Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Uto Jan 13, 2009 8:44 pm

Alfe su na trkama na ovom podneblju prisutne od kraja 60-ih godina XX veka, pa do danas...uglavnom sa velikim uspehom. Giulia, GTA, 155...sve su ostavile dubok trag na nasim stazama. U boksovima su uvek izazivali najvise paznje kako zbog izgleda, tako i zbog perfomansi. Danas su na trkama 147 i 156...Mnogi vozaci su postali sampioni za volanom Alfa Romea, a najuspesniji su bili Sead Alihodzic koji je postao legendaran po nocnom treniranju Alfe GTA po Sarajevu i atraktivnim pobedama i Mikica Vesnic koji je sa Alfom postavio mnoge rekorde koji su dugo odolevali vremenu.

Pa evo da pocnemo sa jednom odlicnom slikom...dopunjavacu, a ocekujem od @OMP-a da pridonese temi :quadrifoglio

Slika
Slika
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 11:14 am

...da nastavimo...
Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 3:58 pm

Dagmar Suster je jednom odvezao trku na Uscu sa Kup Jugoslavije (ne sampionat) sa Alfettom GTV6 koju je vozio u Prvenstvu Evrope. GTV6 se nije uklapao ni u jednu klasu za nas sampionat, ali je na opstenarodno zadvoljstvo Suster odvezao trku i prosetao se do pobede. Slika nije sa Usca, vec iz Doningtona, ali su vozac i auto isti. :quadrifoglio
Slika
Slika
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 5:15 pm

Utisci iz voznje Alfe 155, objavljeno u listu Auto 1996. godine

Specijalni fen je potreban uvek kada se spoljna temperatura spusti ispod 20 Celzijusa, da bi se upalio motor "alfa romea 155 superturizmo", kojeg nam je, za test, ustupio visestruki jugoslovenski sampion Pavle Komnenovic. Paljenje hladnog motora je, valjda, i najdelikatniji posao oko stavljanja u pogon ovog, najsavremenijeg trkackog automobila koji se, ikada, pojavio na nasim stazama. A kada su fenom zagrejani hladnjaci za ulje i vodu, probudila se "alfina" cetvorocilindricna "ergela" od 285 "konja". Motor, kao i citav automobil, samo po spoljnoj "ambalazi" podseca na istoimeni serijski auto. Propisi FIA za, takozvanu, klasu D 2, turistickih automobila do 2000 kubika predvidjaju veliku slobodu kod "friziranja" motora. Ogranicena je, prakticno, samo kubikaza, uz uslov da blok potice iz nekog serijskog modela iste fabrike. Tako je "srce" "alfe superturizmo" zapravo hibrid - blok je uzet iz prestiznog modela "164 turbo", a glava motora od serijske "alfe 155", ali okrenuta za 180 stepeni, jer je takav raspored "usisa" i "izduva" vise odgovarao konstruktorima ovog "monstrum modela". Uz to, inzenjeri Fijatovog sportskog odeljenja Abart, koji su, za racun "alfa korse" kreirali ovaj auto, zaokrenuli su motor oko uzduzne ose, kako bi olaksali punjenje cilindara.

Trke u ovoj klasi trenutno su najzanimljivija grana auto-trka na svetu. Automobili su dovoljno brzi i dovoljno izjednaceni da vi vestina dosla do punog izrazaja. Posto u zaru borbe obilno stradaju lim i plastika, ulazak u kokpit lici na preskakanje prepona. Klasicni rol-bar dopunjen je, na bocnim stranama, ukrstenim cevima, koje stite vozaca u slucaju da mu rival "udje u vrata". Spartanski ogoljeni enterijer sav zvoni, jer su "nebo" i tapacirung na vratima, zamenjeni aluminijumskim limom, da bi se smanjila opasnost od pozara. Mesto suvozaca zauzima olovna ploca kamuflirana komadom kevlara. Kola su, naime, toliko olaksana (cak su i stakla pravljena posebno i debela su samo 1 milimetar) da je tezina morala naknadno da se dodaje i to tamo, gde, zbog balansa najvise odgovara. Kada se jednom smesti za volan, covek se spontano seti vozaca formule 1. Ne zato sto su ova kola "sa pedigreom" (1994. godine vozio ih je pilot formule 1 Stefano Modena), nego zbog toga sto pred sobom prizor kao kada kamera iz kokpita snima, recimo, Sumahera. Umesto instrument table, Alfa 155 "superturizmo" ima kompjuterski displej na kojem se stalno vidi broj obrtaja, a pritiskom na jedno minijaturno dugme, mogu da se dobiju svi relevantni podaci o radu motora i agregata. Najupadljivije na instrument tabli ipak su sijalice za pritisak ulja i lampice koje se pale na 8300 obrtaja u minutu, upozoravajuci da je vreme za saltovanje.


