SKIDANJE BLOKADE
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
SKIDANJE BLOKADE
Razmisljam da skinem blokadu sa motora koja je inace na 6.500rpm,zna li neko neki nacin na koji bih to mogao da odradim,s obzirom da niko od elektricara ne zna?Da li bi oslobadjala vise konja pri npr 7.800rpm?Hvala unaprijed
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
-
Go
- Drug Član
Post
Nemoj to da radis, nema svrhe.
1.7 TS oslobadja maksimalnih 115hp pri 6000rpm i to je to, ako ides preko 6000rpm samo gubis. Na 7800rpm imao bi manje hp, a i skracivao bi vek motora ulascima u toliko obrtaja.
Jedino da probas ECU remap, ali bi u najboljem slucaju dobio par hp i stotinak rpm vise.
1.7 TS oslobadja maksimalnih 115hp pri 6000rpm i to je to, ako ides preko 6000rpm samo gubis. Na 7800rpm imao bi manje hp, a i skracivao bi vek motora ulascima u toliko obrtaja.
Jedino da probas ECU remap, ali bi u najboljem slucaju dobio par hp i stotinak rpm vise.
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Ja upadoh bez kucanja :glupan: ,
meni na 164-ki se nekako izgubio limitator obrtaja ,
tako da sad pretrci preko 8000 rpm ,
neznam sta se desilo :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused:
al nisam smeo vise da probam da nesto nebi riknulo.
meni na 164-ki se nekako izgubio limitator obrtaja ,
tako da sad pretrci preko 8000 rpm ,
neznam sta se desilo :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused:
al nisam smeo vise da probam da nesto nebi riknulo.
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Do koliko rpm prate opruge ventila na 164-ci 2.0 TS (AR064200),
mislim koliko najvise moze da zavrti (standardan motor) ?
Koliko je kod mene pretrcala izgledalo je kao da vrti 10-11k rpm.
I to sve na plinu . :nx
mislim koliko najvise moze da zavrti (standardan motor) ?
Koliko je kod mene pretrcala izgledalo je kao da vrti 10-11k rpm.
I to sve na plinu . :nx
-
ki
- Drug Član
Post
Tihomirche, povedi racuna jer ce ti proci neki cudan sadrzaj motora kroz blok ako tako nastavis. 2.0TS ima dugachak hod i klip se dosta brze krece od nekih std motora, te klipnjace trpe ogromne sile. Dakle najslabija tacka je klipnjaca pa radilica a ne ventil (ukoliko su podizaci mehanicki).
Svi koji bi da vrte svoje mashine nek' procitaju OVU TEMU i pogledaju parametre izdrzljivosti motora pa ce biti jasnije zasto je V6 nesto totalno drugacije.
Imash venturi sistem te nema ko da kontrolise i odseca gorivo a samim tim i limitira obrtaje. Znachi kod Alfe je blokada resena preko goriva sto je btw glupost, ali nema veze...Tihomirce napisao:Ja upadoh bez kucanja :glupan: ,
meni na 164-ki se nekako izgubio limitator obrtaja ,
tako da sad pretrci preko 8000 rpm ,
neznam sta se desilo :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused:
al nisam smeo vise da probam da nesto nebi riknulo.
Tihomirche, povedi racuna jer ce ti proci neki cudan sadrzaj motora kroz blok ako tako nastavis. 2.0TS ima dugachak hod i klip se dosta brze krece od nekih std motora, te klipnjace trpe ogromne sile. Dakle najslabija tacka je klipnjaca pa radilica a ne ventil (ukoliko su podizaci mehanicki).
Svi koji bi da vrte svoje mashine nek' procitaju OVU TEMU i pogledaju parametre izdrzljivosti motora pa ce biti jasnije zasto je V6 nesto totalno drugacije.
- srdjan_p
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: ZR
Post
Vrti mali ko mutav
Jedino sto imam trip da ga davi onaj mesac na usisu pa na visokim rpm fali vazduha... Cini mi se da je mnogo bolje zakivao obrtaje dok nisam ugradio plin... Govorim o radu na benzin ofkors, na plin se ne ide preko 5000rpm...
I isto tako imam trip da bi ovo motorce sa nekim besnim bregama vrtelo ko MC...
