Prva Turbo konverzija u nas !
-
Gu
- Drug Član
Post
Prva Turbo konverzija u nas !
copy paste tehnologija
Posle dosta vremena zanemarivanja alfe koja se jadna pomalo raspala i zapustila, resio sam da je malo doteram...
Posto kod nas to jos niko nije radio, rekoh sam sebi, stavi turbo, cuti kenjaj i brzine menjaj
Ovako to radi NOVITEC (sliku obezbedio Aleksandar Duracov iz Danske, kolega alfista, veliko hvala)
Cak i po mom ukusu, ovo je sramota, t25 na ovako jadne cevi, reprogramiran fabricki ecu, interkuler i to je 3500 funti (bez poreza) ???
Da stvar bude gora, kontaktirao sam i Novitec i Autodeltu u vezi programa za fabricki ECU u smislu kupovine samo softvera i tome slicno, dobio sam naravno jedno veliko NO WAY !!!
E pa gospodo, napravicu ga ja bar 2x bolje nego VI !!!!
Pocelo je sa Gewindama od KW-a (hvala Mijo care kralju !!!!)
Ko nije skidao amortizere na alfi 156 taj ne zna sto je to patnja
U medjuvremenu je nabavljena metalna usisna sa modela 155 koja je bez puno prepravki i muke ugradjena.
O nastavku radova bicete obavesteni
----------------------------------------------------------------------------
Mali update, stigao je turbo, kkk k03 sa VAG-a 1.8t , mali brzo zalece, max duva 200ks
Auto je u medjuvremenu malo pimpovan
Nastavak radova sledi...
----------------------------------------------------------------------------
17 zoll
Big Brake kit by Jevrem
IC od 147jtd by Profesor (dusan147)
Kuciste prokletomera by Kumsija Dalmatinac:
Flansne by Srecko:
Ima pitanja ?
-----------------------------------------------------------------------------
Za one koji su se sad ukljucili, cilj nije pravljenje MAX powera-a vec popravljanje obrtnog momenta u medjuubrzanjima, pri putujucim brzinama...
Ovim autom prelazim puno kilometara, i smara me sto je slinavi atmosferac od xxx mrtvih konja
motor je zdrav, ima odnos fabricki 10.3:1 nikad nije otvaran. idemo na 0.35bar-a da vidimo sta ce biti, ako EGT bude zadovoljavao (u sta cisto sumnjam) dizemo na 0.5
Stock ubrizgavanje, ostaje selespeed, vozi se na autogas
i da, trudimo se da napravimo bolt on kit...
gewinde, kocnice i felne su kolateralna steta da to i da bi bolje izgledao auto, kocnice su fabricke dobre za 2.5v6 od 190ks pa bi bile dobre i za ovo chudo, al ipak ako mi padne na pamet da jurim, da imam kako i da stanem
Dakle, pravi se auto za auto put, a ne za grad od semafora do semafora
eh da , zaboravih , ispusna grana by Ale944
1.8 motor je interesantan jer deli precnik i kompresionu visinu sa fiat 20v turbo motorom od kojeg bi se dali pozajmiti klipovi, te se ici na neki veci power, tipa 250ks, ako bude potrebe
----------------------------------------------------------------------------
Napredak...
Bila danas ekipica, Srki i Bata, profi mashin bravari-tuneri , okacili turbo za cas posla, uz jedno vopi
Karter je na popravci chepa za ulje i dodavanju odliva za isto, nov hladnjak je u fazi nabavke, diskovi za bremze su stigli, ostaje samo ventilator, a potreban je neki tanak...
Naime turbo je seo bas tamo gde treba , da odliv ima lep pad, da downpipe ima lepo mesta za realizaciju da ne bude blizu nicega, ali je debljina fabrickog ventilatora dosla do izrazaja sa svojih 14.5cm
Ako neko zna od cega moze neki tanak ventilator a da ima da se kupi, ili gde da nadjem SPAL ventilatore univerzalne, molim da gukne
Malo istumbano ali se vidi koncepcija
Posle dosta vremena zanemarivanja alfe koja se jadna pomalo raspala i zapustila, resio sam da je malo doteram...
