Molim da me ne ispitujete zasto mi je Alfa zapustena, imam 145 1.6 '98, naravno da se varijator malo cuje kad upalim ali odmah se utisa. Pravi problem je sto trza, pri dubljem pritiskanju papucice gasa se ugusi, i sve to dok je motor hladan, recimo dok se kazaljka termometra ozbiljnije ne odlepi od 40 i krene prema 60.
Da li je neko imao slican problem? Dijagnostika je pokazala .neispravan senzor varijatora. , zamenjen je ali problem ostaje. Katalozator skinut.
Uostalom, auto je na prodaju, tehnicki nije los, treba da se farba, da se malo sredi lim i sl.
Inace, kad se ugreje ide dobro.
Nema slike jer i nije bas za slikanje.
Slican problem?
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
.katalizator skinut., mislim da u tom grmu lezi zec. pomerio si obrtni moment na vise obrtaje i - sad auto, ako ga ne premapiras, moras malo drugacije da vozis.
ne nabadaj dublji gas dok ne dostigne radnu temperaturu, btw.
***dobrodosao na forum, opusti se, medju bracom si.
ne nabadaj dublji gas dok ne dostigne radnu temperaturu, btw.
***dobrodosao na forum, opusti se, medju bracom si.
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Pozdrav, nadovezao bih se malo na temu ako nemate nista protiv, da n eotvaram novu...naime i meni nesto nije u redu sa time kako mi vuce auto.....nemam katalizator i konstantno mi svetli chek engin, greska katalizator....u nizim obrtajima kada gazim po gasu jos i nekako ide ali kada dodjem do 4 te brzine, nekako mi auto ne prima gas i moram da cekam dok ne postignem ubrzanje....ovo nije bio slucaj sa proslim 1,8 motorom koji sam vozio pa sam iznenadjen....menjan mi je zupcasti kais, da li je moguce da nije uzupcen kako treba, jer i o tome sa citao ovde na forumu.....
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
lambda sonda?
*mala verovatnoca da nije uzupcen kako valja. kad sam presao sa 2.0 16V na 1.8 16V izgubio sam oko 30Nm. potpuno drugacije se ponasa 1.8 u nizim obrtajima. prosto. slican cilindar, daleko kraci hod klipa...
*mala verovatnoca da nije uzupcen kako valja. kad sam presao sa 2.0 16V na 1.8 16V izgubio sam oko 30Nm. potpuno drugacije se ponasa 1.8 u nizim obrtajima. prosto. slican cilindar, daleko kraci hod klipa...
-
Go
- Drug Član
Post
Znaci ja sam otvorio istu temu ali za146 1.6ts ocistio sam dizne merio pumpu menjo lambdu menjao temperatupni senzor proveravao svecice ali nkada je ladan ni da cuje tesko pali i detonira dok ne dostigne 80 stepeni a i onda ima knedlu na malim obrtajima i polako pocinjem sve vise da sedim jer vise nemam ideja na dijagnostici ne pokazuje gresku ne gori cek engine dali je neko uopste resio ovakav problem kod koga otici na dijagnostiku ,kod ninica je auto bio zamenjen senzor radilice ali opet isto
-
Go
- Drug Član
Post
moguce je da ti je crkao MAF , odnosno senzor protoka zraka ili protokomjer.
probaj ga iskljuciti, pa onda vidi kako se auto ponasa. ako bude radio dobro bez njega, onda se tu nalazi problem. taj senzor se nalazi na cijevi za usis zraka izmedju zracnog filtera i leptira gasa. samo iskopcaj dzek. ako bude problem u MAF-u, prije nego ga zamijenis (jer je originalni senzor prilicno skup, ovdje u sarajevu do 250e) dobro ga je probati i ocistiti sprejom za karburatore, pogledaj malo po forumu kako se to radi. sretno.
probaj ga iskljuciti, pa onda vidi kako se auto ponasa. ako bude radio dobro bez njega, onda se tu nalazi problem. taj senzor se nalazi na cijevi za usis zraka izmedju zracnog filtera i leptira gasa. samo iskopcaj dzek. ako bude problem u MAF-u, prije nego ga zamijenis (jer je originalni senzor prilicno skup, ovdje u sarajevu do 250e) dobro ga je probati i ocistiti sprejom za karburatore, pogledaj malo po forumu kako se to radi. sretno.
-
Go
- Drug Član
Post
da li koristis auto gas????
thunder cat napisao:Znaci ja sam otvorio istu temu ali za146 1.6ts ocistio sam dizne merio pumpu menjo lambdu menjao temperatupni senzor proveravao svecice ali nkada je ladan ni da cuje tesko pali i detonira dok ne dostigne 80 stepeni a i onda ima knedlu na malim obrtajima i polako pocinjem sve vise da sedim jer vise nemam ideja na dijagnostici ne pokazuje gresku ne gori cek engine dali je neko uopste resio ovakav problem kod koga otici na dijagnostiku ,kod ninica je auto bio zamenjen senzor radilice ali opet isto
da li koristis auto gas????