To je GTV 2000 i ja sam je pazario ...radovi u toku(ispeskarena,li,limarija se radi...) bice slika...
Alfa GTV 1750 savetovanje...
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Dobrodosao na forum gde se stvarno ceni to sto radis! Sta ces raditi sa ovim rubovima i pragovima?
Prijatan boravak!
Prijatan boravak!
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
Sto se tice motora nesto se dvoumim dal da stavim 2.0 ts u nju ili da uradim njen orig.agregat...jedino u sta sam siguran jeste da kuka ostaje! stavicu samo tenis lopticu na nju
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Cao! Neznampojma sta da radim sa njima...kad bih imao gde da kupim original za neku normalniju cifru odmah bi pazario i stavio na autokilson napisao:Dobrodosao na forum gde se stvarno ceni to sto radis! Sta ces raditi sa ovim rubovima i pragovima?
Prijatan boravak!
Sto se tice motora nesto se dvoumim dal da stavim 2.0 ts u nju ili da uradim njen orig.agregat...jedino u sta sam siguran jeste da kuka ostaje! stavicu samo tenis lopticu na nju
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Eh, pa reshi se makar ovih skrnavih sajtni a rubove vec nekako mozes ukrojiti.
P.S. Nemoj da zaboravis golf lopticu na menjachu i dve crveno bele kocke o retrovizor.
P.S. Nemoj da zaboravis golf lopticu na menjachu i dve crveno bele kocke o retrovizor.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
ako ikako mozes da auto vratis u orig. stanje to bi bila prava stvar i naravno motor da uradis original, ali posto je auto neko upropastio tako kako ga je upropastio malo je teze ici na originalnost, tj nije ni tesko toliko ali je skupo i treba dosta volje i zivaca da bi ispalo kako treba, kod nas sigurno neces naci sajtne i rubove, doduse sajtne se lako naprave od lima i saviju po originalnim(samo ti treba neka orig. alfa da je nadjes i da napravis sablon po njoj) a rubovi verovatno mogu da se nadju slicni od nekog auta ali to nije to onda a da nabavljas sve negde preko to moze samo je pitanje koliko si spreman da se cimas i platis
ja je realno ne bih vracao u orig. stanje nego bih isao na neku racing varijantu, najradije repliku gta recimo
bez branika,sa nekim TS motorom, siroka krila moze neko da lepo odradi od poliestera ko se time ozbiljnije bavi, imas npr. onog lika iz Pozarevca koji pravi replike sirokih krila i prednji branik za ficu abarta veoma uspesno, a pravi jos dosta stvari od poliestera kao i cela automobile tj kit-ove i bice vrh alfica
to je moje misljenje i ono sto bih ja radio, ne znaci i da je ispravno jer ukusi su razliciti ali svakako obe varijante su lepe, bilo serijska bilo racing
ja je realno ne bih vracao u orig. stanje nego bih isao na neku racing varijantu, najradije repliku gta recimo
bez branika,sa nekim TS motorom, siroka krila moze neko da lepo odradi od poliestera ko se time ozbiljnije bavi, imas npr. onog lika iz Pozarevca koji pravi replike sirokih krila i prednji branik za ficu abarta veoma uspesno, a pravi jos dosta stvari od poliestera kao i cela automobile tj kit-ove i bice vrh alfica
to je moje misljenje i ono sto bih ja radio, ne znaci i da je ispravno jer ukusi su razliciti ali svakako obe varijante su lepe, bilo serijska bilo racing
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Ima dosta stvari koje me bune u vezi moje Alfe...Po masci i enterijeru rekao bih da je 2000 a motor je 1750 (klip 80 a ne 82 kao na 2000) cak je i u saobracajnoj 1750...
