Tuning viska kilograma!
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:22 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Ufff mislim da se moze doci do malo boljh performansi, ali kada bi skinuo 200 kg... Rekao bih da sa 60-70 kg manje neces dobiti nista sto ces osetiti, a vozices ocerupan auto... Jbm li ga, ja tu nis' ne bi dir'o...
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Mislim da ideja pije vodu pod uslovom da imaš još jednu Alficu za nedeljnju vožnju pa od nje da praviš tako nešto. Iskreno ja od svog auta nebih tako nešto radio jer uživam u svemu onome što je stok. Ali ja sam ja!
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Vec smo pokretali slicnu temu,neko (Kilson cini mi se/nisam siguran) je rekao da je olaksanje auta za 100 kg,ekvivalentno pojacavanju motora za 13 ks...
Grubo receno,tvoja 146 sa 1.100kg i 120 ks bi isla jednako dobro kao 146 1.200kg i 133ks...Mnogi olaksavanje zovu i "pametnim" tjuningom jer se motor rasterecuje,manje trosi itd...
E sad sumnjam da neko ovdje zna tezinu elemenata u autu:tapaciri,sjedista,stakla...
Ja znam da se micanjem patosnica ustedi i do 1 kg
Izvnjavam se,mala sala
Inace time se ne bih bavio ako nemam jos jedan auto za svaki dan,znas sam iz kojih razloga.Ne mogu rec babi ako cu da je prebacim do na pjacu:"Drzi se za roll bar",ili onome na pjacu:"Stavi mi krompir nazad da bude raspodjela mase 60:50" .
Grubo receno,tvoja 146 sa 1.100kg i 120 ks bi isla jednako dobro kao 146 1.200kg i 133ks...Mnogi olaksavanje zovu i "pametnim" tjuningom jer se motor rasterecuje,manje trosi itd...
E sad sumnjam da neko ovdje zna tezinu elemenata u autu:tapaciri,sjedista,stakla...
Ja znam da se micanjem patosnica ustedi i do 1 kg
Izvnjavam se,mala sala
Inace time se ne bih bavio ako nemam jos jedan auto za svaki dan,znas sam iz kojih razloga.Ne mogu rec babi ako cu da je prebacim do na pjacu:"Drzi se za roll bar",ili onome na pjacu:"Stavi mi krompir nazad da bude raspodjela mase 60:50" .
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Poenta je da sto je auto jaci manje se oseti olaksanje...
na necemu od 50ks... -50kg se itekako primeti...
sa 200ks 50kg se primeti samo na milisekundama...
realno svaki auto moze uz manje ili vishe problema da se spusti za 150-200kg... i to je ok i ozbiljno, vishe za handling nego za brzinu...
ali se onda vozis u konzervi... bukvalno... ne znam koliko se vas vozilo u pravim trkackim utomobilima ali ne bih preporucio nikome sem za trke... dakle mozak boli posle 20 min... u takvim automobilima kaciga nije samo za sigurnost vishe je da ne poludis...
sa druge strane to olaksanje zahteva dosta para... nijedna "jeftina" aftermarket kadica nije mnogo laksa od fabrickog sedista... dok ne dodjes do onih od kevlara koje kostaju vishe od samog automobila...
jednostavne stvari koje mozes da uradis sa malo vremena i znanja je da odes do bolje farbare i uzmes plexiglas/fiberglas kit i uradis haubu/gepek/krila (ako se izvezbas) i ustedis mnoooogooo samo na tome...
naravno nije odvrtanje 2 srafa... ali nije ni tesko ako imas dvoriste ili neki veci slobodni prostor... a dobices vishe nego da iscupas komplet unutrasnjost...
i dalje mislim da je sve to za svakodnevni auto totalno uzaludno...
iskreno imao sam davno ladu 1600 iz koje sam tako sve iscupao... branike, unutrasnjost komplet, sve sto je moglo da se skine sem 1 sedista i volana... cak je i tabla izletela... i isla je bolje... oni metalni branici, rezervni tocak, alu felne... oko 120kg je sve izaslo... ostrije skretanje, manje body rolla itd...
sasija je otisla na otpad 2 meseca kasnije... motor prodat... ja ostao sa najgorom glavoboljom u istoriji... ako zatvoris prozore to zvoni i lupa i zavija.. menjac, diff, gume, put... sve se cuje... kao da stavis kamencic u konzervu i treses... bilo je zabavno nedelju dana... onda je pocelo da smara i boli... onda sam je bacio...
na necemu od 50ks... -50kg se itekako primeti...
sa 200ks 50kg se primeti samo na milisekundama...
realno svaki auto moze uz manje ili vishe problema da se spusti za 150-200kg... i to je ok i ozbiljno, vishe za handling nego za brzinu...
