E baš to!Pittatore napisao:Takozvani EXUP Sistem
Ja nisam mogao da se setim pa nisam hteo da lupim.
E baš to!Pittatore napisao:Takozvani EXUP Sistem
nema ništa na usisu ili bregastim, to su konstante kod npr mog motora gde je to prvi put napravljeno, ima samo air box koji uvek obezbeđuje dovoljnu količinu vazduha. na primer kod novvijih R6 na usisu su levkovi promenjive dužine isto od zavisnosti od obrtaja, niži obrtaji - duži usisni levkovi i obrnuto jer je taj motor mrtav ispod 10000 obrtaja. naravno potpuno si u pravu da je sve to usklađeno i projektovano da zajedno radi. kad se nešto naknadno stavlja onda je to sve druga priča, i daleko je od toga "samo ubaciš klapnu - zadnji lonac - k&n ili bilo šta drugo" i odmah si dobio xy konja.Dora napisao: @Mali Radojica
To za motor je opet ceo tim proračunvao i 99% sam siguran da ima promenu usisa kad to uradi ili promenu bregaste. I to radi u odredjenom režimu rada motora kad je korisno.
ma samo kucas pirke auspusi i naci ces sve podatke sto te interesujuedin napisao:Hvala svima na savetima, pozz
Je li ima neki kontakat za tog Pirketa, moze i na PM
Najverovatnije je da je bio u dodiru sa travom.Par meseci ako se parkira na terenu gde ima makar malo trave i ako trava dodiruje lonac,ima da ode kao da je od keksa.testera napisao: Nije mi jasno kako je samo propao taj lonac, auto je kraj 2009, originalnih 90.000km, ceo trap bez korozije i u originalu, čak ni cevi auspuha nisu loše, samo lonac propast, velika rupa na dnu...
Turbo (benzin/dizel) zahteva što protočniji izduv posle turbine...alex v6 napisao:Dizelu je bitan protok, sto manje prepreka - to bolje.
Da, ako je u loncima samo prava neperforirana cev, što verovatno nije slučaj ni kod jednog izduva ili ako je račvanje odmah posle izlaza iz turbine, što očigledno nije slučaj kod 159 2.4 JTDm 20v:alex v6 napisao:... Dva odvojena lonca samo imaju bolji protok nego jedan.