Alfa 147, sta raditi?
- Driver_GT
- Garaža: Alfa 147
Post
Alfa 147, sta raditi?
Aj da postavim i ovde temu, posto u onom delu verovatno niko nece ni da odgovara, a i ovde sigurno gleda vise ljudi koji mogu konretno da pomognu..dakle, evo copy/paste samo da ne kucam opet
Hmm..ovako..da pocnem..da odmah razjasnim da sam svetan da je to .samo. dizel i da nije pravljen za trkanje. ok, kapiram to..ali...zanima me sta da uradim da poboljsam performanse? Ne kazem da mi je sad slabo, naprotiv, auto ide xtra, ali jednostavno hocu vise. Znaci zanima me sta raditi? Pored cipa za koji je misljenje bukvalno podeljeno 50-50, neki kazu da ubija motor, a neki da mu nista ne smeta, sta jos mogu uraditi? dali se moze ubaciti veca turbina? Ili sta drugo? Znaci treba mi ideja i okvirno koliko para? Gde to kod nas moze da se radi??
Voleo bi da zapocnem tako neki projekat, imam nesto para u startu, a posle ce se skupiti lako..
Hmm..ovako..da pocnem..da odmah razjasnim da sam svetan da je to .samo. dizel i da nije pravljen za trkanje. ok, kapiram to..ali...zanima me sta da uradim da poboljsam performanse? Ne kazem da mi je sad slabo, naprotiv, auto ide xtra, ali jednostavno hocu vise. Znaci zanima me sta raditi? Pored cipa za koji je misljenje bukvalno podeljeno 50-50, neki kazu da ubija motor, a neki da mu nista ne smeta, sta jos mogu uraditi? dali se moze ubaciti veca turbina? Ili sta drugo? Znaci treba mi ideja i okvirno koliko para? Gde to kod nas moze da se radi??
Voleo bi da zapocnem tako neki projekat, imam nesto para u startu, a posle ce se skupiti lako..
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
...
Da cip ne steti motoru, odnosno njegovim komponentama ne moze niko da me ubedi... Ljudi su sve komponente tog motora proracunali za snagu od 115 KS tako da svako dodatno opterecenje skracuje radni vek... Sto se nekog ozbiljnijeg tjuniranja tice bojim se da ne dodjes do cene za koju si mogao da kupis GTA... Pozdrav
-
Sa
- Drug Član
Post
Ne steti, pogotovo ne na ovom motoru koji u razlicitim varijantama ima razlicitu snagu. Razlika izmedju ovog 1.9 sa 115 ks i onog od 150 je samo u chipu. Naravno dizel ne voli obrtaje i to je ona zackoljica kod povecanja snage chipom. Svi krenu da ga voste i onda je kriv chip kad se nesto desi. Sa pravilnim koriscenjem motoru se nista nece desiti To bi bilo sve od tuninga dizela, sto kaze Markoni, skupi kintu i pazari nekog ozbiljnijeg benzinca.
-
Go
- Drug Član
Post
Naravno da steti motoru ali pitanje je koliko i kako. Obicno se desava da ljudi kad cipuju dizela se popale ko budale i stiskaju ga non stop i vrlo brzo zakolju turbinu ili nesto drugo. Isto to bi se desilo i bez chipovanja. Cipovanje dizela je na losem glasu takodje i zbog raznih power boxova koji samo dignu turbinu.
Nije razlika samo u cipu izmedju 115 i 150. To je motor sa 16V i Mjet tehnologijom.
I ja se slazem da nema trkalice bez benzina.
Nije razlika samo u cipu izmedju 115 i 150. To je motor sa 16V i Mjet tehnologijom.
I ja se slazem da nema trkalice bez benzina.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Neko okvirno pravilo je da ne treba izvlaciti vise od +30% na fabricku deklarisanu snagu kod dizela, a rezultati mogu biti od izvanrednih do losih... Drugo nista ne mozes da uradis. Stekaj pare pa kupi Guigiaro 156 20v Mjet od 175ks ako volis bezobrazno brze dizele...
