BMW e60 530d
Poslato: Ned Apr 10, 2011 1:24 am
Prvo da podsetim sta sam do sada vozio:
Pocelo je sa 156 1.8ts 2000. a nastavilo se sa 156 2004 1.9jtd 145ks a zenu sam zarzio virusom 146 1.6ts:
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=45164
Zatim sam se ponovio jednom crnkom 159 1.9jtdm 2006. 185 ks:
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?t=45363
Posle koje sam malo ubrzao stvari sa sivom 159 2.4jtdm 2006. 235ks:
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=48236
Eto posle 5 godina voznje alfe doslo vreme da se predje u BMW
Zapravo kao i do sada kod mene to se desilo neplanirano i iznenada.
Ok alfa mi je jedini auto sa dusom koji se vozi sa uzivanjem ali uvek mi se svidjao bmw 5 e60 i to je jedini bmw koji mi se svidja dok e90 mi je licno losiji od 159 i ne bi nikada mogao da je zameni, bar kod mene.
E sad o ovome sto me zadesilo, rec je o licnom autu jednog preprodavca iz Austrije koji ima deal sa salonima nekim iz Italije preko kojih uzima jeftino automobile koje su vlasnici menjali staro za novo. BMW je presao nesto manje od 60000 km, ima 3.0d motor koji je tamo negde cipovan na 260 KS i to je neka bas dobra mapa jer posle cepanja do kraja (260+ km/h - fali brojeva) auspusi su bez ikakvih naslaga, samo se lim vidi dok kod mape koja je na alfi u trenutku predavanja auta Mariu na auspusima je bilo oko 2 mm naslaga crne garezi...doduse alfa nema DPF.
Trkao sam se sa svojom alfom i poprilicno sam se iznenadio jer od 0-200 bukvalno je izgubim u retrovizoru :S a s obzirom da alfa ide 230 a bmw i preko 260 dalje trkanje nije realno. Vrlo dobra mapa, jer alfa nije nista sporija od necipovanog 530d.
Na stranu poredjenje BMW5 i 159 jer ipak nisu ista klasa pa da se dam na pisanje utisaka same petice. Nema sta, ladja je, zadnja vuca mi se mnogo svidja i mislim da vise nikada necu voziti auto sa prednjom vucom, kad se setim na alfi kad nekoga obilazim punim gasom moram da se trudim da obuzdam auto od setanja i cupanja dok kod bmw samo das gas i uzvas
Udobnost je na daleko visem nivou iako imam 19" felne sa 245/35 napred i 275/30 nazad gumama. Trenutno imam pireli pzero nero koje ce opusteno da me sluze cak i sledecu sezonu jer nemam nameru puno da jucam sa njim jer je kao nov pa mi zao.
Auto nema tacku sto iznutra sto spolja, volan i menjac nemaju ni tacku ni crtu, sedista nova, suvozacevo i zadnje izgleda nisu ni koristeni. Ni sam ne mogu da verujem da neko moze tako da cuva auto mada nije ni cudno jer nije vozen zimi uopste a pogotovo nije puseno u njemu. Kad sednem u njega mirisi na nov auto i dalje...doduse s obzirom na kilometrazu to je to.
Komfor i prostor u autu je wow. Mesta koliko neces, sedista lepo drze i mnogo su udobna i mekana i plus je sto nisu kozna jer ne volim kozu, volan dosta lakse ide nego na alfi ali mi se vise svidja u alfi jer ovde moram vise da motam. Gepek skoro pa duplo veci, nazad duplo vise prostora za noge. No jbg visa je to klasa.
Menjac je za 100 medalja, manuelni je sto mi se svidja jer ja volim da vozim auto a ne on da vozi mene, funkcionise kao kroz puter, predivno.
Potrosnju sam merio jer ne izlazim iz auta i nece mi niko verovati...
7.5l u gradu ako se vozi 50-60 normala bez punog gasa, 5l na otvorenom ako se vozi 80 bez punog gasa.
Na 130 jos nisam testirao na duze ali po meracu je oko 7l pokazivao.
Cenim da je bord mnogo tacniji nego na alfi jer ovde kad stojis na leru povecava se potrosnja polako u zavisnosti koliko je predjeno km od nuliranja dok na alfi tu ni ne meri pa uvek ti je relna potrosnja barem 1l veca od one na bordu. Dakle auto trosi ko upaljac ako se vozi po propisima sto je predivno s obzirom na kubikazu. Mada sve se to kompenzuje sa registracijom koja iznosi 97000 din (samo porez je 72000) ali nadam se da ce uskoro i taj porez na luksuz ukinuti jer sve nam ubacuju kao u evropi a toga u evropi nema ali eto nase lopine ce to sto ce nama ustedeti ostaviti za kraj izgleda...
Zvuk motora? Auuuu...na leru kada je u radnoj temperaturi cuje se BUKVALNO kao benzinac, niko ne bi rekao da je dizel, mada ni hladan nije mnogo bucniji. Unutra je jako tih, mocno zvuci kad se da pun gas ali mi se na 159 2.4 lepse cuje kad se cepa, podseca na V8. Na 150+ je mnogo tisi nego sto sam imao prilike da procitam u njegovim opisima. Ja sam citao da je e90 tisi ali mogu da kazem da to nije tacno. Merio sam dB u alfi ali samo na 60 km/h i ima oko 72dB dok bmw ima svega ~60dB. Testirao preko iPhone u istoj ulici tempomatom.
