Akumulator!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Nisam se baš usrećio sa "Vartom" - dešavalo se da posle višesatnog nameštanja neke struje na 147ci (uključi-isključi, pali-gasi, probaj ovo-ono, itd...) ne mogu da startujem motor, a akumulator je star oko tri godine... Sad bih uzeo "Exide", što mnogi i preporučuju, a i fabrička je ugradnja.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Slazem se da je Exide bolji, ali me bune Ah i amperaza u odnosu na fabricki kao sto sam naveo gore.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Akumulator!
Vezano za velicinu akumulatora. U dCi cliu sam imao prvo neki slabasni koji sam unistio kratkim relacijama sa muzikom...Nakon toga sam kupio 72mAh koji radi trecu godinu bez problema pri istim uslovima...Razlika u ceni je bila oko 700 din.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- neno-164st
- Garaža: alfa romeo 145 1.6 boxer
- Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd zvezdara
Post
Re: Akumulator!
ako auto stoji duze nepali se 5-6 dana a ukljucen alarm+hladnoca zna da izvuce struju
Ako duze vreme nevozis auto bolje akumulator skini i izvadi nego ostaviti alarm ukljucen
Ako duze vreme nevozis auto bolje akumulator skini i izvadi nego ostaviti alarm ukljucen
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Nije sporno da je Exide najbolja varijanta, cena nije problem vec ovo sto sam naveo kao razliku u odnosu na fabricki, odnos Ah i Ampera, t.j. da li odgovara Exide od 77ah i 760A ?Milan 166 napisao:Zamenio bi akumulator u mojoj 166 2.0 TS, jos uvek je fabricki Exide ali malo je oslabio posle 9 godina, pa ne bi cekao zimu sa njim. Ono sto me zbunjuje je da je od 100ah a samo 470A svi akumulatori u ponudi od 100ah su uglavnom duplo vece amperaze. Da li je ispravno staviti nesto ovako:
http://www.unlimited.rs/shop/67-exide-77-r-1324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index ... t_id=42540" onclick="window.open(this.href);return false;
pozzz
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Akumulator!
Da li moze exide na selespeed?jer sam sve promenio ostao je samo akumulator,ali neverujem da je to,ali necu da cekam zimu sa vartom...77ah exide koliko li kosta?
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Akumulator!
Bio sam skoro u jednom servisu za akumulatore i izmedju ostalog raspitivao se malo o proizvodjacima. Lik mi ladno kaze da Bosch, Varta i Energizer proizvodi isti proizvodjac i da je razlika samo u nalepnici, dok je Exide bas ishvalio.
Mislim, nisam ciga koji svoga konja hvali
Mislim, nisam ciga koji svoga konja hvali
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Ako odgovara po dimenzijama (DxŠxV) i ako je "Exide" onda je OK, ali zar nema nekog od 100Ah, kao što je tvoj fabrički?Milan 166 napisao:...da li odgovara Exide od 77ah i 760A?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Ima, ali on je 100ah i cak 900A u odnosu na fabricki koji je 100ah i 470A, sto se tice dimenzija odgovaraju oba.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Kolika je razlika u ceni 100Ah i 900A u odnosu na 77Ah i 760A? Iako se akumulator ne kupuje svake godine, pa neka umerena razlika u ceni i nije faktor za odlučivanje...
900A je bolje od 760A, posebno u nekim uslovima (niske temperature...), a 166cin fabrički alternator je verovatno predviđen za "punjenje" fabričkog akumulatora od 100Ah. Osim ako alternator nije dotrajao...
900A je bolje od 760A, posebno u nekim uslovima (niske temperature...), a 166cin fabrički alternator je verovatno predviđen za "punjenje" fabričkog akumulatora od 100Ah. Osim ako alternator nije dotrajao...
Poslednja izmena od dusanGT u Sub Okt 22, 2011 10:11 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Alternator jeste predvidjen za 100A razlika u ceni je oko 5.000din, ali ono sto mene buni je da je fabricki akumulator 100ah i samo 470A dok su ovo 760A ili cak 900A
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Verovatno su sadašnji akumulatori dimenzionisani za situaciju u kojoj mnogi el. uređaji u vozilu rade i kad vozilo nije u pogonu, a aktivni su i u momentu startovanja motora (najveći udar na akumulator...), a u vreme pojave 166ce to nije bio slučaj...
Što se tiče razlike u cebi od oko 50€... Uporedi to sa mesečnim troškovima za gorivo...
Što se tiče razlike u cebi od oko 50€... Uporedi to sa mesečnim troškovima za gorivo...
Poslednja izmena od dusanGT u Sub Okt 22, 2011 10:20 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Tako i ja mislim, uzecu ovaj od 77ah i 760A bice to dobro
u svakom slucaju hvala Dusane na pomoci.
u svakom slucaju hvala Dusane na pomoci.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
I meni izgleda OK... Seti se ove teme, pa za dve godine opiši iskustva sa "Exideom"...
Alfa je stil... ostalo je status...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Akumulator!
Ne znam za Vartu ali ovo za BOSCH i ENERGIZER je istina, pokazivano mi je u jednoj prodavnici to a prodavac nije sigurno gledao zaradu posto je moj cale na kraju kupio jeftiniji ENERGIZER... Inace ja koristim BOSCH koji je kod mene 4 godine plus ne znam koliko je bio jos kod bivseg vlasnika, i da kucnem u drvo, auto mi stoji stalno napolju i pali bez problema i leti i zimi, do sad mi se desilo da se isprazni 4 puta ako se dobro secam, dva puta jer nisam vozio preko 1 mesec plus nize temeperature napolju i dva puta kad sam ga verglao podosta dok sam isprobavao neke modifikacije na motoru... Mada je ovo BOSCH starije generacije sto ja koristim i nezahteva nikakvo odrzavanjebokac napisao:Bio sam skoro u jednom servisu za akumulatore i izmedju ostalog raspitivao se malo o proizvodjacima. Lik mi ladno kaze da Bosch, Varta i Energizer proizvodi isti proizvodjac i da je razlika samo u nalepnici, dok je Exide bas ishvalio.