Naravno, stoji i ono sto su prehodnici napisali o nacinu voznje, a to je osnovno sto se zaboravlja. Teranje dizela je kao teranje frigidne zene da vristi od uzivanja...moze, ali nevoljno.
Naravno, stoji i ono sto su prehodnici napisali o nacinu voznje, a to je osnovno sto se zaboravlja. Teranje dizela je kao teranje frigidne zene da vristi od uzivanja...moze, ali nevoljno.
Acqua-Olio-Benzina
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
...
Drugar moj je na Stila JTD (115 KS) stavio cip. Posle toga je auto imao navodno 143 KS. Vozio ga je kao i do tad, dakle bez nekog arcenja ali kad mu treba zavrti ga do 4000. Odjednom su pocele da mu riknjavaju delovi na kolima, te crklo crevo od turbine, te otisao zamajac, te lamela... Uvalis su u troskove bez potrebe. Nije to ne znam kolika razlika u ubrzanjima da bi vredelo igrati se sa tim. Uvek je jeftinije da prodas tvoj auto, dodas kintu i uzmes 16V M-jet od 140 KS jer ona ide ozbiljnije od tvoje sa cipom.
-
Go
- Drug Član
Post
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=8061
ÄŚipovanje (malo glup izraz) JTD-a? naravno, što da ne.
ÄŚipovanje (malo glup izraz) JTD-a? naravno, što da ne.
- Driver_GT
- Garaža: Alfa 147
Post
Hvala na odgovorima
Evo i ovde se dokazuje da su podeljena misljenja o cipu
Nisam neki naprzeni napaljenko, i stvarno mogu da se kontrolisem, ali mi povremeno zafali snage.. inace podatak da mi je prosecna potrosnja u gradu 6.2l po bordu sve govori kako vozim. Jednostavno, samo volim da znam da imam dosta rezervne snage kada mi dodje neki klinac sa lupam jugicem od 100ks..
sto se ulaganja tice, znaci samo chip? ne vredi nista vise...tako sam i mislio.. slazem se za benzince, ali i ovako kuburim sa gorivom, mogu da zamislim kako bi bilo sa benzincem, a plin ne mogu da ugradjujem jer sipam iskljucivo na jugopetrolovim pumpama, i dajem bonove, jer tako pravdam pare sa racuna firme, sto znaci da mi plin automatski opada..
Ne znam, razmislicu jos o chipu, a sto se tice jtd-a sa 140ks (i 150 u redizajniranoj 147 koja mi se bas ne svidja), to je motor sa 16v. I koliko ja znam, nije isti motor u stilu i ovaj..neko mi je to rekao, a ne znam ko? Ili mozda gresim..
Evo i ovde se dokazuje da su podeljena misljenja o cipu
Nisam neki naprzeni napaljenko, i stvarno mogu da se kontrolisem, ali mi povremeno zafali snage.. inace podatak da mi je prosecna potrosnja u gradu 6.2l po bordu sve govori kako vozim. Jednostavno, samo volim da znam da imam dosta rezervne snage kada mi dodje neki klinac sa lupam jugicem od 100ks..
sto se ulaganja tice, znaci samo chip? ne vredi nista vise...tako sam i mislio.. slazem se za benzince, ali i ovako kuburim sa gorivom, mogu da zamislim kako bi bilo sa benzincem, a plin ne mogu da ugradjujem jer sipam iskljucivo na jugopetrolovim pumpama, i dajem bonove, jer tako pravdam pare sa racuna firme, sto znaci da mi plin automatski opada..
Ne znam, razmislicu jos o chipu, a sto se tice jtd-a sa 140ks (i 150 u redizajniranoj 147 koja mi se bas ne svidja), to je motor sa 16v. I koliko ja znam, nije isti motor u stilu i ovaj..neko mi je to rekao, a ne znam ko? Ili mozda gresim..
-
ki
- Drug Član
Post
Pogledati malo iskustva sa strane.
Ta podeljena (negativna) mishljenja uglavnom dolaze od onih koji nisu ni radili chip... Vidim da je bilo problema sa zamajcem kod jednog engleza, tu preusmiri onaj ostatak novca namenjen za poboljshanje performansi.
