Cekaj malo...BobanR napisao:...nema smisla uložiti trud i novac u upgrade, a onda štedeti na pločicama
Sklop koji funkcionise u zadatim uslovima nema smisla???
Cekaj malo...BobanR napisao:...nema smisla uložiti trud i novac u upgrade, a onda štedeti na pločicama
Jerotije, citas li ti?jerotije napisao:Dobro, to je tvoje iskustvo. Moje govori drugacije:
prvi i drugi put: 1450 kg autmobil, 281mm diskovi napred, jednoklipna klesta 57mm klip, 28C temperatura, ulje dot...
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
shvatio pogrešno, kao nešto što je predstavljeno kao budući aksiom. Ne tvrdim da gorenavedeno nije tačno, već da dokazivanje na uzorku od jedan nije najbolje.IMSA75 napisao:ne pametovati i ne nametati svoje neiskustvo u zadatom problemu po svaku cenu jer sa druge strane mozda sedi empirista.
Nema na cemu
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Ono sto je VEOMA vazno, ceo sistem je ostavljen u fabrickim dimenzijama te bih iskreno na sve ovo rekao; bacen novac. Pre ove nadgradnje, krugovi su vozeni sa matorim fabrickim plocicama-diskovima i uljem.TMS slotted rotors (front, each) $69.98
TMS slotted rotors (rear, each) $54.98
Cobalt pads (front) $218
Cobalt pads (rear) $157
+ ATE fluid super blue racing $12.95
______________________________________________
Total spent: 638$
With the new equipment, Michael ran eight laps in total, setting a best time of 3:13.558. This was a saving of 1.43sec and although they did eventually fade, it was much later than before.
Koliko je uzastopnih brzih krugova?IMSA75 napisao:Da osvežim priču:
Novi track day 07.06.2020; kocioni sistem i ulje isti. 1100 kg automobil, 300mm diskovi napred, 4klipna kljesta napred, poluslikovi, 30C temperatura vazduha, ulje dot 4.1 - isto od prošlog TD-a, nepromenjeno!
31 krugova vozeno (!!!!) od toga 12 na maks. Brzine na stazi 60-167km/h.
Iste prednje plocice (vrednost 3000 din) NEPROMENJENE. Vreme najbrzeg kruga 1:41,57 sto je još bolje vreme u odnosu na prošli TD a opet, bez brake fading-a. Kako to??? Inače, par drugara iz kluba je vozilo iza mene pa se raspitajte kako koči moj kredenac sa krompirima.
Proizvođača pločica namerno ne navodim zbog teoretičara.