Okacicu malo kasnije slike motora (majstori zavarili zamajac za rajku,jedan ventil se odlucio na samostalnost i napravio rupu u klipu... )
Za sada sam mislio da ubacim 2.0 ts (treba da mi stigne komplet 145-ca iz Slovenije posto mi za motor +elektroniku ovde traze duplo vise nego za ceo auto ovde). Limarija je odradjena (bila je uzas trula) ali nisam bio prisutan dok je majstor radio pa imam malo prepravki posle njega ali u principu je dobro uradjena,sva trulez izbacena,posteno ojacano sve... Pragove sam hteo da secem ali su od 2mm lima i dooobro ukrucuju i drze ceo auto Kad smo patos isekli i izbacili + ostalu trulez ocekivao sam da ce malo da zivi i uvija se medjutim nist! Posto mi hitno treba jos jedan auto u kuci (za zenku) moram malo ubrzati radove i staviti je na noge sto pre. Ako je i ostavim sa ovim pragovima i rubovima opet imam limarijski zdravu osnovu na koju mogu staviti bez problema nove delove. Muke i posla oko toga ce imati jedino farbar ali dobar mi je drugar(radili smo zajedno neke restauracije)...
Ako neko ima trebala bi mi konzola (tamo gde idu satovi) posto je moja dezintegrisana. Sedista cu staviti od 145-ce dok ne nabavim original...ali dajem rec da cu dati sve od sebe da je vremenom vratim u originalno stanje!
Okacicu malo kasnije slike motora (majstori zavarili zamajac za rajku,jedan ventil se odlucio na samostalnost i napravio rupu u klipu... )
Za sada sam mislio da ubacim 2.0 ts (treba da mi stigne komplet 145-ca iz Slovenije posto mi za motor +elektroniku ovde traze duplo vise nego za ceo auto ovde). Limarija je odradjena (bila je uzas trula) ali nisam bio prisutan dok je majstor radio pa imam malo prepravki posle njega ali u principu je dobro uradjena,sva trulez izbacena,posteno ojacano sve... Pragove sam hteo da secem ali su od 2mm lima i dooobro ukrucuju i drze ceo auto Kad smo patos isekli i izbacili + ostalu trulez ocekivao sam da ce malo da zivi i uvija se medjutim nist! Posto mi hitno treba jos jedan auto u kuci (za zenku) moram malo ubrzati radove i staviti je na noge sto pre. Ako je i ostavim sa ovim pragovima i rubovima opet imam limarijski zdravu osnovu na koju mogu staviti bez problema nove delove. Muke i posla oko toga ce imati jedino farbar ali dobar mi je drugar(radili smo zajedno neke restauracije)...
Ako neko ima trebala bi mi konzola (tamo gde idu satovi) posto je moja dezintegrisana. Sedista cu staviti od 145-ce dok ne nabavim original...ali dajem rec da cu dati sve od sebe da je vremenom vratim u originalno stanje!
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
2.0TS 16V? Mislim da je mnogo lakse da ubacis 8V iz 75(ako vec hoces da joj menjas motor),on ima samo par ks manje od 16V...
Mada ja nikada ne bi menjao motor na takvom autu...
Ostavices joj kuku? Zasto pobogu?
Super je sto si uzeo da je sredis,ali pokusaj da je ostavis u fabrickom stanju koliko god je to moguce...
Mada ja nikada ne bi menjao motor na takvom autu...
Ostavices joj kuku? Zasto pobogu?
Super je sto si uzeo da je sredis,ali pokusaj da je ostavis u fabrickom stanju koliko god je to moguce...
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Imaš ovde i trepne i rubove,
http://www.international-auto.com/sheet ... -sills.cfm
http://www.international-auto.com/sheet ... -sills.cfm
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
Ovo je motor :cray:
Kao sto rekoh dacu sve od sebe da je vratim u original ali to ce ici postepeno posto ,kao sto rekoh treba mi jos jedan auto,bolje mi je utuci lovu u nju nego kupiti nekog G2 ili nesto sl.a nju ostaviti da ceka da dodje na red.
Ako neko ima konzulu nek javlja,zelim barem unutra da je ostavim origigi
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Ovo je motor :cray:
Kao sto rekoh dacu sve od sebe da je vratim u original ali to ce ici postepeno posto ,kao sto rekoh treba mi jos jedan auto,bolje mi je utuci lovu u nju nego kupiti nekog G2 ili nesto sl.a nju ostaviti da ceka da dodje na red.
