pred kupovinom 155
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
Post
Prodao sam auto i svrbe me pare, najverovatnije ce biti ili 156 ali bio sam da pogledam i ovu 155 sa oglasa http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=54417
utegnuta je klima radi nove gume cist motor - samo prede, ali zadnji kraj i spojler i branik definitivno se ne slaze boja.Mozda moze i ovde da se vidi ako se zagleda. Tako da sam odustao od te solucije
utegnuta je klima radi nove gume cist motor - samo prede, ali zadnji kraj i spojler i branik definitivno se ne slaze boja.Mozda moze i ovde da se vidi ako se zagleda. Tako da sam odustao od te solucije
-
Go
- Drug Član
Post
ma iskrslo bez veze mozda i nekog interesuju ovde pa da vidim sa momkom koga znam da se doteraju iz nemacke, pa me okvirno interesuje cena da bi znao koliko da ponudi tom nemcu je je oglas bez cene na dogovor
a ova alfa bar na slikama izgleda odlicno, mada neuzimaj moju kritiku za ozbiljno jer sam skontao da malo znam o alfama, ali ucim
a ova alfa bar na slikama izgleda odlicno, mada neuzimaj moju kritiku za ozbiljno jer sam skontao da malo znam o alfama, ali ucim
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
@jonicalfa: ta Alfa je 1993, to je najgora stvar u vezi s njom. ostalo izgleda O.K. sem slika motornog prostora koje ne postoje (naravno ko *ebe motor ko da je on bitan), a verovatno je vlasnik rekao da je 16V motor... samo ga pitaj koja je razlika u ceni pasata 2000 i 2005 godiste? (cenim da je diler-prevarant pa se u nemce bolje razume). ma dajte, ljudi, bre, pa - skoro sve su .1998.?
***inace, jako mala serija 155 se pravila 1998, specijalno za policiju. regularna proizvodnja je bila do kraja 1997...
nije zgoreg da znate (a uverio sam se da ih mnogo ovde ne zna (bez uvrede)), razlika izmedju 8V i 16V motora u 155:
8V:
16V:
***inace, jako mala serija 155 se pravila 1998, specijalno za policiju. regularna proizvodnja je bila do kraja 1997...
nije zgoreg da znate (a uverio sam se da ih mnogo ovde ne zna (bez uvrede)), razlika izmedju 8V i 16V motora u 155:
8V:
16V:
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
ova alfa isto nema ni veze sa godistem koje je napisano, istie stvari kao i na crnoj, jos je ovoj i maska u boji ,sve se uklapa za neko 92-93 gidiste, opet prevara ...
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
Post
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=54417
Gledao sam je jos pre mesec dana motor je klasican 1.8ts dakle stari, nije 16v- nije mi ni palo napamet da stvarno to godiste bi trebalo da bude 16v- bravo,elem to je zatvorena tema za mene, rekao sam i juce ocekujem u sredu da najzad dodje ortak iz francuske, ima ovlascenu firmu za uvoz, i misli da moze da mi uveze 156. Kaze da su uglavnom preko 2 litra V6 i slicno
ne mogu da docekam sutra, ako me za..be i lozi zena mu je stalno sama presesce mu francuska
Gledao sam je jos pre mesec dana motor je klasican 1.8ts dakle stari, nije 16v- nije mi ni palo napamet da stvarno to godiste bi trebalo da bude 16v- bravo,elem to je zatvorena tema za mene, rekao sam i juce ocekujem u sredu da najzad dodje ortak iz francuske, ima ovlascenu firmu za uvoz, i misli da moze da mi uveze 156. Kaze da su uglavnom preko 2 litra V6 i slicno
ne mogu da docekam sutra, ako me za..be i lozi zena mu je stalno sama presesce mu francuska
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
i ono sto me najvise nervira je uobicajeno pisanje da 1.8 8V ima 103kW. zapravo ima 98kW, a jedino obrtni moment je slican kod oba motora (165Nm), ali opet na razlicitim obrtazama.
