Yugo T.S.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Yugo T.S.
S obzirom da se radi o nekoj vrsti tuninga odlucio sam da ovdje postavim pitanje koje su meni juce postavili,a nisam htio da dajem odgovor bez konsultacije sa Vama...
Da li postoji mogucnost da se bez vecih poteskoca u Yuga "ubudzi" motor iz 155-ice 1.8 8v TS?
(Znam da bez problema ubacuju od Lancie i Fiata)
Da li postoji mogucnost da se bez vecih poteskoca u Yuga "ubudzi" motor iz 155-ice 1.8 8v TS?
(Znam da bez problema ubacuju od Lancie i Fiata)
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Yugo T.S.
pa sve je moguce naravno samo je pitanje koliko posla ima oko toga, ne znam koliko bi prepravki trbalo za taj motor, od fiata i lancije se ubacuje 1,6 bez ikakvih prepravki, pase sraf na sraf,i menjaci su isti ali se stavlja i od lancie 2.0 motor ili nekih fiata tipa 132ka i sl. ali tu mislim da ima malo posla oko nosaca motora koji najvise i prave problem, ostalo ne bi trebalo da bude problem, mesta ima taman, jedino ne znam koja je piiiip oko menjaca
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Yugo T.S.
Od tebe sam najprije ocekivao odgovor na ovo pitanje Pa i ja mislim da bi mjenjac bio najproblematicniji u svoj toj prici,ali da cujemo jos nekoga...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Jurke
- Drug Član
- Garaža: ex 156 1.8 (2.0) TS
ex 156 1.8 TS
ex 147 1.9 JTDm
ex 156 1.8 TS Polizei
ex 159 Rosso 1.9 JTS
ex 166 Grigio 2.4 MJet
156 1.9 MJet 16V SW - Lokacija: Srbija
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Yugo T.S.
Ha, ha, ne mogu da verujem. Juče sam rekao drugovima da kad bih imao keša ubacio bih 1.4 TS iz Alfe pa nek ide život. Mislim da bi to bila prava mera.
A najjače bi bilo kad otvoriš haubu
A najjače bi bilo kad otvoriš haubu
Алфа Ромеотик
"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош
"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Yugo T.S.
1.4 TS ima gusani blok + glavu koja je teska dibidus, mislim da bi ti spustio Yugo-a napred za nekih 30 mm pride...
Nesto sumnjam da kod Yugo-a moze stati usisna a da ne udari u pozharni zid, blokovi su isti tek od generacije 16v i mislim da 8v otpada u kombinaciji sa Fiatovim zvonom menjacha. Mislim da je bezveze izmisljati toplu vodu kad vec fiatov sohc staje na sraf.
Pricham na pamet... Ne bih se zezao sa time jer i "sraf na sraf" cesto omasi za par mm, pa je peripetija straobalna.
Nesto sumnjam da kod Yugo-a moze stati usisna a da ne udari u pozharni zid, blokovi su isti tek od generacije 16v i mislim da 8v otpada u kombinaciji sa Fiatovim zvonom menjacha. Mislim da je bezveze izmisljati toplu vodu kad vec fiatov sohc staje na sraf.
Pricham na pamet... Ne bih se zezao sa time jer i "sraf na sraf" cesto omasi za par mm, pa je peripetija straobalna.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Yugo T.S.
