Malo peglanja po stazi
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Malo peglanja po stazi
uz malo srece pobedi ts!
ne znam kako je zikic na kraju zavrsio ali je lako mogao ostati bez auta. prilicno los potez za zatvaranje...
ne znam kako je zikic na kraju zavrsio ali je lako mogao ostati bez auta. prilicno los potez za zatvaranje...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Nije pobedila alfa, pobedio je Toške sa hondom daleko ispred, i ne vidi se na snimku alfa ide dobro ali Banjac smesno tera, Zikic se vratio u trku i zavrsio 4. tj poslednji, na ovom mestu gde je izleteo je prilicno bezbedno po auto jer je sa strane livada pa ima prostora za zaustavljanje.
Vnov, ne znam tacnu snagu bas ove alfe, tj ne znam ni jel merena uopste, to su relativne stvari jer vecina tih automobila su home made varijante i pitanje koliko imaju snage ali se snaga dobrog SP-a krece oko 215-220 konja,(negde se pominju i 230 mada pitanje je to, navodno jedna p306ica iz CG je uradjena sa 215 na 228 konja ) najaca alfa kod nas je bila ex Djuriceva, 220 konja to je bio fabricki tj N tehnology auto i motor je iskljucivo odrzavan i repariran u IT kod Bigacija tako da je snaga uvek bila u deklarisanom maximumu, doduse bilo je odstupanja od 2-3 konja ali beznajacno je to obzirom da se kod nas voze home made varijante sa oko 200+ konja neki cak i ispod 200
konkretno ova alfa sa snimka je prepravljena od N tj kup varijante, imala nekih 190+ konja pa doradjivana ali na koliko je izasla ne znam
Vnov, ne znam tacnu snagu bas ove alfe, tj ne znam ni jel merena uopste, to su relativne stvari jer vecina tih automobila su home made varijante i pitanje koliko imaju snage ali se snaga dobrog SP-a krece oko 215-220 konja,(negde se pominju i 230 mada pitanje je to, navodno jedna p306ica iz CG je uradjena sa 215 na 228 konja ) najaca alfa kod nas je bila ex Djuriceva, 220 konja to je bio fabricki tj N tehnology auto i motor je iskljucivo odrzavan i repariran u IT kod Bigacija tako da je snaga uvek bila u deklarisanom maximumu, doduse bilo je odstupanja od 2-3 konja ali beznajacno je to obzirom da se kod nas voze home made varijante sa oko 200+ konja neki cak i ispod 200
konkretno ova alfa sa snimka je prepravljena od N tj kup varijante, imala nekih 190+ konja pa doradjivana ali na koliko je izasla ne znam
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Nisam mogao da ocenim koliko mu je usao pre nego je ovaj krenuo da zatvara..OMP napisao:Pa nema sta sa sudijama nije on kriv nego Zika, nije mu ovo prvi ovakav pokusaj Zikic je ulozio prigovor ali naravno nije uvazen
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
ma u jugicima je ovo vrlo cesta scena nagledao sam se toga dosta, evo incidenta od prosle godine, isto mesto ista fora samo obrnuta situacija oko preticanja, i za razliku od Zikica ovaj sa sto je izeteo nije mogao da zavrsi trku
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
evo jedan precizniji info vezan a snagu alfe, naime, alfa 147 koju vozi Rudolf Pešović kod nas, kad je radjena u Autotehnici u IT tj kad je kupljena tamo imala je 214 konja na radilici, sad kad je doradjivana ovde, tacnije u Republici Srpskoj , na tocku ima 170 konja(pri 180km/h) sto je oko 223 konja na radilici, mereno na +30 stepeni spoljne temperature(malo mi nije jasno bas da su u RS uspeli da podignu snagu za skoro 10 konja ali nema veze da ne zalazim u to)
ovde kod bobana je takodje merena ali njegov dyno jet ne daje tacnu tj realnu snagu jer je mašinerija dosta stara i radi po principu inercije i nema pravu kocnicu pa i ne moze da izmeri realnu snagu na tocku i radilici vec oni to nesto mnoze nekim koeficijentom otpora od 1,2 kad izmere na tocku pa tako dobijaju snagu na radilici, bem li ga al bilo je dosta polemika oko toga po forumima, nebitno, da ne zalazim sad u detalje oko te kocnice
ovaj info za snagu alfe sam dobio od coveka koji je vlasnik kocnice u RS i koji je doradjivao(uštelavao) taj auto e sad dal je tacna i ta snaga koju su oni dobili ne zalazim u to, malo mi jeste cudno da to prelazi i snagu N techology-ja koji je i pravio taj motor i auto ali nebitno, kao i sto sam rekao u prethodnim postovima snaga dobrog SP-a se krece u rasponu 215-220 konja na radilici sve preko toga mi je malo cudno ako izuzmemo hondu civic koja ide preko 220 konja ali zato je i najbrzi, najskuplji i najredji SP auto
