Stranica 1 od 1

Alfa GTV 1750 savetovanje...

Poslato: Pet Dec 04, 2009 10:59 pm
od presvjetli
andrix napisao:Još nekoliko slika GT 1750,(Ima jedna slika gore). Da li neko zna šta je sa tim autom? Vidim da je bio na prodaju.


Slika

Slika

Slika
To je GTV 2000 i ja sam je pazario :love: :grin: ...radovi u toku(ispeskarena,li,limarija se radi...) bice slika...

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Sub Dec 05, 2009 11:37 am
od kilson
Dobrodosao na forum gde se stvarno ceni to sto radis! Sta ces raditi sa ovim rubovima i pragovima?

Prijatan boravak! :wave:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Sub Dec 05, 2009 3:08 pm
od presvjetli
kilson napisao:Dobrodosao na forum gde se stvarno ceni to sto radis! Sta ces raditi sa ovim rubovima i pragovima?

Prijatan boravak! :wave:
Cao! Neznampojma sta da radim sa njima...kad bih imao gde da kupim original za neku normalniju cifru odmah bi pazario i stavio na auto :grin:
Sto se tice motora nesto se dvoumim dal da stavim 2.0 ts u nju :confused: ili da uradim njen orig.agregat...jedino u sta sam siguran jeste da kuka ostaje! stavicu samo tenis lopticu na nju :amen:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 1:09 am
od kilson
Eh, pa reshi se makar ovih skrnavih sajtni a rubove vec nekako mozes ukrojiti.

P.S. Nemoj da zaboravis golf lopticu na menjachu i dve crveno bele kocke o retrovizor. :rotfl:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 1:11 am
od OMP
ako ikako mozes da auto vratis u orig. stanje to bi bila prava stvar i naravno motor da uradis original, ali posto je auto neko upropastio tako kako ga je upropastio malo je teze ici na originalnost, tj nije ni tesko toliko ali je skupo i treba dosta volje i zivaca da bi ispalo kako treba, kod nas sigurno neces naci sajtne i rubove, doduse sajtne se lako naprave od lima i saviju po originalnim(samo ti treba neka orig. alfa da je nadjes i da napravis sablon po njoj) a rubovi verovatno mogu da se nadju slicni od nekog auta ali to nije to onda a da nabavljas sve negde preko to moze samo je pitanje koliko si spreman da se cimas i platis ;)

ja je realno ne bih vracao u orig. stanje nego bih isao na neku racing varijantu, najradije repliku gta recimo :rolleyes:

Slika

bez branika,sa nekim TS motorom, siroka krila moze neko da lepo odradi od poliestera ko se time ozbiljnije bavi, imas npr. onog lika iz Pozarevca koji pravi replike sirokih krila i prednji branik za ficu abarta veoma uspesno, a pravi jos dosta stvari od poliestera kao i cela automobile tj kit-ove ;) i bice vrh alfica :thumbsup:
to je moje misljenje i ono sto bih ja radio, ne znaci i da je ispravno jer ukusi su razliciti ali svakako obe varijante su lepe, bilo serijska bilo racing ;)