Ta podeljena (negativna) mishljenja uglavnom dolaze od onih koji nisu ni radili chip... Vidim da je bilo problema sa zamajcem kod jednog engleza, tu preusmiri onaj ostatak novca namenjen za poboljshanje performansi.
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Pozdrav!
Jedan od razloga zbog kojih je moj auto u ogasima je bas ova tema koja i tebe zanima.....pre ovog jtd-a sam vozio 1.8 TS (145).....dizel ide super, potrosnja na osnovu onoga sto pruza je super ALI....i uvek ima to ali, uvek ti dodje da nekako stisnes malo jace gas, pa ti posle krivo jer si svestan da se dizel ne vozi tako.....ja ga retko (citaj nikada) ne teram preko 4000 obrtaja ali imam subjektivni osecaj da mu ni nagla ubrzanja do tih 4000 ne prijaju.....a bilo bi mi stvarno zao da zbog sopstvene krivice teram auto kod majstora svakog meseca.......dilema ostaje =[
Jedan od razloga zbog kojih je moj auto u ogasima je bas ova tema koja i tebe zanima.....pre ovog jtd-a sam vozio 1.8 TS (145).....dizel ide super, potrosnja na osnovu onoga sto pruza je super ALI....i uvek ima to ali, uvek ti dodje da nekako stisnes malo jace gas, pa ti posle krivo jer si svestan da se dizel ne vozi tako.....ja ga retko (citaj nikada) ne teram preko 4000 obrtaja ali imam subjektivni osecaj da mu ni nagla ubrzanja do tih 4000 ne prijaju.....a bilo bi mi stvarno zao da zbog sopstvene krivice teram auto kod majstora svakog meseca.......dilema ostaje =[
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- Driver_GT
- Garaža: Alfa 147
Post
Ok..znaci definitivno .samo. chip.. svestan sam ja da je to dizel opet kazem.. al ono..ne bih bas da menjam auto opet, skoro sam ga uzeo, i taman doterao sve u savrseno stanje (oko trapova, motora i svega potrosnog).. tako da..za sada samo chip.. hvala na odgovorima u svakom slucaju, a ako u skorije vreme stavim (verovatno), pisem ovde utiske
- Driver_GT
- Garaža: Alfa 147
Post
Moj drugi grad je ns
Tamo sam vise vikendom nego u bgu
Pazi..sto se mene tice, ja cu raditi sigurno cip kod curcica na bezaniji, tj tosinom bunaru. Tamo je 320e, ali mi je jedino pouzdano. Ima neki ms chip tuning, imaju i sajt valjda, traze mi oko 250e koliko se secam i mogu da biram raspon snage 20-35ks pojacavanja. Oni su iz zrenjanina i navodno sami skroz rade cipove. Ne bi se bas igrao sa tim, ne bi da rizikujem da mi vrisne ceo motor, tako da cu uraditi chip kod curcica, tamo je gomilu ljudi radilo, i ja do sada nisam cuo da je bilo problema..
Coha_V6 turbo napisao:@Driver_GT
Nego drajveru, oćemo li do NS kod Gumetine na zanimaciju, ili negde ovde u BG? Jel si video one cene i ponude ovdašnjih ÄŚip-prepisivača?
Moj drugi grad je ns
Tamo sam vise vikendom nego u bgu
Pazi..sto se mene tice, ja cu raditi sigurno cip kod curcica na bezaniji, tj tosinom bunaru. Tamo je 320e, ali mi je jedino pouzdano. Ima neki ms chip tuning, imaju i sajt valjda, traze mi oko 250e koliko se secam i mogu da biram raspon snage 20-35ks pojacavanja. Oni su iz zrenjanina i navodno sami skroz rade cipove. Ne bi se bas igrao sa tim, ne bi da rizikujem da mi vrisne ceo motor, tako da cu uraditi chip kod curcica, tamo je gomilu ljudi radilo, i ja do sada nisam cuo da je bilo problema..