Uklanjanje balansera?

Sport, tjuning, uporedni testovi.
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Uklanjanje balansera?

Sub Jun 30, 2007 10:04 pm

Na primer, radi se o rednom 4 cyl atmosfercu 2.000 ccm TS
Prechnik x Hod = 84 x 90

Ono shto me zanima, da li definitivno (i obavezno) po balansiranju radilice i klipnjacha zadrzhati balansere?

Ima li nekih drastichnijih nuspojava po eventualnom uklanjanju?
Utiche li pojava vibracija drastichno na blok i sklopove ili je stvar samo u udobnosti?

Zanima me jer vidim da je 2000ccm neki pochetak ugradnje balansera, dok se recimo vec 1800ccm pakuje bez istih?

Thx!
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sub Jun 30, 2007 10:32 pm

verovatno je to zbog veceg klipa,nego obradi zamajac i dobijas mnogo na startu,i iz srednjih obrtaja brze ide u visoke,ja sam ubacio 5kg laksi
http://img294.imageshack.us/img294/6521/dsc00378kb5.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/2728/dsc00379ps2.jpg
isto sam radio i na corsi ali sam na njoj skinuo oko 7kg,ali sam ga tri puta obradjivao i obavezno je balansiranje i obradjuje se ona strana do motora tako da se ne dira mesto lamele,mada moze i da se buse rupe po ivicama ispod samog zubcanika,sa negde 8-10mm rupe i obavezno frezenkovanje rupa(zabusivanje sa vecom burgijom)da se ne bi culo zvizdanje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jun 30, 2007 10:40 pm

Laki

Skidaj ;) Ja na motorima sa 90mm hodom i sa 90mm precnikom klipa, gde je klip 550gr i klipnjacha 970gr i nema problema.

Nezaboravi da blindiras sve kanale od ulja koji su imali veze sa balanserima.

Vibracije?? Hehe pa to balanseri nerade nista po pitanju toga, izbalansirao si sve ostalo a to sto su oni radili je da zarobe vibracije koje i dalje postoje unutar geometrije bloka , dakle da ih zamaskiraju.. vidi djubre ;)
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sub Jun 30, 2007 11:17 pm

@Boost: Vidi, vidi vishak delova? :lool: Nishta lepshe! :plavi_voli: Blindiranje mozhe da se reshi uvrtanjem shrafova ili?

@ljube: Ne igra mi se bash sa zamajcem, relativno mali dobici za skinutu masu i povecanje mogucnosti da pukne i napravi haos. :(
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Jul 01, 2007 12:16 am

Blindiranje mozhe da se reshi uvrtanjem shrafova ili?
Jupps
Korisnikov avatar
siki
Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god.
Lokacija: Kruševac
Postovi: 95
Pridružio se: Sre Dec 03, 2008 8:10 am

Re: Uklanjanje balansera?

Sre Mar 11, 2009 11:46 pm

:hello: gde ste bili kad sam pitao za svoj kaiš koji pokreće balansere na motoru u lanciji,ali isto 84 x 90 Bore × stroke 84.00 mm × 90.00 mm
3.31 in × 3.54 in
Cylinders S-4
Displacement 2 litre
1995 cc
(121.742 cu in)
Type DOHC

pošto mi nisu radili,pa sam ih hteo skinuti,al sam ipak promenio ležajeve i nov kaiš balanser-bio se prepao da se nešto desilo mašini.
Slika
gi
gile
Drug Član
Drug Član

Re: Uklanjanje balansera?

Čet Mar 12, 2009 12:34 am

Pretraga je čudo, a ova tema je postavljena malo manje od dve godine pre tvog pitanja :)

Povratak na “Squadra Corse”