da fiatov sohc je prava stvar, mozes 1,6 ili 2,0 da gurnes u juga i milina ni ja se ne bih petljao sa nekim alfinim motorima ali svasta moze da se napravi samo je pitanje isplativosti, vremena, novca i znanja
evo vam dva komata za razmisljanje
ako niste videli do sad, yugograle-a, kako su ga nazvali perverzija kako je dobro uradjen inace auto se prodaje(ne znam jel jos vazi oglas) za 10.000e
inace nije jedini primer juga sa integralkinm motorom
ovaj ima kalibrin turbo 2.0 sa 205 konja fabricki ali ovaj ima tzv fazu ili stage 3 sa kojim se dobija 315hp ali obzirom da nije meren na dinamometru ceni se da nema bas toliko ali nekih 280 je navodno realno ide oko 13sec na 400m i opet navodno cifra samo za motor i dorade oko njega je 4-5 soma eura takodje perverzno i pedantno odradjen jugic, a kad ga pogleda rekao bi obican IN sa dvogrlim karbom
evo vam dva komata za razmisljanje
ako niste videli do sad, yugograle-a, kako su ga nazvali perverzija kako je dobro uradjen inace auto se prodaje(ne znam jel jos vazi oglas) za 10.000e
inace nije jedini primer juga sa integralkinm motorom
ovaj ima kalibrin turbo 2.0 sa 205 konja fabricki ali ovaj ima tzv fazu ili stage 3 sa kojim se dobija 315hp ali obzirom da nije meren na dinamometru ceni se da nema bas toliko ali nekih 280 je navodno realno ide oko 13sec na 400m i opet navodno cifra samo za motor i dorade oko njega je 4-5 soma eura takodje perverzno i pedantno odradjen jugic, a kad ga pogleda rekao bi obican IN sa dvogrlim karbom
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Yugo T.S.
Ipak ne kapiram poentu tovarenja ovolike skalamerije u sirotog Yugashina ... pogotovo ovaj sa kompletom "Delta inside" .
Cenim da je neki optimalni maximum za Yuga ono sto su uradili Dr.Emet Brown (@M-power) i recimo @Aki sa svojim Koralom 90.Zanimljiva varijanta na temu je bio i Snupiev 1.5 Fiat inside.Naravno,ima jos momaka sa slicno uredjenim Yugicima al sve se svodi na max 1.600ccm i 100-tinak pod haubom .
My two dinkic's .
Cenim da je neki optimalni maximum za Yuga ono sto su uradili Dr.Emet Brown (@M-power) i recimo @Aki sa svojim Koralom 90.Zanimljiva varijanta na temu je bio i Snupiev 1.5 Fiat inside.Naravno,ima jos momaka sa slicno uredjenim Yugicima al sve se svodi na max 1.600ccm i 100-tinak pod haubom .
My two dinkic's .
- Jurke
- Drug Član
- Garaža: ex 156 1.8 (2.0) TS
ex 156 1.8 TS
ex 147 1.9 JTDm
ex 156 1.8 TS Polizei
ex 159 Rosso 1.9 JTS
ex 166 Grigio 2.4 MJet
156 1.9 MJet 16V SW - Lokacija: Srbija
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Yugo T.S.
Varaš se. Ima dosta takvih, koji neretko idu do 130-150 konja bez problema
Pritom mislim i na oblast stare države.
Znaš kako, pruža mnogo "sreće" za malo para. Za neku ne tako veliku sumu imaš auto koji ostavlja iza mnogo jače i po klasi više automobile, a pritom imaš i onu prednost da si ih dobio u jednom jugu
Dosta stvari možeš skoro sam da uradiš. A po pitanju tjuninga sve je već rečeno, jedino neke baš delikatne stvari ostaju malo nepristupačne, takoreći.
A mnogima je dečački san, baš kao i meni, ogoljen auto(jugo a ranije fićo) sa rolom, sređenim motorom, spušten, sa nekim felnama i širim gumama a to i nije tako komplikovano dostići na jugu. A cena delova-znaš i sam.
I eto otud toliko "sređenih" jugića, manje ili više.
Po NS-u ih ima ja kontam 10-ak, ma i više
Pritom mislim i na oblast stare države.
Znaš kako, pruža mnogo "sreće" za malo para. Za neku ne tako veliku sumu imaš auto koji ostavlja iza mnogo jače i po klasi više automobile, a pritom imaš i onu prednost da si ih dobio u jednom jugu
Dosta stvari možeš skoro sam da uradiš. A po pitanju tjuninga sve je već rečeno, jedino neke baš delikatne stvari ostaju malo nepristupačne, takoreći.
A mnogima je dečački san, baš kao i meni, ogoljen auto(jugo a ranije fićo) sa rolom, sređenim motorom, spušten, sa nekim felnama i širim gumama a to i nije tako komplikovano dostići na jugu. A cena delova-znaš i sam.
I eto otud toliko "sređenih" jugića, manje ili više.
Po NS-u ih ima ja kontam 10-ak, ma i više
Алфа Ромеотик
"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош
"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Yugo T.S.