Jedino sto imam trip da ga davi onaj mesac na usisu pa na visokim rpm fali vazduha... Cini mi se da je mnogo bolje zakivao obrtaje dok nisam ugradio plin... Govorim o radu na benzin ofkors, na plin se ne ide preko 5000rpm...
I isto tako imam trip da bi ovo motorce sa nekim besnim bregama vrtelo ko MC...
-
Go
- Drug Član
Post
kako koji V6...
@tema
ne zekite se sa preterivanjem vrtenja u neke lude obrtaje ako niste sigurni da motor to moze uopste da izdrzi.nista neces dobiti ako ga poteras jos koju stotinu obrtaja gore ako ecu nije odradjen tako da on stvarno ima povecanje snage na vecim obrtajima..ili sto rekli neki vrtis ga u prazno,samo trosis i benzin i mucis motor i ostale pratece komponente..
kh kh ...kilson napisao:
Svi koji bi da vrte svoje mashine nek' procitaju OVU TEMU i pogledaju parametre izdrzljivosti motora pa ce biti jasnije zasto je V6 nesto totalno drugacije.
kako koji V6...
@tema
ne zekite se sa preterivanjem vrtenja u neke lude obrtaje ako niste sigurni da motor to moze uopste da izdrzi.nista neces dobiti ako ga poteras jos koju stotinu obrtaja gore ako ecu nije odradjen tako da on stvarno ima povecanje snage na vecim obrtajima..ili sto rekli neki vrtis ga u prazno,samo trosis i benzin i mucis motor i ostale pratece komponente..
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
jos se pitam sta bi moglo biti ,
procitao sam preporucenu temu , slabo mi ide engleski al sam uspeo nesto da razumem,
uz to je i 75ts postavio pitanje za isti model motora i racunica je dobra :pleased: :pleased: :pleased:,
negde sam procitao da je kriticna brzina klipa 25m/s,
sa hodom klipa od 88.5mm do te brzine stize na 8474.57rpm, za koju nema potrebe
jer je vrh snage na 5800rpm gde je brzina klipa 17.11m/s,
samo sam pitao do kog obrtaja opruge ventila rade, mislim na momenat kad nestignu da se zatvore ventili jel ih bregasta ponovo stiska ,
bas mi je mnogo pretrcala skazaljka zato se i pitam gde je vrh obrtaja ?
A ja ubedjen da prekida struju na paljenju i tako limitira broj obrtaja ,kilson napisao: Imash venturi sistem te nema ko da kontrolise i odseca gorivo a samim tim i limitira obrtaje. Znachi kod Alfe je blokada resena preko goriva sto je btw glupost, ali nema veze...
Tihomirche, povedi racuna jer ce ti proci neki cudan sadrzaj motora kroz blok ako tako nastavis. 2.0TS ima dugachak hod i klip se dosta brze krece od nekih std motora, te klipnjace trpe ogromne sile. Dakle najslabija tacka je klipnjaca pa radilica a ne ventil (ukoliko su podizaci mehanicki).
Svi koji bi da vrte svoje mashine nek' procitaju OVU TEMU i pogledaju parametre izdrzljivosti motora pa ce biti jasnije zasto je V6 nesto totalno drugacije.
jos se pitam sta bi moglo biti ,
procitao sam preporucenu temu , slabo mi ide engleski al sam uspeo nesto da razumem,
uz to je i 75ts postavio pitanje za isti model motora i racunica je dobra :pleased: :pleased: :pleased:,
negde sam procitao da je kriticna brzina klipa 25m/s,
sa hodom klipa od 88.5mm do te brzine stize na 8474.57rpm, za koju nema potrebe
jer je vrh snage na 5800rpm gde je brzina klipa 17.11m/s,
samo sam pitao do kog obrtaja opruge ventila rade, mislim na momenat kad nestignu da se zatvore ventili jel ih bregasta ponovo stiska ,
bas mi je mnogo pretrcala skazaljka zato se i pitam gde je vrh obrtaja ?
-
ki
- Drug Član
Post
Tihomirce: Sumnjam da neko zna taj odgovor u vezi ventila, mozhda Alfino sportsko ili razvojno odeljenje (ako se ta stara garda nije penzionisala)
Opet i da znaju odgovor, isti bi bio primenjiv na nove originalne sklopove.
