Stranica 5 od 21

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Dec 20, 2010 11:27 pm
od Duke Nukem
Na tom velikom konektoru sam prevezao zice...

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 21, 2010 8:20 am
od Dewillex
Duke Nukem napisao:Na tom velikom konektoru sam prevezao zice...
Druze a sta ces kad nekad budes radio nesto na menjacu? Kako ces ga skinuti? Neznam da li se skida menjac kad se radi korpa i lamela.

Robot nikad nemoze isto da radi kad je hladan auto ili kad je u radnoj temperaturi. Zato se i kalibrise kad je u radnoj temperaturi. Jer ako ga kalibrises hladnog nece raditi kad se ugreje. Znaci treba ga malo vise ugrejati ujutro pre kretanja. :thumbsup:

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 21, 2010 7:00 pm
od Duke Nukem
jbg, ako ista rikne, opet cu izdvojiti par sati i prevezati ponovo...

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 21, 2010 9:59 pm
od Dewillex
:drink nedaj boze. pu pu pu. Ako zatreba tu sam

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Dec 24, 2010 6:24 pm
od Neewbie
Daj Boze nikom ne trebalo(i kapiram da ne moze), ali da li je nekom palo napamet kako bi nase ljubice palili na "gurku"? :grin:
:arflag

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Dec 24, 2010 6:51 pm
od Duke Nukem
Nikako, mislim da bi sve otislo u 3 pm/ :D

Selespeed

Poslato: Sub Dec 25, 2010 12:27 am
od zoranpesic
cao svima.Za pocetak da se zahvalim u napred.Bio danas u BG -u.
Selespeed poceo da trepce,nema onog dugackog zujanja
kad se otvore vrata.Samo dve sekunde i kraj.Dosao kuci,al
trepce svaki minut.Ima ulja.HELP !
:quadrifoglio

Re: Selespeed

Poslato: Sub Dec 25, 2010 9:11 am
od zoranpesic
i jos nesto ! Cini mi se da pumpa hoce ,a robot nece da primi ulje :cry: .
Inace pumpu smo kum i ja sami remontovali letos,radi ko besna.
Ako neko ima problem sa pumpom od selespeed-a,neka se obrati :D
:arflag

Re: Selespeed problem

Poslato: Sub Dec 25, 2010 4:21 pm
od Neewbie
Ma i ja mislim da je tako, ali sam pre neki dan gurao drugara sa nekim prastarim fordom, pa mi pade napamet...Reko' logicno je da ne moze, al kakve veze ima Alfa sa logikom! hahaha

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Jan 04, 2011 1:21 am
od dejan555
Za problem sa pritiskom može biti da je senzor pritiska crko,
to jedino dijagnostika može da pokaže koliki je pritisak.

Za paljenje na gurku mi se čini da sam možda negde video opisanu
neku proceduru ali ne mogu da tvrdim ... možda i ne može.

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Jan 06, 2011 7:22 pm
od Tihomirce
Kakva je ovo kombinacija menjača :scratch:


Slika

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Jan 07, 2011 12:39 am
od dejan555
stvarno je :scratch: :scratch: :scratch:
kao neki hibrid, definitivno bez kvačila ali imai onaj sigurnosni prsten
kao manuelni a ni crtež za brzine mi ne deluje poznato
:bluechin:

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Jan 07, 2011 6:29 pm
od dexxxter
Alfa 156 2.5 V6 24v Q-system, da ne kazem automatic...

Re: Selespeed problem

Poslato: Pet Jan 07, 2011 6:32 pm
od dexxxter
"Starting from 1999 five-speed Selespeed sequential transmission came as an option to 2.0 litre Twin Spark version and four-speed automatic Q-System to 2.5 litre V6 version, the Q-system can be used as normal automatic or shift manually with H-pattern, it has three automatic modes: city, sport and ice."

Re: Selespeed problem

Poslato: Sub Jan 15, 2011 10:21 am
od dejan555
Imam prodlem sa kvačilom na selespeedu - ne odvaja dovoljno
pa pretpostavljam da je potreno da se našteluje na onif 28-28.5 mm.

Da li neko u BG ima da mi pozajmi kablić za dijagnostiku ovog vikenda?
(ako ne nađem danas nekog majstora da mi to odradi)

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Jan 17, 2011 6:31 pm
od dejan555
Da odgovorim samom sebi - za selespeed postoji samo jedan servis u BG,
to je onaj ovlašćeni sa tradicijom ;)

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Jan 17, 2011 8:10 pm
od KeleA
a ja da kazem da postoji jos jedan :grin:

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Jan 19, 2011 7:05 pm
od dejan555
Teško da postoji neki koji ovde nije pominjan...

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Jan 19, 2011 8:13 pm
od KeleA
ja sam to rekao zbog onog "postoji samo jedan", jer nije on jedini

ALFA 147 selespeed

Poslato: Sub Jan 29, 2011 11:43 am
od vaci
Imam problema sa menjacem, cesto zna kada je u 2 ispadne u N.
Takodje,sada po hladnom vremenu cesto zna da zabode kada sam vraca iz 3 u 2 (cuje se jaci zvuk i mali trzaj) .
Sta je u pitanju?

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Feb 01, 2011 9:26 pm
od dejan555
Moj selespeed je juče zvanično preminuo !

Pali se failure čim isključi pumpu, pa sumnjam ili na senzor pritiska
ili na akumulator pritiska ...

Može malo da se vozi pa se zaglupi.
Jedva čekam da me Sava sutra obraduje :(

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Feb 02, 2011 12:56 pm
od Duke Nukem
e jbg, pa aj prvo uzmi kabl pa na dijagnostiku. Istestiraj sve aktuatore pa vidi sta je otislo. Ja imam u rezervi par senzora aktuatora ako zatreba...

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Feb 03, 2011 11:46 pm
od KeleA
da pomognem svima koji imaju selespeed , a imaju problem sa senzorima na njemu (da ih ne deru majstori)
NOV senzor za selespeed menjac je 2560 dinara , ali ne trazite senzor za menjac nego "senzor polozaja radilice" za punto (isti su senzori, ali je ovaj jeftiniji )
eto toliko od mene

Re: Selespeed problem

Poslato: Sub Feb 05, 2011 7:25 pm
od dejan555
Akumulator pritiska crko.
I meni je tako izgledalo jer je pumpa radila kratko i pri kraju rada imala
zvuk različit od onog uobičajenog + mi je najednom nestalo prilično
ulja iz posude + se greška palila nakon svakog uključenja pumpe.
Mogao je da se vozi malo pa se zaglupi.
Sva sreća što se i Sava složio samnom jer sam stvarno umoran
od raspravljanja sa majstorima
15.600 bomba + 10.000 rad, za sada je sve sasvim ok.

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Feb 10, 2011 5:18 pm
od Neewbie
Gde si nasao bombu?