Prva Turbo konverzija u nas !
- Player
- Garaža: Gtv V6 TB
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Naduvaj mu gumu
Nego shta je josh ostalo, jesi spojio DP sa izduvom?
I shta bi za ventilator? Mozhda Reno4-5? Oni su prilichno tanki.
Nego shta je josh ostalo, jesi spojio DP sa izduvom?
I shta bi za ventilator? Mozhda Reno4-5? Oni su prilichno tanki.
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
TO BE LOSING !!!
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Featuring: latest technology breakthrough; asymmetric downpipe.
Sta se radi sa preklopima, dira li se nesto izduvna bregasta ili ne?
Care, kralju...
Sta se radi sa preklopima, dira li se nesto izduvna bregasta ili ne?
Care, kralju...
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
dp nije spojen jer treba nova pletenica itd, to ce neki auspuhdzija da dobije domachi
renault 5 ce verovatno da fazuje u kuciste fabrickog ventilatora, malo ce biti prekrajanja al boli me uvo
odoh dole da okrenem turbo u pravi polozaj, i da vezujem ulje vodu i sl. i da fiksiram IC
sutra mi onda ostaju samo cevi za vazduh i moze da se pali
btw, znam gde obojica zivite stici ce vas gnev tunerska , kad tad
renault 5 ce verovatno da fazuje u kuciste fabrickog ventilatora, malo ce biti prekrajanja al boli me uvo
odoh dole da okrenem turbo u pravi polozaj, i da vezujem ulje vodu i sl. i da fiksiram IC
sutra mi onda ostaju samo cevi za vazduh i moze da se pali
btw, znam gde obojica zivite stici ce vas gnev tunerska , kad tad
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
upalio
radi , shishti, ostalo da se resi par curkanja tecnosti za hladjenje, i moze da se tera kod auspuhdzije da se spoji dp sa ostatkom spuha
verovatno cu morati i restrikciju za ulje da ugradim na turbo jer je cini mi se 2mm malo previse
uglavnom, radi , shishti, vrishti.... ziv je
radi , shishti, ostalo da se resi par curkanja tecnosti za hladjenje, i moze da se tera kod auspuhdzije da se spoji dp sa ostatkom spuha
verovatno cu morati i restrikciju za ulje da ugradim na turbo jer je cini mi se 2mm malo previse
uglavnom, radi , shishti, vrishti.... ziv je
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Bio kod auspuhdzije, auto se sad , bukvalno ne chuje, imam nekih jos curkanja vode, da resim, i da malo natamburam oprugu WG-a ne bi li dobio PRETISAK
Izgleda da stvar funkcionise...
Ventilator i dalje kritican
Izgleda da stvar funkcionise...
Ventilator i dalje kritican
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Bravo gumaboj
Imaš onih tankih univerzalnih ventilatora, mislim da bi jedan od njih mogao da stane ako ti je mesto problem.
Imaš onih tankih univerzalnih ventilatora, mislim da bi jedan od njih mogao da stane ako ti je mesto problem.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Kolega to je 2.0 u osnovi???
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Player
- Garaža: Gtv V6 TB
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
1.8
@Guma
Pa normalno da se ne chuje kad je turbo toliko mali da nishta ni prolazi do auspuha
Brao care kraljevino brate tebra Kad cepamo gume, stici ce nas novi zakon pozhuri
@Guma
Pa normalno da se ne chuje kad je turbo toliko mali da nishta ni prolazi do auspuha
Brao care kraljevino brate tebra Kad cepamo gume, stici ce nas novi zakon pozhuri
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
TO BE LOSING !!!
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Axa.....A,sta si radio po pitanju komp.???Mislim da je na 1.8 fabricka oko 10,a na turbo benz.je oko 8???............Interesuje me kako i to sredio...Sorryako je smor pitanje...
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Player
- Garaža: Gtv V6 TB
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Sve pishe u prvom postu na prvoj strani...
Komp. je 10.3:1 i ostaje takva jer se ide na mali pritisak sa malom turbinom.
Komp. je 10.3:1 i ostaje takva jer se ide na mali pritisak sa malom turbinom.
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
TO BE LOSING !!!
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Kapiram da ti je palo na pamet da ne uzimas plasticni kineski ventilator... jer prema polozaju turbine moze ga istopiti lako... nadji neki metalni ako mozes...
i nadam se da si izracunao protok turbinskog kola prema izlazu tog motora na max obrtajima da ne ugusi auto na vishim obrtajima, tj. ako stvori preveliki backpressure imaces ozbiljan problem...
i nadam se da si izracunao protok turbinskog kola prema izlazu tog motora na max obrtajima da ne ugusi auto na vishim obrtajima, tj. ako stvori preveliki backpressure imaces ozbiljan problem...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
,svaka cast........Evo sad procitao sve........
