Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Alfa 155 2,0 v6 tb ?

Pon Sep 29, 2008 1:00 am

Dali je izvodljivo ubaciti ovaj motor u 155icu ? Znam da je sve moguce ali kolike su to peripetije , dali neko moze da docara ovaj poduhvat . ? Naprzio sam se jako da uradim ovako nesto pa me zanima kakve su mi sanse .
busso trsi Sline
Masinac
Drug Član
Drug Član
Garaža: AR 166 dizlo
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 787
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:52 pm

Pon Sep 29, 2008 1:39 pm

taj motor vuce 1800 kg kao nista.
To bi bilo fenomenalno videti kako vuce 155-icu
Pitaj majstora Misu na Mirjevu...mislim da bi on to mogao znati
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Pon Sep 29, 2008 4:16 pm

lep bi to projekat bio, kad vidim sta sve ljudi budze i ubacuju i samim tim spajaju nizgled nespojivo ovo sa alfom mi deluje kao laganica, samo naravno treba,znanja,iskustva i novce pre svega i onda se sve moze :lool:
skoro vidim lik ubacio u vw lupo 2 v6 motora, laganica, prednji motor stao cak bez vecih prepravki motornog prostora ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
brzi_pas
Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
Lokacija: Podgorica CG
Lokacija: Podgorica
Postovi: 697
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:14 pm

Pon Sep 29, 2008 11:51 pm

Mislim da treba da se uradi isto i kad se ubacuje bilo koji V6, samo sa josh malo vishe .truda.



evo kako je Milos to fino rekao
Milos napisao: znajte da ce vam trebati nosaci, poluosovine, glavcine, kocnice, amortizeri, menjac - korpa lamela, sajle za saltanje, karter, remenica radilice, alternator, razvod za vodu, termostat... sve od 2.5, mozda sam jos nesto zaboravio! :lool:

:lool:
Ipak bi ja ishao sa 3.0 24V kad bi vec neshto slicno radio, bolji je motor po mom mishljenju... a i .manje. zezanje da se .ubaci.
Slika
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Uto Sep 30, 2008 1:01 am

Samo napred! :P
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Uto Sep 30, 2008 1:48 am

brzi_pas napisao:Mislim da treba da se uradi isto i kad se ubacuje bilo koji V6, samo sa josh malo vishe .truda.



evo kako je Milos to fino rekao
Milos napisao: znajte da ce vam trebati nosaci, poluosovine, glavcine, kocnice, amortizeri, menjac - korpa lamela, sajle za saltanje, karter, remenica radilice, alternator, razvod za vodu, termostat... sve od 2.5, mozda sam jos nesto zaboravio! :lool:

:lool:
Ipak bi ja ishao sa 3.0 24V kad bi vec neshto slicno radio, bolji je motor po mom mishljenju... a i .manje. zezanje da se .ubaci.
:roll: zasto mislis da je taj motor bolji ? mozda imas neko svoje licno iskustvo ? meni je svaka informacija dobrodosla posto sam jos u fazi razmatranja .
Jos jedna stvar me kopka a to je ovo :depressed:
Slika
ovako neka varijanta bi bila dosta jeftinija ali i cinimi se kratkotrajna zbava zar ne ? ili mozda gresim , sta vi mislite o ovome koliko je ovo realno?
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
brzi_pas
Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
Lokacija: Podgorica CG
Lokacija: Podgorica
Postovi: 697
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:14 pm

Uto Sep 30, 2008 3:16 am

Pa vozim TB u GTVjki, a vozio sam GTV sa 3.0 24V od jednog druga, i cini mi se da je puno bolji motor, vuce iz manjih obrtaja (nema da cekash da se turbina probudi) a i .izdrzljiviji. je, jer TB je ustvari 3.0 12V motor sa manjih hodom klipova i turbinom, znaci .stariji.... e sad TB cesh jeftinije popeti na vishe ks od atmosferca. i TB ima problem sa ventilima, uglavnom se na svakoga cuju, za razliku od atmo 3.0 24V...

