split from Testarossa: Boxer vs V180
Post
Re: Ferrari Testarossa
@magic33,
Već sam napisao: nije boxer već V12 sa uglom između cilindara 180 stepeni:
http://www.ferrariworld.com/FWorld/fw/index.jsp
Već sam napisao: nije boxer već V12 sa uglom između cilindara 180 stepeni:
http://www.ferrariworld.com/FWorld/fw/index.jsp
AndRix
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari Testarossa
Ma pusti ljude ako vole da je boxer, neka im
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Ferrari Testarossa
OK.Onda je moj V4 sa uglom između cilindara 180 stepeniandrix napisao:@magic33,
Već sam napisao: nije boxer već V12 sa uglom između cilindara 180 stepeni:
http://www.ferrariworld.com/FWorld/fw/index.jsp
Post
Re: Ferrari Testarossa
Ne, ti imaš boxer, ali ovaj Ferrari ima V motor.
Kod tvog motora se ose naspramnih cilindara mimoilaze za veličinu prečnika cilindra i napadaju radilice u različitim tačkama.
Kod V motora ose naspramnih cilindara se seku i klipovi napadaju radilicu u istoj tački, a ugao između cilindara može da bude proizvoljan pa i 180 stepeni.
Kod tvog motora se ose naspramnih cilindara mimoilaze za veličinu prečnika cilindra i napadaju radilice u različitim tačkama.
Kod V motora ose naspramnih cilindara se seku i klipovi napadaju radilicu u istoj tački, a ugao između cilindara može da bude proizvoljan pa i 180 stepeni.
AndRix
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Kliknite na sliku da biste videli o cemu se radi...
Kriv je i Ferrari koji je svoj motor nazvao boxer iako to nije bio.
Re: Ferrari Testarossa
Tako...a moze i prostije objasnjenje za laike - kod bokser motora klip se nalazi na jednom kolenu radilice, kod v180 dva klipa su na jednom kolenu. Zato je bokser "prirodno uravnotezen motor". S druge strane v180 ima svojih drugih prednosti.andrix napisao:Ne, ti imaš boxer, ali ovaj Ferrari ima V motor.
Kod tvog motora se ose naspramnih cilindara mimoilaze za veličinu prečnika cilindra i napadaju radilice u različitim tačkama.
Kod V motora ose naspramnih cilindara se seku i klipovi napadaju radilicu u istoj tački, a ugao između cilindara može da bude proizvoljan pa i 180 stepeni.
Kliknite na sliku da biste videli o cemu se radi...
Kriv je i Ferrari koji je svoj motor nazvao boxer iako to nije bio.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari Testarossa
Stvarno? Ja nisam nailazio u ozbiljnijoj literaturi na tu informaciju. Ako je tako, to je prilichno neozbiljno sa njihove strane... Konstrukciji i funkcionalno potpuno razlichiti motori...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Ferrari Testarossa
Ovo neka nova podela,kako babi milo...
To o čemu vi pričate je boxer(flat) motor u dva rešenja koja takođe postoje i kod V-motora(pogledajte malo bolje tu ozbiljniju literaturu,obično je na prvim stranama)
V-motor se tako zove zbog položaja cilindara a ne položaja klipova u odnosu na radilicu.
U suštini boxer(flat) je V-motor sa uglom od 180 stepeni što su ljudi u ferrariju i napisali.Tačka.
To o čemu vi pričate je boxer(flat) motor u dva rešenja koja takođe postoje i kod V-motora(pogledajte malo bolje tu ozbiljniju literaturu,obično je na prvim stranama)
V-motor se tako zove zbog položaja cilindara a ne položaja klipova u odnosu na radilicu.
U suštini boxer(flat) je V-motor sa uglom od 180 stepeni što su ljudi u ferrariju i napisali.Tačka.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Ferrari Testarossa
Boxer nije flat motor. Boxer motor je dobio ime po necem drugom. Flat motor moze biti boxer i V od 180 stepeni.
