Sve je jako jednostavno.Shanirani napisao:@2600
Moras biti malo objektivniji. Nije sve crno belo.
Za Teslu vrijedi jedan model poslovanja koji ne vrijedi za druge. Sergio je jasno rekao. Dajte mi izračun po kojem možemo ponuditi model kao Tesla 3 po toj cijeni i sutra ćemo ga ponuditi.
Jednostavno to ne može nijedan proizvođač automobila. Nitko nije dobio toliko bespovratnih sredstva, nitko drugi ne može u SAD-u automobile prodavati direktno... Da ne govorim da je tu oko 10 000 dolara subvencije po prodanom primjerku. Naravno ta subvencija nije vječna, mislim da je na prvih 100 000 primjeraka. Bilo bi zanimljivo viditi kako će reagirati oni kupci kasnije kada vide da se cijena povećala.
Isto tako Tesla je uletio u probleme jer je dijete Silicijske doline. Nudi velike plaće na krivom mjestu. Na mjestu gdje bi plaće radi cijene života trebali biti veće.
No da se vratimo na FCA.
Mislim da FCA prema direktnim konkurentima sasvim pristojno stoji. Pogledaj npr. Pacificu PHEV. Mislim da je to jedan od najnaprednijih PHEV modela što se tiče cijele industrije. Sigurno jedan BMW daje manje tehnologije u 530e ili kako se sada zove.
Ne znam koji je razlog ponuditi neki model u ponudi, kao što to BMW čini, ako taj model nije dovoljno dobar. OK, neki mediji će pisati hvalospjeve jer eto BMW nudi već danas zastarjelu tehnologiju.
Isto tako mislim da je sjajno što se FCA orijentira na 48V MHEV i PHEV. Skroz zapostavljaju FHEV kakve guraju Japanci.
Naravno biti će i BEV modela.
No većina realnih analiza govori da će u budućnosti okosnicu činiti kombinacija MHEV i PHEV floti, naravno uz ostanak dizela za velike modele u Europi no naravno i oni mogu biti MHEV.