Posto kod nas to jos niko nije radio, rekoh sam sebi, stavi turbo, cuti kenjaj i brzine menjaj
Ovako to radi NOVITEC (sliku obezbedio Aleksandar Duracov iz Danske, kolega alfista, veliko hvala)
Cak i po mom ukusu, ovo je sramota, t25 na ovako jadne cevi, reprogramiran fabricki ecu, interkuler i to je 3500 funti (bez poreza) ???
Da stvar bude gora, kontaktirao sam i Novitec i Autodeltu u vezi programa za fabricki ECU u smislu kupovine samo softvera i tome slicno, dobio sam naravno jedno veliko NO WAY !!!
E pa gospodo, napravicu ga ja bar 2x bolje nego VI !!!!
Pocelo je sa Gewindama od KW-a (hvala Mijo care kralju !!!!)
Ko nije skidao amortizere na alfi 156 taj ne zna sto je to patnja
U medjuvremenu je nabavljena metalna usisna sa modela 155 koja je bez puno prepravki i muke ugradjena.
O nastavku radova bicete obavesteni
----------------------------------------------------------------------------
Mali update, stigao je turbo, kkk k03 sa VAG-a 1.8t , mali brzo zalece, max duva 200ks
Auto je u medjuvremenu malo pimpovan
Nastavak radova sledi...
----------------------------------------------------------------------------
17 zoll
Big Brake kit by Jevrem
IC od 147jtd by Profesor (dusan147)
Kuciste prokletomera by Kumsija Dalmatinac:
Flansne by Srecko:
Ima pitanja ?
-----------------------------------------------------------------------------
Za one koji su se sad ukljucili, cilj nije pravljenje MAX powera-a vec popravljanje obrtnog momenta u medjuubrzanjima, pri putujucim brzinama...
Ovim autom prelazim puno kilometara, i smara me sto je slinavi atmosferac od xxx mrtvih konja
motor je zdrav, ima odnos fabricki 10.3:1 nikad nije otvaran. idemo na 0.35bar-a da vidimo sta ce biti, ako EGT bude zadovoljavao (u sta cisto sumnjam) dizemo na 0.5
Stock ubrizgavanje, ostaje selespeed, vozi se na autogas
i da, trudimo se da napravimo bolt on kit...
gewinde, kocnice i felne su kolateralna steta da to i da bi bolje izgledao auto, kocnice su fabricke dobre za 2.5v6 od 190ks pa bi bile dobre i za ovo chudo, al ipak ako mi padne na pamet da jurim, da imam kako i da stanem
Dakle, pravi se auto za auto put, a ne za grad od semafora do semafora
eh da , zaboravih , ispusna grana by Ale944
1.8 motor je interesantan jer deli precnik i kompresionu visinu sa fiat 20v turbo motorom od kojeg bi se dali pozajmiti klipovi, te se ici na neki veci power, tipa 250ks, ako bude potrebe
----------------------------------------------------------------------------
Napredak...
Bila danas ekipica, Srki i Bata, profi mashin bravari-tuneri , okacili turbo za cas posla, uz jedno vopi
Karter je na popravci chepa za ulje i dodavanju odliva za isto, nov hladnjak je u fazi nabavke, diskovi za bremze su stigli, ostaje samo ventilator, a potreban je neki tanak...
Naime turbo je seo bas tamo gde treba , da odliv ima lep pad, da downpipe ima lepo mesta za realizaciju da ne bude blizu nicega, ali je debljina fabrickog ventilatora dosla do izrazaja sa svojih 14.5cm
Ako neko zna od cega moze neki tanak ventilator a da ima da se kupi, ili gde da nadjem SPAL ventilatore univerzalne, molim da gukne
Malo istumbano ali se vidi koncepcija
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Najnoviji razvoj dogadjaja je ta da je pocela ugradnja kocnica u tehnologiji Alfa/Porsche/VW
Naje8 je nastao usled malo "pliceg" diska od VW koji je dodatno izgurao inace deblju od fabricke celjust od porsche-a i nabio u felnu
Preliminarna procena je da ce biti potrebni distanci od 15-16mm tako da ce pored boljih kocnica dobiti i pit bull izgled
Odoh da struzem, slike cim nabacim na glavcinu
Naje8 je nastao usled malo "pliceg" diska od VW koji je dodatno izgurao inace deblju od fabricke celjust od porsche-a i nabio u felnu
Preliminarna procena je da ce biti potrebni distanci od 15-16mm tako da ce pored boljih kocnica dobiti i pit bull izgled
Odoh da struzem, slike cim nabacim na glavcinu
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Zapelo je
trebaju mi 2 distanca od 10mm za 5x98 tj za prednje tockove, posto celjust en moze da se resi drugacije
Jel zna neko gde ima, jeftino, posto ?
