164 - reset ECU
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Kod mene je sex shto je poceo da detonira plin na usisu od pre nedelju dana.
Svakom danom je detonirao sve ceshce.
Htedoh da promenim kablove jer su ovi koje imam neki SHIT
Kupih Tesla kablove. Prvi dan sve ok
Drugi dan probija jedan. Baca sa konektora za svecicu na motor.
To popodne skinuh taj shto probija i stavih stari...
Sve ok
Isto vece poceshe da probijaju josh dva
Vratih Tesline kablove podavcu
Oterah auto kod majstora
Majstor sa josh 2 kompleta Teslinih kablova (novih) probao.
...probijaju oba kompleta.
Probao sa nekim Champion kablovima!
Probijaju.
Kaze majstor da imau neki (valjda se zovu Likini kablovi)
10k dinara...
Aman, nedam 10k dinara za kablove!
Razmishljam se... ako je veci zazor na svecici, oce da baci na motor
Majstor turi dijagnostiku.
Pri naglom davanju gasa iz stanja lera (na benzinu).. proguta knedlu .. kao .. malo se zagushi pa primi.
i .... izgubi konekciju sa dijagnostikom
Majstor kaze da je gubljenje konekcije sa PC-jem siguran pokazatelj da u nekom trenutku ostane bez struje. Verovatno povuce na masu.
Mora da se kopa.
Al nema smisla kopati dok se nereshi problem kablova.
VRZINO KOLO
Svakom danom je detonirao sve ceshce.
Htedoh da promenim kablove jer su ovi koje imam neki SHIT
Kupih Tesla kablove. Prvi dan sve ok
Drugi dan probija jedan. Baca sa konektora za svecicu na motor.
To popodne skinuh taj shto probija i stavih stari...
Sve ok
Isto vece poceshe da probijaju josh dva
Vratih Tesline kablove podavcu
Oterah auto kod majstora
Majstor sa josh 2 kompleta Teslinih kablova (novih) probao.
...probijaju oba kompleta.
Probao sa nekim Champion kablovima!
Probijaju.
Kaze majstor da imau neki (valjda se zovu Likini kablovi)
10k dinara...
Aman, nedam 10k dinara za kablove!
Razmishljam se... ako je veci zazor na svecici, oce da baci na motor
Majstor turi dijagnostiku.
Pri naglom davanju gasa iz stanja lera (na benzinu).. proguta knedlu .. kao .. malo se zagushi pa primi.
i .... izgubi konekciju sa dijagnostikom
Majstor kaze da je gubljenje konekcije sa PC-jem siguran pokazatelj da u nekom trenutku ostane bez struje. Verovatno povuce na masu.
Mora da se kopa.
Al nema smisla kopati dok se nereshi problem kablova.
VRZINO KOLO
-
gi
- Drug Član
Post
Re: 164 - reset ECU
Dobar set kablova za TS motore je oko 110€, uvek bio i biće. Lika su odlični, ima u CBC shopu da se poruče facetovi, oko 105€ su. Jeftinije a dobro nema.
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Pa ako je tako ... tako je... ali mi ipak zvuci neverovatno da novi Teslini kablovi 3 kompleta probijaju...
Ja neshto nisam primetio da moji stari kablovi probijaju. Nisam vizuelno uspeo da ustanovim. Ali su mi vec 2 majstora rekla da su SHIT
Jedan majstor za plin, i moj za alfu.
Da znam da ce mi ti 100e kablovi reshiti problem, nebih se dvoumio...
al shta ako ne reshe...
Ili i oni pocu da probijaju za mesec, dva dana.
Toj mi je muka
Ja razumem ... loshiji i bolji kablovi... jeftini i skupi... ali kakvi god da su, nesmeju bre da probijaju prvog dana ugradnje...
Onda ne govorimo o loshijim kablovima... nego o totalnom smecu. To treba odmah sa prodajnih polica u djubre
Ipak Tesline kablove ne prati takva reputacija
Ja neshto nisam primetio da moji stari kablovi probijaju. Nisam vizuelno uspeo da ustanovim. Ali su mi vec 2 majstora rekla da su SHIT
Jedan majstor za plin, i moj za alfu.
Da znam da ce mi ti 100e kablovi reshiti problem, nebih se dvoumio...
al shta ako ne reshe...
