ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Pa, nista... stavice prednji pogon i sve ce da funkcionise... . Ionako ce da vadi dijamant da bi stavljao cirkon. , pa nije ni bitno...
Acqua-Olio-Benzina
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
to je ok projekt ali sumnjam u rezultate, taj motor je anemican na niskim okretajima, a ako vec sve to radis a imas 3.0 onda zasto ne 3.0 pa biturbo. sta kazes na to?
zasto bi bio problem, pa to su isti motori, jedino sta trebas je ispusna grana. i to sam vidio da ljudi rade, samo dignu turbinu gore iznad glave, na mjesto di je posuda za vodu. isto tako i sdruge strane. na jedan turbo nebi isao jer je dosta petljanja sa cijevima.killaz napisao:Pa zamisao je da ubacim 2.0 V6TB iz 164-ke, ali po svemu sudeci je jako problematichno za izvedbu...
to je ok projekt ali sumnjam u rezultate, taj motor je anemican na niskim okretajima, a ako vec sve to radis a imas 3.0 onda zasto ne 3.0 pa biturbo. sta kazes na to?
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
e killaz, ajd da ja tebi nesto kazem. ova tvoja makina je prilicno jaka. jaca nego onaj fiat sta si vozio, pa kao prijatelj ti savjetujem da prvo svladas ove konje sta imas sada. slozi ga da bude pouzdan i dobar i radi kilometre. pitaj onog izdajicu od tokya jel treba vise konja ili ne. i ako budes izvukao maximum iz nje onda stavi te turbine i deri.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
jos nesto. neznam cemu to nabrijavanje. pa ajd probaj samo olaksat auto, stavi mu diferencijal od 2.0 ili 1.8 i probaj pojurit malo na nekoj stazi. osim ako ne slazes za SR
imas ti tu posla na tom auto i preko glave. kocnice, ovjes itd. tek kad to slozis onda se javi i reci da ti nije dosta.
imas ti tu posla na tom auto i preko glave. kocnice, ovjes itd. tek kad to slozis onda se javi i reci da ti nije dosta.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
evo mislim da je ovo slicno cemu ti tezis. V6 12v iskljucivo na plin. ako te ista zanima pristupi transaxle forumu i pitaj, el nino ce ti sigurno pomoci.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Tako je Superfly. :besserwisser: ..treba da sredi auto da moze ostatak auta i on sam da se nosi sa tim konjima pod haubom. A i ti konji su u nekim godinama kada ih treba postovati i paziti...
Acqua-Olio-Benzina
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ah ta djeca neobuzdana. evo u mene je TS vec 9 godina i jos uvijek razmisljam ocu li na V6 . ne samo da mi je prirastao k srcu nego je auto vozljiviji. neide preko nosa a na stazi uopce ne zaostaje puno za sestakom, naravno ja imam 1.6 getribu ali opet, i 1000ccm manje. a tek financije joooj pa na ts uopce nema odrzavanja.
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
A kad sam vas u vise navrata ubedjivao da se taj granicnik skine, i da tu sektasica ne moze da udje, gledali ste me ko cobana boodalu!killaz napisao:Inache upoznao sam se sa charima .visine. donjeg postroja. Morali smo je dizati da bi ushla u garazhu jer je kachila granichnik za kapiju (ode lonac)...
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Od TURBA nema nista,mogu da potpisem!
Sto se tice snage,to je subjuktivan utisak i zavisi od ciljeva, NPR za mene je najveca glupost stavljanje 24v u 75,nikad to ne bih uradio!
Moja zelja je bila naturpijati 12v u fabricko zdravo stanje,olaksati ga blago koliko moze,kupiti druge balans stangle,malo ga ucvrstiti otvoriti izduv da lomi stakla ,staviti TS menjac i pun gas!
Da se nisam odlucio za motor definitivno bi to uradio a i presao sam daleko vise od pola puta do cilja!
Sto se tice 3.0 12v ko zna kako je isao Aleksin auto sa 12v i TS menjacom zna o cemu pricam!
Kad si vec potkacio izdajicu ajde da se i ja oglsasim!superfly tnt napisao:e killaz, ajd da ja tebi nesto kazem. ova tvoja makina je prilicno jaka. jaca nego onaj fiat sta si vozio, pa kao prijatelj ti savjetujem da prvo svladas ove konje sta imas sada. slozi ga da bude pouzdan i dobar i radi kilometre. pitaj onog izdajicu od tokya jel treba vise konja ili ne. i ako budes izvukao maximum iz nje onda stavi te turbine i deri.
Od TURBA nema nista,mogu da potpisem!
Sto se tice snage,to je subjuktivan utisak i zavisi od ciljeva, NPR za mene je najveca glupost stavljanje 24v u 75,nikad to ne bih uradio!
Moja zelja je bila naturpijati 12v u fabricko zdravo stanje,olaksati ga blago koliko moze,kupiti druge balans stangle,malo ga ucvrstiti otvoriti izduv da lomi stakla ,staviti TS menjac i pun gas!
Da se nisam odlucio za motor definitivno bi to uradio a i presao sam daleko vise od pola puta do cilja!
Sto se tice 3.0 12v ko zna kako je isao Aleksin auto sa 12v i TS menjacom zna o cemu pricam!