1.8 8V; 1773ccm; 98 kW (129PS) @6000rpm; 165Nm @5000rpm; 10.3; 200 km/h
1.8 16V; 1747ccm; 103 kW (140PS) @6300rpm; 165Nm @4000 rpm; 10.0; 205 km/h
1.8 8V; 1773ccm; 98 kW (129PS) @6000rpm; 165Nm @5000rpm; 10.3; 200 km/h
1.8 16V; 1747ccm; 103 kW (140PS) @6300rpm; 165Nm @4000 rpm; 10.0; 205 km/h
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
Post
Nije problem u njima vec sta je upisano u saobracajnoj na carini ili vec gde, mnogi se prvi put susrecu sa nekim modelom cak i markom auta, neko je preko to iskopao po povoljnijoj ceni i doterao trecem licu itd...
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
Post
Prava cena ne postoji, jer takve felne nemas kod nas da kupis negde pa da postoji zvanicna cena, dakle moras da se snadjes sam, da kupis od nekog ko je vec kupio druge pa su mu visak, pa imaju relativnu realnu cenu ili da te oderu, jer se u zadnje vreme nista ne prodaje i ljudi samo nabijaju cene...Veruj mi mozda kod nekog ko rastura alfe platis 150eur a neko drugi ko kupi od tog istog moze da trazi 250 pravila ne postoje
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Ova verzija od 77kW mi je skroz nepoznata,osim recenog ...
@gajudin,mislim da je 300€ ipak malo mnogo ... to su najverovatnije 145/6 Junior 15. felne.Mislim da vrede max od max 250E i to sa super gumama.
Mala ispravka,kad vec detaljisemo .Postoji 1.8 T.S.,sa 8 ventila,u verziji sa 95kW(129KS) i sa 93kW(126KS).Po raznoraznim katalozima rezervnih delova sam video da se pojavljuje i neka verzija od 77kW(105KS).Koliko sam u toku,verzija 95kW je isla do VI'93.,posle ide verzija 93kW.Razlika je u,da kazem,tipu izduva tj.,ova od 126KS ima cistiji izduv i 3KS manje.Koje li ironije,to je verzija motora .T.S. Sport..Koliko sam provalio,kod verzije 95kW,sakupljac uljnih isparenja stoji pored usisne grane doke je kod verzije 93kW isti ispod usisne grane te se tako mogu razlikovati motori.dekideki napisao: uobicajeno pisanje da 1.8 8V ima 103kW. zapravo ima 98kW
Ova verzija od 77kW mi je skroz nepoznata,osim recenog ...
@gajudin,mislim da je 300€ ipak malo mnogo ... to su najverovatnije 145/6 Junior 15. felne.Mislim da vrede max od max 250E i to sa super gumama.
-
Go
- Drug Član
Post
u pravu si za tip felne, ok , hvala puno, da se ne zaludjujem
inace treba da gledam jednu 155 1.8 ts 8v,92 god, atestiran plin, klima u kvaru, valjda crko kompresor, ima malo limarijski jer je opali krilo i vrata, za i branik je klimav,motor kaze da je odlican, i mislim da je vrisnuo desni retrovizor,moraju da se promene amortizeri, malo je zpustena u smislu sminke, rekao je da ce dolaziti za beograd pa cemo se naci i pravo u radionicu na kanal kod oca, da vidimo da nije imala teze havarije i naravno mora neko da pregleda motor, ima jos nekih sitnica kao sam probao da skine tablu gde je klima pa zajebo jednu zabicu, ma videcemo kad dodje, a kad sam sve stavio na papir mislim da imam dobro ulaganje ali je zato cena ok, oko 2000, i taman da uletimjos jedno 600-700 i mislim da moze da se uredi lepo za pocetak
nego koja je cena da se kupi kompresor za klimu sa nekog stranca i da li pase od 164 ili slicno
inace treba da gledam jednu 155 1.8 ts 8v,92 god, atestiran plin, klima u kvaru, valjda crko kompresor, ima malo limarijski jer je opali krilo i vrata, za i branik je klimav,motor kaze da je odlican, i mislim da je vrisnuo desni retrovizor,moraju da se promene amortizeri, malo je zpustena u smislu sminke, rekao je da ce dolaziti za beograd pa cemo se naci i pravo u radionicu na kanal kod oca, da vidimo da nije imala teze havarije i naravno mora neko da pregleda motor, ima jos nekih sitnica kao sam probao da skine tablu gde je klima pa zajebo jednu zabicu, ma videcemo kad dodje, a kad sam sve stavio na papir mislim da imam dobro ulaganje ali je zato cena ok, oko 2000, i taman da uletimjos jedno 600-700 i mislim da moze da se uredi lepo za pocetak
nego koja je cena da se kupi kompresor za klimu sa nekog stranca i da li pase od 164 ili slicno
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Super sto dolazi u BG,postedjen si cimanja .