Ili i oni pocu da probijaju za mesec, dva dana.
Toj mi je muka
Ja razumem ... loshiji i bolji kablovi... jeftini i skupi... ali kakvi god da su, nesmeju bre da probijaju prvog dana ugradnje...
Onda ne govorimo o loshijim kablovima... nego o totalnom smecu. To treba odmah sa prodajnih polica u djubre
Ipak Tesline kablove ne prati takva reputacija
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Al ... aj dobro... kablovi...
Oni ipak nece reshiti problem knedle koju proguta motor pri naglom davanju gasa na benzin.
Cak smo, Gasha i ja na protokomeru klizac potenciometra pomerili milimetar gore, da ne klizi po starim kanalima... naravno vodeci racuna da voltaza ostane u fabrickim vrednostima.
knedla je ipak ostala "resident evil"
Oni ipak nece reshiti problem knedle koju proguta motor pri naglom davanju gasa na benzin.
Cak smo, Gasha i ja na protokomeru klizac potenciometra pomerili milimetar gore, da ne klizi po starim kanalima... naravno vodeci racuna da voltaza ostane u fabrickim vrednostima.
knedla je ipak ostala "resident evil"
-
gi
- Drug Član
Post
Re: 164 - reset ECU
Joj što mi to zvuči poznato Rešio sam prob čišćenjem dizni, tako da sa samo maalo štucne i to kad je baš mnogo hladno napolju. Vole Alfe mediteransku klimu, šta ćeš
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
He... ocishceno u ultrazvucnoj kadici detaljno i pazljivo pre dve nedelje...
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: 164 - reset ECU
Po ovome to je prva serija motora od drugog meseca 92god pa do četvrtog meseca 93god 106KW ,
i nebi trebao da ima lambda sondu i katalizator ,(valjda je zato jači 2KW)
nasledio ga je ovaj 67202 od 104KW koji se radio od 4.93god do 2.95god koji ima lambda sondu i katalizator,
onda upada 67204 od 110KW i 16Ventila isto sa katalizatorom i sondom.
Ovo su moji zaključci , pa ih nemojte uzimati zdravo za gotovo ,
ako neko zna tačne podatke nek me ispravi .
i nebi trebao da ima lambda sondu i katalizator ,(valjda je zato jači 2KW)
nasledio ga je ovaj 67202 od 104KW koji se radio od 4.93god do 2.95god koji ima lambda sondu i katalizator,
onda upada 67204 od 110KW i 16Ventila isto sa katalizatorom i sondom.
Ovo su moji zaključci , pa ih nemojte uzimati zdravo za gotovo ,
ako neko zna tačne podatke nek me ispravi .
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Auto nastavlja tiradu.
Prekljuce sam ga uzeo od majstora.
Majstor je promenio:
1. Kablove,
2. I ako smo Gasha i ja cistili dizne, opet ih je cistio pod izgovorom da ih mi nismo testirali, te neznamo kako koja baca... a on jeste... i da je sada dobro,
3. Zamenio je filter goriva.
4. Cistio kontakte na konektorima na komutatorima i bobinama.
5. Zamenio unutrashnji hladnjak kabine (cureo) shto nema neke vaznosti za problem.
I sada je kao ok!!!
...to vece je stvarno auto radio besprekorno.
Sutra dan... nemoze da se sastavi. Na prvih 3 do 5 CM pritiskanja gasa guta knedlu na benzinu, oce da se ugushi.
Na leru, na benzinu drzi dobro.. pa onda u jednom trenutku samo na trenutak spusti obrtaljku sa normale na 500 obrtaja, kao da ce da se ugasi, pa opet digne na normalu.
Na plinu hoce da detonira kada iz mesta stajanja krecem pod blagim gasom i to bash u trenutku kada pipnem gas..(analogno benzinu kada guta knedlu)
Danas, dan posle ovoga.. radi savrsheno.
LJudi!!!! Odakle da pocnem da trazim gremlina?
Prekljuce sam ga uzeo od majstora.
Majstor je promenio:
1. Kablove,
2. I ako smo Gasha i ja cistili dizne, opet ih je cistio pod izgovorom da ih mi nismo testirali, te neznamo kako koja baca... a on jeste... i da je sada dobro,
3. Zamenio je filter goriva.
4. Cistio kontakte na konektorima na komutatorima i bobinama.
5. Zamenio unutrashnji hladnjak kabine (cureo) shto nema neke vaznosti za problem.
I sada je kao ok!!!