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Steta sto nismo probali,kad je Lakijev traktor (zbog visine) zviznuo u lonac,moj bi opalio vec u menjac,naravno u rikverc,a do kartera bi pocupao sve sto ima odozdo
Ni Milos nije verovao o visini,cak je i za moju onako spustenu hteo da se kladi da moze glat da prodje!Nigy napisao:A kad sam vas u vise navrata ubedjivao da se taj granicnik skine, i da tu sektasica ne moze da udje, gledali ste me ko cobana boodalu!killaz napisao:Inache upoznao sam se sa charima .visine. donjeg postroja. Morali smo je dizati da bi ushla u garazhu jer je kachila granichnik za kapiju (ode lonac)...
Steta sto nismo probali,kad je Lakijev traktor (zbog visine) zviznuo u lonac,moj bi opalio vec u menjac,naravno u rikverc,a do kartera bi pocupao sve sto ima odozdo
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Treba mi savet vezan za rezervoar. U pitanju je ovaj:
Desava mi se, vec kada benzin padne na 1/3, pri naglim ubrzavanjima pocinje da se pali lampica za gorivo i pokazivac dodje skoro do nule. Ispod 1/4 dolazi do prekida goriva u usisu pri brzom prolasku kroz krivinu.
Posto nisam planirao da se konstantno vozim sa punim rezervoarom, treba mi resenje.
Desava mi se, vec kada benzin padne na 1/3, pri naglim ubrzavanjima pocinje da se pali lampica za gorivo i pokazivac dodje skoro do nule. Ispod 1/4 dolazi do prekida goriva u usisu pri brzom prolasku kroz krivinu.
Posto nisam planirao da se konstantno vozim sa punim rezervoarom, treba mi resenje.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Da to je realno problem sa sektinim rezervoarom, voznja ispod pola rezervoara... to sam primetio i ja odavno ali sam kapirao da mi nesto ne valja sa paljenjem... pa sam rasturio pola motora jbg... na greskama se uchi...
ovako... ja sam dobio par saveta za to... pa da ti prenesem...:
1. secenje rezervoara i ugradnja nekih pregrada da se benzin ne bi mnogo .tumbao. kao u karterima za ulje
2. izmestanje rezervoara u gepek i ugradnja cetvrtastog sa gubitkom meraca i dela gepeka i ko zna cega jos...
3. produzavanje cevke koja kupi benzin iz rezervoara na neki sistem kao drenazni bunari... dugacka cev na dnu rezervoara koja je izbusena rupicama i grana se na 4 strane i kachi na postojecu i koristi njenu filter mrezicu...
tako da...
ovako... ja sam dobio par saveta za to... pa da ti prenesem...:
1. secenje rezervoara i ugradnja nekih pregrada da se benzin ne bi mnogo .tumbao. kao u karterima za ulje
2. izmestanje rezervoara u gepek i ugradnja cetvrtastog sa gubitkom meraca i dela gepeka i ko zna cega jos...
3. produzavanje cevke koja kupi benzin iz rezervoara na neki sistem kao drenazni bunari... dugacka cev na dnu rezervoara koja je izbusena rupicama i grana se na 4 strane i kachi na postojecu i koristi njenu filter mrezicu...
tako da...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
potpisujem ovo sta je tokyo rekao, 12v zdrav naturpijan moze dati preko 220ks ko od shale. na karoseriju koja se da dobit na 1100kg to nije mala stvar.
sto se tice rezervoara, nesto tu nije uredu. i meni a i svima koji voze sektasicu kazaljka divlja, ali ja se mogu vozit i na benzinskim parama(sto uglavnom i radim) kad pocne vuc zrak to je znak da potrazim pumpu jer je ostalo mozda 1-2 dl goriva
sto se tice rezervoara, nesto tu nije uredu. i meni a i svima koji voze sektasicu kazaljka divlja, ali ja se mogu vozit i na benzinskim parama(sto uglavnom i radim) kad pocne vuc zrak to je znak da potrazim pumpu jer je ostalo mozda 1-2 dl goriva
-
ki
- Drug Član
Post
Problem kod 12v (bar mojeg) je shto mu je mozak malo mator Bosch Jetronic. Jbga, falilo mu je samo 3 meseca da dobije Motronic...
Pratio sam AlfaGTV6 forum i vidim da se malo shta mozhe raditi sa glavom, chak joj treba dodavati materijala za bolji protok, ima tu posla vishe nego shto se misli, a krajnji rezultat je pod znakom pitanja
Pratio sam AlfaGTV6 forum i vidim da se malo shta mozhe raditi sa glavom, chak joj treba dodavati materijala za bolji protok, ima tu posla vishe nego shto se misli, a krajnji rezultat je pod znakom pitanja
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
laki ulozi u nesto tipa megasquirt i rjesi tog debilnog sistema od boscha. to je ulog visestruko manji nego neke turbo prerade. a na gtv forumu imas mapa za skinut koliko oces. samo podesavanje tog sistema predstavlja izazov a i veliki gusht, da ne pricam o opcijama koje su ti na raspolaganju.
evo baci pogled na ovu 75icu sa 2.5 motorom i megasquirt sistemom. ide ko metak
http://www.rpracing.info/ na poljskom je ali snaci ces se
evo baci pogled na ovu 75icu sa 2.5 motorom i megasquirt sistemom. ide ko metak
http://www.rpracing.info/ na poljskom je ali snaci ces se