128 na radilici???JaMaL napisao:Pazi povecavanjem lifta bez povecanja kolicine benzina osiromasujes smesu... sto samo po sebi dovodi do poboljsanja performansi... jer atmo motori rade najbolje sa siromasnijom smesom... takodje podizes i temperaturu u komori... kakve to uticaje na motor i njegovu trajnost ima... prosudi sam...
a inace citirao sam kolegu shumija i njegov komentar za trkacke bregaste ne za ulicu i svakodnevni motor... na koje se odnosio onaj deo o kompromisima...
istina je da jeftinog tuninga nema i znate kako ide ono o pravljenju pite od necega...
tih navodnih 3-5% koje ces kao dobiti ces isto tako dobiti ili izgubiti sa losim benzinom...
kada neko pomene "tuning" ja kapiram da zeli da dobije 30-50% snage vishe iz motora...
razliku od 10-15ks stvarno neces primetiti u kolima koja imaju 1200kg+... tako da je to totalno besmisleno... u najboljem slucaju ces cuti malo drugaciji zvuk i naravno trositi vishe i ici cesce kod majstora...
tako da naravucenije ove price je da stekate pare kao svi normalni ljudi i uzmete neki jeftini aftermarket ecu (vems, ms3...), throttle body-je od motora , maknete se AFM-a, ravodnika paljenja i gluposti i uradite nesto kvalietno za svoj auto i posle uzivate u njemu...
p.s. fabricki 2.0 ts 8v ima u najboljem slucaju 128ks... onih 148ks je masna laz tj. bar niko do danas nije uspeo da ih izmeri na dyno-u 128ks je najbolje sto je izmereno... cifre na radilici...
Pa,kolko onda ima na tocku?
Jel moguce to??