A varijanta stavljanja turbine na TS-a je po meni komplikovanija od prve dvije... mozda ako imash nekog ko ima iskustva sa svim tim pa da .lakshe. sve to prodje... ali ako bi ishao na neshto slicno, stavio bi Lancia-Fiat motor 2.0 16T sto je ishao u integrale, kapu, coupe-a i Q4 ku...
Slika
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Uto Sep 30, 2008 8:58 am

brzi pas: Kod svih 12v motora se moraju shtelovati ventili na svakih 20.000 Km. Uglavnom se rashteluju izduvni - a sve je to normalna pojava jer se radi o mehanichkim podizachima (koju su za obrtajeeeee). :lool: Obavezno preshteluj ventile jer rizikujesh oshtecenja na bregastim.

24v je 20 godina novija konstrukcija motora tako da je glupo prichati zashto je bolji. ;)

TS Turbo mi zvuchi bolje od 12v Turbo. :lool: -Dok kupish drugi motor, dok pronadjesh sve delove i delice koji ti trebaju, dok sve upakujesh, dok to proradi... Vec si napravio TST sa nekim standalone ECU-om. :)
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Uto Sep 30, 2008 11:36 am

retko lepseg naslova na forumu :cool

(to je i moj kranji cilj, btw. ako cemo oldschool, naravno.
krajnji krajnji cilj koji bih voleo da spakujem je motor sto ce za koji dan izaci na svetlo dana. u pitanju je zverka iz MiTO GTA - redni 4 cilindra 1750ccm TB sa Q2 diferencijalom. to bi bilo mnogo dobro...)

sto se teme tice - kaze Aleksa da sve moze, samo je mnogo bolje ako je bar baza originalno V6, zbog nosaca motora... i plus naravno sve pobrojano, motor koji je zdrav, turbina koja se jos kurobeca i piciiii :twisted:

uh kako bih ovo voleo da vidim uzivo!
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Uto Sep 30, 2008 12:03 pm

[color=black:fb33c3d862]kilson: [/color] I meni se nekako vise svidjala varijanta ubacivanja turba u TS (naravno zbog finasiske strane jer posedujem vec 2 ts motra i naravno tu je i saab koji bi mogao da bude donator turba i inter...,) , ali sam se uvek nesto tripovao oko toga kako bi to podneo TS 8v motor. Pre svega mislim koliko bi to trajno bilo ? Doduse ts 8v motor ima bas robusan donji postroj radilica ... sta vi mislite o tome ?
Zasto mislis da je potreban standalone ECU ?
busso trsi Sline
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 01, 2008 12:42 am

Ne mora biti novi ECU. Ali: Trajnost motora ugrubo ce ti zavisiti od same potroshenosti motora, pritiska koji gurash, menadzmenta motora i goriva.

Hajde da predpostavimo da je motor ok i da idesh npr. na 0.4 Bar pritiska. U varijanti turbiranja prvi problem koji se javlja je nedostatak goriva. Dakle idesh na dodavanje jednog ili dva injektora postavljena ispred leptira. Neshto ce morati da ih kontrolishe, a to je u ovom sluchaju npr. Link sistem (pretrazhi forum - bilo je rechi o njemu), cena za njega je reda 100-150 eur. E sad sve je to lepo, ali motor je i dalje kontrolisan kao atmo, a ti mu .lopatom. dodajesh gorivo. Ako gledamo ozbiljnije na celu prichu, kako u kontekstu dobitaka, tako i trajnosti - nova generacija ubrizgavanja i paljenja nema alternativu. U tom kontekstu sam pomenuo novi ECU. Za klipnjache se ne brini, na 0.4 Bar ide od prilike 30% snage vishe, moguci problem je od samodetonacija - koliko ja razumem (ne znam kako 8v stoji sa knock senzorima - ima li ih?). I da napomenem, ovo pricham sa nekog opshteg teorijskog stanovishta, tako da me nemoj uzimati zdravo za gotovo jer tu sigurno ima rupa i rupica poput priche o izduvnoj bregastoj (uporedi otvaranje/zatvaranje izduvne brege na 75-ici 1.8 atmo i 1.8 TB) itd itd... :) Shto se tiche goriva, idealna varijanta bi bila sekvent plin i posebno mapiranje za njega - em dosta oktana, em mozhesh imati mapu kakvu hocesh. :twisted:

Na kraju cele priche da imam TS uradio bih konverziju i iskoristio Link sistem, malo se vozio (dok ne porastu apetiti), zatim krenuo dalje - pogotovo shto vidim da imash vec dosta delova na gomili - fali ti nekih 150-250 eur ulaganja i dobra volja. :D

