75 & delovi od drugih automobila
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
75 & delovi od drugih automobila
evo ovdje bi molio sve koji znaju da pasu dijelovi sa nekog drugog auta, da ih upisu. ljube opleti!!
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Evo ga! Kupio sektasicu i o'ma poceo da uvodi red!
Btw, da li ovde da pisemo i budz varijante kao npr. sto sam na sivoj zatekao migavac od juga?
Ajd' sta mi sad na brzaka pada na pamet:
- ablender odgovara sa AR 33 serije 2. Samo treba resiti duga svetla jer su na 33 reseni preko releja.
- anlaser moze, uz eventualne male prepravke, sa AR 164
- neki delovi TS motora na 75 i 164 se gadjaju, ali ima dosta razlika
- protokometi za gore pomenute motore se gadjaju (ima min. dve oznake pa ih treba poklapati), a verovatno i kompjuteri
- releje NIKAKO ne menjati sa onima iz BMW-a iako imaju iste oznake!
- stakla bi trebalo da odgovaraju sa AR 90 (za cela vrata nisam siguran)
- sa 90 odgovaraju kocioni i cilindar kvacila
- bocni migavci sa AR 33 (cinimi se sa serije 2)
- komande ventilacije sa AR 33 (mislim sa serije 2)
...
Ovo mi pade na pamet, dopunjavacu kako se setim necega...
Btw, da li ovde da pisemo i budz varijante kao npr. sto sam na sivoj zatekao migavac od juga?
Ajd' sta mi sad na brzaka pada na pamet:
- ablender odgovara sa AR 33 serije 2. Samo treba resiti duga svetla jer su na 33 reseni preko releja.
- anlaser moze, uz eventualne male prepravke, sa AR 164
- neki delovi TS motora na 75 i 164 se gadjaju, ali ima dosta razlika
- protokometi za gore pomenute motore se gadjaju (ima min. dve oznake pa ih treba poklapati), a verovatno i kompjuteri
- releje NIKAKO ne menjati sa onima iz BMW-a iako imaju iste oznake!
- stakla bi trebalo da odgovaraju sa AR 90 (za cela vrata nisam siguran)
- sa 90 odgovaraju kocioni i cilindar kvacila
- bocni migavci sa AR 33 (cinimi se sa serije 2)
- komande ventilacije sa AR 33 (mislim sa serije 2)
...
Ovo mi pade na pamet, dopunjavacu kako se setim necega...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
pa dobro da pocnemo,kako se sta setim tako dopisem,prednja kociona klesta corsa,vectra omega,prednji diskovi sa malim prepravkama omega,nosaci motora audi itd
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
-elektro podizaci prozora za pozadi,mogu prednji od giuliette,sa malko dorade,kad vec postoji sva instalacija samo se ubaci relej i jedan prekidac gore kod tastera za prednji levi prozor da mogu da se uklucuju i iskljucuju.
-rucica menjaca od giuliette sa polugom i izlaznom osovinom za sal hebl,jednostavnije je nego na 75-ici,ima jedna kriva poluga koja je na nutove i ima jednu maticu sa kojom se steze i dve m8 matice koje se vezuju sa te krive poluge na polugu do rucice,poluga menjaca za bicikl,koja se koristi kao rucni gas,a vezana za papucicu gasa,tako da vozim na pravcu i drzim samo ruke na volanu,i postavio sam je izmedju sedista i rucice menjaca tako da kad je spustena ne vidi se
[size=10:3376d477fa]Poruku izmenio: killaz[/size]
-rucica menjaca od giuliette sa polugom i izlaznom osovinom za sal hebl,jednostavnije je nego na 75-ici,ima jedna kriva poluga koja je na nutove i ima jednu maticu sa kojom se steze i dve m8 matice koje se vezuju sa te krive poluge na polugu do rucice,poluga menjaca za bicikl,koja se koristi kao rucni gas,a vezana za papucicu gasa,tako da vozim na pravcu i drzim samo ruke na volanu,i postavio sam je izmedju sedista i rucice menjaca tako da kad je spustena ne vidi se
[size=10:3376d477fa]Poruku izmenio: killaz[/size]
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
- Glavni kocioni sa 164ke(neznam koji model) pasuje na 75TS
- Retrovizor spoljni sa BMW3 bi trebao da pasuje (osim ako vam ne smeta BMW znak)
- Amortizeri sa Giulietta
- Plocice prednje sa BMW 3jke uz malu doradu bi trebalo da pajsuju na 75TS i jace
- Maglenke sa 33jke noviji tipovi pasuju na 75tice koje nemaju branike ko armonike.
