Pozdrav svima.
Znali neko gde moze da se skine Manual za Alfu 164
Usput jos jedno pitanje ako je neko imao iskustvo.
Kako izgleda ubacivanje motora 2.0 V6 turno a pre toga je bila Alfa Q4?
Sta se javlja kao problem,sta se gubi od Q4, moze li se ostaviti podesavanje ogibljenja i pogon na sva 4 tocka itd?
Hvala unapred svima i zaista bi bilo od velike koristi ako neko ima iskustvo sa tim
MANUAL za Alfa Romeo 164
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Hvala na informaciji.
Za nosace sam verovao da su isti.
Super sto sam dobio potvrdu
Radio sam taj posao na Lancia Thema ali za Alfu nikad.
Intresuje me za komp jer sam video da postoji model sa 35 ( ako se ne varam u tih 35) pinova i to je najcesci komp ali postoji i model sa znatno vise pinova na kompu tako da bih voleo da mi neko kaze sta tad?
Nisam siguran da je komp uz motor 2.0 V6 turbo bas njegov.
Postoji mogucnost da je od 3.0 koji je bio ranije u autu.
Takodje ako neko zna dali je problem za klimu i vesanje jer Q4 ima podesavanje vesanja i dali se to sa novim motorom moze zadrzati (da ne ubacujem obicne amortizere) i kako?
Takodje me intresuje dal moze da se ostavi pogon na svim tockovima i kako?
Ako neko zna za jos neke probleme koji mogu da se jave pri takvom poduhvatu nek kaze jer mi je svaka ideja i iskustvo vise nego dobro doslo
Za nosace sam verovao da su isti.
Super sto sam dobio potvrdu
Radio sam taj posao na Lancia Thema ali za Alfu nikad.
Intresuje me za komp jer sam video da postoji model sa 35 ( ako se ne varam u tih 35) pinova i to je najcesci komp ali postoji i model sa znatno vise pinova na kompu tako da bih voleo da mi neko kaze sta tad?
Nisam siguran da je komp uz motor 2.0 V6 turbo bas njegov.
Postoji mogucnost da je od 3.0 koji je bio ranije u autu.
Takodje ako neko zna dali je problem za klimu i vesanje jer Q4 ima podesavanje vesanja i dali se to sa novim motorom moze zadrzati (da ne ubacujem obicne amortizere) i kako?
Takodje me intresuje dal moze da se ostavi pogon na svim tockovima i kako?
Ako neko zna za jos neke probleme koji mogu da se jave pri takvom poduhvatu nek kaze jer mi je svaka ideja i iskustvo vise nego dobro doslo
-
Sa
- Drug Član
Post
U krajnjem slucaju, uzmes neki aftermarket ECU i problem je resen. To bi bila najbolja kombinacija ako imas para za tako nesto
Najbolje je da ovo pitanje postavis ovde http://www.cannonballforums.se/index.php?f=179, sigurno dobijas odgovor.
Ovo ti je ecu od 2.0V6 turbo,
Bosch Motronic ML4.1 + EZK212
Chip: DIL28 27C256 and 87C257
A ovo od Q4,
Bosch Motronic M3.7
ECU Code: 0.261.203.301 of 0.261.203.834
Chip: DIL28 27C512
Najbolje je da ovo pitanje postavis ovde http://www.cannonballforums.se/index.php?f=179, sigurno dobijas odgovor.
Ovo ti je ecu od 2.0V6 turbo,
Bosch Motronic ML4.1 + EZK212
Chip: DIL28 27C256 and 87C257
A ovo od Q4,
Bosch Motronic M3.7
ECU Code: 0.261.203.301 of 0.261.203.834
Chip: DIL28 27C512
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Q4 i 2.0 V6 Turbo
Da li je nekom poznato da li se moze u Q4 ubaciti motor 2.0 V6 turbo a da se pri tom zadrzi pogon na svim tockovima?
Da preciziram moze li uz taj motor da se zadrzi menjac od Q4?
Ako moze dali postoje neke komplikacije i kako da se rese nastali problemi?
Svaka informacija je dobrodosla
Da preciziram moze li uz taj motor da se zadrzi menjac od Q4?
Ako moze dali postoje neke komplikacije i kako da se rese nastali problemi?
Svaka informacija je dobrodosla