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 12:08 pm
od presvjetli
Ima dosta stvari koje me bune u vezi moje Alfe...Po masci i enterijeru rekao bih da je 2000 a motor je 1750 (klip 80 a ne 82 kao na 2000) cak je i u saobracajnoj 1750...
Okacicu malo kasnije slike motora (majstori zavarili zamajac za rajku,jedan ventil se odlucio na samostalnost i napravio rupu u klipu... :blink: )
Za sada sam mislio da ubacim 2.0 ts (treba da mi stigne komplet 145-ca iz Slovenije posto mi za motor +elektroniku ovde traze duplo vise nego za ceo auto ovde). Limarija je odradjena (bila je uzas trula) ali nisam bio prisutan dok je majstor radio pa imam malo prepravki posle njega :grin: ali u principu je dobro uradjena,sva trulez izbacena,posteno ojacano sve... Pragove sam hteo da secem ali su od 2mm lima i dooobro ukrucuju i drze ceo auto :grin: Kad smo patos isekli i izbacili + ostalu trulez ocekivao sam da ce malo da zivi i uvija se medjutim nist! Posto mi hitno treba jos jedan auto u kuci (za zenku) moram malo ubrzati radove i staviti je na noge sto pre. Ako je i ostavim sa ovim pragovima i rubovima opet imam limarijski zdravu osnovu na koju mogu staviti bez problema nove delove. Muke i posla oko toga ce imati jedino farbar ali dobar mi je drugar(radili smo zajedno neke restauracije)...
Ako neko ima trebala bi mi konzola (tamo gde idu satovi) posto je moja dezintegrisana. Sedista cu staviti od 145-ce dok ne nabavim original...ali dajem rec da cu dati sve od sebe da je vremenom vratim u originalno stanje! :write:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 12:19 pm
od Vuk 166
2.0TS 16V? Mislim da je mnogo lakse da ubacis 8V iz 75(ako vec hoces da joj menjas motor),on ima samo par ks manje od 16V...
Mada ja nikada ne bi menjao motor na takvom autu... ;)
Ostavices joj kuku? Zasto pobogu? :blink:
Super je sto si uzeo da je sredis,ali pokusaj da je ostavis u fabrickom stanju koliko god je to moguce... ;)
:wave:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 1:18 pm
od Sasha

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 2:05 pm
od presvjetli
Slika


Slika

Ovo je motor :cray:
Kao sto rekoh dacu sve od sebe da je vratim u original ali to ce ici postepeno posto ,kao sto rekoh treba mi jos jedan auto,bolje mi je utuci lovu u nju nego kupiti nekog G2 ili nesto sl.a nju ostaviti da ceka da dodje na red.
Ako neko ima konzulu nek javlja,zelim barem unutra da je ostavim origigi :grin:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 2:16 pm
od presvjetli
Sasha napisao:Imaš ovde i trepne i rubove,
http://www.international-auto.com/sheet ... -sills.cfm
Wow ...osecam se kao dete u poslasticarnici...al cene su uffff. Toliko su bili i delovi za Ajkulu sto sam radio :grin:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 2:18 pm
od presvjetli
Vucko_Alfista napisao:2.0TS 16V? Mislim da je mnogo lakse da ubacis 8V iz 75(ako vec hoces da joj menjas motor),on ima samo par ks manje od 16V...
Mada ja nikada ne bi menjao motor na takvom autu... ;)
Ostavices joj kuku? Zasto pobogu? :blink:
Super je sto si uzeo da je sredis,ali pokusaj da je ostavis u fabrickom stanju koliko god je to moguce... ;)
:wave:
Zasto kuku??? :confused: Pa na sta da stavim tenis lopticu????

Shalim se naravno,skidam je! :grin:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 8:45 pm
od dekideki
u nju nord blok ako hoces da lici na original. znaci 2.0 TS 8V, najbolje resenje za tebe!
ako pak insistiras na 16V, ipak izbegni 2.0 16V, stavi 1.8 16V mnogo je zilaviji a samo malo slabiji...

mada, nisam video mnogo 16V uzduz postavljenih...

da je moja, isao bi 2.0 8V. :amen:

*** cestitke na hrabrosti. budi dosledan i vrati originalan spoljni izgled, takva je ipak najlepsa!!!

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 9:41 pm
od presvjetli
dekideki napisao:u nju nord blok ako hoces da lici na original. znaci 2.0 TS 8V, najbolje resenje za tebe!
ako pak insistiras na 16V, ipak izbegni 2.0 16V, stavi 1.8 16V mnogo je zilaviji a samo malo slabiji...

mada, nisam video mnogo 16V uzduz postavljenih...

da je moja, isao bi 2.0 8V. :amen:

*** cestitke na hrabrosti. budi dosledan i vrati originalan spoljni izgled, takva je ipak najlepsa!!!
Hvala na savetu! U kojim Alfama se nalazi 2.0 ts 8v? Mozda je ovo glupo pitanje al jos sam nov u svetu Alfi ;)
145-ca otkazana,koju da porucim da mi dovezu kao donatora srca i jos ponekog organa za moju? Javi brzo molim te posto treba sto pre da javim izmenu u porudzbini da bi mi auto sto pre stigao!
A 3.0 24v?
Hvala na savetu!