Ako neko ima konzulu nek javlja,zelim barem unutra da je ostavim origigi
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Wow ...osecam se kao dete u poslasticarnici...al cene su uffff. Toliko su bili i delovi za Ajkulu sto sam radioSasha napisao:Imaš ovde i trepne i rubove,
http://www.international-auto.com/sheet ... -sills.cfm
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
Shalim se naravno,skidam je!
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Zasto kuku??? Pa na sta da stavim tenis lopticu????Vucko_Alfista napisao:2.0TS 16V? Mislim da je mnogo lakse da ubacis 8V iz 75(ako vec hoces da joj menjas motor),on ima samo par ks manje od 16V...
Mada ja nikada ne bi menjao motor na takvom autu...
Ostavices joj kuku? Zasto pobogu?
Super je sto si uzeo da je sredis,ali pokusaj da je ostavis u fabrickom stanju koliko god je to moguce...
Shalim se naravno,skidam je!
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
u nju nord blok ako hoces da lici na original. znaci 2.0 TS 8V, najbolje resenje za tebe!
ako pak insistiras na 16V, ipak izbegni 2.0 16V, stavi 1.8 16V mnogo je zilaviji a samo malo slabiji...
mada, nisam video mnogo 16V uzduz postavljenih...
da je moja, isao bi 2.0 8V.
*** cestitke na hrabrosti. budi dosledan i vrati originalan spoljni izgled, takva je ipak najlepsa!!!
ako pak insistiras na 16V, ipak izbegni 2.0 16V, stavi 1.8 16V mnogo je zilaviji a samo malo slabiji...
mada, nisam video mnogo 16V uzduz postavljenih...
da je moja, isao bi 2.0 8V.
*** cestitke na hrabrosti. budi dosledan i vrati originalan spoljni izgled, takva je ipak najlepsa!!!
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
145-ca otkazana,koju da porucim da mi dovezu kao donatora srca i jos ponekog organa za moju? Javi brzo molim te posto treba sto pre da javim izmenu u porudzbini da bi mi auto sto pre stigao!
A 3.0 24v?
Hvala na savetu!
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Hvala na savetu! U kojim Alfama se nalazi 2.0 ts 8v? Mozda je ovo glupo pitanje al jos sam nov u svetu Alfidekideki napisao:u nju nord blok ako hoces da lici na original. znaci 2.0 TS 8V, najbolje resenje za tebe!
ako pak insistiras na 16V, ipak izbegni 2.0 16V, stavi 1.8 16V mnogo je zilaviji a samo malo slabiji...
mada, nisam video mnogo 16V uzduz postavljenih...
da je moja, isao bi 2.0 8V.
*** cestitke na hrabrosti. budi dosledan i vrati originalan spoljni izgled, takva je ipak najlepsa!!!
145-ca otkazana,koju da porucim da mi dovezu kao donatora srca i jos ponekog organa za moju? Javi brzo molim te posto treba sto pre da javim izmenu u porudzbini da bi mi auto sto pre stigao!
A 3.0 24v?
Hvala na savetu!
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
2.0 8V postoji u 164,155 i 75,mislim da ti je najbolji onaj iz 75...
Ako trazis nju,potrazi sa sto manje km,mada ti motori su izdrzljivi...
Ako trazis nju,potrazi sa sto manje km,mada ti motori su izdrzljivi...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
najbolji iz 75ice zbog samog polozaja motora jer kod nje stoji uzduzno a i ima zadnju vucu isto, mozda moze sa sve menjacem da se uglavi i to je to
mada koji god da nadjes bolji je po meni 8v nego 16 za takav auto
mada koji god da nadjes bolji je po meni 8v nego 16 za takav auto
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
3.0 24v je dosta veliki, a iskreno ne znam koliko bi imao modifikacija pride, mislim na prostor oko motora + pasovanje tvog menjacha na blok. Sa 75icom ti dolazi ceo setup u samom startu za rwd + verovatno se gadjaju i neke bitne stvari poput kartera, uljne pompe a i lakshi je od 24v za nekih 80Kg. Dobijas tu i hladnjak sa razvodom za vodu koji isto pasuje za rwd orijentaciju, a predpostavljam da se tvoje zvono menjacha gadja sa blokom na ts-u 99%.
