Prva Turbo konverzija u nas !

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 3:02 pm

copy paste tehnologija

Posle dosta vremena zanemarivanja alfe koja se jadna pomalo raspala i zapustila, resio sam da je malo doteram...

Posto kod nas to jos niko nije radio, rekoh sam sebi, stavi turbo, cuti kenjaj i brzine menjaj :D
Ovako to radi NOVITEC (sliku obezbedio Aleksandar Duracov iz Danske, kolega alfista, veliko hvala)

Slika

Cak i po mom ukusu, ovo je sramota, t25 na ovako jadne cevi, reprogramiran fabricki ecu, interkuler i to je 3500 funti (bez poreza) ??? :mad:

Da stvar bude gora, kontaktirao sam i Novitec i Autodeltu u vezi programa za fabricki ECU u smislu kupovine samo softvera i tome slicno, dobio sam naravno jedno veliko NO WAY !!! :mad:

E pa gospodo, napravicu ga ja bar 2x bolje nego VI !!!!

Pocelo je sa Gewindama od KW-a (hvala Mijo care kralju !!!!)
Slika
Slika

Ko nije skidao amortizere na alfi 156 taj ne zna sto je to patnja :(

U medjuvremenu je nabavljena metalna usisna sa modela 155 koja je bez puno prepravki i muke ugradjena.

O nastavku radova bicete obavesteni :D
----------------------------------------------------------------------------
Mali update, stigao je turbo, kkk k03 sa VAG-a 1.8t , mali brzo zalece, max duva 200ks :)
Auto je u medjuvremenu malo pimpovan :)

Nastavak radova sledi...

Slika

Slika

Slika
----------------------------------------------------------------------------
17 zoll

Slika

Big Brake kit by Jevrem :bow:

Slika

IC od 147jtd by Profesor (dusan147) :applause:

Slika

Kuciste prokletomera by Kumsija Dalmatinac:

Slika

Flansne by Srecko:

Slika


Ima pitanja ? :idea:
-----------------------------------------------------------------------------
Za one koji su se sad ukljucili, cilj nije pravljenje MAX powera-a vec popravljanje obrtnog momenta u medjuubrzanjima, pri putujucim brzinama...

Ovim autom prelazim puno kilometara, i smara me sto je slinavi atmosferac od xxx mrtvih konja :(

motor je zdrav, ima odnos fabricki 10.3:1 nikad nije otvaran. idemo na 0.35bar-a da vidimo sta ce biti, ako EGT bude zadovoljavao (u sta cisto sumnjam) dizemo na 0.5

Stock ubrizgavanje, ostaje selespeed, vozi se na autogas :D

i da, trudimo se da napravimo bolt on kit...
gewinde, kocnice i felne su kolateralna steta da to i da bi bolje izgledao auto, kocnice su fabricke dobre za 2.5v6 od 190ks pa bi bile dobre i za ovo chudo, al ipak ako mi padne na pamet da jurim, da imam kako i da stanem :D

Dakle, pravi se auto za auto put, a ne za grad od semafora do semafora :D

eh da , zaboravih , ispusna grana by Ale944 :headbang3:


Slika


1.8 motor je interesantan jer deli precnik i kompresionu visinu sa fiat 20v turbo motorom od kojeg bi se dali pozajmiti klipovi, te se ici na neki veci power, tipa 250ks, ako bude potrebe :D
----------------------------------------------------------------------------
Napredak...
Bila danas ekipica, Srki i Bata, profi mashin bravari-tuneri , okacili turbo za cas posla, uz jedno vopi :)

Karter je na popravci chepa za ulje i dodavanju odliva za isto, nov hladnjak je u fazi nabavke, diskovi za bremze su stigli, ostaje samo ventilator, a potreban je neki tanak...