Pazi uvek postoji ono... ako nije za drag? zasto onda...
Ja kao i mnogi su se mnogo puta uverili za volanom nekog jaceg automobila da ima nesto u tim milionima potrosenim na projektovanje sasije i ogibljenja i dinamike sasije i motora itd...
zaista sam potpuno siguran da staviti najtvrdje vesanje sa najjacim motorom nije nacin da dobijes vozljiv auto sa ujednacenim performansama... niti da jedan covek u svojoj garazi pa ni njih 15 to ne mogu da urade sami ako nisu inzenjeri sa dobrom radionicom i 7 diploma i test stazom...
da kazem prosto, koji ce da ide i po kisi i po suvom i po pravcu i krivinama kako
treba...
slazem se da je super fazon da furam takav auto na prikolici po dragovima i da se zezam... ali za gradsku voznju... suludo...
svi mi mislimo da smo mega vozaci... ali to obicno nije tako...
pojela dara meru sto se kaze...
cak i za drag je yugisha totalno propala sasija... pogotovu kod nas gde nema nekih pravila... uzmi taj motor stavi ga na tubularnu sasiju u samoizradi sa razmakom tockova od 2m i zasravi 1 sediste na sredinu, prevuci ciradu okolo... to je cirka 450 kg... i oderi sve... cilj opravdava sredstva u sportu... a ovo je samo poziranje...
Ja kao i mnogi su se mnogo puta uverili za volanom nekog jaceg automobila da ima nesto u tim milionima potrosenim na projektovanje sasije i ogibljenja i dinamike sasije i motora itd...
zaista sam potpuno siguran da staviti najtvrdje vesanje sa najjacim motorom nije nacin da dobijes vozljiv auto sa ujednacenim performansama... niti da jedan covek u svojoj garazi pa ni njih 15 to ne mogu da urade sami ako nisu inzenjeri sa dobrom radionicom i 7 diploma i test stazom...
da kazem prosto, koji ce da ide i po kisi i po suvom i po pravcu i krivinama kako
treba...
slazem se da je super fazon da furam takav auto na prikolici po dragovima i da se zezam... ali za gradsku voznju... suludo...
svi mi mislimo da smo mega vozaci... ali to obicno nije tako...
pojela dara meru sto se kaze...
cak i za drag je yugisha totalno propala sasija... pogotovu kod nas gde nema nekih pravila... uzmi taj motor stavi ga na tubularnu sasiju u samoizradi sa razmakom tockova od 2m i zasravi 1 sediste na sredinu, prevuci ciradu okolo... to je cirka 450 kg... i oderi sve... cilj opravdava sredstva u sportu... a ovo je samo poziranje...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Yugo T.S.
i ja se slazem da je sve ovo, po meni, bacanje para i da je nekih 100tinak konjica u jugu i vise nego dovoljno i jako, moj drugar pre par godina furao juga 1,5 sa nekih 110hp, nije izmeren na dinu ali radio ga je majstor koji radi trkacke automobile pa je na osnovu nekih vec izmerenih jugica i onoga sto je na njima i na ovom radjeno dosao do cifre od tih nekih 110hp sa 2-3hp gore dole, i to je bolesno kako je taj auto isao, ja sam vozio dosta nasviranih i trkackih jugica ali ovo je piiiip kevu, doduse i kostao je tako , ako se dobro secam samo motor a je kostao preko 1500e plus menjac i dorade trapova i jos nekih sitnica(a jugo bio 2 godine star, kupio ga novog), a kad pogledas juga rekao bi obican i jadan tempo sa jedva 50ak konja , samo imao felne i jedva primetno spusten a otkidao razne gti-je, gsi-je i ostale masine sa po 130+ konja i pritom bio odlican auto za grad i otvoreni put sa sasvim pristojnom potrosnjom i voznim osobinama
tako nesto bih ja licno za sebe odradio ali postujem i ove poduhvate sa ovim tubesinama pod haubama ali uvek postavim pitanje cemu to jer kako kaze JaMaL niti je ful za drag niti za normalnu voznju a kosta puno
tako nesto bih ja licno za sebe odradio ali postujem i ove poduhvate sa ovim tubesinama pod haubama ali uvek postavim pitanje cemu to jer kako kaze JaMaL niti je ful za drag niti za normalnu voznju a kosta puno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Yugo T.S.