Sve u svemu, ako nema 75 TS sledeca je npr Giulietta ili Alfetta
Nemoj previse da se troshish za "original stanje", za pochetak ce biti dobro i da provoza...
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Da sam na tvom mestu (ne kazem da necu biti), isao bih na AR75 2.0TS.presvjetli napisao:...koju da porucim da mi dovezu kao donatora srca i jos ponekog organa za moju? Javi brzo molim te posto treba sto pre da javim izmenu u porudzbini da bi mi auto sto pre stigao!
A 3.0 24v?
Hvala na savetu!
3.0 24v je dosta veliki, a iskreno ne znam koliko bi imao modifikacija pride, mislim na prostor oko motora + pasovanje tvog menjacha na blok. Sa 75icom ti dolazi ceo setup u samom startu za rwd + verovatno se gadjaju i neke bitne stvari poput kartera, uljne pompe a i lakshi je od 24v za nekih 80Kg. Dobijas tu i hladnjak sa razvodom za vodu koji isto pasuje za rwd orijentaciju, a predpostavljam da se tvoje zvono menjacha gadja sa blokom na ts-u 99%.
Sve u svemu, ako nema 75 TS sledeca je npr Giulietta ili Alfetta
Nemoj previse da se troshish za "original stanje", za pochetak ce biti dobro i da provoza...
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Izmedju ostalog 8V je koliko znam cistokrvni Alfin motor,dok je 16V polu Fiatov...
Pa ako patis kao ja od toga da ti svi delovi na Alfi budu sa Alfi,to je jos jedan razlog...
Pa ako patis kao ja od toga da ti svi delovi na Alfi budu sa Alfi,to je jos jedan razlog...
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
srce za GTV
HAVLA PUNO NA DOBRONAMERNIM SAVETIMA!!!
Znaci porucuje se 75-ca
Kacim slike i javljam rezultate!
hvala jos jednom!
Znaci porucuje se 75-ca
Kacim slike i javljam rezultate!
hvala jos jednom!
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Obavezno gledaj da bude TS. Druga solucija (10 mesta iza) je karburator..
Evo ti kako je pakovan V6 12v u Spiderku koja slichna sa GT izvedbom. 24v je josh veci u gornjem delu...
http://www.alfabb.com/bb/forums/engine- ... pider.html
Evo ti kako je pakovan V6 12v u Spiderku koja slichna sa GT izvedbom. 24v je josh veci u gornjem delu...
http://www.alfabb.com/bb/forums/engine- ... pider.html
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Tu imas dve solucije. Jedna je da bude motor koji se stavljao u tu generaciju Alfi, to nije twin spark...do tog motora je malo teze doci ovde (ali moze naravno), a vrlo lako napolju. S takvim motorom ces ocuvati vrednost autmobila. To je najbolje resenje za auto u celini.
Druga je da stavis twin spark 8v motor i to je ok resenje, u dinamickom smislu i bolje resenje, ali snaga i brzina danas nisu bitne stavke za takvog matorca. Oni koji restauriraju kola za trke veterana mahom stalvjaju taj motor jer je noviji i snazniji. Takav motor ces ovde lako naci.
...i ako uzmes twin spark iz 75, nemoj da se zeznes pa da stavis i njen menjac...mislim mozda je to glupo da kazem jer je to ocigledna stvar, ali cisto da mi savest bude mirna , posto vidim da se ne libis od budzenja.
Druga je da stavis twin spark 8v motor i to je ok resenje, u dinamickom smislu i bolje resenje, ali snaga i brzina danas nisu bitne stavke za takvog matorca. Oni koji restauriraju kola za trke veterana mahom stalvjaju taj motor jer je noviji i snazniji. Takav motor ces ovde lako naci.