Uff,za kompresor neznam ... okreni neki od (tebi) obliznjih otpada pa vidi.
Za nuzdu,treba da moze kraci kais (znam da moze na 2.0 16v) za alternator(on tera i kompresor),dok ne sredis klimu.
Alo @all,dajte link sa brojevima AR otpada,nesto nemogu da ga nadjem .Da nije maknuta mozda tema ...
Uff,za kompresor neznam ... okreni neki od (tebi) obliznjih otpada pa vidi.
Za nuzdu,treba da moze kraci kais (znam da moze na 2.0 16v) za alternator(on tera i kompresor),dok ne sredis klimu.
Alo @all,dajte link sa brojevima AR otpada,nesto nemogu da ga nadjem .Da nije maknuta mozda tema ...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
tema je ocigledno morala biti ubivena (?)
*kompresori su skoro univerzalne stvari, kao alternator npr.
*komplet servis klime (takvu da je odvezes u klima servis) ce te izaci cca 250e. a ako nadjes super kompresor i dobro odradis zamenu i sva creva su ti ok, samo praznjenje vakumom punjenje i pichi.
sto se tice auta, mozda je i ovo najlepsa prilika za tebe. nadam se da je prodavac posten i detaljista pa ti je sve rekao, odnosno da nije krshina na kojoj fale jos 100 stvari... srecno!
*kompresori su skoro univerzalne stvari, kao alternator npr.
*komplet servis klime (takvu da je odvezes u klima servis) ce te izaci cca 250e. a ako nadjes super kompresor i dobro odradis zamenu i sva creva su ti ok, samo praznjenje vakumom punjenje i pichi.
sto se tice auta, mozda je i ovo najlepsa prilika za tebe. nadam se da je prodavac posten i detaljista pa ti je sve rekao, odnosno da nije krshina na kojoj fale jos 100 stvari... srecno!
-
Go
- Drug Član
Post
evo vam jos jedne verzije 1.8 8v, napravljeno 2500 komada
The most notable special edition was the Silverstone edition released in the UK which was known as the Formula in Europe; this was release as an homologation exercise to allow Alfa Romeo to compete in the BTCC with a revised aero-kit. For reasons best known to the Alfa Romeo bosses the car was a lightened 1.8 8 valve Twin Spark model (the touring car being a 2 litre motor) with slightly more power than the standard 1.8, they had either Alfa red or Black paintwork with black unpainted bumpers. The main appealing features of these models was the unique from and rear spoilers, the rear on being fully adjustable.
ovde pise da ima 138ks (greska se potkrala sa kw) na nekim mestima sam nalazio da ima i celih 140, performanse potpuno iste kao 2.0 8v... no dobro, tesko je naici na ovakav slucaj!
ajd i ja da dodam!Flavio napisao:Mala ispravka,kad vec detaljisemo .Postoji 1.8 T.S.,sa 8 ventila,u verziji sa 95kW(129KS) i sa 93kW(126KS).Po raznoraznim katalozima rezervnih delova sam video da se pojavljuje i neka verzija od 77kW(105KS).Koliko sam u toku,verzija 95kW je isla do VI'93.,posle ide verzija 93kW.Razlika je u,da kazem,tipu izduva tj.,ova od 126KS ima cistiji izduv i 3KS manje.Koje li ironije,to je verzija motora .T.S. Sport..Koliko sam provalio,kod verzije 95kW,sakupljac uljnih isparenja stoji pored usisne grane doke je kod verzije 93kW isti ispod usisne grane te se tako mogu razlikovati motori.dekideki napisao: uobicajeno pisanje da 1.8 8V ima 103kW. zapravo ima 98kW
Ova verzija od 77kW mi je skroz nepoznata,osim recenog ...