Tempomat je druga prica, mnogo mi se svidja sto radi i u trecoj i to mozes sam da fino i lako podesavas brzinu kojom hoces da vozis i kad smanjujes brzinu na tempomatu on sam koci motorom. To kod alfe nista nema, samo on/off i gore dole za ubrzanje.
E sad imam velik problem jer alfe znam u dusu a BMW veze nemam, znam samo da me za 10k km ceka menjanje ulja i filtera koje kod radulovica sa najskupljim Castrol uljem kosta oko 300eur i to sa original filterima mada fabrikatima moze da se smanji na 200e (kod alfe 2.4 me selenia sa fabric filterima izadje 140e) i ceka me menjanje zadnjih plocica za oko 1200 km jer su jos fabricke.
Imam tu veliku navigaciju i mogu da stavim i DVD ali ne znam kako film da pustim jer kad stavim original dvd film ne prepoznaje nista unutra :S
Razocaranje u odnosu na alfu je ozvicenje koje ne moze da se poredi, nemam senzore za parking koje cu sad da ugradim samo nazad jer mnogo je to korisno pogotovo kad zena vozi, nemam zatamnjenje retrovizora, nemam hill holder. No ajde de to se retko i koristi.
Dosta o utiscima, mali opis auta:
Snaga: 258 KS
Kubikaza: 2998 ccm
Potrosnja: 7.5 / 5 l/100 km
Oprema: ksenoni, senzor za kisu, elektro podizaci, retrovizori i sedista, dvd, 6 cd changer, profi navigacija, merenje pritiska u gumama, tempomat, 6 brzina manuelni menjac, 19" M felne 245/35/19 napred i 275/30/19 nazad, zatamnjena stakla komplet osim soferke, hm ne znam hoce li me cimati panduri ali svidja mi se jer je ugodno voziti na suncum ne smara sa strane
Klimatronic sa najfinijim mogucim podesavanjima preko iDrive-a i velikog ekrana.
Mozda nekome deluje siromasan kokpit ali ja se ne slazem, sve je uredno a preko iDrive-a ima mali milion komandi i podesavanja da me to jako iznenadilo. Recimo audi mesto toga ima 100 dugmica po kokpitu i pregradi da se zabunis a da ne spominjem prasinu
Evo male slike koje sam pravio a bice jos kako budem slikao vremenom
Pocelo je sa 156 1.8ts 2000. a nastavilo se sa 156 2004 1.9jtd 145ks a zenu sam zarzio virusom 146 1.6ts:
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=45164
Zatim sam se ponovio jednom crnkom 159 1.9jtdm 2006. 185 ks:
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?t=45363
Posle koje sam malo ubrzao stvari sa sivom 159 2.4jtdm 2006. 235ks:
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=6&t=48236
Eto posle 5 godina voznje alfe doslo vreme da se predje u BMW
Zapravo kao i do sada kod mene to se desilo neplanirano i iznenada.
Ok alfa mi je jedini auto sa dusom koji se vozi sa uzivanjem ali uvek mi se svidjao bmw 5 e60 i to je jedini bmw koji mi se svidja dok e90 mi je licno losiji od 159 i ne bi nikada mogao da je zameni, bar kod mene.
E sad o ovome sto me zadesilo, rec je o licnom autu jednog preprodavca iz Austrije koji ima deal sa salonima nekim iz Italije preko kojih uzima jeftino automobile koje su vlasnici menjali staro za novo. BMW je presao nesto manje od 60000 km, ima 3.0d motor koji je tamo negde cipovan na 260 KS i to je neka bas dobra mapa jer posle cepanja do kraja (260+ km/h - fali brojeva) auspusi su bez ikakvih naslaga, samo se lim vidi dok kod mape koja je na alfi u trenutku predavanja auta Mariu na auspusima je bilo oko 2 mm naslaga crne garezi...doduse alfa nema DPF.
Trkao sam se sa svojom alfom i poprilicno sam se iznenadio jer od 0-200 bukvalno je izgubim u retrovizoru :S a s obzirom da alfa ide 230 a bmw i preko 260 dalje trkanje nije realno. Vrlo dobra mapa, jer alfa nije nista sporija od necipovanog 530d.
Na stranu poredjenje BMW5 i 159 jer ipak nisu ista klasa pa da se dam na pisanje utisaka same petice. Nema sta, ladja je, zadnja vuca mi se mnogo svidja i mislim da vise nikada necu voziti auto sa prednjom vucom, kad se setim na alfi kad nekoga obilazim punim gasom moram da se trudim da obuzdam auto od setanja i cupanja dok kod bmw samo das gas i uzvas
Udobnost je na daleko visem nivou iako imam 19" felne sa 245/35 napred i 275/30 nazad gumama. Trenutno imam pireli pzero nero koje ce opusteno da me sluze cak i sledecu sezonu jer nemam nameru puno da jucam sa njim jer je kao nov pa mi zao.