Alfu smo probali na Uscu, ge je, nekoliko nedelja ranije, imala svoj trkacki debi u nasoj zemlji. Dosli sm u vreme, kada su nam jedina publika bili "dzogeri-ranoranioci" i pecarosi. Iako je staza bila prazna, provezli smo je nekoliko puta samo "parcijalno". Jer, beogradski "autodrom" zatvorene je za saobracaj, nazalost, samo kada se odrzavaju zvanicne trke. Ipak, uspeli smo da naslutimo kako se "alfa" po Uscu vozi. Sve krivine prolaze se drugim stepenom prenosa, osim one oko boksa, gde moze da prodje i "trecom". Na raspolaganju su, inace cak 44 para zupcanika koji, prema konfiguraciji staze, mogu da se kombinuju u sestostepenom menjacu. Vec na kratkom potezu izmedju mosta i "S" krivine, "alfa" dostize petu brzinu kojom se, uz blago oduzimanje gasa prolazi kroz poznatu sikanu pored restorana "Usce", da bi vec na izlazu iz nje, za trenutak, moglo da se prebaci i u sestu. Kocenje pred krivinom kod boksa je trenutak kada "alfa 155" najvise fascinira. Iako je prilazna brzina velika, a put zavija ulevo, "alfa" drzi pravac pri kocenju, kao na sinama i zaustavlja se kao da ima padobran. To omogucavaju ogromni prednji "brembo" diskovi promera 383 milimetra, sa po cetiri plocice po tocku. Vozacu preostaje samo da na vreme "presaltuje" u nizi stepen prenosa. Auto se, naime, toliko efikasno zaustavlja, da se moze dogoditi da saltovanje u nize brzine, pred krivinom, potraje duze nego kocenje. Vozac moze i da se obruka, to jest da se "prekoci", kako to kazu trkaci. Naravno, sve to vezbom vrlo brzo moze da se savlada. Jer, sekvencijalni menjac funkcionise besprekorno, po principu koji je poznat sa motocikala. Rucica se pomera samo kratko napred - nazad, a saltuje se prakticno, samo iz zgloba sake, a ne celom rukom, iz ramena. Pri ovom kratkom upoznavanju sa "alfom 155" od velike koristi je bio mali digitalni displej na instrument tabli. On upadljivo svetli, pokazujuci, u svakom trenutku, u kojoj se brzini menjac nalazi, s obzirom da to ne moze da se utvrdi po polozaju rucice - sekvencijalni menjac se uvek vraca u pocetnu poziciju, poput "dzojstika".

Kao svaki rasni trkacki auto, "Alfa 155" se ponasa suprotno od serijskih modela; sto se brze vozi, sve se sigurnije u njoj osecate (razume se, do granice koju diktiraju zdrav razum i vozacka vestina). Kvacilo je neprijatno tvrdo i strasno osetljivo kod startovanja. Da bi se ubacio u prvu brzinu, treba se dobro odupreti nogom o pedalu i ledjima o trkacko sediste. Ali, kad se, jednom krene, napor se zaboravlja. Kuplung moze da se stiska i na pola, a menjac ulazi kao u "puter". Pod uslovom da se saltuje, odescno, kratkim trzajima. Hjulendov menjac bez sinhrona ne podnosi nezno rukovanje. Prvi metri, pa i krugovi ovim kolima voze se, ipak, kao "po jajima" - dok gume "mislen" i kocnice "Brembo" ne dostignu radnu temperaturu. Diskovi su plivajuci, sto znaci da bukvalno "landaraju" na rukavcima tockova, kao da su mehanicari zaboravili da ih pricvrste. Sve dok se sami od sebe ne ucvrste na svojoj "prirodnoj" temperaturi - kada se usijaju. Voznja trkackom "alfom" uopste ne zamara. Tome, osim sekvencijalnog menjaca, doprinosi i servo upravljac, sa elektricnom pumpom. U "alfi", uostalom, ne treba mnogo da se "radi" volanom. Kola se u krivinama ponasaju kao prilepljena za asfalt - zadnji kraj moze da se zanese samo namerno, a i to tesko polazi za rukom. Glavna "borba" je sa nosom automobila koji vuce napolje iz krivine. Kod serijskih automobila, ta tendencija se suzbija oduzimanjem gasa. Trkacima je to, medjutim, nepopularna mera (gas "do daske" im je "prirodno" stanje). Oni racunaju sa tim da ovakvi "monstrumi" imaju diferencijal sa zatvaracem koji "uvlaci" prednje tockove u krivinu, ako se zadrzi noga na gasu. Osecaj je izvanredan, ali da bi se doziveo, treba imati trkacko iskustvo, strpljenj i zivce da se savlada pocetna strepnja kad skupocena masinerija krene "preko nosa" ka ivici puta, pre nego sto viskozni "sper" marke Ferguson, pocne da deluje.