ovde kod bobana je takodje merena ali njegov dyno jet ne daje tacnu tj realnu snagu jer je mašinerija dosta stara i radi po principu inercije i nema pravu kocnicu pa i ne moze da izmeri realnu snagu na tocku i radilici vec oni to nesto mnoze nekim koeficijentom otpora od 1,2 kad izmere na tocku pa tako dobijaju snagu na radilici, bem li ga al bilo je dosta polemika oko toga po forumima, nebitno, da ne zalazim sad u detalje oko te kocnice
ovaj info za snagu alfe sam dobio od coveka koji je vlasnik kocnice u RS i koji je doradjivao(uštelavao) taj auto e sad dal je tacna i ta snaga koju su oni dobili ne zalazim u to, malo mi jeste cudno da to prelazi i snagu N techology-ja koji je i pravio taj motor i auto ali nebitno, kao i sto sam rekao u prethodnim postovima snaga dobrog SP-a se krece u rasponu 215-220 konja na radilici sve preko toga mi je malo cudno ako izuzmemo hondu civic koja ide preko 220 konja ali zato je i najbrzi, najskuplji i najredji SP auto
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Sama snaga nije najbitnija, npr, znam za josh jednu koja je jaca po ks- u nego fabricka N-Tehnology, ali je zato sve ostalo na daleko manjem nivou nego NT, i da, kriva snage je isto puno loshija, ali krajnji rezultat, par konja vishe od najbolje 147 kod nas....
-
ki
- Drug Član
Post
Nesto mi tu smrdi, ne zvao se ja Lorimer: Transaxle prenos, koji je predimenzionisan sam po sebi + postavljen pozadi se tretira u gubicima oko 17%.
Na rri.se, 147 1.6 TS u fabrickoj izvedbi ima izmereni gubitak od 5% u odnosu na KS.
Re: Malo peglanja po stazi
Korekcioni faktor za transmisiju preko 20% - ne znam odakle im tolika korekcija???OMP napisao:na tocku ima 170 konja(pri 180km/h) sto je oko 223 konja na radilici...
Nesto mi tu smrdi, ne zvao se ja Lorimer: Transaxle prenos, koji je predimenzionisan sam po sebi + postavljen pozadi se tretira u gubicima oko 17%.
Na rri.se, 147 1.6 TS u fabrickoj izvedbi ima izmereni gubitak od 5% u odnosu na KS.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
nemam pojma i meni je cudno pa i ne uzimam zdravo za gotovo ove podatke i da mi odmah zvucalo malo mnogo 223 konja na motoru(realnije mi je onih 215 mereih u IT )
kod trkackih automobila je malo drugaciji taj faktor i veci nego kod serija, drugaciji menjac i sklop pa slik gume sa vecom gaznom povrsinom i trenjem i jos neke zezanicije pa tu povuce vise, ali po ovome na alfi ispada oko 23% otpor sto je nerealno, koliko znam kod SP je taj koeficijent 15-ak %, kod juga hibrida to nije niko nikad izmerio tacno ali trkaci ga racunaju 16 a neki 20% , ne znam kako su dosli do toga ali odavno se drze toga
kod trkackih automobila je malo drugaciji taj faktor i veci nego kod serija, drugaciji menjac i sklop pa slik gume sa vecom gaznom povrsinom i trenjem i jos neke zezanicije pa tu povuce vise, ali po ovome na alfi ispada oko 23% otpor sto je nerealno, koliko znam kod SP je taj koeficijent 15-ak %, kod juga hibrida to nije niko nikad izmerio tacno ali trkaci ga racunaju 16 a neki 20% , ne znam kako su dosli do toga ali odavno se drze toga
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
rekao bi da je suprotno...
oni upravo prave luftove na svim rotirajucim sklopovima kako vi smanjili frikciju a samim ti povecali efikasnost. zato se i cuju onako kao da se raspadaju...
Re: Malo peglanja po stazi
jesi siguran da je veci gubitak na transmisiji kod trkackih kola u odnosu na std?OMP napisao: kod trkackih automobila je malo drugaciji taj faktor i veci nego kod serija, drugaciji menjac i sklop pa slik gume sa vecom gaznom povrsinom i trenjem i jos neke zezanicije pa tu povuce vise
rekao bi da je suprotno...
oni upravo prave luftove na svim rotirajucim sklopovima kako vi smanjili frikciju a samim ti povecali efikasnost. zato se i cuju onako kao da se raspadaju...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
moja greska sorry, otpori trkacki vs serijski menjac su mozda i duplo manji u korist trkackog, konkretno menjac sa ravnim zubima, za serijski menjac i serijski doradjeni sa luftovima i sl. ne znam kakvo je stanje ali jeste bolje nego stock iz tog razloga se i prave luftovi kako si i rekao.
