Alfa Romeo Giulia Nuova
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Valjda zato što se ušlo u SUV segment, a on upravo treba da privuče kupce koje zanima svestranost i unutrašnji prostor. SUV značajno napreduje, dok se smanjuje potražnja za limuzinama, pa i karavanima. Sa druge strane zar neko na kraju veruje da bi prodaja bila značajno bolja sa takvom opcijom nego sada i da bi opravdala dodatna ulaganja? Nešto čisto sumnjam i opet se na kraju vraćam ideji o iracionalnom izbegavanju jednog brenda. Zar išta fali takvim automobilima kakvi su Giulia i Stelvio, da naprave pometnju u nekom drugom, daleko racionalnijem svetu!? U ovom izgleda da nema mesta za Alfu, šta god da ponude tržištu...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Pa ni limuzina ne opravdava ulaganja svojom prodajom, tako da to definitivno nije opravdanje. Zaista nemam ni predstavu koliki procenat dodatnih ulaganja je potreban da bi se i karavan našao u prodaji, ali je definitivno Sw nešto što nedostaje. Meni lično je kupe mnogo interesantnija opcija, ali mislim da je većini ljudi to upravo karavan.
SUV i karavan se ne obraćaju istim kupcima. Ne mogu da zamislim da neko hoće da kupi RWD sportski karavan, a umesto toga kupi stelvia...pre će kupiti BMW lubeničara
SUV i karavan se ne obraćaju istim kupcima. Ne mogu da zamislim da neko hoće da kupi RWD sportski karavan, a umesto toga kupi stelvia...pre će kupiti BMW lubeničara
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Karavan dođe kao sasvim novi model na istoj platformi. Pa izračunajte.
Karavan se prodaje samo u Europi. Limuzina je čak jedini univerzalno prihvaćeni karoserijski oblik.
Karavana tržišno pritišće... Koji točno segment automobila? To čak nije Stelvio. Recimo ovako. Passat Variant je pokopan od strane novog Tiguana. Slično se pomalo događa sa Serijom 3 Touring od kada je došao novi X1.
Karavan se prodaje samo u Europi. Limuzina je čak jedini univerzalno prihvaćeni karoserijski oblik.
Karavana tržišno pritišće... Koji točno segment automobila? To čak nije Stelvio. Recimo ovako. Passat Variant je pokopan od strane novog Tiguana. Slično se pomalo događa sa Serijom 3 Touring od kada je došao novi X1.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Nema para za karavan, tj. pare se usmeravaju na projekte za koje se smatra da će doneti veći profit. Mislim da greše i da su im opravdanja smešna. Pogotovu što je Alga apsolvirala kako da razvije karavna uz minimum novih delova i da ih to ne košta mnogo.
Acqua-Olio-Benzina
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Zika napisao:Logično je da debelo greše i da debelo kasne sa karavanom.U posljednja dva meseca Alfa Romeo Giulia beleži značajno smanjenje prodaje u Italiji . U julu su prodali samo 554 jedinica , oko trećine što je prodano u junu , dok je u avgustu, tradicionalno slab mesec prodaje, prodato 245.
Kao što znamo, prodaja Alfa Romeo Giulia , u Italiji koja je očito prva na Alfa tržištu, je ograničena zbog nedostatka karavan verzije. Puno željeni Giulia Sportwagon , italijanska kuća je odlučila da ne počinje serijsku proizvodnju, barem za sada i radije se fokusura na rast SUV segmenta. Nakon Stelvia, očekuje se još jedan SUV.
U međuvremenu suparnici Alfa Romeo Giulia-e razbijaju u prodaje, čak i u Italiji, zahvaljujući svojim karavan verzijama. Uprkos rastućoj popularnosti SUV i crossover-a karavani i dalje privlače kupce u premium sektoru. Koliko veća prodaja od tradicionalne limuzine brojevi pokazuju jasan trend u Italiji.
U 2017. je Giulia u Italiji je prodano ukupno 6726 jedinica , sve do jedne klasična limuzina. Audi A4 , koji vodi segment tržišta u Italiji, distribuira ukupno 7,579 jedinica (manje -23% u odnosu na prošlu godinu). BMW serije 3 , međutim, postigao je ukupno 6,083 prodatih jedinica (pad od -18%). Ako uzmemo u obzir samo karavane možemo videti kako Audi A4 ima ukupno 6,979 jedinica, a BMW-a serije 3 ukupno 4,784 jedinica.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Po čemu , to što je od C stuba ili od zadnje klupe različit ? I to je šta, potpuno novi model ?2600 napisao:Karavan dođe kao sasvim novi model na istoj platformi. Pa izračunajte.
Karavan se prodaje samo u Europi. Limuzina je čak jedini univerzalno prihvaćeni karoserijski oblik.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ta prica o tome da SUV segment ubija SW segment je po meni smesna i matematika prodaje pokazuje da nije tako... Karavan bi u najmanju ruku duplirao prodaju Djulije...
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Koliko god meni uzasan, karavan se realno prodaje. Gledam test nekih autogeekova iz Amerike i oni su u fazonu “ALI zamisli da ovo prave u karavan verxiji” i kao balave. Neverovatno, nepojmljivi i nedokucivo.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
pa nije sve stvar nekog tripa, ima tu mnogo prakticne koristi... X puta sam obarao zadnja sedista i tovario svasta, od kutija pri selidbi, dva mala bajsa, raznih dasaka i sl ... svakodnevne stvari za koje cesto zatreba tovarni prostor, recimo 4 clana porodica na zapadu koja ima vikendicu negde van grada ne vidim kako moze sa limuzinom da resi sve potrebe odlaska na vikend na kratak odmor... plus kada se vlasnik vozi sam da i dalje ima 200+ ks pod haubom da nagazi i uziva u sportskom tripu voznje...
btw koliko mi kod bilo tesko da to izgovorim, "obicna" Djulija (koju sam sad vec dosta puta video po ns i bg na parkinzima i u voznji) ne izgleda stvarno nista preterano specijalno, nista uocljivije od Mazde 6 ili nove Insignije i sl. QV i Veloce su ipak ono pravo...
btw koliko mi kod bilo tesko da to izgovorim, "obicna" Djulija (koju sam sad vec dosta puta video po ns i bg na parkinzima i u voznji) ne izgleda stvarno nista preterano specijalno, nista uocljivije od Mazde 6 ili nove Insignije i sl. QV i Veloce su ipak ono pravo...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Kad stoji, slažem se da ne bode oči, međutim kad je u pokretu, odskače od svih automobila u vidokrugu. Na putu se vidi ko kosi, a ko vodu nosi.
Nije njima uopšte lak zadatak da operu loše predrasude. Dobro pa su se vratili pomalo u život, većina firmi kada spadne na loš glas, ubrzo prestane da postoji.
Nije njima uopšte lak zadatak da operu loše predrasude. Dobro pa su se vratili pomalo u život, većina firmi kada spadne na loš glas, ubrzo prestane da postoji.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Bas to, neki dan prodje jedna nesto izmedju teget i nero carbonio boje, ma ono, bas je poruka auta dok se krece '' sedi 2'' ostalim autima iz tog segmenta. Pregrst zaobljenih linija, sazetost i konkretnost. Sto u vreme lenjir+sestar automobila je stvarno lepo videti.
Sad, ta prodaja..kakac glas bije alfe, nije to tako lose. Verujem da ce sledeci i oni tamo modeli biti dosta dosta visoko kotirani u vrhu lista medj' segmentima.
Sad, ta prodaja..kakac glas bije alfe, nije to tako lose. Verujem da ce sledeci i oni tamo modeli biti dosta dosta visoko kotirani u vrhu lista medj' segmentima.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
pa da je do glasa kakav bije ne bi se prodavali ni prethodnici Djulije, a na netu se mogu nadji podaci o prodaji, otprilike je razlika 5-10x... ne znam kako misle da i taj glas promene ako je auto nezanimljiv dobrom delu trzistu i uz to kosta puno... valjda treba da sto vise ljudi dodje u posed nove Alfe pa da u narednih 10ak godine krene da kruzi dobar glas, nece se ta etiketa promeniti internet testovima i slikama u visokoj rezoluciji...
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Bice super ako oni za ceo zivotni vek modela naprave 60-tak hiljada, koliko je 159-ki napravljeno u prvoj godini.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
- Na stranu sva statistika o popularnosti karavana i nije sporno da treba ponuditi što više opcija kupcu. Ali ko garantuje da bi se ALFA prodavala nešto bolje u toj varijanti? Odavno smo mogli primetiti da tržišna pravila nisu baš ista i univerzalno primenjiva kada Alfa izađe na tržište.
- Loša reputacija? Pa dokle više da pričamo o tome? Evo baš objaviše da BMW povlači oko MILION vozila na vanredan servis, praktično svi modeli sa šestocilindričnim benzincem od 2006 godine pa negde do 2011. Moguće samozapaljenje! Preporučeno ljudima da ne parkiraju vozila u garažama i zatvorenim prostorijama jer može sve da izgori čak i kad automobil miruje:
https://www.usatoday.com/story/money/ca ... 828690001/
Reputacija? Ma savršena i nikad okaljana jer bože moj... To je ipak Bembara, a Alfa je shit
- Loša reputacija? Pa dokle više da pričamo o tome? Evo baš objaviše da BMW povlači oko MILION vozila na vanredan servis, praktično svi modeli sa šestocilindričnim benzincem od 2006 godine pa negde do 2011. Moguće samozapaljenje! Preporučeno ljudima da ne parkiraju vozila u garažama i zatvorenim prostorijama jer može sve da izgori čak i kad automobil miruje:
https://www.usatoday.com/story/money/ca ... 828690001/
Reputacija? Ma savršena i nikad okaljana jer bože moj... To je ipak Bembara, a Alfa je shit
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Sad smo baš putovali u Banja Luku i to baš lepom ergelom automobila, u kojoj su osim Škode Kodiaq i nove Honde Crv sve bili najnoviji premijum automobili najviše klase.
Normalno kada su automobili bili tema, ja i Alfa smo bili na tapetu "Kojim kolima još odlazi trap, kanta, Alfa 159 posle Lagune nova Kobra, krckavo sranje itd itd", a onda smo u povratku kući naleteli na nemoguću situaciju, odnosno u Hrvatskoj je nesalomiva i neuništiva Honda Crv stala i momak je morao da zove šlep službu.
Od ostalih utisaka, moram da potvrdim da SUV nikako nije moj fazon, al da je Škodiak 2.0TDI 190ks za te pare strašan auto, kao i da ima duplo više mesta za noge od BMW7.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Reputacija je čudo....alfanatic napisao:
Reputacija? Ma savršena i nikad okaljana jer bože moj... To je ipak Bembara, a Alfa je shit
Sad smo baš putovali u Banja Luku i to baš lepom ergelom automobila, u kojoj su osim Škode Kodiaq i nove Honde Crv sve bili najnoviji premijum automobili najviše klase.
Normalno kada su automobili bili tema, ja i Alfa smo bili na tapetu "Kojim kolima još odlazi trap, kanta, Alfa 159 posle Lagune nova Kobra, krckavo sranje itd itd", a onda smo u povratku kući naleteli na nemoguću situaciju, odnosno u Hrvatskoj je nesalomiva i neuništiva Honda Crv stala i momak je morao da zove šlep službu.
Od ostalih utisaka, moram da potvrdim da SUV nikako nije moj fazon, al da je Škodiak 2.0TDI 190ks za te pare strašan auto, kao i da ima duplo više mesta za noge od BMW7.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
alfanatic, garantuju Djulijini prethodnici... sta drugo treba... ja sam npr prokomentarisao losu reputaciju jer se u prethodnim postovima ta teza provlacila, ali moje misljenje je da nije ta reputacija toliko losa koliko alfisti to medjusobno potenciraju i nije to razlog slabe prodaje, vec biznis model koji je neadekvatan, lose su procenili odnose trzista, svojih mogucnosti u smislu prodajne mreze, zelja kupaca, cene samog auta (u smislu koliko ljudi vrednuju brend) i tako...
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Evo ja sada pitam. Gdje su te prodaje otišle? Negdje jesu.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Europsko tržište nije ništa veće nego prije 10-ak ili 15-ak godina. Negdje te prodaje nestaju ili se preusmjeravanju. Ne znam sada točne brojke ali koliko se sjećam nekada je Serija 3 bila na preko 300k, a danas je ispod 200k. Nekada je Passat bio na preko 500k, sada ne može doći do 200k godišnje. Promjena sa Vectre na Insigniu je još pogubnija.Djo83 napisao:Ta prica o tome da SUV segment ubija SW segment je po meni smesna i matematika prodaje pokazuje da nije tako... Karavan bi u najmanju ruku duplirao prodaju Djulije...
Evo ja sada pitam. Gdje su te prodaje otišle? Negdje jesu.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
I ja isto mislim da je problem u samoj grupaciji jer ne znaju sta rade. Alfa realno ima mnogo losiju reputaciju od ostalih, ali zbog toga su trebali drugaciju strategiju prodaje da naprave.
Umesto toga oni su djuliju poceli da promovisu kao eksluziva, premium bla bla. Inace u danasnjem svetu je mnogo bitnije kakvu tehnologiju auto ima nego kako se vozi. Tu su takodje trebali akcenat da stave. Dzabe sve sto Chris Harris i ostali driftuju sa njom i kazu kako je bolja od m3 kada oni sto kupuju te automobile uglavnom nisu zaljubljenici u iste. Prestiz je keva, sve drugo su sitnice...