...i ako uzmes twin spark iz 75, nemoj da se zeznes pa da stavis i njen menjac...mislim mozda je to glupo da kazem jer je to ocigledna stvar, ali cisto da mi savest bude mirna , posto vidim da se ne libis od budzenja.
Acqua-Olio-Benzina
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
Ne zelim da budzim i necu da budzim... Stavljam ts agregat da bi sto pre imao auto u voznom stanju i dok ne uradim njen orig motor. Nista ne secem i ne prepravljam...osim rubova i pragova kad nabavim druge
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
starac vujadin napisao:Tu imas dve solucije. Jedna je da bude motor koji se stavljao u tu generaciju Alfi, to nije twin spark...do tog motora je malo teze doci ovde (ali moze naravno), a vrlo lako napolju. S takvim motorom ces ocuvati vrednost autmobila. To je najbolje resenje za auto u celini.
Druga je da stavis twin spark 8v motor i to je ok resenje, u dinamickom smislu i bolje resenje, ali snaga i brzina danas nisu bitne stavke za takvog matorca. Oni koji restauriraju kola za trke veterana mahom stalvjaju taj motor jer je noviji i snazniji. Takav motor ces ovde lako naci.
...i ako uzmes twin spark iz 75, nemoj da se zeznes pa da stavis i njen menjac...mislim mozda je to glupo da kazem jer je to ocigledna stvar, ali cisto da mi savest bude mirna , posto vidim da se ne libis od budzenja.
Ne zelim da budzim i necu da budzim... Stavljam ts agregat da bi sto pre imao auto u voznom stanju i dok ne uradim njen orig motor. Nista ne secem i ne prepravljam...osim rubova i pragova kad nabavim druge
Post
Re: Alfa GTV 1750 savetovanje...
Ja imam nove "trepne" ili sajtne, nove rubove i nove dzepove koji idu za prednji i zadnji deo blatobrana odnosno stranice.Ako ti treba neka ideja za limariju mozes da "kopiras "ovo sto ja imam.Imam i katalog iz SRJ Njemacke gde mozes da nabavis svaki deo za Alfu od prednjeg do zadnjeg blatobrana,a imam i tri verzije motora.Ako ti trebaju info skokni do Ns-a tu je i Pikac on je uradio vec pet sest Alfi pa mozes i njega pitati puno stvari!
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Alfa GTV 1750 savetovanje...
Pretpostavljam da od ovoga na kraju ne ispade nishta... a? :cray:
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- presvjetli
- Garaža: Alfa GTV 2000 71. Dodge,Willys...Volvo,RSV Tuono...
- Lokacija: Ruma
Post
Sto se tice cene...veeeliki popust oko je kupac sa ovog foruma.
P.S Motor je orig i ispravan i kompletan +jos jedan sa ventilom koji se odlucio za samostalnost...
Re: Alfa GTV 1750 savetovanje...
Paaaa, posto sam poceo da gomilam oldtajmere i da se zatrpavam svim i svacim skontao sam da je nikad ovako necu zavrsiti i da ce mi stajati jos x godina nezavrsena...odlucio sam da je prodam (nadam se nekom ko ce joj pruziti zasluzenu paznju) i da se usredsredim na sredjivanje tajmera na kojima imam malo manje posla i manje ulaganja.Posto mi vozila marke Jeep cine veci deo voznog parka odlucio sam se samo za njih...sto naravno ne znaci da mi Alfa vise nije u srcu,jednostavno trenutne okolnosti su takve.Bilo bi sebicno da je ostavim da propada i da joj se pogube delovi...bolje ovako.speedfreak968 napisao:Pretpostavljam da od ovoga na kraju ne ispade nishta... a? :cray:
Sto se tice cene...veeeliki popust oko je kupac sa ovog foruma.
P.S Motor je orig i ispravan i kompletan +jos jedan sa ventilom koji se odlucio za samostalnost...