...to vece je stvarno auto radio besprekorno.
Sutra dan... nemoze da se sastavi. Na prvih 3 do 5 CM pritiskanja gasa guta knedlu na benzinu, oce da se ugushi.
Na leru, na benzinu drzi dobro.. pa onda u jednom trenutku samo na trenutak spusti obrtaljku sa normale na 500 obrtaja, kao da ce da se ugasi, pa opet digne na normalu.
Na plinu hoce da detonira kada iz mesta stajanja krecem pod blagim gasom i to bash u trenutku kada pipnem gas..(analogno benzinu kada guta knedlu)
Danas, dan posle ovoga.. radi savrsheno.
LJudi!!!! Odakle da pocnem da trazim gremlina?
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: 164 - reset ECU
Falš vazduh na usisu, to se i meni dešavalo kad sam imao 164-ku. Obicno strada onaj gumeni deo(ako se dobro sećam) sto ulazi na usisnu granu i tu vuče fals vazduh.
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Svaka cast! Procitao si mi misli!
I ja na to sumljao... ali gde tu... vuce...
Proverio gumu, gnjecio je... nebi li se bar zamalo promeio zvuk motora...
Ma nishta!!!!
Nisam skidao... mada se nosim mishlju.
Ali kako objashnjavash da jedan dan radi savrsheno a drugi ne?
Odnosno kako objashnjavash da drzi ler ok... i onda samo na trenutak ga obori, pa vrati na normalu... i tako nastavi da radi? Kao da izgubi ili struju ili gorivo... a pri tom deshavanju, recimo, sijalica u kabini ne trepne, niti se ugasi instrument tabla?
I ja na to sumljao... ali gde tu... vuce...
Proverio gumu, gnjecio je... nebi li se bar zamalo promeio zvuk motora...
Ma nishta!!!!
Nisam skidao... mada se nosim mishlju.
Ali kako objashnjavash da jedan dan radi savrsheno a drugi ne?
Odnosno kako objashnjavash da drzi ler ok... i onda samo na trenutak ga obori, pa vrati na normalu... i tako nastavi da radi? Kao da izgubi ili struju ili gorivo... a pri tom deshavanju, recimo, sijalica u kabini ne trepne, niti se ugasi instrument tabla?
-
Sa
- Drug Član
Post
Pretresi sve, učvrsti šta možeš, trebalo bi da se reši.
Re: 164 - reset ECU
Ne znam i meni su isti simptomi bili, jedan dan šljaka, drugi dan ler se baca od 500-2000 obrtaja. Nekako sam uspeo da pricvrstim taj deo i sve se smirilo, doduše varirao je ler jos malo 800-1200, verovatno se u vožnji razmrda.mikica1 napisao:Ali kako objashnjavash da jedan dan radi savrsheno a drugi ne?
Odnosno kako objashnjavash da drzi ler ok... i onda samo na trenutak ga obori, pa vrati na normalu... i tako nastavi da radi? Kao da izgubi ili struju ili gorivo... a pri tom deshavanju, recimo, sijalica u kabini ne trepne, niti se ugasi instrument tabla?
Pretresi sve, učvrsti šta možeš, trebalo bi da se reši.
- mishkom
- Lokacija: Negotin
Post
Sredi ti auto da ti ne benzinu radi lepo, probaj to sto Sasha kaze, e kad to budes zavrsio, onda probaj na plin, ako i dalje zeza poseti plindziju...
Re: 164 - reset ECU
Verovatno je da ne zeza kada ima dovoljno kisonika, vole motori hladan vazduh sa kiseonikom , tad verovatno i najbolje ide, a kad nije tako, onda predhodni simptomi...mikica1 napisao:Svaka cast! Procitao si mi misli!
I ja na to sumljao... ali gde tu... vuce...
Proverio gumu, gnjecio je... nebi li se bar zamalo promeio zvuk motora...
Ma nishta!!!!
Nisam skidao... mada se nosim mishlju.
Ali kako objashnjavash da jedan dan radi savrsheno a drugi ne?
