evo da se dopunim nisam jos dirao regulator, ali sam danas promjenio filter zraka i bila je rupa na crijevu u blizini Maf senzora to sam sredio i auto vuce ko mutav sad. I sto je najvaznije nije palio lampicu i gasio auto nego mi je u par navrata samo trznio i nastavio kao da nista nije bilo, dok bi prije toga obavezno upalio lampicu i ugasio auto. Sad vise nisam ni sam pametan stari filter je bio dosta prljav tako da mislim da ni filter od goriva nije nista bolji, pa mislim da cu i njega promjenit pa cemo vidjet. Ako netko ima jos koji savjet slobodno pisite, pozz.
- novmaher
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDM
ex Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v - Lokacija: Petrovac
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Slicnu situaciju ili ti problem imao i ja(verovatno ga jos imam al se neprimecuje). 1dnom se ugasio i posle upalio normalno a 2 puta trznuo i nece da omirise preko 3000rpm,ecu kaze dosta ti i toliko. Probao sa 2regulatora pritiska goriva ista situacija. Sledece sto rad je zamena relija sa senzorom pritiska goriva,ionako mi vlazi nafta na spoju pa cu sve to zameniti. Videcemo dal je on problem.
- LionHeart
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD
- Lokacija: Istok
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Upalila se ipak danas, imam auto oko pola godine tako da neznam kada je mjenjan filter goriva, ali sad kad sam vidio u kakvom stanju je bio ovaj od zraka nekako najvise sad sumnjam na njega. Nadam se ce da to bit to. Neznam stvarno sta bi kod tebe moglo bit moj ide bez problema preko 3000 dok se tupava lampica ne odluci pojaviti i ugasiti auto. Da ti ne pali safe mode mozda.
- novmaher
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDM
ex Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v - Lokacija: Petrovac
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
zamenjen i senzor pritiska na reliju i pre sat vremena mi se na auto putu ugai auto.4 brzina do 3500 prebacio u 5tu i ode do 140-150 samo je stucnuo i primetim da neprima gas,stisnem kvacilo on se ugasi. odma upalio normalno i nastavio put kuci narednih 50-60km bez problema. Sutra ide na diagnostiku da vidimo dal je ista greska al izgleda da senzor pritiska nije.
Ima li neko ideju sta moze biti?
Ima li neko ideju sta moze biti?