Auto nema tacku sto iznutra sto spolja, volan i menjac nemaju ni tacku ni crtu, sedista nova, suvozacevo i zadnje izgleda nisu ni koristeni. Ni sam ne mogu da verujem da neko moze tako da cuva auto mada nije ni cudno jer nije vozen zimi uopste a pogotovo nije puseno u njemu. Kad sednem u njega mirisi na nov auto i dalje...doduse s obzirom na kilometrazu to je to.
Komfor i prostor u autu je wow. Mesta koliko neces, sedista lepo drze i mnogo su udobna i mekana i plus je sto nisu kozna jer ne volim kozu, volan dosta lakse ide nego na alfi ali mi se vise svidja u alfi jer ovde moram vise da motam. Gepek skoro pa duplo veci, nazad duplo vise prostora za noge. No jbg visa je to klasa.
Menjac je za 100 medalja, manuelni je sto mi se svidja jer ja volim da vozim auto a ne on da vozi mene, funkcionise kao kroz puter, predivno.
Potrosnju sam merio jer ne izlazim iz auta i nece mi niko verovati...
7.5l u gradu ako se vozi 50-60 normala bez punog gasa, 5l na otvorenom ako se vozi 80 bez punog gasa.
Na 130 jos nisam testirao na duze ali po meracu je oko 7l pokazivao.
Cenim da je bord mnogo tacniji nego na alfi jer ovde kad stojis na leru povecava se potrosnja polako u zavisnosti koliko je predjeno km od nuliranja dok na alfi tu ni ne meri pa uvek ti je relna potrosnja barem 1l veca od one na bordu. Dakle auto trosi ko upaljac ako se vozi po propisima sto je predivno s obzirom na kubikazu. Mada sve se to kompenzuje sa registracijom koja iznosi 97000 din (samo porez je 72000) ali nadam se da ce uskoro i taj porez na luksuz ukinuti jer sve nam ubacuju kao u evropi a toga u evropi nema ali eto nase lopine ce to sto ce nama ustedeti ostaviti za kraj izgleda...
Zvuk motora? Auuuu...na leru kada je u radnoj temperaturi cuje se BUKVALNO kao benzinac, niko ne bi rekao da je dizel, mada ni hladan nije mnogo bucniji. Unutra je jako tih, mocno zvuci kad se da pun gas ali mi se na 159 2.4 lepse cuje kad se cepa, podseca na V8. Na 150+ je mnogo tisi nego sto sam imao prilike da procitam u njegovim opisima. Ja sam citao da je e90 tisi ali mogu da kazem da to nije tacno. Merio sam dB u alfi ali samo na 60 km/h i ima oko 72dB dok bmw ima svega ~60dB. Testirao preko iPhone u istoj ulici tempomatom.
Tempomat je druga prica, mnogo mi se svidja sto radi i u trecoj i to mozes sam da fino i lako podesavas brzinu kojom hoces da vozis i kad smanjujes brzinu na tempomatu on sam koci motorom. To kod alfe nista nema, samo on/off i gore dole za ubrzanje.
E sad imam velik problem jer alfe znam u dusu a BMW veze nemam, znam samo da me za 10k km ceka menjanje ulja i filtera koje kod radulovica sa najskupljim Castrol uljem kosta oko 300eur i to sa original filterima mada fabrikatima moze da se smanji na 200e (kod alfe 2.4 me selenia sa fabric filterima izadje 140e) i ceka me menjanje zadnjih plocica za oko 1200 km jer su jos fabricke.
Imam tu veliku navigaciju i mogu da stavim i DVD ali ne znam kako film da pustim jer kad stavim original dvd film ne prepoznaje nista unutra :S
Razocaranje u odnosu na alfu je ozvicenje koje ne moze da se poredi, nemam senzore za parking koje cu sad da ugradim samo nazad jer mnogo je to korisno pogotovo kad zena vozi, nemam zatamnjenje retrovizora, nemam hill holder. No ajde de to se retko i koristi.
Dosta o utiscima, mali opis auta:
Snaga: 258 KS
Kubikaza: 2998 ccm
Potrosnja: 7.5 / 5 l/100 km
Oprema: ksenoni, senzor za kisu, elektro podizaci, retrovizori i sedista, dvd, 6 cd changer, profi navigacija, merenje pritiska u gumama, tempomat, 6 brzina manuelni menjac, 19" M felne 245/35/19 napred i 275/30/19 nazad, zatamnjena stakla komplet osim soferke, hm ne znam hoce li me cimati panduri ali svidja mi se jer je ugodno voziti na suncum ne smara sa strane
Klimatronic sa najfinijim mogucim podesavanjima preko iDrive-a i velikog ekrana.
Mozda nekome deluje siromasan kokpit ali ja se ne slazem, sve je uredno a preko iDrive-a ima mali milion komandi i podesavanja da me to jako iznenadilo. Recimo audi mesto toga ima 100 dugmica po kokpitu i pregradi da se zabunis a da ne spominjem prasinu
Evo male slike koje sam pravio a bice jos kako budem slikao vremenom