evo vam jos jedne verzije 1.8 8v, napravljeno 2500 komada
The most notable special edition was the Silverstone edition released in the UK which was known as the Formula in Europe; this was release as an homologation exercise to allow Alfa Romeo to compete in the BTCC with a revised aero-kit. For reasons best known to the Alfa Romeo bosses the car was a lightened 1.8 8 valve Twin Spark model (the touring car being a 2 litre motor) with slightly more power than the standard 1.8, they had either Alfa red or Black paintwork with black unpainted bumpers. The main appealing features of these models was the unique from and rear spoilers, the rear on being fully adjustable.
ovde pise da ima 138ks (greska se potkrala sa kw) na nekim mestima sam nalazio da ima i celih 140, performanse potpuno iste kao 2.0 8v... no dobro, tesko je naici na ovakav slucaj!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
-
Go
- Drug Član
Post
prijatelji nasao sam alfu 155, po koji put, u dilemi sam ali bi prvo da se posavetujem sa vama
alfa romeo 155 1.7 ts 94god , sekventni plin atestirana, klima tek uradjena bio crko kompresor i covek je dao 500e da je sredi znaci radi u fulu
alu felne petokrake i 4 dobre gume, enterijer kombinacija sa kozom takozvana polu koza ,elektricni siber, ocuvan , motor presao 170000km i sapuce znaci redovno odrzavan na senjaku kod nekog mehaicara zaboravio sam ime,
registrovana do aprila, trap ok samo treba da se promene diskovi napred,
e sada ono sto ima boljku, mada idealan za mene i mog oca limara
kada je bio u nemackoj grune grad i polupa auto kao zvecku, ja nemogu da verujem sta je to padalo sa neba, kao cigle, sve je na njemu polupano sto se tice panela, morao je u nemackoj da promeni stakla i malo da ga zamaze da bi mogao da se vrati u zemlju, sve je vrisnulo
-hauba, krila prednja i zadnja gepek sva vrata i krov, katastrofa da se covek uplasi, raspitao sam se i komplet sve ,znaci ovo sto sam nabrojao, covek mi daje za 400e,u istoj boji,mada bi ga ja farbao, imam srece sto limaru za ruke nedajem nista, znam coveka(moj otac ), takodje treba da castim farbara, i stavio sam na kalkulaciju sve i ispada me sa automobilom , bez ruku za majstore jer toga nece biti sva sreca, oko 3000 eura
da li je ok krajnja cifra, meni se cini jer ga mnogo vadi klima i sekvent,
mada nikada se nezna oko radova sta moze da iskrsne pa nek bude 3200, ali mislim da auto tada moze izgledati odlicno
ps> da li su zadnja krila na 155ici puntovana ili na srafove<
pozdrav i fala na citanju mojih referata
alfa romeo 155 1.7 ts 94god , sekventni plin atestirana, klima tek uradjena bio crko kompresor i covek je dao 500e da je sredi znaci radi u fulu
alu felne petokrake i 4 dobre gume, enterijer kombinacija sa kozom takozvana polu koza ,elektricni siber, ocuvan , motor presao 170000km i sapuce znaci redovno odrzavan na senjaku kod nekog mehaicara zaboravio sam ime,
registrovana do aprila, trap ok samo treba da se promene diskovi napred,
e sada ono sto ima boljku, mada idealan za mene i mog oca limara
kada je bio u nemackoj grune grad i polupa auto kao zvecku, ja nemogu da verujem sta je to padalo sa neba, kao cigle, sve je na njemu polupano sto se tice panela, morao je u nemackoj da promeni stakla i malo da ga zamaze da bi mogao da se vrati u zemlju, sve je vrisnulo
-hauba, krila prednja i zadnja gepek sva vrata i krov, katastrofa da se covek uplasi, raspitao sam se i komplet sve ,znaci ovo sto sam nabrojao, covek mi daje za 400e,u istoj boji,mada bi ga ja farbao, imam srece sto limaru za ruke nedajem nista, znam coveka(moj otac ), takodje treba da castim farbara, i stavio sam na kalkulaciju sve i ispada me sa automobilom , bez ruku za majstore jer toga nece biti sva sreca, oko 3000 eura
da li je ok krajnja cifra, meni se cini jer ga mnogo vadi klima i sekvent,
mada nikada se nezna oko radova sta moze da iskrsne pa nek bude 3200, ali mislim da auto tada moze izgledati odlicno
ps> da li su zadnja krila na 155ici puntovana ili na srafove<
pozdrav i fala na citanju mojih referata