Staro je pravilo da se dobar trkacki auto poznaje po tome kako reaguje na podesavanje prema stazi i stilu voznje. "Alfa 155" pruza, u tome pogledu, skoro neogranicene mogucnosti. Podesava se visina kola, nagib spojlera, snaga kocenja na prednjim i zadnjim tockovima, ali najvise impresionira regulacija prednjeg i zadnjeg stabilizatora iz kkabine, za vreme voznje, nalik na mocniju "sestru" iz DTM sampionata. Pomocu dveju komandi smestenih pored sedista sa leve strane, stabilizatori mogu da se ukrute ili opuste, vec prema tome da li je staza vlazna ili suva, ravna ili "dzombasta". Sa svojih 285 "konja", "alfa" nije najjaci automobil na nasim trkackim stazama. Verovatno nije ni najbrzi, ako bi se gledala samo maksimalna brzina (oko 250 kilometara na sat). No, vrednost ovakvog automobila ocenjuje se drugim parametrima. Nju odredjuje stoperica kojom se meri vreme u krugu, na trkackoj stazi. Toj "alfi superturizmo", kod nas, nema premca. Savremena aerodinamika, vesanje, fantasticne kocnice, moderni menjac, mogucnost prilagodjavanja svakom vozackom stilu i lakoca upravljanja, cine je njaboljim i najbrzim trkackim automobilom koji je da danas vozenu Jugoslaviji.


Tehnicke karakteristike Alfa Romeo 155 superturizmo
Motor:
Konstrukcija: linijski, cetiri cilindra, dva bregasta vratila u glavi, cetiri ventila po clilndru.
Zapremina 1998 cm3 Snaga 210kW(285 KS) pre 8300 o/min
Obrtni moment 250 Nm pri 5500 o/min
Transmisija:
Pogon na prednjim tockovima, sekvencijalni menjac "Hjulend", sest stepeni, pumpa i hladnjak za ulje menjaca. Diferencijal sa zatvaracem 35 odsto, suvo kvacilo sa dve ploce.
Kocnice i upravljac:
napred "Brembo" sa dvoje kljesta, osam kklipova i cetiri plocice. Celicni ventilirajuci diskovi precnika 383 mm. nazad "Brembo" sa jednim klestima, cetiri klipa, ventilirajuci diskovi 278 mm. upravljac servo, elektricna pumpa
Ogibljenje:
Amortizeri "Bilstajn", sa platformama za podesavanje visine i opruge razlicitte tvrdoce. Poprecni stabilizatori sa podesavanjem.
Karoserija:
Samonoseca,troprostorna,cetvora vrata masa vozila 975 kg pneumatici 21/65 x 19 ("mislen") naplaci 8,5 J x 19 aluminijumski

_________________
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 8:42 pm

Svaka chast na prikupljenom materijalu Starche... Jel' to iz privatne kolekcije, ili si ischeprkao na net-u? u svakom sluchaju - josh, josh!!!
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 8:50 pm

nije ex-YU, ali oprosticete mi, nadam se... (ovo je samo deo nekadasnje teme sa CBC koju sam dopunio sopstvenim fotografijama i filmovima)

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika




i jos par detalja...