trebaju mi 2 distanca od 10mm za 5x98 tj za prednje tockove, posto celjust en moze da se resi drugacije
Jel zna neko gde ima, jeftino, posto ?
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
svaka vam dala od koje trazite"deo" koji kupujete
ha ha,lepo i to mora da juri jako
ima decko u Indjiji koji pravi valjane srafove i brezone u hvalitetu a i distancere,ja uzimao za juga od 20mm i 16 brezona i bilo je oko 5000din sve,par distancera je bio 2400din
Marko
063/77-38-966
022/533-430
ha ha,lepo i to mora da juri jako
ima decko u Indjiji koji pravi valjane srafove i brezone u hvalitetu a i distancere,ja uzimao za juga od 20mm i 16 brezona i bilo je oko 5000din sve,par distancera je bio 2400din
Marko
063/77-38-966
022/533-430
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Bilo je distancera u centru Boban i u Gang Land-u (cini mi se PILOT) od 10 i 16mm... Cena oko 3000 din...
-
Gu
- Drug Član
-
Gu
- Drug Član
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Rale ovde imaš celu temu o distancerima viewtopic.php?f=29&t=46766
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
odlican projekat, svaka cast
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- darkonny
- Garaža: AR 147 1,9 JTD 140 ks....ali ostala u BGD
- Lokacija: San Francisco
- Lokacija: San Francisco
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Kao sto sam naslov kaze, pionirski rad, svaka cast, lepo je doraditi auto po svojoj zelji i svojim potrebama.
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Hvala na bodrenju, ali u duhu alfizma, vise srafljenja manje price
Dajte da pricamo o tehnici
kad zavrsim onda moze i pljuvanje i hvalospev
Dajte da pricamo o tehnici
kad zavrsim onda moze i pljuvanje i hvalospev
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
Koliko moze da trpe pomocni delovi dihtung pod jedan znam da neces puno da naduvavas ali opet
El ide vems
El ide vems
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
ne ide zems, ide varijacija na temu moronik
koliko ce da istrpi stvarno ne znam, ako istrpi pola bara, a novitec duva 0.7, onda nema zime
plin je chudo....
koliko ce da istrpi stvarno ne znam, ako istrpi pola bara, a novitec duva 0.7, onda nema zime
plin je chudo....
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
evo tehnicko pitanje...
posto remapiras motronic kako si resio boost kontrolu... samo mehanicki preko wg-a ili ces imati i neki elektronski kontroler... i kako bez map senzora ces da radis obogacenje smese, samo pravis mapu prema wb02 i zakucavas je bez korekcija ili imas neki piggyback za motronic?
posto remapiras motronic kako si resio boost kontrolu... samo mehanicki preko wg-a ili ces imati i neki elektronski kontroler... i kako bez map senzora ces da radis obogacenje smese, samo pravis mapu prema wb02 i zakucavas je bez korekcija ili imas neki piggyback za motronic?
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
nema elektronske boost kontrole, posto je vrlo mali pritisak u pitanju, idem na prost mehanicki WG, smatram da ce varijacije na malom pritisku za vruce/hladno da budu jos manje, te da me to uopste nece zanimati
mapira se fabricki motronic, provaljena su i neka obogacenja, a postoji cak i varijanta da se udje dublje u rasturanje me7 centrale, pa ce biti opcija za podesavanje vise nego na vems-u
na zalost, ne u realnom vremenu, ali.... bar ce sva fabricka oprema da radi u automobilu
mapira se fabricki motronic, provaljena su i neka obogacenja, a postoji cak i varijanta da se udje dublje u rasturanje me7 centrale, pa ce biti opcija za podesavanje vise nego na vems-u
na zalost, ne u realnom vremenu, ali.... bar ce sva fabricka oprema da radi u automobilu
- ale944
- Contact:
- Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
- Lokacija: Beograd
Post
posto nema map senzora nego samo maf, potrebno je znati u tabeli rpm/load koji su delovi u overloadu, a koji ne.
stvar dodatno komplikuje sto kod ovih sistema postoji vise fuel i ignition mapa, tako da ce biti potrebno dosta eksperimentisanja za pravljenje custom mape.