- Sa diznam moze da se igra, 2l v6 TB bi trebalo da nosi iste ko i TS, mada sam ja kod mene probao i sa diznam sa GSI-ja 16v.
- Retrovizor spoljni sa BMW3 bi trebao da pasuje (osim ako vam ne smeta BMW znak)
- Amortizeri sa Giulietta
- Plocice prednje sa BMW 3jke uz malu doradu bi trebalo da pajsuju na 75TS i jace
- Maglenke sa 33jke noviji tipovi pasuju na 75tice koje nemaju branike ko armonike.
- Sa diznam moze da se igra, 2l v6 TB bi trebalo da nosi iste ko i TS, mada sam ja kod mene probao i sa diznam sa GSI-ja 16v.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
motor brisaca od giuliette,zadnje kocnice do tocka,nosaci klesta i prednji diskovi od una a klesta od crome,zadnje i ima prikljucak za rucnu i provereno odlicno koci,pre neki dan caletu blokirala prednja klesta pa sam ujedno prekontrolisao i zadne i kad sam skinuo vidim da mi poznato izgleda i ja u prostoriju za bogazije i nadjem klesta,nosace i diskove od una turba zadnje,samo da nabavim nove llezajeve,nesto cevi za kocnice i par creva plocu od 10mm debljine za nosace klesta koji ce se variti na glavcine i dan sa dobrom voljom i da se to sve odradi,da zaboravio sam da regulacioni ventil zadnjih kocnica odgovara od bmw-a e30,usisni ventili od volge,samo se malo skrate,inace prednje polcice za originalna klesta odgovaraju od golfa i audija zadnje,provereno ali uzasno koce
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
ALFA 75 1.6 1.8 1.8IE TURBO 2.0 2.0TDS 2.4TDS 2.5I 3.0I
ALFA90 1.8 2.0 2.0I 2.4TDS 2.5Q
ALFA 145 1.3BOX 1.4TS 1.6BOX 1.6TS 1.7 16V BOX 1.8 16V TS 1.9TDS 2.0I 16V TS
ALFA 146 1.3BOX 1.4TS 1.6BOX 1.7 16V BOX 1.8 16V TS 1.9TDS 2.0 16V TS
GIULIA 1,3 1,6
GTV 2.0 2.0I 2.0I TURBO 2.5 3.0I
ACURA INTEGRA 86-89 godvlasta napisao:GLAVNI KOCIONI AR75/1,6 promer 22,2
isti promer je i na sledecim:
ARJENTA dizel
CROMA
UNO_dizel,tur.dizel,turbo ie >1986
SIERA
KADET-b,c,e
ALFA 75 1.6 1.8 1.8IE TURBO 2.0 2.0TDS 2.4TDS 2.5I 3.0I
ALFA90 1.8 2.0 2.0I 2.4TDS 2.5Q
ALFA 145 1.3BOX 1.4TS 1.6BOX 1.6TS 1.7 16V BOX 1.8 16V TS 1.9TDS 2.0I 16V TS
ALFA 146 1.3BOX 1.4TS 1.6BOX 1.7 16V BOX 1.8 16V TS 1.9TDS 2.0 16V TS
GIULIA 1,3 1,6
GTV 2.0 2.0I 2.0I TURBO 2.5 3.0I
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
evo pronasao sam jeftino resenje lezajeva za prednje tockove,i zamenio sam levi sto je brujao,joj miline za voznju,ovako,semering-100din,veci konusno valjkasti cela garnitura (audi,seat,skoda vagen,opel-zadnji)-400din,i manji konusno valjkasti 250 din,a inace u stilu je oko 1500 din bez semeringa (breda),sto mu dodje upola jeftinije,cak i matica odgovara samo bi moralo da se probusi rupa za rascepku posto ima krunastu sajbnui preko matice,sto je mnogo bolji fazon ako nemas rezervnu kucajucu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- radzulin
- Garaža: 75 2.0 TS
- Lokacija: Šabac
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
Da dodam i ovde, kad vam odu gume na usisnoj grani, pase nalivno crevo od rezervoara zastava floride!