*2.0TS 16V motor kome su zapusene druge svecice na cilindrima. 307Hp
*pozadi ima teleskope koji stoje pored amortizera i drze pravac ugibanja a amorti (coiloveri) kompenzuju udarce.
*napred ima nagib tockova pod kojim osciliraju od 11 stepeni (sto nije imala ni jedna Alfa pre ovog ST), potpuno se drugacije ponasa u voznji.
*katalizator na kraju izduva specijalno pravljen, veoma protocan i nije od platine vec od neke legure.
*975kg ukupna masa praznog bolida
*killl switch na mestu gde bi trebao biti levi brisac

uzivajte
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 9:14 pm

uglavnom si rekao sve, samo si zaboravio da pomenes jako bitnog vozaca Alfe na prostorima stare Juge a to je Drago Regvart koji je kasnije nastupao u sampionatu evrope zajedno sa Susterom, ona slika bele alfe 2000 gta br. 154 je moja slika tj moj cale je slikao na Uscu tih davnih godina i nju je vozio Drago, a ona druga "crvena" je Seadova takodje slika sa Usca iz 1974 kad je Sead pobedio a Drago bio iza ;)
inace vozene su u Gr.2(do 2000ccm) seadova alfa je bila spremljena kod tjunera Balduzi-ja u Italiji, kad je Sead batalio alfu i presao u F3 njegovu gta je nasledio Horo Rasim ali bezuspesno je nastupao sa njom i kasnije je ta alfa rasturena i nazalost skoljka je zavrsila u nekom potoku :cray: a inace Drago i Sead su vozilio valjda i GTAm verziju od 1800ccm pre ove 2000, sezona 1970-71-72, inace GTAm(prosirenu verziju) ali nije bila bolja od tadasnjeg vladara klase Gorana Stroka u Escortu mk1 RSBDA ;)

i da Sead Alihodzic, popularni Sejo, je bio fabricki vozac alfe neko vreme ;) , nazalost kad je presao u F3 na stazi Silverston u UK je doziveo jako tezak udes i bio u komi(mislim 6 dana) ali se probudio bez ikakve memorije u glavi bukvalno se nije secao ni ko je ni sta je ni ko su mu roditelji i sl. strano ali se ipak oporavio i kazu da mu je to bila najveca i najdraza pobeda u zivotu, tj to sto je pobedio smrt,mislim da je jos uvek ziv :rolleyes:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 9:22 pm

evo i da iskopiram link iz druge sobe gde sam nesto piskarao o alfama Mikice i Paje :wave:
OMP napisao:da bile su 2 kod nas jednu vozio Mikica a jednu Paja, 1996 stigle 2 identicne 155 st i oni su ih vozili, Vesnic od 1996-98 a Paja isto tada negde pa je napravio pauzu od par godina i opet je spakovao i vozio jos 1-2 sezone,cini mi se 2003 i 2004 i onda prodao Misi Marinkovicu koji je bezuspesno vozio par trka sa njom i sad ne znam gde je ta alfa vise, jedno vreme se prodavala na racecarsdirect.com ali gde je zavrsila????
Vesniceva kasnije otisla kod Bobana Atanackovica(1999), vozio je cini mi se smo jednu trku pa je slupao na Beranovcu..
evo malo slika Mikicine....
ovakve su bile obe kad su stigle, prelepe, secam se da sam se odusevljavao kad god sam ih pogledao, nisam mogao da odvojim pogled od njih :love:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
pajina je ova zelena u pozadini a kasnije bila crveno bela
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 9:34 pm

i malo trkackog istorijata Kulundziceve 156ice ;)

Make Alfa Romeo
Model Alfa Romeo 156
Drive Front Wheel Drive
Chassis No 99/010
Built By Nordauto
Date Built 1999
Current Status RACING

1999 - Used by Fabrizio Giovanardi to win the Italian Touring Car Championship.

2000 - Driven by Gianluca de Lorenzi in the European Super Touring Cup for Team Nordauto.

2003 - Driven by Tanasije Kuvalja in the Serbian Touring Car Championship. Sold at the end of the season to the Serbian based Dekleva Racing.

2004/05 - Driven by Slavko Dekleva in the Slovenian Hill Climb Championship for Team Dekleva DeWalt, winning the title in 2005.