ali se onda vozis u konzervi... bukvalno... ne znam koliko se vas vozilo u pravim trkackim utomobilima ali ne bih preporucio nikome sem za trke... dakle mozak boli posle 20 min... u takvim automobilima kaciga nije samo za sigurnost vishe je da ne poludis...
sa druge strane to olaksanje zahteva dosta para... nijedna "jeftina" aftermarket kadica nije mnogo laksa od fabrickog sedista... dok ne dodjes do onih od kevlara koje kostaju vishe od samog automobila...
jednostavne stvari koje mozes da uradis sa malo vremena i znanja je da odes do bolje farbare i uzmes plexiglas/fiberglas kit i uradis haubu/gepek/krila (ako se izvezbas) i ustedis mnoooogooo samo na tome...
naravno nije odvrtanje 2 srafa... ali nije ni tesko ako imas dvoriste ili neki veci slobodni prostor... a dobices vishe nego da iscupas komplet unutrasnjost...
i dalje mislim da je sve to za svakodnevni auto totalno uzaludno...
iskreno imao sam davno ladu 1600 iz koje sam tako sve iscupao... branike, unutrasnjost komplet, sve sto je moglo da se skine sem 1 sedista i volana... cak je i tabla izletela... i isla je bolje... oni metalni branici, rezervni tocak, alu felne... oko 120kg je sve izaslo... ostrije skretanje, manje body rolla itd...
sasija je otisla na otpad 2 meseca kasnije... motor prodat... ja ostao sa najgorom glavoboljom u istoriji... ako zatvoris prozore to zvoni i lupa i zavija.. menjac, diff, gume, put... sve se cuje... kao da stavis kamencic u konzervu i treses... bilo je zabavno nedelju dana... onda je pocelo da smara i boli... onda sam je bacio...
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:22 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
uh! osetio sam uzivo! pure power!Sasha napisao:5.7kg na 1ks
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Sto se tice olaksavanja to je ozbiljan posao. Najteze je sto olaksani deo uglavnom treba zameniti laksim, a to uglavnom znaci mnogo skupljim. Nema bas puno delova koji su nepotrebni.
Re: Tuning viska kilograma!
Losa ti je procena, kao i vecine ljudi koji voze boksere i kojima se cini da zestoko ubrzavaju kao zbog kratkog, lose proracunatog menjaca i boksera koji dize obrtaje kao lud pa sve deluje uzbudljivo i munjevito, ali suve brojke govore drugacije. U najboljem slucaju je razlika 1,5 sekunde do stotke (a i cele dve sekunde...) u odnosu na 2.0 ts sto je ogromna razlika.bivsa AR 33 1.7ie, ni manje konjica, nit boljeg ubrzanja! po mojoj proceni od novijih Alfi na crtu moze da joj stane mozda samo 2.0TS
Sto se tice olaksavanja to je ozbiljan posao. Najteze je sto olaksani deo uglavnom treba zameniti laksim, a to uglavnom znaci mnogo skupljim. Nema bas puno delova koji su nepotrebni.
Acqua-Olio-Benzina
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Prvo odluci za sta ce ti sluziti auto pa onda kreni sa olaksavanjem... ako zelis da ga vozis svaki dan nema mnogo smisla raditi bilo sta... vishe gubis nego sto dobijas...
a ako si odlucio da pravis sportski auto za licno uzivanje onda kreni sa cerupanjem...
mada nemoj da zaboravis jednu stvar... ako skines 100kg sa kola... cela racunica vesanja ode u pm... tako da ces u najmanju ruku morati da menjas opruge i amorte... u najgorem... $$$$
kad iscupas sve iz kola ode u vetar sve sto su ljudi projektovali za taj auto... iovako tvoje sada vesanje je kompromis izmedju voznje sam i 4 osobe +50kg i punog rezervoara... kada izvadis sve napolje i vozis se sam sve to pada u vodu i dobijas totalno drugi auto koji nikako nije bolji... vec mnogo opasniji i gori... ja sam morao da secem/varim duple opruge i punim amortizere da ne bih imao brod koji poskakuje na sve strane posle vadjenja 120kg iz kola...
sama sedista ti nece doneti previshe... ali komplet enterijer sa tablom i nebom i podom i izolacijom iz vrata i sa poda... + recimo da uradis branike, haubu i gepek or plexija ti moze doneti do 100kg max...