Umesto toga oni su djuliju poceli da promovisu kao eksluziva, premium bla bla. Inace u danasnjem svetu je mnogo bitnije kakvu tehnologiju auto ima nego kako se vozi. Tu su takodje trebali akcenat da stave. Dzabe sve sto Chris Harris i ostali driftuju sa njom i kazu kako je bolja od m3 kada oni sto kupuju te automobile uglavnom nisu zaljubljenici u iste. Prestiz je keva, sve drugo su sitnice...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Imaju ozbiljan problem sa preostalom vrednosti automobila na kraju lizing ciklusa, ili kako to zovu tzv. residual value.
O čemu se radi, na zapadu se kola ne kupuju parama na gomili, nego na lizing. Auto nije u tvom vlasništvu, nego u vlasništvu banke, tj. lizing kuće. Ti auto iznajmljuješ na 3,4,5 godina nije ni važno. U parametrima rate, između ostalog, figurira i residual value, tj. novac koji će banka da povrati kad ga bude prodala.
Tom matematikom imaš Đuliju koja košta 5-10 hiljada evra MANJE od BMW serije 3, međutim, 5 godina lizinga, plaćaš lupam 150e VEĆU ratu, jer će Đulija da vredi 2x manje od serije 3 na kraju ciklusa.
Trenutno su svi oprezni i ne zaleću se previše, iako je automobil izuzetno atraktivan i dobar, objektivno je baš dobar. Da li je dobar 150e više mesečno, nažalost nije. Mislim da tu Stelvio ima nešto veće šanse, pre svega zahvaljujući segmentu kome pripada.
O čemu se radi, na zapadu se kola ne kupuju parama na gomili, nego na lizing. Auto nije u tvom vlasništvu, nego u vlasništvu banke, tj. lizing kuće. Ti auto iznajmljuješ na 3,4,5 godina nije ni važno. U parametrima rate, između ostalog, figurira i residual value, tj. novac koji će banka da povrati kad ga bude prodala.
Tom matematikom imaš Đuliju koja košta 5-10 hiljada evra MANJE od BMW serije 3, međutim, 5 godina lizinga, plaćaš lupam 150e VEĆU ratu, jer će Đulija da vredi 2x manje od serije 3 na kraju ciklusa.
Trenutno su svi oprezni i ne zaleću se previše, iako je automobil izuzetno atraktivan i dobar, objektivno je baš dobar. Da li je dobar 150e više mesečno, nažalost nije. Mislim da tu Stelvio ima nešto veće šanse, pre svega zahvaljujući segmentu kome pripada.
SUVEvo ja sada pitam. Gdje su te prodaje otišle? Negdje jesu.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Za samu reputaciju kumuju novinari. Jednostavno potenciraju to previše. Dok sa druge strane na Nijemce se .
Pa vidim što novinari rade sa novim Polom. Čudo neviđeno, mijenja kompakt, a automobil dobio dimenzije interijera kakve je Fiat sa Grande Puntom imao tamo 2005.
Što se BMW-a tiče. Njima su benzinski turbo šestaci već duže vrijeme poznati kao zadnje smeće. Sa 4 cilindra nisu imali taj problem nepouzdanosti.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Recimo Alfi kao autu na firme, a tako Nijemci većinom kupuju auta, je skoro zabranjen ulaz. Jednostavno politika je firme da se kupuje samo njemačko. I što onda Alfa tu može?alfanatic napisao:- Na stranu sva statistika o popularnosti karavana i nije sporno da treba ponuditi što više opcija kupcu. Ali ko garantuje da bi se ALFA prodavala nešto bolje u toj varijanti? Odavno smo mogli primetiti da tržišna pravila nisu baš ista i univerzalno primenjiva kada Alfa izađe na tržište.
- Loša reputacija? Pa dokle više da pričamo o tome? Evo baš objaviše da BMW povlači oko MILION vozila na vanredan servis, praktično svi modeli sa šestocilindričnim benzincem od 2006 godine pa negde do 2011. Moguće samozapaljenje! Preporučeno ljudima da ne parkiraju vozila u garažama i zatvorenim prostorijama jer može sve da izgori čak i kad automobil miruje:
https://www.usatoday.com/story/money/ca ... 828690001/
Reputacija? Ma savršena i nikad okaljana jer bože moj... To je ipak Bembara, a Alfa je shit
Za samu reputaciju kumuju novinari. Jednostavno potenciraju to previše. Dok sa druge strane na Nijemce se .