Mislim, nisam ciga koji svoga konja hvali
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Nek izdrzi pola kao ovaj fabricki Exide (9 godina) i bicu prezadovoljan. Bio sam danas u prodavnici ali ih trenutno nema, stizu u sredu-cetvrtak.dusan147 napisao:I meni izgleda OK... Seti se ove teme, pa za dve godine opiši iskustva sa "Exideom"...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Akumulator!
Krenem juce da proverim anztifriz i akumulator. Za antifriz sam znao sigurno da je ok jer sam ga skoro menjao ali ostade mi akumulator da bacim oko posto sam istripovao da mi je oslabio posle ubacivanja dva pojacala u gepek...Akumulator mi je bosh iz nov.2009 medjutim kad sam ga zagledao malo bolje skontam da je 54 ah. Uzmem od strica neki istrument za testiranje i on pokaze da je struja ok ali da je snaga losa tj. slaba. U prodavnici pogledam onu knjigu bosh i nadjem da je potrebno da stavim 74ah 680A sto uradim i castim Alficu
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Moja "Varta" (74Ah i 680A, Blue Dynamic, kupljena pre oko tri godine) je sada na oko 40% kapaciteta... Uzeću "Exide" - jedino se na taj niko nije žalio.
Alfa je stil... ostalo je status...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Evo, desilo se ono što je i bilo očekivano - Varta "Blue (Bljak) Dynamic" je gotova...
Gde u NS ima Exide? 278x175x190mm i oko 74Ah, 680A?
Gde u NS ima Exide? 278x175x190mm i oko 74Ah, 680A?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Dusane tebi je blizu Temerin, a salju i postom
http://www.akumulator-shop.rs/kontakt/contacts.html
a u Beogradu
http://www.unlimited.rs/shop/67-exide-77-r-1324.html
http://www.akumulator-shop.rs/kontakt/contacts.html
a u Beogradu
http://www.unlimited.rs/shop/67-exide-77-r-1324.html
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Ako hoćeš pisaću kako se to provjeri.
Re: Akumulator!
Ajde druže objasni mi taj test?Sauriann napisao:Krenem juce da proverim anztifriz i akumulator. Za antifriz sam znao sigurno da je ok jer sam ga skoro menjao ali ostade mi akumulator da bacim oko posto sam istripovao da mi je oslabio posle ubacivanja dva pojacala u gepek...Akumulator mi je bosh iz nov.2009 medjutim kad sam ga zagledao malo bolje skontam da je 54 ah. Uzmem od strica neki istrument za testiranje i on pokaze da je struja ok ali da je snaga losa tj. slaba. U prodavnici pogledam onu knjigu bosh i nadjem da je potrebno da stavim 74ah 680A sto uradim i castim Alficu
Ako hoćeš pisaću kako se to provjeri.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Hvala - sutra ih zovem...Milan 166 napisao:Dusane tebi je blizu Temerin, a salju i postom
http://www.akumulator-shop.rs/kontakt/contacts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a u Beogradu
http://www.unlimited.rs/shop/67-exide-77-r-1324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa je stil... ostalo je status...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Sledeće pitanje je: da li mi negde "curi" struja ili je akumulator kupljen sa već smanjenim kapacitetom?
Ilustracija 1: proletos, posle puta za BGD (i 80km rada alternatora) i nameštanja "Morimoto" bi-xenona (pali, gasi, probaj, ne valja, valja, namesti visinu i ugao...) Alfa je mogla samo jedanput da zavergla...
Ilustracija 2: juče ujutro, posle kraće vožnje parkirao i uključio sva četiri žmigavca, a posle 30min nisam mogao da startujem motor...
Šta kaže forum?
Ilustracija 1: proletos, posle puta za BGD (i 80km rada alternatora) i nameštanja "Morimoto" bi-xenona (pali, gasi, probaj, ne valja, valja, namesti visinu i ugao...) Alfa je mogla samo jedanput da zavergla...
Ilustracija 2: juče ujutro, posle kraće vožnje parkirao i uključio sva četiri žmigavca, a posle 30min nisam mogao da startujem motor...
Šta kaže forum?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
A jesi li proveravao kako ti radi regler i da li napon accu prilikom paljenja pada ispod 9,5V?
@Sauriann,
Malo je 54 za dizela, ja imam Bosch 74ah i nikakvih problema, cak kada je na Kopu bilo -15.
@Sauriann,
Malo je 54 za dizela, ja imam Bosch 74ah i nikakvih problema, cak kada je na Kopu bilo -15.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Akumulator!
Test je prost. Uređaj izgleda kao unimer tj. malo je veći ima digitalni displej za očitavanje struje i ispod njega ima neke sijalice gde jedna od njih signalizira snagu. Naravno ima kablove sa štipaljkama koje staviš na kleme ili još bolje direktno na akumulator. Akumulator je jednostavno slab za dizela koji se još vozi na kratkim relacijama sa velikim potrošačima...icemilos napisao: Ajde druže objasni mi taj test?
Ako hoćeš pisaću kako se to provjeri.