V6 je lepa sprava (pogotovo 24v), ali je i .pain in di es. pochupati sve, strpati ga unutra (sa oproshtenjem), povezati sa svim nedostajucim sitnicama itd...
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Sre Okt 01, 2008 8:33 am

Kod TS Turba imas par konstrukcijskih problema...

ne mislim na link sistem... to bi bilo malo komplikovano i nepouzdano... posebno za duzu explataciju...

ali moras da skines varijator... to samo smeta celoj prici... i moras da resisi problem:
1. hladjenja ulja
2. hladjenja turbine tim istim uljem...

tako da drugi ecu je po meni najbolja opcija...

onda dihtung glave ne moze to da izdrzi standardno... ne neko duze vreme bar i ne u visokim obrtajima... opet ili ides na druge srafove + bakarni dihtung ili druge klipove da oboris kompresiju...

pravljanje izduvne grane i downpipe-a u tako malom prostoru takodje moze biti muka... kao i odvodjenje toplote sa turba... da ti ne istopi instalaciju :)

veci injectori su onda po obavezno... ili zamena ovih... ako curkaju ili nesto... nije dobro za turbo... i detonacije...

ts nema knock senzor...


mislim najlakse je pogledati razliku izmedju 1.8 i 1.8t istih alfinih motora i shvatis sta treba uraditi... a i to je samo fabricko resenje i nikako nije optimalno... ima i tu mnogo mesta za poboljsanje... oni su koristili svoje standardne delove i samo pravili nove kada je to bas neophodno... a ima dosta mesta za poboljsavanje i ovoga sto su ostavili od standardnog...

mislim sve moze da se uradi jednostavnije i jeftinije itd itd... ali mislim na pouzdanost i trajnost... da posle 1000km ne pocnu gremlini i da vishe provedes u garazi nego na ulici... samo zato dobro sedi baci na papir sta zelis, sta moras da uradis i koliko si voljan za to... i onda ces znati...
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 01, 2008 10:08 am

Uh da, blokiranje varijatora - zaboravih na tu .sitnicu.. :idea: JaMaL kakav je TS 8v sa prskalicama klipova, ima li ih? Dovod ulja nije veliki problem - adapter za filter ulja od V6TB bi mogao reshiti stvar.

Ijaooo sad gledam, pogledaj kombinaciju glava od 2.0 TS na blok od 1.8 TS:

1.8 TS 8v = 443.25 + 49.25 = 492.50/49.25 ~ 10/1
2.0 TS 8v = 498.75 + 55.40 = 554.15/55.40 ~ 10/1

1.8 TST 8v = 443.25 + 55.40 = 498.65/55.4 = 9/1

Znachi nema potrebe za skracenjem hoda ili napumpanim dihtungom, pitanje je kakva je pricha sa uljnim kanalima - predpostavljam da se gadjaju... :dugokosi:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Sre Okt 01, 2008 10:35 am

8v ts nema prskalice klipova... bar kod 75-ice...

a glave na 155 od 1.8 i 2.0 nisam siguran... mada bi trebalo da su izmenljive...

9/1 nije loshe cak ni za nekih 0.5-0.6 bara... na standardnom motoru...

kontrola svea toga bi mogla biti problem... ali kao i sve dok se ne proba, realno ne mozemo znati...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 01, 2008 3:53 pm

Zar ne bi trebali i klipovi da se menjaju kad se na atmosferski motor dodaje turbo tipa kovani vidim da ste upu
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Sre Okt 01, 2008 3:54 pm

Ne ako turbo radi na malom pritisku do max 0,5 bara
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Sre Okt 01, 2008 6:32 pm

kilson napisao:Uh da, blokiranje varijatora - zaboravih na tu .sitnicu.. :idea: JaMaL kakav je TS 8v sa prskalicama klipova, ima li ih? Dovod ulja nije veliki problem - adapter za filter ulja od V6TB bi mogao reshiti stvar.