Pa vidim što novinari rade sa novim Polom. Čudo neviđeno, mijenja kompakt, a automobil dobio dimenzije interijera kakve je Fiat sa Grande Puntom imao tamo 2005.
Što se BMW-a tiče. Njima su benzinski turbo šestaci već duže vrijeme poznati kao zadnje smeće. Sa 4 cilindra nisu imali taj problem nepouzdanosti.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
pa bas zato bmw, merc, vw, audi imaju gomilu modela i medjuklasa... ako prodaja Stelvia nadomesti razliku u prodaji Djulije u odnosu na 159 onda ok, mada nesto mi se javlja da taj film necemo gledati... zajedno tesko da ce biti i na 50%...2600 napisao: Evo ja sada pitam. Gdje su te prodaje otišle? Negdje jesu.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Sve skupa će prodaja na kraju ove godine sa onom prethodnom preći nivo od 50k Giulia. Za koliko ja nisam siguran.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Koliko znam prešli su tu proizvodnu brojku ima već neko vrijeme. Krajem prošlog tjedna je i ako se ne varam službeno prošla certifikacija MY2018 u SAD-u. Očekujem tamo velike brojke za Giuliu u ovom 11. i sljedećem 12. mjesecu.bunga bunga napisao:Bice super ako oni za ceo zivotni vek modela naprave 60-tak hiljada, koliko je 159-ki napravljeno u prvoj godini.
Sve skupa će prodaja na kraju ove godine sa onom prethodnom preći nivo od 50k Giulia. Za koliko ja nisam siguran.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Ne treba gomila modela i međuklasa. Treba samo sve biti dobro posloženo i sve se može, samo treba vremena, neće preko noći. Uostalom samo je Europa ta koja traži milijun vrsta karoserije. No bez 5. vrata i Coupea možeš, tako kažu i prodajne statistike. Karavan je za firme ali opet Talijan neće biti kupljen od malog Hansa.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Prodaju karavana nadomješta SUV iz nominalno segmenta niže. To nije Stelvio. Stelvio tu više figurira za one koji su nekada pucali na 166.Djo83 napisao:pa bas zato bmw, merc, vw, audi imaju gomilu modela i medjuklasa... ako prodaja Stelvia nadomesti razliku u prodaji Djulije u odnosu na 159 onda ok, mada nesto mi se javlja da taj film necemo gledati... zajedno tesko da ce biti i na 50%...2600 napisao: Evo ja sada pitam. Gdje su te prodaje otišle? Negdje jesu.
Ne treba gomila modela i međuklasa. Treba samo sve biti dobro posloženo i sve se može, samo treba vremena, neće preko noći. Uostalom samo je Europa ta koja traži milijun vrsta karoserije. No bez 5. vrata i Coupea možeš, tako kažu i prodajne statistike. Karavan je za firme ali opet Talijan neće biti kupljen od malog Hansa.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Nisi dobro informisan za Bmw.
Citajuci strane forume jedini sestak sa problemom je 335i (Twin turbo verzija). I to nema probleme sa pokretnim delovima motora nego sa diznama, bobinama, dihtunzima i ostalim glupostima. Ustvari taj motor moze mnogo vise konja da podnese nego sto ima.
Ostali sestaci su uglavnom dobri. U eri 156 e46, Bmw je imao velike probleme sa cetvorocilindricnim motorima. Nesto slicno kao 156-ca sa JTS-om.
U eri e90 su te sitnice sredjene uglavnom. Jedino se ljudi zale na n47 2.0 turbo dizel zbog lanca jer su mu skratili vek trajanja kao i kad se rastegne niko ne zna da li se to desava. Naravno zamena je papreno skupa jer mora motor dole pa zato ljudi kukaju na njega.
Citajuci strane forume jedini sestak sa problemom je 335i (Twin turbo verzija). I to nema probleme sa pokretnim delovima motora nego sa diznama, bobinama, dihtunzima i ostalim glupostima. Ustvari taj motor moze mnogo vise konja da podnese nego sto ima.
Ostali sestaci su uglavnom dobri. U eri 156 e46, Bmw je imao velike probleme sa cetvorocilindricnim motorima. Nesto slicno kao 156-ca sa JTS-om.
U eri e90 su te sitnice sredjene uglavnom. Jedino se ljudi zale na n47 2.0 turbo dizel zbog lanca jer su mu skratili vek trajanja kao i kad se rastegne niko ne zna da li se to desava. Naravno zamena je papreno skupa jer mora motor dole pa zato ljudi kukaju na njega.