2008 - Driven by Andrej Kulundžić in the Serbian Touring Car Championship


trkacka knjiga vozila Slika

Slika

Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 9:57 pm

Sejo je `92 provozao neku egzibicionu trku na nekakvom novinarskom reliju i odusevio sve zivo. Mada, video sam i Gorana Stroka na TV nedavno kako vozi Carreru GT - izvanredan vozac. Njih dvojica su se dobro jurili u Formuli Super VW. Te godine kada je Sejo kao talentovan vozac nastupio u Formuli 3, vozili su i Piquet, Mansell, Jan Lammers, Stefan Johanson, Dereck Warwick, Andrea de Cesaris, mislim i Alain Prost i sadasnji voditelj Fifth Gear-a Tiff Needel

Evo njegove Alfe koju je pre njega vozio prvak Evrope, Holandjanin Hezemans...

Slika
Slika

Drago Regvart je vozio ozbiljne trke po Evropi sa Alfom i to relativno uspesno.

Sto se tice slika, sa neta su i uglavnom sam nailazio da ih je @OMP postavljao sto dolazi iz Srbije, a ima nesto i iz inostranstva. Slabo ima slika na netu, a ima ih puno u privatnim zbirkama. Moj brat od tetke, bivsi trkac ima gomilu, ali je zaboravio gde su mu ti albumi :banghead:

Andrejevu Alfu nalazim na youtube, slike u akciji nesto slabo...




`Ajde ljudi dajte slike onih 147-ica sto se trkaju...
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
coda tronca
Postovi: 76
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 10:29 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Sre Jan 14, 2009 11:09 pm

starac vujadin napisao:
Drago Regvart je vozio ozbiljne trke po Evropi sa Alfom i to relativno uspesno.
http://www.fiatouringcars.com/2k4/?call ... ck0011.asp

Prvi u Monzi '73. u svojoj diviziji sa GTAm...
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 1:00 am

po privatnim kolekcijama ima najvise slika ali ih niko ne kaci na net, ja imam skoro sve slike sa nasih trka (racunam samo one stare a ne ove od kako su se pojavili digitani aparati) koje sam nasao na netu i ne verujem da ih ima vise a da ja na znam za njih :grin: i nesto caletovih slika samo sto je gomila njih u jako losem stanju i nije vredna skeniranja ili sl. :this:
Starce ko ti je brat bivsi trkac? lepo bi bilo kad bi nasao album i uploadovao ih, uh :yahoo:
postoji knjiga, "moj svet brzine", koja je skoro izdata a koju je napisao Djordje Djenic, ima mnogo slika i gomilu zanimljivih prica i dogadjaja vezao za auto trke uopste kod nas u zasdnjih 40ak godina, samo se tesko nalazi ali vredi imati je ;)

evo jos dve lepe slike iz moje kolekcije, godina ne znam koja ali posle 1974 kad je Drago presao da vozi fiat 128, koje je na slici, iza njega bi trebalo da je Sejo a prvi tj ova bela gta , ne znam ko bi mogao biti, na vratima pise Novak ako je to upste ime ili prezime vozaca, moracu da pitam caleta jel se seca :rolleyes:


Slika

Slika
Poslednja izmena od OMP u Čet Jan 15, 2009 1:18 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 1:10 am

Foto arhive Politike, Novosti i Sporta imaju gomile slika (doduse 80% slika su sa Ficama sto je moralo po slubenoj duznosti da se slika), ali bez obzira ima sigurno puno slika jacih kola. List Auto takodje ima svasta (to sam svojim ocima video), ali za trke posle `90. Najbolje slike naravno ima slovenacki Avto Magazin. Isao sam i njihov sajt da vidim, ali nemaju stare slike na netu...
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 1:22 am

ma kopao sam i ja svud po netu ali sem ovoga sto imam nista vise :rolleyes:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 11:09 am

Evo slike motora iz 155 ST sto sam slikao...doduse ne u 155-ici vec u nekoj od Atanackovicevih sklopocija, ne secam se vise kojoj...