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Danas svratio Uros aka Svarglic, sa ventilatorom u ruci, marke SPAL
Svaka cast kolega, stvar je fenomenalna
Alfa je vozana malo, nema klipova, ima par slika i utisaka :
Pozitivan pritisak u voznji jos nisam video, tako da , od utiska, imam samo da kazem da auto vuce linearno skroz, a ne kao atmo alfa, koja ne ide, pa ide malo, pa ide, pa otkide do blokade, vec lepo kako sad tako do kraja... na turiranje na leru nisam uspeo da dobijem vise od 0.15bar-a sto mi govori da je turbo tu na granici da bude mali, ali je cool
Kocnice jos nisu legle, i nece skoro kolike su, ali vec sad koche "dumresh" oce oko da mi ispadne, malo je pedala tvrdja sto je dodalo malo vise osecaja u alfinu inace premekanu pedalu.
Sutra se u opticaj pusta Autogas, pa ce biti i vatrisanja , valjda
Svaka cast kolega, stvar je fenomenalna
Alfa je vozana malo, nema klipova, ima par slika i utisaka :
Pozitivan pritisak u voznji jos nisam video, tako da , od utiska, imam samo da kazem da auto vuce linearno skroz, a ne kao atmo alfa, koja ne ide, pa ide malo, pa ide, pa otkide do blokade, vec lepo kako sad tako do kraja... na turiranje na leru nisam uspeo da dobijem vise od 0.15bar-a sto mi govori da je turbo tu na granici da bude mali, ali je cool
Kocnice jos nisu legle, i nece skoro kolike su, ali vec sad koche "dumresh" oce oko da mi ispadne, malo je pedala tvrdja sto je dodalo malo vise osecaja u alfinu inace premekanu pedalu.
Sutra se u opticaj pusta Autogas, pa ce biti i vatrisanja , valjda
- Viper
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Audi Q5 2.0 TDI Quattro
Kawasaki ER-6n
Yamaha Tmax 500 - Lokacija: Kac
- Lokacija: Kać
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Ovaj majstor za auspuh mi poznat jer to radjeno kod Zikadja , moram ja doci to uzivo da vidim i da cujem kako to zvuci.
"I lived with you for twenty years: how many deeds,events and men went by! Today, i remember them,each and every one.I have, for Alfa the tenderness of a first love.The pure affection of a child for his mother."
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Samo da pitam kakve se brojke ocekuju, nemoj da mislite da nisam citao celu temu, samo me mrzi da trazim.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Sad sam gledao nesto oko Mi.Ta ,i ovaog novog 1750 tbi motora...kompresija je na jednog 9,na drugog 9.50.....tako da tvoj princip s malom turbinom ima i te kako smisla.....ne znam kolko ce to biti ks,ali oko 170 bi trebalo,a???
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Ja bih racunao da je svakih 0.1 bara nekih +10% snage, pa bi sa celih 0.4 trebala biti na 200KS. Sama prica o snazi je nebitna, najbitnije je sto covek radi nesto sto do sada kod nas niko nije radio na atmo Alfi.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Da,u pravu si....ali novitec kad preradi taj motor ima 200ks...zato sam i mislio da ovako u kucnoj radionici ima 170_180
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Xexexe...Daj Boze!!!!!!!
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
TBi motor koliko sam ja do sad skontao ima precnik klipa 83mm (isto kao 2.0ts) a hod 80.5 sto je do sad nevidjen hod u TS 16v bloku od kojeg su nastali 1.4 1.6 1.8 i 2.0 ts motori.
dakle malo su skratili hod, a povecali klipec, i tako naostrili motor za obrtaje, stavili direktno ubrizgavanje i nadpritisak, sto je vec neko vreme logican izbor
Prednost tog motora u odnosu na ovaj nas stari je naravno fabricka pouzdanost, i direktno ubrizgavanje koje je ustedelo gorivo i oslobodilo koju ks vishe
btw blok i glava od tbi motora (ne cela glava vec prirubnice grana itd. jako ali jaaako lice da ne kazem iste su kao na 16v ts motoru, a zapremina od 1742cc je skoro pa isto kao kod 1.8ts koji je 1747cc
E sad, sto se brojki tice, 0.1bar bi u nekom vasionskom beztezinskom stanju moglo da ugura 10% snage u motor, ipak na planeti zemlji postoje neke zackoljice, a u zemlji srbiji posebno
dakle, mali turbo sa sobom donosi povecan backpressure , sto uslovljava drugu fazu da ne kazem zupcenje, tj drugi preklop, sto sa sobom vuce smanjen potencijal kroz obrtaje, a onda, varijator faze gubi smisao, opet zbog backpressure-a i druge faze, pa onda nemamo vise varijabilni usis tj usisnu granu itd. dakle dosta stvari sa originalnog 16v ts motora od "tvrdjenih" 140ks su pootpadale te se i snaga istog smanjila, a naravno sa obrtajima opada multiplikator snage i eto nas brzo tu odakle smo i posli i bez tog turba, samo sto imamo veci obrtni moment sto i jeste bio fazon
Tako da, ako napravim 150ks na tockovima, bez da nesto pukne crkne, i slicno, smatram da sam uspeo
Mislim da nisam alav, i da ce biti sve ok, evo vozam se par dana, za sad sve radi i drzi, malo se lece neke gluposti od problema i generalno stavlja sve na svoje mesto, da nista ne zapinje ne kachi i slicno. u startu je dosta dobro sve smisljeno i simulirano tako da se sprava onako, dosta fino uklopila
Prvi utisci iz voznje su da , NEMA nekog power-a koji bi se mozda ocekivao, ali je to koliko toliko i normalno , jer je ecu nastelovan iz glave , bez veze...