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 9:52 pm
od Vuk 166
2.0 8V postoji u 164,155 i 75,mislim da ti je najbolji onaj iz 75...
Ako trazis nju,potrazi sa sto manje km,mada ti motori su izdrzljivi...

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 11:12 pm
od OMP
najbolji iz 75ice zbog samog polozaja motora jer kod nje stoji uzduzno a i ima zadnju vucu isto, mozda moze sa sve menjacem da se uglavi i to je to ;)
mada koji god da nadjes bolji je po meni 8v nego 16 za takav auto

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 11:20 pm
od kilson
presvjetli napisao:...koju da porucim da mi dovezu kao donatora srca i jos ponekog organa za moju? Javi brzo molim te posto treba sto pre da javim izmenu u porudzbini da bi mi auto sto pre stigao!
A 3.0 24v?
Hvala na savetu!
Da sam na tvom mestu (ne kazem da necu biti), isao bih na AR75 2.0TS.

3.0 24v je dosta veliki, a iskreno ne znam koliko bi imao modifikacija pride, mislim na prostor oko motora + pasovanje tvog menjacha na blok. Sa 75icom ti dolazi ceo setup u samom startu za rwd + verovatno se gadjaju i neke bitne stvari poput kartera, uljne pompe a i lakshi je od 24v za nekih 80Kg. Dobijas tu i hladnjak sa razvodom za vodu koji isto pasuje za rwd orijentaciju, a predpostavljam da se tvoje zvono menjacha gadja sa blokom na ts-u 99%.

Sve u svemu, ako nema 75 TS sledeca je npr Giulietta ili Alfetta

Nemoj previse da se troshish za "original stanje", za pochetak ce biti dobro i da provoza... :thumbsup:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 11:22 pm
od Vuk 166
Izmedju ostalog 8V je koliko znam cistokrvni Alfin motor,dok je 16V polu Fiatov... :rolleyes:
Pa ako patis kao ja od toga da ti svi delovi na Alfi budu sa Alfi,to je jos jedan razlog... :grin:

srce za GTV

Poslato: Ned Dec 06, 2009 11:29 pm
od presvjetli
HAVLA PUNO NA DOBRONAMERNIM SAVETIMA!!! :arflag
Znaci porucuje se 75-ca :quadrifoglio :love:
Kacim slike i javljam rezultate!
hvala jos jednom!

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Ned Dec 06, 2009 11:43 pm
od kilson
Obavezno gledaj da bude TS. Druga solucija (10 mesta iza) je karburator.. :)

Evo ti kako je pakovan V6 12v u Spiderku koja slichna sa GT izvedbom. 24v je josh veci u gornjem delu...

http://www.alfabb.com/bb/forums/engine- ... pider.html

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Pon Dec 07, 2009 10:41 am
od dekideki
Slika

kako dobra izduvna grana.... :shock: :good:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Pon Dec 07, 2009 12:34 pm
od starac vujadin
Tu imas dve solucije. Jedna je da bude motor koji se stavljao u tu generaciju Alfi, to nije twin spark...do tog motora je malo teze doci ovde (ali moze naravno), a vrlo lako napolju. S takvim motorom ces ocuvati vrednost autmobila. To je najbolje resenje za auto u celini.

