Flesovanje M1.5.5 ECUa
Poslato: Čet Dec 30, 2010 1:15 pm
Ovde cu vam napisati celu proceduru za flesovanje M 1.5.5(hibrid) ECUa na stolu koju sam izveo kod mene . Razlog zbog kog sam to radio je poznat problem kod konkretno Alfe 156 2,0 ts 16v 98god je prvo jutarnje paljenje i nedostatak snage do zagrevanja motora na nekih 60 stepeni , softverska glupost zarad navodno cuvanja motora , ekologije... To je naravno otklonjeno u modelima posle 2000god, verzija softvera u kojoj je to otklonjeno je 0.66, moja je bila 0.2.
Ova procedura vam takodje moze posluziti u slucaju da vam ECU umre i da bi novi ecu prihvatio vas imobilajzer i kljuc ( na otpadima prodaju ecu u kompletu sa kljucem i imobilajzerom , strasna glupost) mozete da koristite ovu proceduru da dovedete ecu u tako zvani virgine mod .
Od alata sam koristio Galletto 1260 (naravno kineski klon ,koji sam najpre isprobao na fiatovoj IAW 59f centrali , pisi brisi , jer ima dosta neispravnih interfejsa).
Potreban vam je i fajl *.COD.BCB koji se prvo ucitava da eliminises immo iz 24c16, zatim *.MOD.BCB , ako naletite na netu na fajlove sa ekstenziom BIN nikako ih ne ucitavate tako vec se koristi npr. ECM2001 da bi se konvertovali u BCB format. (ako se neko odluci da ovo radi sam mogu poslati sve potrebne fajlove)
Procedura ide ovim redosledom :
Prvo je potrebno da ucitamo *.cod.bcb fajl
1. Ali pre toga ecu mora da se spoji na stolu na sledeci nacin , kao i da se na SDA pin na epromu dovede GND sa kucista ECUa .Vrlo vazna stvar je da na slici ovo izgleda uvelicano dosta , ja sa lupom nisam imao ovaku sliku , morate biti dosta oprezni jer su cipovi spojeni mikronski tankim zicama koje se mogu pokidati najmanjom nepaznjom, plus sto se preko cele ploce nalazi zastitni gel
Za spajanje GND na SDA sam koristio iglu koja moze da izgleda ovako (ja sam koristio dobro naostrenu od unimera sa izolacijom)
ecu otprilike u prirodnoj velicini izgleda ovako
2.Zatim se pusta napajanje na ecu kao na slici (sve mora da bude spojeno ovako , ali tek posto se dovede GND na SDA , +12v i GND su isti sa kojim se napaja galletto)
Kada ste sve spojili i pustili napajanje u ECU da bi ste bili sigurni da ste usli u boot mod galeto mora da procita maks.km :000000km i DATA PROGR. 00.00.0000
i tek onda ce te ucitati fajl *.cod.BCB (za to vreme je GND na SDA spojen)
3. Kada se zavrsi upisivanje *.cod.bcb fajla sklonite GND sa SDA i restartujete ECU (prekinite napajanje ) i pocnite sa upisivanjem *.MOD.BCB fajla (naravno bez spojenog gnd na sda,kakvo olaksanje )
To izgleda ovako :
Kada se to zavrsi imate nov i svez ECU
Namontirajte ga na auto ( kleme su skinute dok se to radi ) i samo
Evo jos par slicica kako je to izgledalo na mom STOLU
i otprilike sve sto sam koristio za proceduru
Takodje bi hteo da se zahvalim i DusanuSD na pomoci kao i mnogim drugim ljudima sa raznih foruma na pomoci jer ja ovde nisam izmislio toplu vodu
Ova procedura vam takodje moze posluziti u slucaju da vam ECU umre i da bi novi ecu prihvatio vas imobilajzer i kljuc ( na otpadima prodaju ecu u kompletu sa kljucem i imobilajzerom , strasna glupost) mozete da koristite ovu proceduru da dovedete ecu u tako zvani virgine mod .
Od alata sam koristio Galletto 1260 (naravno kineski klon ,koji sam najpre isprobao na fiatovoj IAW 59f centrali , pisi brisi , jer ima dosta neispravnih interfejsa).
Potreban vam je i fajl *.COD.BCB koji se prvo ucitava da eliminises immo iz 24c16, zatim *.MOD.BCB , ako naletite na netu na fajlove sa ekstenziom BIN nikako ih ne ucitavate tako vec se koristi npr. ECM2001 da bi se konvertovali u BCB format. (ako se neko odluci da ovo radi sam mogu poslati sve potrebne fajlove)
Procedura ide ovim redosledom :
Prvo je potrebno da ucitamo *.cod.bcb fajl
1. Ali pre toga ecu mora da se spoji na stolu na sledeci nacin , kao i da se na SDA pin na epromu dovede GND sa kucista ECUa .Vrlo vazna stvar je da na slici ovo izgleda uvelicano dosta , ja sa lupom nisam imao ovaku sliku , morate biti dosta oprezni jer su cipovi spojeni mikronski tankim zicama koje se mogu pokidati najmanjom nepaznjom, plus sto se preko cele ploce nalazi zastitni gel
Za spajanje GND na SDA sam koristio iglu koja moze da izgleda ovako (ja sam koristio dobro naostrenu od unimera sa izolacijom)
ecu otprilike u prirodnoj velicini izgleda ovako
2.Zatim se pusta napajanje na ecu kao na slici (sve mora da bude spojeno ovako , ali tek posto se dovede GND na SDA , +12v i GND su isti sa kojim se napaja galletto)
Kada ste sve spojili i pustili napajanje u ECU da bi ste bili sigurni da ste usli u boot mod galeto mora da procita maks.km :000000km i DATA PROGR. 00.00.0000
i tek onda ce te ucitati fajl *.cod.BCB (za to vreme je GND na SDA spojen)
3. Kada se zavrsi upisivanje *.cod.bcb fajla sklonite GND sa SDA i restartujete ECU (prekinite napajanje ) i pocnite sa upisivanjem *.MOD.BCB fajla (naravno bez spojenog gnd na sda,kakvo olaksanje )
To izgleda ovako :
Kada se to zavrsi imate nov i svez ECU
Namontirajte ga na auto ( kleme su skinute dok se to radi ) i samo
Evo jos par slicica kako je to izgledalo na mom STOLU
i otprilike sve sto sam koristio za proceduru
Takodje bi hteo da se zahvalim i DusanuSD na pomoci kao i mnogim drugim ljudima sa raznih foruma na pomoci jer ja ovde nisam izmislio toplu vodu