Ovo u vezi obrtaja nisi ispratio dobro, prerachunaj izdrzhljivost TS-a pri 8000 rpm pa ce ti biti jasno zashto je frka.
X9: Kad kazhem V6, shta mislis, na chije V6 mislim?
Opet i da znaju odgovor, isti bi bio primenjiv na nove originalne sklopove.
Ovo u vezi obrtaja nisi ispratio dobro, prerachunaj izdrzhljivost TS-a pri 8000 rpm pa ce ti biti jasno zashto je frka.
X9: Kad kazhem V6, shta mislis, na chije V6 mislim?
-
Go
- Drug Član
Post
@tihomirche
bolje da prekida dovod goriva nego da prekida struju a shiba gorivo dalje...zbog slichnog sistema je dosta lamborghinija izgorelo jer je sistem prekidao paljenje a benzin bio i dalje ushpricavan,gde je po dolasku u vreo katalizator palio se i samim tim palio ceo motor...
mislim da sam negde procitao da je neko ogranichenje hidro podizacha nekih 8000 ili 9000 obrtaja(verovatno zavisi i od samog kontrukcionog resenja)...nemoj me drzati za rech,vidim neki prelaze na mehanichke podizace (ako hocu vece ludje obrtaje da postignu)...
bolje da prekida dovod goriva nego da prekida struju a shiba gorivo dalje...zbog slichnog sistema je dosta lamborghinija izgorelo jer je sistem prekidao paljenje a benzin bio i dalje ushpricavan,gde je po dolasku u vreo katalizator palio se i samim tim palio ceo motor...
mislim da sam negde procitao da je neko ogranichenje hidro podizacha nekih 8000 ili 9000 obrtaja(verovatno zavisi i od samog kontrukcionog resenja)...nemoj me drzati za rech,vidim neki prelaze na mehanichke podizace (ako hocu vece ludje obrtaje da postignu)...
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Ja i neplaniram da ga vrtim preko [color=darkred:57df76fac2]6000rpm[/color] gde je brzina 17.7m/s, motor je standard nista nije dirano,
samo bi ga masirao na prazno i nista nebi dobio to znam.
Pomislio sam prvo da mi je obrtaljka poludela , zato sam sve ovo i pitao,
kolko sam ja upucen fabricke opruge imaju elasticnost u opsegu max 6800-8800rpm u zavisnosti od modela,
da bi dobio vece obrtaje morale bi ici i tvrce opruge (tj. brze)da bi stigle da zatvore ventile, ja to neplaniram da radim,
pre sam za zamenu motora i to V6 2.0 turbo(za pocetak naravno).
[size=18:57df76fac2]@SCHUMACHER[/size], ja sam se malo raspricao , izvini druze ,ja reko kratko cu kad ono....prici nikad kraja.
Pa ovako po mojoj racunici na [color=darkred:57df76fac2]8000rpm[/color] brzina je vec 23.6m/s ako ja to lepo racunam :besserwisser: , sto je bezmalo pa kriticna brzina.kilson napisao: Ovo u vezi obrtaja nisi ispratio dobro, prerachunaj izdrzhljivost TS-a pri 8000 rpm pa ce ti biti jasno zashto je frka.
Ja i neplaniram da ga vrtim preko [color=darkred:57df76fac2]6000rpm[/color] gde je brzina 17.7m/s, motor je standard nista nije dirano,
samo bi ga masirao na prazno i nista nebi dobio to znam.
Pomislio sam prvo da mi je obrtaljka poludela , zato sam sve ovo i pitao,
kolko sam ja upucen fabricke opruge imaju elasticnost u opsegu max 6800-8800rpm u zavisnosti od modela,
da bi dobio vece obrtaje morale bi ici i tvrce opruge (tj. brze)da bi stigle da zatvore ventile, ja to neplaniram da radim,
pre sam za zamenu motora i to V6 2.0 turbo(za pocetak naravno).
[size=18:57df76fac2]@SCHUMACHER[/size], ja sam se malo raspricao , izvini druze ,ja reko kratko cu kad ono....prici nikad kraja.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Nema frke Sta god treba tu sam.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".