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
ima li neko da postavi sliku djunte (hardijev zglob, ona gumena krofna na kardanu) i nosaca kardana od neke alfe sa zadnjim pogonom, moze i od 75. nesto me kopka...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
http://www.international-auto.com/drive ... joints.cfm
http://www.international-auto.com/drive ... arings.cfm
Imas tri komada i razlicite su medjusobno, pored toga jaci modeli imaju ozbiljnije hardijeve zglobove. Ako pricamo o 75ici ti jaci spadaju u modele sa motorima 1.8TB 2.5V6 3.0V6. Kao sto vidis, nisu jeftini.
http://www.international-auto.com/drive ... arings.cfm
Imas tri komada i razlicite su medjusobno, pored toga jaci modeli imaju ozbiljnije hardijeve zglobove. Ako pricamo o 75ici ti jaci spadaju u modele sa motorima 1.8TB 2.5V6 3.0V6. Kao sto vidis, nisu jeftini.
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
djunta sa slike na linku je ista kao i kod svih fiata sa zadnjim pogonom i kod lade. jeftine, za prvu pomoc, koje traju do 10.000km su 5e a one dobre sto traju 50tak hiljada 15-20e. steta. nadao sam se da kod alfe ima nesto pametnije, s'obzirom da se kardan vrti koliko i motor.
nosac kardana, koliko mogu da zakljucim na osnovu skice je takodje isti.
krst kardana je isti kao i za sve stare fiate, znaci 124, 125, 131, 132, argenta, kao i za lade 2101, 2102...2107 u prevodu kocke, zigulije, specijalke. takodje i svi fordovi sa zadnjim pogonom od '67. do '91. koriste iste krstove kardana. ista prica kao i za djuntu. ne zalecite se na ladine krstove od 3-5e jer su totalno djubre. oni od 10-15e su ok.
nosac kardana, koliko mogu da zakljucim na osnovu skice je takodje isti.
krst kardana je isti kao i za sve stare fiate, znaci 124, 125, 131, 132, argenta, kao i za lade 2101, 2102...2107 u prevodu kocke, zigulije, specijalke. takodje i svi fordovi sa zadnjim pogonom od '67. do '91. koriste iste krstove kardana. ista prica kao i za djuntu. ne zalecite se na ladine krstove od 3-5e jer su totalno djubre. oni od 10-15e su ok.
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
http://www.international-auto.com/clutc ... -parts.cfm
viljuska kvacila je ista kao na fiatima 125, 131, 132, ardjenta
viljuska kvacila je ista kao na fiatima 125, 131, 132, ardjenta
-
ki
- Drug Član
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
Krst ne koriste transaxle alfe. Jesi li birao iz padajuceg meni-a, model vozila ili si gledao bez odabira - tu ima dosta delova i za matore Fiate..?
-
ki
- Drug Član
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
Btw, mozda su hardijevi zglobovi isti na oko ali mi izgleda chudno da na automobilu od 1300Kg i 180 KS traju 100K km, dok na Ladi ili Fiatu od nekih 1100Kg i 130Ks traju po 50K km.