Slika
Slika
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 12:51 pm

da nastavim i dodam jos 2 alfe novije generacije koje su vozne kod nas, u pitanju su alfe 147 klase SP (super productione 2000), prva je od mog prijetelja Radomira Djurica sampiona na kruznim stazama za 2006 i visestrukog vice sampiona.
alfa je kod njea stigla 2004 godine iz Italije, pripremljena kod N technology-ja ali kupljena od BMW Tunera :rotfl: Bigazzi-ja (bigaci) jer je kod njega slucajno zalutala, koliko se secam bog nekih dugova koje N technology nije izmirio prema njemu :rolleyes: pa mu dali tu alfu da je proda...inace kad je kupljena alfa je presla nesto smesno km, bukvalno samo uplaljena i probana jedan krug da se vidi jel sve radi i kako radi i tako ostavljena, inace vrhunski spremljen auto, motor 2000ccm sa 234ks, moenjac H sa 5 brzina i ravnim zubima... evo malo slika..
2005

Slika
2006
Slika
2007


Slika


Slika

Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 1:04 pm

druga alfa je isto 147 SP od Dragana Stojkovica, ona je kupljena 2005 godine cini mi se iz Svedskog sampionata, madjutim bila je jako slabije pripremljena od Djuriceve, mislim da se u Svedskoj vozila neka druga homologacija tada i ova je bila dosta slabija ali se godinama unapredjivala i sad je takodje kvalitetn SP auto ali ipak fali tu jos dosta delova da se odrade da bi bila top spremna kao ex Djurina...

2005
Slika
2006 i 2007


Slika


Slika
2008
Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 1:15 pm

A sta je sada sa Djuricevom 147-icom?
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 1:22 pm

od 2008 je u CG, vozi je Filip Nikolic na krugu i brdu ;)

evo jos jedne lepe slike Mikicine 155ice i legenda trka iz ex YU, konkretno iz formule super fau, Vladan Slavkovic pored nje

Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 1:59 pm

mozda sam propustio, ali nisam video da pise gde je sad nas 155ST, to me najvise zanima... :beerchug:

*kakva mocna kolica... secam se na zatvaranju pretprosle WTCC sezone prodavali su 156 bolide, mislim da je cena bila 160.000€...
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 2:05 pm

bivsa Mikicina 155 ST je unistena sto se skoljke tice, slupana na Beranovcu cim je Boban kupio :banghead: a motor i mehanika su kod njega ostali za one njegove karikature od hobija :glare:
Pajina ne znam gde je trenutno, posle Marinkovica ne znam gde je zavrsila ali prodavala se na racecarsdirect-u neko vreme :rolleyes: a kod Paje u servisu je dugo stojala ona njegova zelena optima ali samo skoljka, ne znam sta je sa njom vise nije tamo :rolleyes:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 2:10 pm

dekideki napisao:
*kakva mocna kolica... secam se na zatvaranju pretprosle WTCC sezone prodavali su 156 bolide, mislim da je cena bila 160.000€...
sad mogu da se nadju preko za mnogo manje para ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 2:24 pm

@OMP: svaki respekt za tebe, toliko podataka moze biti skupljeno samo ako si totalno zaljubljen u Alfu, a pogotovo u 155...

steta za mikicinu, pajinu sam gledao u nekom tv prilogu i kasnije u par novina, ona se najvise slikala za medije, cini mi se... bas me interesuje gde su te dve i da li je ijedna od njih cela... mislim, fascinirala me ona Andrejeva, mogu misliti kako bih bio srecan da mogu da onako temeljno islikam 155ST! :arflag
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 2:50 pm

Cuo sam nedavno pricu da je jedan jako bogat nas covek (a znao sam i ime - pokusacu da se setim) kupio (ili hteo da kupi) preostalu 155st i da mu stoji onako i da se ne vozi uopste, posto je racunao da bi s vremenom takvom autu rasla vrednost.

E, sad da li je to bilo...ne znam.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Alfe na trkama u ex-YU - slike i podaci - dopunite...

Čet Jan 15, 2009 3:19 pm

dekideki napisao:@OMP: svaki respekt za tebe, toliko podataka moze biti skupljeno samo ako si totalno zaljubljen u Alfu, a pogotovo u 155...
fascinirala me ona Andrejeva, mogu misliti kako bih bio srecan da mogu da onako temeljno islikam 155ST! :arflag
pa veliki sam zaljubljenik u auto trke uopste i od malih nogu sam u tome, a u alfe posebno, narocito u 155ice koje su mi ostale u srcu sto se trka tice, kad se samo setim kad sam ih prvi put ugledao uzivo :love: a da ne pricam o zvuku, pre njih su kod nas vozene M3ke e30 kao najaca klasa ali me one nikad nisu fascinirale, jesu i one imale prelep zvuk ali kad sam ugledao 155ice tek sam u njima video pravi kvalitetan trkacki auto ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Povratak na “Squadra Corse”