75ica ima 1120 kg... decko koji je ulozio sumanute pare u nju cak radeci i krov od plastike je dobio 920kg auto... dakle 200kg je olaksao... sada ima kantu koja nema 25% karoserije od metala... ili kofu kako god zoves... za 6500 funti... karbon, karbon, karbon...
a ako si odlucio da pravis sportski auto za licno uzivanje onda kreni sa cerupanjem...
mada nemoj da zaboravis jednu stvar... ako skines 100kg sa kola... cela racunica vesanja ode u pm... tako da ces u najmanju ruku morati da menjas opruge i amorte... u najgorem... $$$$
kad iscupas sve iz kola ode u vetar sve sto su ljudi projektovali za taj auto... iovako tvoje sada vesanje je kompromis izmedju voznje sam i 4 osobe +50kg i punog rezervoara... kada izvadis sve napolje i vozis se sam sve to pada u vodu i dobijas totalno drugi auto koji nikako nije bolji... vec mnogo opasniji i gori... ja sam morao da secem/varim duple opruge i punim amortizere da ne bih imao brod koji poskakuje na sve strane posle vadjenja 120kg iz kola...
sama sedista ti nece doneti previshe... ali komplet enterijer sa tablom i nebom i podom i izolacijom iz vrata i sa poda... + recimo da uradis branike, haubu i gepek or plexija ti moze doneti do 100kg max...
75ica ima 1120 kg... decko koji je ulozio sumanute pare u nju cak radeci i krov od plastike je dobio 920kg auto... dakle 200kg je olaksao... sada ima kantu koja nema 25% karoserije od metala... ili kofu kako god zoves... za 6500 funti... karbon, karbon, karbon...
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Ko hoće da se igra neka u yugo stavi ritmov motor od 105ks i eto mu trkalice...
Po mom viđenju Alfe to nikako nije auto za čerupanje i smanjenje težine tj.
auto za svaki dan nešto sportskijeg karaktera.
Sve što "dodaje" težinu je tu sa razlogom od podizača preko klime i selespeed
robota do bose woofera.
Uzeo sam ovakav auto da bi uživao u vožnji a 150ks ima da bi išao solidno -
ne najbrže u gradu nego onako koliko mi treba i koliko sam u mogućnosti da kontrolišem.
Po mom viđenju Alfe to nikako nije auto za čerupanje i smanjenje težine tj.
auto za svaki dan nešto sportskijeg karaktera.
Sve što "dodaje" težinu je tu sa razlogom od podizača preko klime i selespeed
robota do bose woofera.
Uzeo sam ovakav auto da bi uživao u vožnji a 150ks ima da bi išao solidno -
ne najbrže u gradu nego onako koliko mi treba i koliko sam u mogućnosti da kontrolišem.
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:23 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Pusti razmere, fakta su fakta...te razmere u tezini projektuju sta bi nesto moglo da bude...U realnosti Alfa 33 1.7 16v je ubrzavala do 100 najcesce u testovima - 9,3-9,5 sekundi (najgore u poredjenju sa tadasnjim konkurentima)..sve druge bokser Alfe iznad 10 sekundi. Alfa 156 2.0 ts oko 8,6-8,8 sekundi, 147 sa istim motorom oko 9,3, a 155 sa istim motorom oko 9,5... a 156 2.5 V6 7,7-7,9...dakle, da ne sirimo pricu dalje, nema potrebe, jer pricamo o olaksavanju. Imam ja tone testova tih bokser Alfi, znam o cemu pricam...ne teoretisem. One nisu dobar primer da je old school zakon za ubrzavanja, mada ima takvih primera kod drugih firmi.
Dok sam vozio budzenog Yugica jedne od najsladjih "musterija" su mi bile bokser Alfe, sve do 105ks, iako sam imao oko 20ks manje
Ovde nije pitanje olaksavanje da ili ne...Da - ko to zeli. Pitanje je samo da li ima smisla u tom pojedinacnom lsucaju, na koji nacin to uraditi, sta skinuti i kako dobiti maksimalan efekat.
Dok sam vozio budzenog Yugica jedne od najsladjih "musterija" su mi bile bokser Alfe, sve do 105ks, iako sam imao oko 20ks manje
Ovde nije pitanje olaksavanje da ili ne...Da - ko to zeli. Pitanje je samo da li ima smisla u tom pojedinacnom lsucaju, na koji nacin to uraditi, sta skinuti i kako dobiti maksimalan efekat.
Poslednja izmena od starac vujadin u Ned Okt 11, 2009 1:15 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Acqua-Olio-Benzina
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Ne mozes skoro nista dobiti bez veceg kesa a ako je vec veci novac u pitanju onda vise dobijas sa zamenom motora mehanike i ogibljenja nisam pametan kako da se odradi nesto bez da kosta bubreg
Dobro si slikovito objasnio ti su najaci promene motor a sve ostane STD i ne mogu da stanu kada se zalete.
A cenim jugica koji uradjen kako treba cak sam sestricu predlagao da se ne trudi sa pojacavanjem 1.1 motora nego da bupne neki 1.6 jer mu je sve ostalo odradjeno dobro ali on ni da cuje lepse kada se vrti u vece obrtaje
Dobro si slikovito objasnio ti su najaci promene motor a sve ostane STD i ne mogu da stanu kada se zalete.
A cenim jugica koji uradjen kako treba cak sam sestricu predlagao da se ne trudi sa pojacavanjem 1.1 motora nego da bupne neki 1.6 jer mu je sve ostalo odradjeno dobro ali on ni da cuje lepse kada se vrti u vece obrtaje
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Tuning viska kilograma!
A kako objasnjavas da meni ne moze da pobegne 147 sa blesavim menjacem jos i nemam 16 rupa po glavamastarac vujadin napisao:Pusti razmere, fakta su fakta...te razmere u tezini projektuju sta bi nesto moglo da bude...U realnosti Alfa 33 1.7 16v je ubrzavala do 100 najcesce u testovima - 9,3-9,5 sekundi (najgore u poredjenju sa tadasnjim konkurentima)..sve druge bokser Alfe iznad 10 sekundi. Alfa 156 2.0 ts oko 8,6-8,8 sekundi, a 2.5 V6 7,7-7,9...dakle, da ne sirimo pricu dalje, nema potrebe, jer pricamo o olaksavanju. Imam ja tone testova tih bokser Alfi, znam o cemu pricam...ne teoretisem.
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Mogu da objasnim na mnogo teoretskih nacina zasto i kako...nije u tome poenta. Mozemo da otvorimo drugu temu, da ne kvarimo coveku topic koji je interesantan.
Acqua-Olio-Benzina
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Meni je degute olakšavanje Alfe više nego budženje yuga
koji je idealan auto za takve igre .... i sve druge igre ...
koji je idealan auto za takve igre .... i sve druge igre ...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Ako neki auto treba budziti to je Yugo. Zasto? Pa zato sto je toliko los, da sve sto se uradi daje pozitivan rezultat i izaziva zadovoljstvo. Cak takav rezultat moze biti iznenadjujuce dobar. A zamislite sad neki dobar moderan auto, krenes da budzis nesto i ispadne da ima manje snage i da losije ide...a to se desava cesto ako se radi o ruk sistemom...Cak stavise citao sam testove i ozbiljnije sredjenih automobila tipa M3, Carrera, itd... koji su imali losije perfomanse nego serijske verzije.
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
potpuno se slazem sa starcem
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:23 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
To kažem !!!
Re: Tuning viska kilograma!
starac vujadin napisao:Ako neki auto treba budziti to je Yugo. Zasto? Pa zato sto je toliko los, da sve sto se uradi daje pozitivan rezultat i izaziva zadovoljstvo. Cak takav rezultat moze biti iznenadjujuce dobar. A zamislite sad neki dobar moderan auto, krenes da budzis nesto i ispadne da ima manje snage i da losije ide...a to se desava cesto ako se radi o ruk sistemom...Cak stavise citao sam testove i ozbiljnije sredjenih automobila tipa M3, Carrera, itd... koji su imali losije perfomanse nego serijske verzije.
To kažem !!!
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
nisam razuemo stvarno ....
Ovo je jedan od opasnih načina za lečenje kompleksa !!!
Koliko ti imaš godina???
Re: Tuning viska kilograma!
acasmc@146 napisao: meni je vala dosta, da me tamo neki curulasi-dizelasi siju uz Bubanj potok!
i ne, necu drugi auto, 2.4 JTD, pa da ga cipujem i ocitam im svima! ocu AR 146, koja ce da bude "Civic VTEC 1.6 160KS" na putu. hocu da sednem u svoju Alfu i da znam, da niko, koliko god bio jaci u KS, ili Nm, ko nema muda da vozi brze od 160Km/h kroz naseljeno mesto, ne moze da mi prismrdi!
ovako sam samo lud, ali nisam dovoljno brz, da to potkrepim!
nadam se da ste razumeli poentu?
nisam razuemo stvarno ....
Ovo je jedan od opasnih načina za lečenje kompleksa !!!
Koliko ti imaš godina???
- Milorad
- Garaža: ex145 2.0ts
ex166 2.0ts
GTV 2.0ts
156 3.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Tuning viska kilograma!
Nije stvar u mudima za tih 160km/h kroz naselje, vec samo koliko si lud i nenormalan,nista vise.
-
gi
- Drug Član
- acasmc@146
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6TS '97
- Lokacija: Mladenovac
Post
Re: Tuning viska kilograma!
*
Poslednja izmena od acasmc@146 u Čet Okt 15, 2009 12:24 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma bre mi smo dali otkaz i Enzo Ferrariju!