Na primer, radi se o rednom 4 cyl atmosfercu 2.000 ccm TS
Prechnik x Hod = 84 x 90
Ono shto me zanima, da li definitivno (i obavezno) po balansiranju radilice i klipnjacha zadrzhati balansere?
Ima li nekih drastichnijih nuspojava po eventualnom uklanjanju?
Utiche li pojava vibracija drastichno na blok i sklopove ili je stvar samo u udobnosti?
Zanima me jer vidim da je 2000ccm neki pochetak ugradnje balansera, dok se recimo vec 1800ccm pakuje bez istih?
Thx!
Uklanjanje balansera?
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
verovatno je to zbog veceg klipa,nego obradi zamajac i dobijas mnogo na startu,i iz srednjih obrtaja brze ide u visoke,ja sam ubacio 5kg laksi
http://img294.imageshack.us/img294/6521/dsc00378kb5.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/2728/dsc00379ps2.jpg
isto sam radio i na corsi ali sam na njoj skinuo oko 7kg,ali sam ga tri puta obradjivao i obavezno je balansiranje i obradjuje se ona strana do motora tako da se ne dira mesto lamele,mada moze i da se buse rupe po ivicama ispod samog zubcanika,sa negde 8-10mm rupe i obavezno frezenkovanje rupa(zabusivanje sa vecom burgijom)da se ne bi culo zvizdanje
http://img294.imageshack.us/img294/6521/dsc00378kb5.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/2728/dsc00379ps2.jpg
isto sam radio i na corsi ali sam na njoj skinuo oko 7kg,ali sam ga tri puta obradjivao i obavezno je balansiranje i obradjuje se ona strana do motora tako da se ne dira mesto lamele,mada moze i da se buse rupe po ivicama ispod samog zubcanika,sa negde 8-10mm rupe i obavezno frezenkovanje rupa(zabusivanje sa vecom burgijom)da se ne bi culo zvizdanje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Laki
Skidaj Ja na motorima sa 90mm hodom i sa 90mm precnikom klipa, gde je klip 550gr i klipnjacha 970gr i nema problema.
Nezaboravi da blindiras sve kanale od ulja koji su imali veze sa balanserima.
Vibracije?? Hehe pa to balanseri nerade nista po pitanju toga, izbalansirao si sve ostalo a to sto su oni radili je da zarobe vibracije koje i dalje postoje unutar geometrije bloka , dakle da ih zamaskiraju.. vidi djubre
Skidaj Ja na motorima sa 90mm hodom i sa 90mm precnikom klipa, gde je klip 550gr i klipnjacha 970gr i nema problema.
Nezaboravi da blindiras sve kanale od ulja koji su imali veze sa balanserima.
Vibracije?? Hehe pa to balanseri nerade nista po pitanju toga, izbalansirao si sve ostalo a to sto su oni radili je da zarobe vibracije koje i dalje postoje unutar geometrije bloka , dakle da ih zamaskiraju.. vidi djubre
- siki
- Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god. - Lokacija: Kruševac
Post
Re: Uklanjanje balansera?
gde ste bili kad sam pitao za svoj kaiš koji pokreće balansere na motoru u lanciji,ali isto 84 x 90 Bore × stroke 84.00 mm × 90.00 mm
3.31 in × 3.54 in
Cylinders S-4
Displacement 2 litre
1995 cc
(121.742 cu in)
Type DOHC
pošto mi nisu radili,pa sam ih hteo skinuti,al sam ipak promenio ležajeve i nov kaiš balanser-bio se prepao da se nešto desilo mašini.
3.31 in × 3.54 in
Cylinders S-4
Displacement 2 litre
1995 cc
(121.742 cu in)
Type DOHC
pošto mi nisu radili,pa sam ih hteo skinuti,al sam ipak promenio ležajeve i nov kaiš balanser-bio se prepao da se nešto desilo mašini.
-
gi
- Drug Član
Post
Re: Uklanjanje balansera?
Pretraga je čudo, a ova tema je postavljena malo manje od dve godine pre tvog pitanja