Ijaooo sad gledam, pogledaj kombinaciju glava od 2.0 TS na blok od 1.8 TS:

1.8 TS 8v = 443.25 + 49.25 = 492.50/49.25 ~ 10/1
2.0 TS 8v = 498.75 + 55.40 = 554.15/55.40 ~ 10/1

1.8 TST 8v = 443.25 + 55.40 = 498.65/55.4 = 9/1

Znachi nema potrebe za skracenjem hoda ili napumpanim dihtungom, pitanje je kakva je pricha sa uljnim kanalima - predpostavljam da se gadjaju... :dugokosi:
Definitivno stavljamo turbinu na ts pa nek ide zivot ;) Hocu da to bude odradjeno kako valja bez fusheracije , bice to nesto na sta ce mo svi biti ponosni :cool
Sto se tice hladjenja ulja ja vec imam na autu hladnjak za ulje ;)
A i posedujem jedan ts 1.8 i 2.0 8v motor , sto je jos jedna odlicna stvar ako se kanali gadjaju to bi smanjilo muke svaka cast kilsone :applause:
Shto se tice prskalica za klipove i ja mislim da ih nema ali cu to sutra definitivno znati kad otvorim jedan motor.
Da pocnemo od turba :
Sta vi mislite koju turbinu bi najbolje mogao da upotrebim za pritisak 0,5 bara?
busso trsi Sline
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Pet Okt 03, 2008 8:49 am

To zahteva vec ozbiljnije savetovanje, mozda bi trebao postaviti isto pitanje na opshtem delu Cannon-a pod extreme...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Okt 03, 2008 9:16 am

ha-ha kily, zapalio si vatru! :lool:

@skorpione dobro razmisli o poduhvatu izmedju v6 i rednog tb, jel bi sam da pakujes ili da ti neko to radi?

p.s. samo da se vratim na v6 tb. ustvari pored onoga gore navedenog potrebno je osmisliti polozaj turba i kuda ce proci cevi, jer karter od 2.5 nije projektovan za tb! (nema mesta za manipulaciju cevima) znaci jos jedna prepravka! :cool
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Sub Okt 18, 2008 9:24 pm

I ja se slazem da se tema prebaci tamo i da potrazimo misljenje ljudi koji to znaju (naravno oko izbora turbine i mogucih komplikacija)hocu unapred da znam sta me ocekuje da se ne zanosim bespotrebno , svi predlozi su dobrodosli za ostvarenje cilja . Planiram da dosta toga uradim sam i naravno uz pomoc prijatelja (mislim da smo sposobni za ovako nesto :lool: ) .
Odlucio sam se za ovu varijantu jer mi izgleda pristupacnija nego v6 tb, za V6 mi je potreban ceo stranac 2,0v6tb -sta cu posle snjim zarobljene pare .... ma :roll:
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Pon Okt 20, 2008 10:47 am

A jesi li razmisljao o turbo motoru iz FIAT COUPE-a?Cuo sam da pasuje u 155 bez vecih prepravki i da je to otprilike isti motor kao u Q4.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
alfaskorpion
Garaža: AUDI A4 B8
Lokacija: Smederevo
Lokacija: Smederevo
Postovi: 1593
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:53 pm

Pon Okt 20, 2008 11:31 am

pa ne znam bas Fiat u Alfu :roll: , dali je slican ili ne ali znam da taj iz fiata ima pet klipa ;) , tako da ne znam bas kako staje u 155 ?
busso trsi Sline
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Pon Okt 20, 2008 11:55 am

ima i Lancia sa 4, video sam svojim ocima, dosao covek sa Lancia Kappa-om turbo na ARCS skup u KG pre par nedelja, otvorio haubu i - 4cyl 16V turbo... skoro identican kao iz Q4...
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Pon Okt 20, 2008 1:23 pm

Znam da je sa 5 cilindara,ima verzija sa 4 i 5v po cilindru,a sto se tice FIAT-a mislim da je najmanje on ucestvovao u razvoju tog motora.A sto kaze DEKIDEKI ima LANCI KAPPA 2.0 TURBO 200 KS,prije par dana kad sam vodio druga da prekontrolise jednu 145 vidio sam tu KAPPU TURBO,bila je na servis.Vlasnik je prezadovoljan autom.Kaze da je i potrosnja podnosljiva sa normalnom voznjom.I ja sam htio da ubacim neku zverku pod haubu ali nema ovdje majstora za to.I ovaj jedan koji je htio da mi ubudzi V6 iz 164-odustao je.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Korisnikov avatar
Gruja
Garaža: Alfa Romeo 75 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 673
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:40 pm

Pon Okt 20, 2008 1:37 pm

I Lancia i Coupe imaju dve varijante 2.0t,
sa 4 cilindra, bese 205 ks u Kappi i 190 (ili 195) ks u Coupeu;
sa 5 cilindara, 220 ks oba... ;)

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”