Bitno je reklamaciju podneti pismeno i prodavac je dužan u roku od osam dana (ovo baš nisam siguran) da odgovori dali se prihvata ili odbija.Posle toga inspekcija a društvo za zaštitu potrošača nema ovlašćenja za bilo šta da deluje.
Re: Smehoteka...
Poslato: Uto Sep 04, 2018 10:31 pm
od Puzo81
2g je zakonska garancija (izjava o saobraznosti) na sve za privatnu upotrebu i 1g za komercijalnu (profesionalnu).
To su dva jedina perioda koja se spominju u najnovijem zakonu i zaštiti potrošača iz juna 2016 tj koji je stupio na snagu januara 2017.
I ne postoji GARANCIJA nego papir koji se popunjava i zove se "izjava o saobraznosti" gde je tačno navedeno (članovi iz zozp) šta podleže a sta ne saobraznosti.
Za tržišnu inspekciju je važno da je ispoštovana zakonska procedura pri eventualnoj reklamaciji (popunjen reklamacioni list, revers takođe, odgovor u roku od 8dana na fon ili mail) i to je to. Ni na koji način ne može da primora prodavca za eventualno odbijanje reklamacije. Sve se svodi na gradjansku parnicu.
Pominjanje tržišne je ok jer nikome ne odgovara da dodju i procesljaju i ostalo jer će sigurno naći nešto da se ne slaže.