Druga je da stavis twin spark 8v motor i to je ok resenje, u dinamickom smislu i bolje resenje, ali snaga i brzina danas nisu bitne stavke za takvog matorca. Oni koji restauriraju kola za trke veterana mahom stalvjaju taj motor jer je noviji i snazniji. Takav motor ces ovde lako naci.
SlikaSlika
Slika
Slika

...i ako uzmes twin spark iz 75, nemoj da se zeznes pa da stavis i njen menjac...mislim mozda je to glupo da kazem jer je to ocigledna stvar, ali cisto da mi savest bude mirna ;) , posto vidim da se ne libis od budzenja. :grin:

Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...

Poslato: Pon Dec 07, 2009 1:24 pm
od presvjetli
starac vujadin napisao:Tu imas dve solucije. Jedna je da bude motor koji se stavljao u tu generaciju Alfi, to nije twin spark...do tog motora je malo teze doci ovde (ali moze naravno), a vrlo lako napolju. S takvim motorom ces ocuvati vrednost autmobila. To je najbolje resenje za auto u celini.

Druga je da stavis twin spark 8v motor i to je ok resenje, u dinamickom smislu i bolje resenje, ali snaga i brzina danas nisu bitne stavke za takvog matorca. Oni koji restauriraju kola za trke veterana mahom stalvjaju taj motor jer je noviji i snazniji. Takav motor ces ovde lako naci.
SlikaSlika
Slika
Slika

...i ako uzmes twin spark iz 75, nemoj da se zeznes pa da stavis i njen menjac...mislim mozda je to glupo da kazem jer je to ocigledna stvar, ali cisto da mi savest bude mirna ;) , posto vidim da se ne libis od budzenja. :grin:

Ne zelim da budzim i necu da budzim... Stavljam ts agregat da bi sto pre imao auto u voznom stanju i dok ne uradim njen orig motor. Nista ne secem i ne prepravljam...osim rubova i pragova kad nabavim druge :good:

Re: Alfa GTV 1750 savetovanje...

Poslato: Pet Dec 11, 2009 12:05 am
od gt junior
Ja imam nove "trepne" ili sajtne, nove rubove i nove dzepove koji idu za prednji i zadnji deo blatobrana odnosno stranice.Ako ti treba neka ideja za limariju mozes da "kopiras "ovo sto ja imam.Imam i katalog iz SRJ Njemacke gde mozes da nabavis svaki deo za Alfu od prednjeg do zadnjeg blatobrana,a imam i tri verzije motora.Ako ti trebaju info skokni do Ns-a tu je i Pikac on je uradio vec pet sest Alfi pa mozes i njega pitati puno stvari!

Re: Alfa GTV 1750 savetovanje...

Poslato: Uto Feb 01, 2011 12:53 pm
od speedfreak968
Pretpostavljam da od ovoga na kraju ne ispade nishta... a? :cray:

Re: Alfa GTV 1750 savetovanje...

Poslato: Čet Apr 07, 2011 6:01 pm
od presvjetli
speedfreak968 napisao:Pretpostavljam da od ovoga na kraju ne ispade nishta... a? :cray:
Paaaa, posto sam poceo da gomilam oldtajmere i da se zatrpavam svim i svacim skontao sam da je nikad ovako necu zavrsiti i da ce mi stajati jos x godina nezavrsena...odlucio sam da je prodam (nadam se nekom ko ce joj pruziti zasluzenu paznju) i da se usredsredim na sredjivanje tajmera na kojima imam malo manje posla i manje ulaganja.Posto mi vozila marke Jeep cine veci deo voznog parka odlucio sam se samo za njih...sto naravno ne znaci da mi Alfa vise nije u srcu,jednostavno trenutne okolnosti su takve.Bilo bi sebicno da je ostavim da propada i da joj se pogube delovi...bolje ovako.
Sto se tice cene...veeeliki popust oko je kupac sa ovog foruma. :arflag
P.S Motor je orig i ispravan i kompletan +jos jedan sa ventilom koji se odlucio za samostalnost...