Naime turbo je seo bas tamo gde treba , da odliv ima lep pad, da downpipe ima lepo mesta za realizaciju da ne bude blizu nicega, ali je debljina fabrickog ventilatora dosla do izrazaja sa svojih 14.5cm :(

Ako neko zna od cega moze neki tanak ventilator a da ima da se kupi, ili gde da nadjem SPAL ventilatore univerzalne, molim da gukne :D

Slika

Slika

Slika

Slika


Malo istumbano ali se vidi koncepcija :)
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 3:06 pm

Najnoviji razvoj dogadjaja je ta da je pocela ugradnja kocnica u tehnologiji Alfa/Porsche/VW :)

Naje8 je nastao usled malo "pliceg" diska od VW koji je dodatno izgurao inace deblju od fabricke celjust od porsche-a i nabio u felnu :(

Preliminarna procena je da ce biti potrebni distanci od 15-16mm tako da ce pored boljih kocnica dobiti i pit bull izgled :D

Odoh da struzem, slike cim nabacim na glavcinu :good:
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 4:58 pm

:arflag samo napred
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
vnov
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 3407
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:27 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 5:53 pm

Samo napred željno isčekujem nastavak radova. :arflag
Slika
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 9:44 pm

Zapelo je :(

trebaju mi 2 distanca od 10mm za 5x98 tj za prednje tockove, posto celjust en moze da se resi drugacije :(

Jel zna neko gde ima, jeftino, posto ?
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 9:56 pm

svaka vam dala od koje trazite"deo" koji kupujete

ha ha,lepo i to mora da juri jako

ima decko u Indjiji koji pravi valjane srafove i brezone u hvalitetu a i distancere,ja uzimao za juga od 20mm i 16 brezona i bilo je oko 5000din sve,par distancera je bio 2400din

Marko
063/77-38-966
022/533-430
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 10:05 pm

to ljube care , to mi je trebalo :D
Korisnikov avatar
dexxxter
Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v
Lokacija: Beograd
Postovi: 967
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:32 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Ned Nov 08, 2009 10:19 pm

Bilo je distancera u centru Boban i u Gang Land-u (cini mi se PILOT) od 10 i 16mm... Cena oko 3000 din...
Slika
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 1:33 am

jel moze neko da proveri tu informaciju ?
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 2:38 am

kocnice jos malo pa gotove, samo distanci i auto moze na tockove :)

eh da, oko motora jos pipnuo nisam :D

Slika

Slika
Korisnikov avatar
vnov
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 3407
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:27 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 7:36 am

Rale ovde imaš celu temu o distancerima viewtopic.php?f=29&t=46766 :arflag
Slika
Masinac
Drug Član
Drug Član
Garaža: AR 166 dizlo
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 787
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:52 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 11:00 am

Svaka cast na poduhvatu! :arflag :arflag :arflag
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 8:10 pm

odlican projekat, svaka cast :arflag
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
darkonny
Garaža: AR 147 1,9 JTD 140 ks....ali ostala u BGD
Lokacija: San Francisco
Lokacija: San Francisco
Postovi: 95
Pridružio se: Ned Mar 01, 2009 10:55 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 8:24 pm

Super samo napred :arflag
Korisnikov avatar
vojaalfa
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 1.8TS SW
Lokacija: Beograd
Lokacija: Bgd-Zarkovo
Postovi: 2009
Pridružio se: Pon Dec 01, 2008 3:42 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 10:29 pm

Kao sto sam naslov kaze, pionirski rad, svaka cast, lepo je doraditi auto po svojoj zelji i svojim potrebama.
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Pon Nov 09, 2009 10:59 pm

Hvala na bodrenju, ali u duhu alfizma, vise srafljenja manje price :)

Dajte da pricamo o tehnici :D

kad zavrsim onda moze i pljuvanje i hvalospev :D

:arflag
Korisnikov avatar
Blade
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 1841
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:14 am

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Uto Nov 10, 2009 1:10 am

Koliko moze da trpe pomocni delovi dihtung pod jedan znam da neces puno da naduvavas ali opet :scratch:
El ide vems :love: :wave:
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Uto Nov 10, 2009 3:09 am

ne ide zems, ide varijacija na temu moronik :)

koliko ce da istrpi stvarno ne znam, ako istrpi pola bara, a novitec duva 0.7, onda nema zime :)

plin je chudo.... :quadrifoglio
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Uto Nov 10, 2009 9:30 am

evo tehnicko pitanje...