@JaMal,@OMP ,to je ta pricha .
@Jurke,razumem na sta mislis ali prava mera je prava stvar.
Sve moze ali ...
@Jurke,razumem na sta mislis ali prava mera je prava stvar.
Sve moze ali ...
- Jurke
- Drug Član
- Garaža: ex 156 1.8 (2.0) TS
ex 156 1.8 TS
ex 147 1.9 JTDm
ex 156 1.8 TS Polizei
ex 159 Rosso 1.9 JTS
ex 166 Grigio 2.4 MJet
156 1.9 MJet 16V SW - Lokacija: Srbija
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Yugo T.S.
Ma jasno bre
Ja bih bio prezadovoljan i sa 1.3 sa malo urađenom glavom a kamoli sa nečim većim(jačim).
Ja bih bio prezadovoljan i sa 1.3 sa malo urađenom glavom a kamoli sa nečim većim(jačim).
Алфа Ромеотик
"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош
"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош
- deja 91
- Garaža: 145 1.6ts
Post
Re: Yugo T.S.
e a najsladje je kad sa jugicem oderes nekog ja sam se trkao 2 puta: sa lagunom karavan 1.9dci 102ks i pezoom 405 1.6 karavan.. i obojicu sam do 100km-h kidao .. jugo je inace bio 45 xD
- bojke
- Garaža: Fiat Coupe Turbo 20V
- Lokacija: KV
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Yugo T.S.
Iskreno da vam kazem ovo mi je jedna od omiljenih tema.Mada imam i ozbiljnije automobile Jugo je prva ljubav.Imao sam zadovoljstvo da u mog Juga ugradim nesto ozbiljno,a to je 2.0 16v iz Fiat Coupea.Taj mi je auto pruzio mnogo puno lepih trenutaka.Prepravka je trajala oko 4 meseca ali se sa prvim dodavanjem gasa sve isplatilo.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Yugo T.S.
Ima i lik u Baru jugica sa Fijatovim 1.6.Ima i plin lik.Kazu da ide extra.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- bojke
- Garaža: Fiat Coupe Turbo 20V
- Lokacija: KV
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Yugo T.S.
1.6 je sasvim OK motor za Juga,ali je razlika ogromna izmedju njega i 2.0.Pogotovo na brzinama vecim od 150 km/h gde 2.0 ubrzava bez pogovora i naprezanja.Uz to nije potrebno motor vrteti u previsoke okretaje jer u svakom momentu ima vise nego dovoljno snage.Sto se tice lezanja u krivinama tezina 2.0 motora je malo previse za Juga,ali uz odgovarajuci trap ni to nije problem.Na mom Jugu su na primer napred ramena od Ritma 130 TC i KW stelujuci amortizeri sto je sasvim dovoljno za dobro lezanje.Pozdrav!!!
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Yugo T.S.
U juga stane u sustini sve sto ima 4 cilindra, tj okaci se agregat negde za kosh i tu se prica svede na pravljenje nosacha motora...
problem nastaje kod jacih motora koji uglavnom deklom pete i rikverca udare u pun desni to je ces slucaj kod 2.0 konverzije, ali ako se uzme u obzir da takav auto cesto ima distance, i/ili modifikovan trap.... moze da prodje , i prolazi...
sto se 1.8ts 8v motora tice, upgrade je prosto neisplativ... materijal za nosace auspuh i vreme provedeno u pakovanju te petljanije je neuporedivo skuplje od npr 1.6 8v ili 16v motora koji su tu oko 100ks i vuci ce tu skoljku glat...
ko je vozio juga 200 zna o cemu pricam, jeste 2.0 jaci sve stoji, tezi je, ali, opet, ko zeli juga sa 150ks nek pakuje kako zna i ume, ja licno to ne bi radio razloga je vise, prvo sto je ideja sama po sebi isfurana, drugo sto je mitjin jugo sa opelom 2.0 turbo daleko brzi (da brzi je i od dariovog jugo integrale 2.0 turbo)
pozzz
RAle
p.s. jel napravio neko juga na struju ili dizel da bas dobro ide ? (uno 1.4 td ili slicno...)
