Trapovi na našim Alfama
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- radovann
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo 156 sw 2002 1.9 jtd
ex Alfa Romeo gt blackline 2006 1.9 jtdm
exAlfa Romeo 156 mjet 2005 - Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
postoji li mogucnost ovako nesto da se napravi?
da li neko zna nekoga ko bi se bakacao sa ovim?
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 761&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set ... ploaded=18
da li neko zna nekoga ko bi se bakacao sa ovim?
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 761&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set ... ploaded=18
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ovo su trkački sileni sa ekscentrom za podešavanje nagiba točka, to ti nije potrebno.
Ljube pravi sa unubolom viljuške pa vidi sa njime kolko pare.
Ljube pravi sa unubolom viljuške pa vidi sa njime kolko pare.
- radovann
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo 156 sw 2002 1.9 jtd
ex Alfa Romeo gt blackline 2006 1.9 jtdm
exAlfa Romeo 156 mjet 2005 - Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
da bas zbog toga i pitam mnogo su mi u minusu prednji tockovi zato trazim tako nesto, ili da vracam fabricke amort
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Evo da javim i da se zahvalim svima koji su pomagali na celu sa Shaniranim da sam konacno rijesio zadnje opruge. Uzeo sam kayaba opruge i odmah se vidjela razlika u visini u odnosu na stare tako da rubovi vise ne kace Posto nisam bio pri parama tek sam sad odradio opruge i mali servis ujedno a do zamjene sam drzao one gumice sto se stavljaju na stare opruge kao prva pomoc. Odradile su odlicno posao pogotovo kad je pun auto pa sve nalegne. E sad jos pitanje jer sam zaboravio pitati majstora, da li ima potrebe da centriram trap posle zamjene opruga?
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pa ti kad odes na reglazu oni svakako provere sva 4 tocka. Mogu i samo zadnje ali sumnjam da ce naplatiti upola cene.
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ovde dje sam ja isao da centriram zadnji put 1800din po trapu. Vazi vidjecu kakvo je stanje, hvala.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kod mene je 1000 dinara reklaza. U krusevac je 10e, a u Nisu je 2000. To ukljucuje i prednji i zadnji.
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Meni su zadnji put morali da centriraju i naprijed i pozadi. I zadnje gume sa kojima mi je inace auto doslo kada sam ga kupio bile su iznutra bas dobro pojedene.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Nagib točka se pozadi takođe kod nekih kola podešava.
Tapatalk
Re:
Naravno da treba. Može i nazad da vuče u stranu. Takođe može biti u plusu, gde bolje drži pravac ili u minusu kada bolje skreće auto, ali je nervozniji. Različito podešeni levi i desni točak znače da će auto da ide u stranu.radovann napisao:Zar zadnji tockovi ne prate prednje, tako da ne treba centriranje zadnjeg?ili mozda gresim
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Nagib točka se pozadi takođe kod nekih kola podešava.
Tapatalk
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Na zadnjem trapu ima jedan ekscentar na "sablji" kako je popularno zovu i taj podešava ugao otvorenosti-zatvorenosti točka,mada sa tim se malo i menja nagib točka (camber) ali tek neznatno I nebitno.Naravno ovo govorim za 156-147.
I da dodam ni na prednjem nema podešavanja nagiba.
I da dodam ni na prednjem nema podešavanja nagiba.
- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
E vjerovatno meni uglovi nisu bili dobri na zadnjim tockovima jer su gume iznutra bile pojedene do nule a spolja je imalo jos par mm...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Inace modeli 156, 147, GT, fabricki malo vise jedu gume iznutra, zbog "sportskog" trapa, tako da nemoj da te to puno brine
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
kod SP pogotovu jer ima vece nagibe od standardnih modela
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
ovo su fabricke mere za podesavanje trapa, nagib tockova (camber) ni napred ni nazad nije moguce stelovati na fabrickim delovima, samo uz odredjene modifikacije trapa. Zatur (caster) takodje mislim da nije moguce podesiti
* Standard
NAPRED:
Camber – 0° 39´ ± 20´
Caster 3° 55´ ± 30´
Toe-in – 1 ± 0.6 mm
NAZAD:
Camber – 35´ ± 20´
Toe-in 3 ± 1 mm
* Sport Pack
NAPRED:
Camber – 1° 6’ ± 20’
Caster 4° 3’ ± 30’
Toe-in – 0 ± 0.6mm
NAZAD:
Camber – 1°7’ ± 20’
Toe-in 3 ± 1 mm
* Standard
NAPRED:
Camber – 0° 39´ ± 20´
Caster 3° 55´ ± 30´
Toe-in – 1 ± 0.6 mm
NAZAD:
Camber – 35´ ± 20´
Toe-in 3 ± 1 mm
* Sport Pack
NAPRED:
Camber – 1° 6’ ± 20’
Caster 4° 3’ ± 30’
Toe-in – 0 ± 0.6mm
NAZAD:
Camber – 1°7’ ± 20’
Toe-in 3 ± 1 mm
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Već je bila rasprava o tome i zaključeno je da sa fabričkim delovima nema štelovanja nagiba (camber) a ni zatur (caster) ali...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Naidju mladji momci koji su neupuceni, a usijane glave da bi iscitali sve strane
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”