Ne postoje dva resenja boxer motora (tj , postoje po sistemu hladjenja, ili po necem drugom, ali ne po ovome o cemu pricamo)
Vrlo sam jasno i razumljivo napisao u cemu je razlika. Razlika je vrlo ozbiljna i sustinska i to su potpuno razliciti motori po svom karakteru. U svakoj literaturi ako malo googlas ces naci te podatke.
Ferrari je to napisao iz razloga da se ime modela Berlinetta Boxer bolje zapamti i ni zbog cega vise.
Ne postoje dva resenja boxer motora (tj , postoje po sistemu hladjenja, ili po necem drugom, ali ne po ovome o cemu pricamo)
Vrlo sam jasno i razumljivo napisao u cemu je razlika. Razlika je vrlo ozbiljna i sustinska i to su potpuno razliciti motori po svom karakteru. U svakoj literaturi ako malo googlas ces naci te podatke.
Ferrari je to napisao iz razloga da se ime modela Berlinetta Boxer bolje zapamti i ni zbog cega vise.
Acqua-Olio-Benzina
Post
Re: Ferrari Testarossa
Evo linka koji može da pomogne razumevanju razlika između V i Boxer motora
http://www.wheelsofitaly.com/wiki/index.php/Flat_engine
http://www.wheelsofitaly.com/wiki/index.php/Flat_engine
AndRix
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari Testarossa
Prijatelju Magic33, kao prvo ne razumem zashto se zestish, k'o da ti je boxer neka dedovina pa se eto mi drznuli
Nema potrebe dalje se raspravljati, lepo je Starac napisao i ilustrovao, ja sam isto tako lepo rekao k'o voli da ga zove boxer neka ga tako i zove... i kao shto i sam kazesh - i tachka.
BTW - izvor: Ferrari.com
Numbers built 7177
Produced from 1984 - 1991
Introduced at 1984 Paris Motorshow
Body design Pininfarina
Engine
Configuration 180º V 12
Location Mid, longitudinally mounted
Construction aluminum alloy block, aluminum head
Displacement 4.943 liter / 301.6 cu in
Bore / Stroke 82.0 mm (3.2 in) / 78.0 mm (3.1 in)
Compression 9.2:1
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Bosch K-Jetronic Fuel injection
Aspiration Naturally Aspirated
Drivetrain
Chassis/body aluminum body on steel tubular chassis
Front suspension double wishbones, coil springs, co-axial Koni dampers
Rear suspension double wishbones, double coil springs, twin co-axial Koni dampers
Steering rack-and-pinion
Brakes vented discs, all-round
Gearbox 5 speed Manual
Drive Rear wheel drive
Dimensions
Weight 1506 kilo / 3320.2 lbs
Length / Width / Height 4485 mm (176.6 in) / 1976 mm (77.8 in) / 1130 mm (44.5 in)
Wheelbase / Track (fr/r) 2550 mm (100.4 in) / 1510 mm (59.4 in) / 1660 mm (65.4 in)
Performance figures
Power 390 bhp / 291 KW @ 6300 rpm
Torque 490 Nm / 361 ft lbs @ 4500 rpm
BHP/Liter 79 bhp / liter
Power to weight 0.26 bhp / kg
Top Speed 286 km/h / 178 mph
0-100 km/h 5.2 s
Nema potrebe dalje se raspravljati, lepo je Starac napisao i ilustrovao, ja sam isto tako lepo rekao k'o voli da ga zove boxer neka ga tako i zove... i kao shto i sam kazesh - i tachka.