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
ME2 kao i ME7 je torque based sistem, tj, postoji parametar koji se zove "drivers wish", tj, otprilike koliko si pritisnuo gas ..posto su drive by wire sistemi.i kako bez map senzora ces da radis obogacenje smese,
posto nema map senzora nego samo maf, potrebno je znati u tabeli rpm/load koji su delovi u overloadu, a koji ne.
stvar dodatno komplikuje sto kod ovih sistema postoji vise fuel i ignition mapa, tako da ce biti potrebno dosta eksperimentisanja za pravljenje custom mape.
http://www.novaspeed.rs ChipTuning
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
pa da ali zar ne moze da se primeni cista matematika...
izmeris default protok vazduha i vrednosti iz mape koja se trenutno koristi... onda uzmes flow turbine i uradis tabelu prema obrtajima i prema % vazduha vishe dodas u fuel mapu gorivo a sa paljenjem se igras kasnije...
posto se radi o minimalnim pritiscima.. 0.3 se skoro i ne oseti ne bi trebalo da bude neka frka... valjda
ali kako planirate da prevazidjete problem lambde... preko koje ce ecu uvek kalibrisati pogresnu vrednost... iliti previshe siromasnu smesu za turbo... ne previshe... ali na granici... ?
izmeris default protok vazduha i vrednosti iz mape koja se trenutno koristi... onda uzmes flow turbine i uradis tabelu prema obrtajima i prema % vazduha vishe dodas u fuel mapu gorivo a sa paljenjem se igras kasnije...
posto se radi o minimalnim pritiscima.. 0.3 se skoro i ne oseti ne bi trebalo da bude neka frka... valjda
ali kako planirate da prevazidjete problem lambde... preko koje ce ecu uvek kalibrisati pogresnu vrednost... iliti previshe siromasnu smesu za turbo... ne previshe... ali na granici... ?
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
ne znam da li si procitao da pise da smo skoro provalili neke stvari u vezi sa fabrickim ecu-om
dakle nije problem u protoku vazduha, ako si primetio uzeto je vece kuciste protokomera da ne bi zabo u max vrednost pod boost-om i okinuo check.
lambda tabela u ecu moze da se menja isto kao i gorivo i palenje...
osim toga, preko nekih obrtaja/pedale gase/protoka vezduha, ecu prelazi u open loop i ne gleda vise lambdu
u sustini imamo pokriveno dosta stvari, i ne bi trebalo da se desavaju lean spotovi ili tome slicno.
Sta vise, toliko smo se ogrezli u provaljivanje ecu-a da ce uskoro biti napravljene mape za ukidanje zadnje sonde na euro3 motorima, i omoguceno DECATovanje
Mukotrpan posao, valjda ce se isplatiti....
dakle nije problem u protoku vazduha, ako si primetio uzeto je vece kuciste protokomera da ne bi zabo u max vrednost pod boost-om i okinuo check.
lambda tabela u ecu moze da se menja isto kao i gorivo i palenje...
osim toga, preko nekih obrtaja/pedale gase/protoka vezduha, ecu prelazi u open loop i ne gleda vise lambdu
u sustini imamo pokriveno dosta stvari, i ne bi trebalo da se desavaju lean spotovi ili tome slicno.
Sta vise, toliko smo se ogrezli u provaljivanje ecu-a da ce uskoro biti napravljene mape za ukidanje zadnje sonde na euro3 motorima, i omoguceno DECATovanje
Mukotrpan posao, valjda ce se isplatiti....
-
ki
- Drug Član
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Prva Turbo konverzija u nas !
karter napokon stigao ispravan, mecem ga veceras, nosaci kocnica su kod strugara. hladnjak porucen.
ostalo , ide... sve po planu
ostalo , ide... sve po planu