Navigacija

Offtopic, kafenisanje, itd...
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Navigacija

Pon Feb 02, 2009 12:29 pm

Treba da pazarim navigaciju ali sam totalni laik po tom pitanju. Sta preporucujete u cenovnom rangu do 120-130e?
Ovo sam pronasao na netu, neka iskustva sa pomenutim:

http://www.tehnomanija.rs/katalog/xdriv ... s-43b.html
http://www.tehnomanija.rs/katalog/gocle ... 4-srb.html

Ovaj je nesto skuplji ali ima brdo funkcija,
http://www.tehnomanija.rs/katalog/xdriv ... s-43j.html
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Navigacija

Pon Feb 02, 2009 12:43 pm

ni ja se ne razumem u to ali par mojih drugara ima garmin i prezadovoljni su njime, e sad koja im je cena ne znam verovatno ima skupljih i jeftinijih modela :rolleyes:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
sErGiO
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 5764
Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 3:11 pm

Re: Navigacija

Pon Feb 02, 2009 12:50 pm

Ovaj jeste malo skuplji ali Garmin je Garmin ;)
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Re: Navigacija

Pon Feb 02, 2009 12:57 pm

Interesuju me konkretna iskustva sa pomenutim ili nekim drugim uredjajima!
Garmini je skup i necu da dajem te pare samo zbog imena.
Mio, blaupunkt.....
Korisnikov avatar
sErGiO
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 5764
Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 3:11 pm

Re: Navigacija

Pon Feb 02, 2009 1:09 pm