BTW - izvor: Ferrari.com
Numbers built 7177
Produced from 1984 - 1991
Introduced at 1984 Paris Motorshow
Body design Pininfarina
Engine
Configuration 180º V 12
Location Mid, longitudinally mounted
Construction aluminum alloy block, aluminum head
Displacement 4.943 liter / 301.6 cu in
Bore / Stroke 82.0 mm (3.2 in) / 78.0 mm (3.1 in)
Compression 9.2:1
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Bosch K-Jetronic Fuel injection
Aspiration Naturally Aspirated
Drivetrain
Chassis/body aluminum body on steel tubular chassis
Front suspension double wishbones, coil springs, co-axial Koni dampers
Rear suspension double wishbones, double coil springs, twin co-axial Koni dampers
Steering rack-and-pinion
Brakes vented discs, all-round
Gearbox 5 speed Manual
Drive Rear wheel drive
Dimensions
Weight 1506 kilo / 3320.2 lbs
Length / Width / Height 4485 mm (176.6 in) / 1976 mm (77.8 in) / 1130 mm (44.5 in)
Wheelbase / Track (fr/r) 2550 mm (100.4 in) / 1510 mm (59.4 in) / 1660 mm (65.4 in)
Performance figures
Power 390 bhp / 291 KW @ 6300 rpm
Torque 490 Nm / 361 ft lbs @ 4500 rpm
BHP/Liter 79 bhp / liter
Power to weight 0.26 bhp / kg
Top Speed 286 km/h / 178 mph
0-100 km/h 5.2 s
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Post
Re: split from Testarossa: Boxer vs V180
@speadfreak
Ovo sam hteo da nakačim još pre par dana ali nisam znao kako da skinem sa ferrarijevog site-a. Kako si uspeo?
Ovo sam hteo da nakačim još pre par dana ali nisam znao kako da skinem sa ferrarijevog site-a. Kako si uspeo?
AndRix
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: split from Testarossa: Boxer vs V180
Neki od najboljih trkackih motora ikada su bili V 180...a jedan od tih motora je i bio Alfin iz modela 33tt12 i 33sc12 i ti motori zasluzuju posebnu paznju, pogotovu sto je Alfa s njima oduvala konkurenciju da je bilo dosadno za gledanje.
Nije lako napraviti v 180 motor zbog mnogih ogranicenja s prostorom i u podmazivanju i hladjenju motora i samo najbolje inzenjerijske skole su to mogle da urade kako treba. Ali, zato su ti motori kada su bili dobro napravljeni omogucavali neverovatno nadmocne perfomanse i uglavnom pobedjivali protivnike nevidjenom lakocom. Uz to karakterican im je zastrasujuci zvuk motora. Takvi motori spadaju u najbucnije i trkackim varijantama. Ferrarijev 312 F1 motor se mogao cuti tokom celog kruga na trkackoj pisti, a zvuk nepobedive Porscheove legende modela 917 koji je imao vazduzno hladjeni V12 180 je bio neverovatan.
Evo malo urlika motora (koliko god to bilo na youtube bilo bezveze...) da se ukakite - Alfa 33sc12 (inace, 1977. - 8 trka, 8 pobeda)
Nije lako napraviti v 180 motor zbog mnogih ogranicenja s prostorom i u podmazivanju i hladjenju motora i samo najbolje inzenjerijske skole su to mogle da urade kako treba. Ali, zato su ti motori kada su bili dobro napravljeni omogucavali neverovatno nadmocne perfomanse i uglavnom pobedjivali protivnike nevidjenom lakocom. Uz to karakterican im je zastrasujuci zvuk motora. Takvi motori spadaju u najbucnije i trkackim varijantama. Ferrarijev 312 F1 motor se mogao cuti tokom celog kruga na trkackoj pisti, a zvuk nepobedive Porscheove legende modela 917 koji je imao vazduzno hladjeni V12 180 je bio neverovatan.
Evo malo urlika motora (koliko god to bilo na youtube bilo bezveze...) da se ukakite - Alfa 33sc12 (inace, 1977. - 8 trka, 8 pobeda)
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: split from Testarossa: Boxer vs V180
rFactor racing simulacija, mod F1 1979. fenomenalno uradjen zvuk za gorepomenuti 312 Ferrari... Volan u ruke, slushalice na ushi i osmeh od uva do uva
npr:
... re=related
npr:
... re=related
If everything seems under control, you're just not going fast enough.