Pored toga, imamo drugara koji vozi (210Ks/280Nm) na kombinovanom kardanu; prednji deo od jacih modela, a zadnji od onih slabijih. Auto je do sada sabio oko 25K km kombinovane voznje + paljenje guma i nema nikakav problem.. I kao sto kazes, kardan se vrti do celih 7300 rpm
Naravno, na svim bas ozbiljno pojacanim transaxle Alfama tipa za track day itd, ljudi pribegavaju raznim modifikacijama i ubacivanju Hardijevih zglobova sa bmw-a 3.5L i vise. Nisam primetio da ima neki konkretan primer gde sve pasuje bez prepravki.
Ako budes hteo da pregledas donji postroj, javni se..
Pored toga, imamo drugara koji vozi (210Ks/280Nm) na kombinovanom kardanu; prednji deo od jacih modela, a zadnji od onih slabijih. Auto je do sada sabio oko 25K km kombinovane voznje + paljenje guma i nema nikakav problem.. I kao sto kazes, kardan se vrti do celih 7300 rpm
Naravno, na svim bas ozbiljno pojacanim transaxle Alfama tipa za track day itd, ljudi pribegavaju raznim modifikacijama i ubacivanju Hardijevih zglobova sa bmw-a 3.5L i vise. Nisam primetio da ima neki konkretan primer gde sve pasuje bez prepravki.
Ako budes hteo da pregledas donji postroj, javni se..
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
delovi posto su od fiata potekli izgledaju /slicno isto, ali nemaju mnogo veze sa alfinim koji su 2x od debljeg metala i masivnije izrade...
krstovi kardana na ladama koje god da kupis traju 10k km max... max... a vec za 5k pocnu da se osecaju vibracije... mogu da se voze 50k ali to je vec muka... opet sve zavisi kako ih vozis... ja sam moju vozio gore nego alfu... tako da nista na njoj nije trajalo preko 6 meseci i vario sam diff i brusio glave, klipnjace i gluposti... i mogu ti reci da je na alfi sve mnogo dugotrajnije, jace i bolje od fiata/lade iz tog vremena... i trpi 300x vishe maltretiranja... bar sto se vesanja i donjeg postroja tice...
cak mislim da bi lade mnogo profitirale od prilagodjavanja alfinih delova njima ali to nema mnogo smisla jer je cena dela za 75 v6/turbo oko 5-15x veca od bilo cega za fiat sto kupis i 25x veca od bilo cega za ladu sto mozes da kupis...
od volvoa hardijevi zglobovi pasuju na alfu... bez prepravki... ne znam da li su jaci ali znam da su jeftiniji... dosta... video sam da ih svedjani koriste...
Re: 75 & delovi od drugih automobila
nije... imao sam ladu... ne jednu nego tri specijalke 1600 sve... davno...nosac kardana, koliko mogu da zakljucim na osnovu skice je takodje isti.
delovi posto su od fiata potekli izgledaju /slicno isto, ali nemaju mnogo veze sa alfinim koji su 2x od debljeg metala i masivnije izrade...
krstovi kardana na ladama koje god da kupis traju 10k km max... max... a vec za 5k pocnu da se osecaju vibracije... mogu da se voze 50k ali to je vec muka... opet sve zavisi kako ih vozis... ja sam moju vozio gore nego alfu... tako da nista na njoj nije trajalo preko 6 meseci i vario sam diff i brusio glave, klipnjace i gluposti... i mogu ti reci da je na alfi sve mnogo dugotrajnije, jace i bolje od fiata/lade iz tog vremena... i trpi 300x vishe maltretiranja... bar sto se vesanja i donjeg postroja tice...
cak mislim da bi lade mnogo profitirale od prilagodjavanja alfinih delova njima ali to nema mnogo smisla jer je cena dela za 75 v6/turbo oko 5-15x veca od bilo cega za fiat sto kupis i 25x veca od bilo cega za ladu sto mozes da kupis...
od volvoa hardijevi zglobovi pasuju na alfu... bez prepravki... ne znam da li su jaci ali znam da su jeftiniji... dosta... video sam da ih svedjani koriste...