Slican problem?

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Slican problem?

Pon Maj 19, 2008 7:41 pm

Molim da me ne ispitujete zasto mi je Alfa zapustena, imam 145 1.6 '98, naravno da se varijator malo cuje kad upalim ali odmah se utisa. Pravi problem je sto trza, pri dubljem pritiskanju papucice gasa se ugusi, i sve to dok je motor hladan, recimo dok se kazaljka termometra ozbiljnije ne odlepi od 40 i krene prema 60.

Da li je neko imao slican problem? Dijagnostika je pokazala .neispravan senzor varijatora. , zamenjen je ali problem ostaje. Katalozator skinut.

Uostalom, auto je na prodaju, tehnicki nije los, treba da se farba, da se malo sredi lim i sl.

Inace, kad se ugreje ide dobro.

Nema slike jer i nije bas za slikanje.
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Pon Maj 19, 2008 8:35 pm

.katalizator skinut., mislim da u tom grmu lezi zec. pomerio si obrtni moment na vise obrtaje i - sad auto, ako ga ne premapiras, moras malo drugacije da vozis.

ne nabadaj dublji gas dok ne dostigne radnu temperaturu, btw.

***dobrodosao na forum, opusti se, medju bracom si. ;)
Korisnikov avatar
milosh024
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Subotica
Postovi: 776
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 12:27 am

Pon Maj 19, 2008 8:42 pm

Pozdrav, nadovezao bih se malo na temu ako nemate nista protiv, da n eotvaram novu...naime i meni nesto nije u redu sa time kako mi vuce auto.....nemam katalizator i konstantno mi svetli chek engin, greska katalizator....u nizim obrtajima kada gazim po gasu jos i nekako ide ali kada dodjem do 4 te brzine, nekako mi auto ne prima gas i moram da cekam dok ne postignem ubrzanje....ovo nije bio slucaj sa proslim 1,8 motorom koji sam vozio pa sam iznenadjen....menjan mi je zupcasti kais, da li je moguce da nije uzupcen kako treba, jer i o tome sa citao ovde na forumu.....
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Pon Maj 19, 2008 8:46 pm

lambda sonda?

*mala verovatnoca da nije uzupcen kako valja. kad sam presao sa 2.0 16V na 1.8 16V izgubio sam oko 30Nm. potpuno drugacije se ponasa 1.8 u nizim obrtajima. prosto. slican cilindar, daleko kraci hod klipa...
Korisnikov avatar
milosh024
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Subotica
Postovi: 776
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 12:27 am

Pon Maj 19, 2008 8:54 pm

znaci u tom slucaju moram menjati lambda sondu i to bi trebalo da resi problem? sutra ga vozim kod majstora pa nek pogledaju i na dijagnostici
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Pon Maj 19, 2008 9:41 pm

Nikola ima klasican problem, 99% da je u pitanju neispravan protokomer...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 24, 2008 7:04 pm

dizne... protokomer... lambda... dava
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 24, 2008 8:49 pm

:facts: dizne
da pojasnim svoj zakljucak:
sve sto je Dinko naveo su generalno pravci koje na prvi pogled treba proveriti ali se na kraju ispostavi da su to dizne kad auto dostigne radnu temperaturu(ili vece obrtaje 3000) onda tog problema nema.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 31, 2008 11:19 am

I ja imam isti problem...trza dok je hladan pa kad se malo poveca temperatura ide ok...sledece nedelje idem da cistim dizne i da stavim novu lambda sondu (nov protokomer sam skoro stavio) pa da vidim hoce li biti poboljsanja...javljam rezultat.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 03, 2008 8:47 pm

Ha,ha. Meni se to desilo od kako sam promenio akumulator. Cirkus
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jun 07, 2008 6:45 pm

E pa ovako... dizne ociscene 2 puta za redom kao i ona magistrala sto vodi do njih i turena nova lambda sonda...reziltat je da nema vise trzanja i ide mnogo bolje...pozdrav.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jun 27, 2008 9:38 pm

Znaci ja sam otvorio istu temu ali za146 1.6ts ocistio sam dizne merio pumpu menjo lambdu menjao temperatupni senzor proveravao svecice ali nkada je ladan ni da cuje tesko pali i detonira dok ne dostigne 80 stepeni a i onda ima knedlu na malim obrtajima i polako pocinjem sve vise da sedim jer vise nemam ideja na dijagnostici ne pokazuje gresku ne gori cek engine dali je neko uopste resio ovakav problem kod koga otici na dijagnostiku ,kod ninica je auto bio zamenjen senzor radilice ali opet isto
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jun 28, 2008 8:36 am

moguce je da ti je crkao MAF , odnosno senzor protoka zraka ili protokomjer.
probaj ga iskljuciti, pa onda vidi kako se auto ponasa. ako bude radio dobro bez njega, onda se tu nalazi problem. taj senzor se nalazi na cijevi za usis zraka izmedju zracnog filtera i leptira gasa. samo iskopcaj dzek. ako bude problem u MAF-u, prije nego ga zamijenis (jer je originalni senzor prilicno skup, ovdje u sarajevu do 250e) dobro ga je probati i ocistiti sprejom za karburatore, pogledaj malo po forumu kako se to radi. sretno.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jul 29, 2008 5:35 pm

alfa hoce da trza ako se dugo vozi na plin pa se prebaci na benzin jer difne se isuse!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jul 29, 2008 5:51 pm

thunder cat napisao:Znaci ja sam otvorio istu temu ali za146 1.6ts ocistio sam dizne merio pumpu menjo lambdu menjao temperatupni senzor proveravao svecice ali nkada je ladan ni da cuje tesko pali i detonira dok ne dostigne 80 stepeni a i onda ima knedlu na malim obrtajima i polako pocinjem sve vise da sedim jer vise nemam ideja na dijagnostici ne pokazuje gresku ne gori cek engine dali je neko uopste resio ovakav problem kod koga otici na dijagnostiku ,kod ninica je auto bio zamenjen senzor radilice ali opet isto


da li koristis auto gas????

Povratak na “Area Servizio”