problem nastaje kod jacih motora koji uglavnom deklom pete i rikverca udare u pun desni to je ces slucaj kod 2.0 konverzije, ali ako se uzme u obzir da takav auto cesto ima distance, i/ili modifikovan trap.... moze da prodje , i prolazi...
sto se 1.8ts 8v motora tice, upgrade je prosto neisplativ... materijal za nosace auspuh i vreme provedeno u pakovanju te petljanije je neuporedivo skuplje od npr 1.6 8v ili 16v motora koji su tu oko 100ks i vuci ce tu skoljku glat...
ko je vozio juga 200 zna o cemu pricam, jeste 2.0 jaci sve stoji, tezi je, ali, opet, ko zeli juga sa 150ks nek pakuje kako zna i ume, ja licno to ne bi radio razloga je vise, prvo sto je ideja sama po sebi isfurana, drugo sto je mitjin jugo sa opelom 2.0 turbo daleko brzi (da brzi je i od dariovog jugo integrale 2.0 turbo)
pozzz
RAle
p.s. jel napravio neko juga na struju ili dizel da bas dobro ide ? (uno 1.4 td ili slicno...)
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Yugo T.S.
moji drugari teraju jugice,lepe i brze,jedan je 1.6+50 N2O a drugi 2.0 315ks
ja imam ideju za 1.6tc 100ks iz fiata125 special u juga
ovaj je 1.6 lancia
a ovaj aj pogodite koji je motor
Uploaded with ImageShack.us
ja imam ideju za 1.6tc 100ks iz fiata125 special u juga
ovaj je 1.6 lancia
a ovaj aj pogodite koji je motor
Uploaded with ImageShack.us
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Yugo T.S.
Pa stavljena je gore slika vec tog sa Opelovim motorom. Ja bih u Yuga samo ubacivao nesto sa Fiatovim genima.
A od ludila u Yugu, ovo mi je najvece...oko 300ks, wankel twin-turbo
A od ludila u Yugu, ovo mi je najvece...oko 300ks, wankel twin-turbo
Acqua-Olio-Benzina
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Yugo T.S.
Jel ovaj poslednji u Americi??
I da slazem se sa starcem,definitivno nesto sa Fiatovim genima.I mislim da mu vise od 1.6 ne treba,vozio sam se davno u jednog fabrickog 65 korala,onaj s 2 karburatora(mislim da je taj),i bio sam odusevljen kako lijepo vuce.Mogu misliti kako tek ide sa 1.6
I da slazem se sa starcem,definitivno nesto sa Fiatovim genima.I mislim da mu vise od 1.6 ne treba,vozio sam se davno u jednog fabrickog 65 korala,onaj s 2 karburatora(mislim da je taj),i bio sam odusevljen kako lijepo vuce.Mogu misliti kako tek ide sa 1.6
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Yugo T.S.
Da, u Americi. To je auto od predsednika kluba ljubitelja Yugica u USA. Ali, mislim da se u praksi se nije nesto pokazao pouzdanim. Yugo treba da bude 1.3-1.6 i to mu najbolje lezi, mada za ove 2.0 Fiat dohc projekte imam veliki respekt u smislu rada i truda.
Acqua-Olio-Benzina
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Yugo T.S.
Da i ja.Mada bih najradje u Yugica 1.4 turbo iz Fiata uno.Mislim da od toga bolje ne moze.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Yugo T.S.
1.3 ili 1.4 turbo , u smislu pouzdanosti i snage, nisu ni prineti 1.5 ili 1.6 motoru...
da ne pricam o dostupnosti delova
cela prica je drasticno komplikovanija od asmatichara, i po meni se nikako ne isplati
da ne pricam o dostupnosti delova
cela prica je drasticno komplikovanija od asmatichara, i po meni se nikako ne isplati
- deja 91
- Garaža: 145 1.6ts
Post
Re: Yugo T.S.
ljudi nasli ste auto za budzenje, vozio sam jugo 6meseci i smucio mi se! Uzmite alfu 33 uz malu doplatu i imate dobar auto...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Yugo T.S.
Kad sam imao budzenog Yugica najvise sam voleo da skidam "skalp" upravo 33-kama.
Acqua-Olio-Benzina