gume imaju veliku ulogu sto se tih gubitaka tice, znam za neki podatak da je hibrid izgubio 3 konja samo sa "ispumpanim" slikovima(od prilike 3,5%), ne znam koliko su bile meke gume ali dosta ispod pritiska koji treba da imaju, a i ne znam koliko bese razlika komercijalna vs slick guma, isto tu negde
gume imaju veliku ulogu sto se tih gubitaka tice, znam za neki podatak da je hibrid izgubio 3 konja samo sa "ispumpanim" slikovima(od prilike 3,5%), ne znam koliko su bile meke gume ali dosta ispod pritiska koji treba da imaju, a i ne znam koliko bese razlika komercijalna vs slick guma, isto tu negde
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
... ture=feedu
[youtube]H8J6fTx91Ak[/youtube]
[youtube]H8J6fTx91Ak[/youtube]
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Kako je startova e 46.
Ali,zato nakon 2 krivine pa-pa..ode 147.
Re: Malo peglanja po stazi
Kako je startova e 46.
Ali,zato nakon 2 krivine pa-pa..ode 147.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
evo malo Paje i 155ice na uscu 2000te
... re=related
trka pocinje od 44 minuta
... re=related
trka pocinje od 44 minuta
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Bravo kolega osvezi mi dan!
Da li znas ko je ovde ucestvovao u TUCI tj ko je ovaj u crvenom sto je isutirao Trefa i nakautrao Vuka Bajrusevica?
....46.30 min
Da li znas ko je ovde ucestvovao u TUCI tj ko je ovaj u crvenom sto je isutirao Trefa i nakautrao Vuka Bajrusevica?
....46.30 min
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
cekaj bre, tu se nesto pomesalo, ja sam postavio link ka snimku iz 2000 god. sa Ušća i kad ga otvorim ok je, ta tuca o kojoj pricas je iz Novog Sada 1996 godine, ne znam kako si ti otvorio taj klip????
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
inace kad smo vec kod toga, jesi siguran da je onaj sto je nokautiran i pao na zemlju bio Vuk??? ni malo mi ne lici a dobre batine je dobio, mada i ne ume da se bije, ko zena neka
onaj sa peharom koji ga je prvi puko i oborio je Zlaja Ciganin(dragan zlatkovic), onaj u crvenom sto je sutirao Vladu ne znam ko je ali onaj drugi sto je sutirao onog na zemlji("vuka") je Mika Djelmas a kacigom ga udarao Milija Ilic, inace to je bio fajt ekipa Ciklon vs Tref
evo tog klipa iz 1996, prva sezona 155ica kod nas(premotati na 34:50)
onaj sa peharom koji ga je prvi puko i oborio je Zlaja Ciganin(dragan zlatkovic), onaj u crvenom sto je sutirao Vladu ne znam ko je ali onaj drugi sto je sutirao onog na zemlji("vuka") je Mika Djelmas a kacigom ga udarao Milija Ilic, inace to je bio fajt ekipa Ciklon vs Tref
evo tog klipa iz 1996, prva sezona 155ica kod nas(premotati na 34:50)
Poslednja izmena od OMP u Uto Jul 26, 2011 1:20 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Ma sve je u redu sa tvojim linkom nego ja mentol zaboravio da nalepim ovaj iz 1996
Mozda nije on ali tada je i on dobio po njonji
... re=related
Mozda nije on ali tada je i on dobio po njonji
... re=related
Poslednja izmena od alfamen u Uto Jul 26, 2011 1:23 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
e pa tako kazi, nemoj me zbunjujes evo i ja ga u medjuvremenu postavio ali dobro.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Malo peglanja po stazi
I ja se zacudih jbt
Strasna trka,ali na kraju bmw prvi
Strasna trka,ali na kraju bmw prvi
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
nema veze sto je bmw prvi alfa(Paja) osvaja titulu te godine
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Je li i zeleni bmw ST?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
hehe bas smo skoro polemisali o skodi na drugom forumu, jbg covek uleteo da popuni klasu.
Šumi, na koji bmw mislis, onaj sto je pobedio, naravno da je ST
Šumi, na koji bmw mislis, onaj sto je pobedio, naravno da je ST
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Malo peglanja po stazi
A koja su klasa zuti 406,e36 i EVO?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
nije 406 nego 405, sva 4 auta su ST a lancer je druga klasa, ali je vozen sa ST-om i bodovan zajedno zbog manjka vozila, samo Paja i Tane su bili konstantni te sezone na svim trkama a zuti bmw i pezo se povremeno pojavljivali pa onda Čeda upao sa lanserom da bi ih bilo uvek trojica za bodovanje, voleo je Čeda sa tim lanserom da se vozika i skuplja zvizduke i psovanja iz publike
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji