zubcenje...

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
njegos
Postovi: 12
Pridružio se: Pet Mar 13, 2009 8:46 am

zubcenje...

Ned Avg 09, 2009 6:56 pm

Pisao sam u predhodnim temama u wezi lezajeva i temperature...
Radio sam motor pre nekih 6,7 meseci.I od tad mi dizao temp.A nisam siguran kako se zubci,poshto koliko ja znam taj motor se zubci preko komparatera.Ja sam samo nashao shtiftove na bregastama...Ne bitno,i po nekoj logici sam ga zubcio...Malo je troshio goriva,a malo i ulja,trzao je od 1000 do 3000 rmp,nije imao snage neshto extra da wuce.Pre nekih 3 nedelje pomerio sam radilicu u napred, slabije trza,samo od 1000 do 2000 rmp,nekad i nece,ima wishe snage,ne troshi ni gram ulja,ne dize temp,ali guta goriva ko lud.Od pa do novog bga i nazad proguta 1500din.Ne mogu nigde da nadjem komparater.
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: zubcenje...

Ned Avg 09, 2009 7:31 pm

imas reper na zamajcu koji se vidi kroz rupu na menjacu , tako da ti netreba komparater , malo je ne pristupacno za videti ali reper postoji ;)
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
chale
Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 4:13 pm

Re: zubcenje...

Uto Avg 11, 2009 11:08 am

Ako je nekim slucajem prije skidan zamajac pa nije lijepo vracen nemoj da te zabuni jer ti se nece poklopiti oznake.
Ja sam imo slicnih problema na jednoj alfi, isto tako se zajebavali nekoliko dana, pobudalio sam bio, jedva joj utrefili fazu, a jos bio jedan kvar a mi mislili da nije dobro ozubljena, zato vidi da nije jes nesto kvar.
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
Korisnikov avatar
gaston
Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP
Lokacija: Belgrade
Postovi: 184
Pridružio se: Uto Dec 02, 2008 3:12 pm

Re: zubcenje...

Uto Avg 11, 2009 6:54 pm

Heeej , o kom motoru je rec , ako je 2.0 TS , i ako si video komparator u auto dati on je samo za podesavanje spanera ... daj malo pojasni i ne igraj se sa zupcenjem , jos ako ti je ispravan varijator pa preko 3 K pomeri usisnu bregastu nasta haos .
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: zubcenje...

Uto Avg 11, 2009 8:46 pm

kako mislis da je komparater za podesavanje spanera, pojasni malo ?
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
gaston
Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP
Lokacija: Belgrade
Postovi: 184
Pridružio se: Uto Dec 02, 2008 3:12 pm

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 10:08 am

Koji je motor u pitanju ????? , moze da se koristi da se dovede klip u gornju mrtvu tacku na kecu , i ima onaj sa osloncem gde ako je pomenuti motor olabavis sraf ( kljuc 12 sa strane ) i povuces spaner da se podigne lanac izmedju bregastih , mada ne vidim svrhu , ali u auto dati 2 su tako stavili .
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 11:45 am

U pitanju je 8v motor i taj komparater ne sluzi nicemu drugom sem da se nadje gornja mrtva tacka klipa ;) , na remenicama na 8v motoru imas repere .... spaner na 8v motoru se steluje tako sto se podigne tocak , ubacis u petu , okrenes tocak da se zategne lanac ,olabavivs sraf koji drzi spaner opruga ga gurne i lanac je zategnut ;) . Naravno ovo sve radis kad dobro uzubcis auto ...
Radio sam ovo dosta puta i sa tim nema greseke ;)
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
chale
Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 4:13 pm

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 5:36 pm

Kad sam zubio jednu 155 1,8 8v, da sad ne pisem cijelu pricu ali uglavnom auto nije moglo lijepo da radi ako ga fabricki ozubis, prvi klip GMT, bregaste se poklope na oznake, kod 8v nije na remenicima nego bas na bregastim i na srednjim polutkata stoje oznake koje se trebaju poklopiti i isti su 1,8 i 2,0 a 1,7 nema varijator.
Varijator i bregaste nema u koji polozaj nisam pomjero dok mu nisam naso idealnu poziciju, uglavom ta pozicija nije kao u autodati i po fabrickim oznaka sto nikako ne kontam. Naravno svaki put kad bi ih pomjerio rucno bi okreno radilicu da budem siguran da mi se ne sudare ventili sa klipovima.
A spaner ne sluzi nicemu drugom nego da se olabavis lanac kako bi ga mogo otkaciti ili da ga zategnes kad ga montiras.
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
Korisnikov avatar
chale
Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 36
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 4:13 pm

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 5:41 pm

@alfaskorpio moze se zategnuti lanac i da se izbaci iz brzine a kljucem 36-ticom na remenici okreces radilicu :grin:
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
njegos
Postovi: 12
Pridružio se: Pet Mar 13, 2009 8:46 am

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 7:40 pm

Rec je o 1.7 8v motoru...U toj alfi je bio 1.8 8v....Samo sam strpao motor,racunar nisam menjao,a imam ga...
Korisnikov avatar
Blade
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 1841
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:14 am

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 7:50 pm

Pa zar su isti kompjuteri mozda ti je to problem a ?
Cudno :scratch:
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 7:58 pm

kompjuteri nisu isti kao ni mape u njima, instalacija je kod 1,7 drugacija nema impuls za varijator, stavi njen komp ;)
busso trsi Sline
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 7:59 pm

chale napisao:Kad sam zubio jednu 155 1,8 8v, da sad ne pisem cijelu pricu ali uglavnom auto nije moglo lijepo da radi ako ga fabricki ozubis, prvi klip GMT, bregaste se poklope na oznake, kod 8v nije na remenicima nego bas na bregastim i na srednjim polutkata stoje oznake koje se trebaju poklopiti i isti su 1,8 i 2,0 a 1,7 nema varijator.
Varijator i bregaste nema u koji polozaj nisam pomjero dok mu nisam naso idealnu poziciju, uglavom ta pozicija nije kao u autodati i po fabrickim oznaka sto nikako ne kontam. Naravno svaki put kad bi ih pomjerio rucno bi okreno radilicu da budem siguran da mi se ne sudare ventili sa klipovima.
A spaner ne sluzi nicemu drugom nego da se olabavis lanac kako bi ga mogo otkaciti ili da ga zategnes kad ga montiras.
nesto u tom autu nije bilo od njega 100% ,mozda neki lancanik...
busso trsi Sline
njegos
Postovi: 12
Pridružio se: Pet Mar 13, 2009 8:46 am

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 8:09 pm

probacu owih dana....
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Re: zubcenje...

Sre Avg 12, 2009 8:39 pm

Dovoljno je da je ravnana glava i skinuto malo više, oznake padaju u vodu...
njegos
Postovi: 12
Pridružio se: Pet Mar 13, 2009 8:46 am

Re: zubcenje...

Čet Avg 13, 2009 5:22 pm

malo pre sam probao sa racunarom od 1.7,nece da upali... :scratch:
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Re: zubcenje...

Čet Avg 13, 2009 6:10 pm

kao sto rekoh drugacija instalacija ... dobar majstor da to prepoveze ili original instalacija od 1,7 , koju ima Sumacher a njemu treba instalacija sa izvodom za varijator pa se dzorajte :rotfl:
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
Blade
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 1841
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:14 am

Re: zubcenje...

Čet Avg 13, 2009 9:39 pm

Em korisno em za Dz :grin:
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”