Interesantno je jos da auto nema one cudne prilive snage kroz obrtaje kao atmo, kad preklopi varijator i grana, nego lepo linearno od 2000rpm pa do kraja i zvuk nema veze sa zivotom, sve nesto chudno , kao audi neki se chuje
Uskoro klip i jos slika
dakle malo su skratili hod, a povecali klipec, i tako naostrili motor za obrtaje, stavili direktno ubrizgavanje i nadpritisak, sto je vec neko vreme logican izbor
Prednost tog motora u odnosu na ovaj nas stari je naravno fabricka pouzdanost, i direktno ubrizgavanje koje je ustedelo gorivo i oslobodilo koju ks vishe
btw blok i glava od tbi motora (ne cela glava vec prirubnice grana itd. jako ali jaaako lice da ne kazem iste su kao na 16v ts motoru, a zapremina od 1742cc je skoro pa isto kao kod 1.8ts koji je 1747cc
E sad, sto se brojki tice, 0.1bar bi u nekom vasionskom beztezinskom stanju moglo da ugura 10% snage u motor, ipak na planeti zemlji postoje neke zackoljice, a u zemlji srbiji posebno
dakle, mali turbo sa sobom donosi povecan backpressure , sto uslovljava drugu fazu da ne kazem zupcenje, tj drugi preklop, sto sa sobom vuce smanjen potencijal kroz obrtaje, a onda, varijator faze gubi smisao, opet zbog backpressure-a i druge faze, pa onda nemamo vise varijabilni usis tj usisnu granu itd. dakle dosta stvari sa originalnog 16v ts motora od "tvrdjenih" 140ks su pootpadale te se i snaga istog smanjila, a naravno sa obrtajima opada multiplikator snage i eto nas brzo tu odakle smo i posli i bez tog turba, samo sto imamo veci obrtni moment sto i jeste bio fazon
Tako da, ako napravim 150ks na tockovima, bez da nesto pukne crkne, i slicno, smatram da sam uspeo
Mislim da nisam alav, i da ce biti sve ok, evo vozam se par dana, za sad sve radi i drzi, malo se lece neke gluposti od problema i generalno stavlja sve na svoje mesto, da nista ne zapinje ne kachi i slicno. u startu je dosta dobro sve smisljeno i simulirano tako da se sprava onako, dosta fino uklopila
Prvi utisci iz voznje su da , NEMA nekog power-a koji bi se mozda ocekivao, ali je to koliko toliko i normalno , jer je ecu nastelovan iz glave , bez veze...
Interesantno je jos da auto nema one cudne prilive snage kroz obrtaje kao atmo, kad preklopi varijator i grana, nego lepo linearno od 2000rpm pa do kraja i zvuk nema veze sa zivotom, sve nesto chudno , kao audi neki se chuje
Uskoro klip i jos slika
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Kad se setim ranijih turbo konverzija i ove sada, dolazim do zakljuchka da radish kao da hodash po kokoshijim proizvodima. Sta je sa pritiskom, nadje li neki boostmetar?
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
iskustvo matori , sta reci
boostmetar jos koristim za merenje krvnog pretiska, meri 0.4bar-a samo je u mmHg pa je smor za racunanje
ma vozio sam 2 dana bez creva na WG, zamisli, al srecom spade neko crevo
zarazan zvuk, jbg, shhhhhhhh,sssssssssssss......
jako chudno, nekako neprirodno
Tek sa turbom osetis ustvari, koliko ti Drive by Wire zagorchava zivot, da ne kazem bosch moronik sa Torque based sistemom ubrizgavanja... je8o ga konstruktor !
boostmetar jos koristim za merenje krvnog pretiska, meri 0.4bar-a samo je u mmHg pa je smor za racunanje
ma vozio sam 2 dana bez creva na WG, zamisli, al srecom spade neko crevo
zarazan zvuk, jbg, shhhhhhhh,sssssssssssss......
jako chudno, nekako neprirodno
Tek sa turbom osetis ustvari, koliko ti Drive by Wire zagorchava zivot, da ne kazem bosch moronik sa Torque based sistemom ubrizgavanja... je8o ga konstruktor !