Pisao sam u predhodnim temama u wezi lezajeva i temperature...
Radio sam motor pre nekih 6,7 meseci.I od tad mi dizao temp.A nisam siguran kako se zubci,poshto koliko ja znam taj motor se zubci preko komparatera.Ja sam samo nashao shtiftove na bregastama...Ne bitno,i po nekoj logici sam ga zubcio...Malo je troshio goriva,a malo i ulja,trzao je od 1000 do 3000 rmp,nije imao snage neshto extra da wuce.Pre nekih 3 nedelje pomerio sam radilicu u napred, slabije trza,samo od 1000 do 2000 rmp,nekad i nece,ima wishe snage,ne troshi ni gram ulja,ne dize temp,ali guta goriva ko lud.Od pa do novog bga i nazad proguta 1500din.Ne mogu nigde da nadjem komparater.
zubcenje...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: zubcenje...
imas reper na zamajcu koji se vidi kroz rupu na menjacu , tako da ti netreba komparater , malo je ne pristupacno za videti ali reper postoji
busso trsi Sline
- chale
- Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: zubcenje...
Ako je nekim slucajem prije skidan zamajac pa nije lijepo vracen nemoj da te zabuni jer ti se nece poklopiti oznake.
Ja sam imo slicnih problema na jednoj alfi, isto tako se zajebavali nekoliko dana, pobudalio sam bio, jedva joj utrefili fazu, a jos bio jedan kvar a mi mislili da nije dobro ozubljena, zato vidi da nije jes nesto kvar.
Ja sam imo slicnih problema na jednoj alfi, isto tako se zajebavali nekoliko dana, pobudalio sam bio, jedva joj utrefili fazu, a jos bio jedan kvar a mi mislili da nije dobro ozubljena, zato vidi da nije jes nesto kvar.
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
- gaston
- Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP - Lokacija: Belgrade
Post
Re: zubcenje...
Heeej , o kom motoru je rec , ako je 2.0 TS , i ako si video komparator u auto dati on je samo za podesavanje spanera ... daj malo pojasni i ne igraj se sa zupcenjem , jos ako ti je ispravan varijator pa preko 3 K pomeri usisnu bregastu nasta haos .
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: zubcenje...
kako mislis da je komparater za podesavanje spanera, pojasni malo ?
busso trsi Sline
- gaston
- Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP - Lokacija: Belgrade
Post
Re: zubcenje...
Koji je motor u pitanju ????? , moze da se koristi da se dovede klip u gornju mrtvu tacku na kecu , i ima onaj sa osloncem gde ako je pomenuti motor olabavis sraf ( kljuc 12 sa strane ) i povuces spaner da se podigne lanac izmedju bregastih , mada ne vidim svrhu , ali u auto dati 2 su tako stavili .
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: zubcenje...
U pitanju je 8v motor i taj komparater ne sluzi nicemu drugom sem da se nadje gornja mrtva tacka klipa , na remenicama na 8v motoru imas repere .... spaner na 8v motoru se steluje tako sto se podigne tocak , ubacis u petu , okrenes tocak da se zategne lanac ,olabavivs sraf koji drzi spaner opruga ga gurne i lanac je zategnut . Naravno ovo sve radis kad dobro uzubcis auto ...
Radio sam ovo dosta puta i sa tim nema greseke
Radio sam ovo dosta puta i sa tim nema greseke
busso trsi Sline
- chale
- Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: zubcenje...
Kad sam zubio jednu 155 1,8 8v, da sad ne pisem cijelu pricu ali uglavnom auto nije moglo lijepo da radi ako ga fabricki ozubis, prvi klip GMT, bregaste se poklope na oznake, kod 8v nije na remenicima nego bas na bregastim i na srednjim polutkata stoje oznake koje se trebaju poklopiti i isti su 1,8 i 2,0 a 1,7 nema varijator.
Varijator i bregaste nema u koji polozaj nisam pomjero dok mu nisam naso idealnu poziciju, uglavom ta pozicija nije kao u autodati i po fabrickim oznaka sto nikako ne kontam. Naravno svaki put kad bi ih pomjerio rucno bi okreno radilicu da budem siguran da mi se ne sudare ventili sa klipovima.
A spaner ne sluzi nicemu drugom nego da se olabavis lanac kako bi ga mogo otkaciti ili da ga zategnes kad ga montiras.
Varijator i bregaste nema u koji polozaj nisam pomjero dok mu nisam naso idealnu poziciju, uglavom ta pozicija nije kao u autodati i po fabrickim oznaka sto nikako ne kontam. Naravno svaki put kad bi ih pomjerio rucno bi okreno radilicu da budem siguran da mi se ne sudare ventili sa klipovima.
A spaner ne sluzi nicemu drugom nego da se olabavis lanac kako bi ga mogo otkaciti ili da ga zategnes kad ga montiras.
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
- chale
- Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: zubcenje...
@alfaskorpio moze se zategnuti lanac i da se izbaci iz brzine a kljucem 36-ticom na remenici okreces radilicu
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
Post
Re: zubcenje...
Rec je o 1.7 8v motoru...U toj alfi je bio 1.8 8v....Samo sam strpao motor,racunar nisam menjao,a imam ga...
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: zubcenje...
Pa zar su isti kompjuteri mozda ti je to problem a ?
Cudno
Cudno
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: zubcenje...
kompjuteri nisu isti kao ni mape u njima, instalacija je kod 1,7 drugacija nema impuls za varijator, stavi njen komp
busso trsi Sline
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: zubcenje...
nesto u tom autu nije bilo od njega 100% ,mozda neki lancanik...chale napisao:Kad sam zubio jednu 155 1,8 8v, da sad ne pisem cijelu pricu ali uglavnom auto nije moglo lijepo da radi ako ga fabricki ozubis, prvi klip GMT, bregaste se poklope na oznake, kod 8v nije na remenicima nego bas na bregastim i na srednjim polutkata stoje oznake koje se trebaju poklopiti i isti su 1,8 i 2,0 a 1,7 nema varijator.
Varijator i bregaste nema u koji polozaj nisam pomjero dok mu nisam naso idealnu poziciju, uglavom ta pozicija nije kao u autodati i po fabrickim oznaka sto nikako ne kontam. Naravno svaki put kad bi ih pomjerio rucno bi okreno radilicu da budem siguran da mi se ne sudare ventili sa klipovima.
A spaner ne sluzi nicemu drugom nego da se olabavis lanac kako bi ga mogo otkaciti ili da ga zategnes kad ga montiras.
busso trsi Sline
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: zubcenje...
kao sto rekoh drugacija instalacija ... dobar majstor da to prepoveze ili original instalacija od 1,7 , koju ima Sumacher a njemu treba instalacija sa izvodom za varijator pa se dzorajte
busso trsi Sline
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: zubcenje...
Em korisno em za Dz
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2