posto remapiras motronic kako si resio boost kontrolu... samo mehanicki preko wg-a ili ces imati i neki elektronski kontroler... i kako bez map senzora ces da radis obogacenje smese, samo pravis mapu prema wb02 i zakucavas je bez korekcija ili imas neki piggyback za motronic?
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Uto Nov 10, 2009 12:05 pm

nema elektronske boost kontrole, posto je vrlo mali pritisak u pitanju, idem na prost mehanicki WG, smatram da ce varijacije na malom pritisku za vruce/hladno da budu jos manje, te da me to uopste nece zanimati :)

mapira se fabricki motronic, provaljena su i neka obogacenja, a postoji cak i varijanta da se udje dublje u rasturanje me7 centrale, pa ce biti opcija za podesavanje vise nego na vems-u :)

na zalost, ne u realnom vremenu, ali.... :) bar ce sva fabricka oprema da radi u automobilu :D
Korisnikov avatar
ale944
Contact:
Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
Lokacija: Beograd
Postovi: 246
Pridružio se: Pet Avg 28, 2009 12:17 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Sre Nov 11, 2009 9:37 am

i kako bez map senzora ces da radis obogacenje smese,
ME2 kao i ME7 je torque based sistem, tj, postoji parametar koji se zove "drivers wish", tj, otprilike koliko si pritisnuo gas :) ..posto su drive by wire sistemi.
posto nema map senzora nego samo maf, potrebno je znati u tabeli rpm/load koji su delovi u overloadu, a koji ne.

stvar dodatno komplikuje sto kod ovih sistema postoji vise fuel i ignition mapa, tako da ce biti potrebno dosta eksperimentisanja za pravljenje custom mape.
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Sre Nov 11, 2009 12:10 pm

pa da ali zar ne moze da se primeni cista matematika...

izmeris default protok vazduha i vrednosti iz mape koja se trenutno koristi... onda uzmes flow turbine i uradis tabelu prema obrtajima i prema % vazduha vishe dodas u fuel mapu gorivo a sa paljenjem se igras kasnije...

posto se radi o minimalnim pritiscima.. 0.3 se skoro i ne oseti ne bi trebalo da bude neka frka... valjda

ali kako planirate da prevazidjete problem lambde... preko koje ce ecu uvek kalibrisati pogresnu vrednost... iliti previshe siromasnu smesu za turbo... ne previshe... ali na granici... ?
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Sre Nov 11, 2009 12:54 pm

ne znam da li si procitao da pise da smo skoro provalili neke stvari u vezi sa fabrickim ecu-om

dakle nije problem u protoku vazduha, ako si primetio uzeto je vece kuciste protokomera da ne bi zabo u max vrednost pod boost-om i okinuo check.

lambda tabela u ecu moze da se menja :) isto kao i gorivo i palenje...

osim toga, preko nekih obrtaja/pedale gase/protoka vezduha, ecu prelazi u open loop i ne gleda vise lambdu :)

u sustini imamo pokriveno dosta stvari, i ne bi trebalo da se desavaju lean spotovi ili tome slicno.

Sta vise, toliko smo se ogrezli u provaljivanje ecu-a da ce uskoro biti napravljene mape za ukidanje zadnje sonde na euro3 motorima, i omoguceno DECATovanje :D

:yahoo:

Mukotrpan posao, valjda ce se isplatiti.... :gitara
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Sre Nov 11, 2009 2:33 pm

Dokle je stiglo slaganje me'anike, nesto mi odugovlacite? :D
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Sre Nov 11, 2009 2:53 pm

karter napokon stigao ispravan, mecem ga veceras, nosaci kocnica su kod strugara. hladnjak porucen.

ostalo , ide... sve po planu :P

Povratak na “Squadra Corse”