Odnosno kako objashnjavash da drzi ler ok... i onda samo na trenutak ga obori, pa vrati na normalu... i tako nastavi da radi? Kao da izgubi ili struju ili gorivo... a pri tom deshavanju, recimo, sijalica u kabini ne trepne, niti se ugasi instrument tabla?
Sredi ti auto da ti ne benzinu radi lepo, probaj to sto Sasha kaze, e kad to budes zavrsio, onda probaj na plin, ako i dalje zeza poseti plindziju...
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: 164 - reset ECU
Mene zezalo slicno jedno vreme ... ler skoro nisam imao na benzinu a na plinu ludi 1500/600 pa i 2000 kad je vruc motor.U voznji na benzin gutala knedle.I plin mi pukao 1-2 fino ... ubih se ziv i ispostavilo se da mi je vukao falsh na spoju creva usisa i bum/bum klapne na protokomeru.Crevo nije lepo nalegalo na telo klapne.
A ovo prekidanje na leru ... napisah na CBu jos,kod mene zezao 1 kabl od svece.Toliko ja jako obaralo obrtaje da,dok vozim polako 1.,po sljunku npr.,tacno cujem kako tockovi zapnu o podlogu,u momentu kad obori obrtaje.Tekodje,prekid je trajao minimalno,delic sekunde skoro ...
A ovo prekidanje na leru ... napisah na CBu jos,kod mene zezao 1 kabl od svece.Toliko ja jako obaralo obrtaje da,dok vozim polako 1.,po sljunku npr.,tacno cujem kako tockovi zapnu o podlogu,u momentu kad obori obrtaje.Tekodje,prekid je trajao minimalno,delic sekunde skoro ...
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Sve sam rasturio, proverio, ... sve u redu.... vratio nazad.
Nevredi!
Dakle, dok radi na leru, na benzinu, u nekom trenutku se samo cuje "klank", za trenutak obrtaljka padne, za trenutak trepne lampica za dizne, i vrati se na normalne obrtaje.
pri pritiskanju papucice za gas (prvih 3 do 5 cm), jednom u deset puta se desi isto: proguta knedlu, trepne lampica za dizne, i posle primi gas.
Na plinu... se naravno desi detonacija.
GREMLINI
neznam odakle da pocnem
Nevredi!
Dakle, dok radi na leru, na benzinu, u nekom trenutku se samo cuje "klank", za trenutak obrtaljka padne, za trenutak trepne lampica za dizne, i vrati se na normalne obrtaje.
pri pritiskanju papucice za gas (prvih 3 do 5 cm), jednom u deset puta se desi isto: proguta knedlu, trepne lampica za dizne, i posle primi gas.
Na plinu... se naravno desi detonacija.
GREMLINI
neznam odakle da pocnem
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Ubih se citajuci sta si napisao i nikako da dobjem bar neku ideju.
Ako imas vremena da se zezas probaj da sredis sve mase pod haubom posto je to hronicno lose na autu posle nekog vremena a veruj da mogu bas da zezaju rad motora.
Za fals vazduh su ti lepo rekli mada on moze da bude na 1001 mestu i da se ne vidi golim okom.
Ja sam imao na digtungu leptira gasa i na ventilu za rasterecenje tubine.
Ni jedno ni grugo ne mozes videti okom.
Majstori imaju foru da upale kola i sve gde i teoretski moze da vuce fals vazduh idu sa sprejom (npr wd-40) pa se vidi po spreju malkice ali ako postoji mesto gde vuce vazduh onda ti se zadavi auto od spreja.
Takodje proveri ventil pritiska benzina posto se mom drugu desilo da sitno strada membrana pa vuce benzinke pare u usis i isto kao kod tebe bile detonacije na plinu i gutao knedlu svremena na vreme.
I kablove vataj rukom da vidis dal probijaju samo prvo nasloni lakat na neki lim.
Malo je neprijatno kad opali al nista strasno
Ne znam sta bi ti vise rekao.
Ako imas vremena da se zezas probaj da sredis sve mase pod haubom posto je to hronicno lose na autu posle nekog vremena a veruj da mogu bas da zezaju rad motora.
Za fals vazduh su ti lepo rekli mada on moze da bude na 1001 mestu i da se ne vidi golim okom.
Ja sam imao na digtungu leptira gasa i na ventilu za rasterecenje tubine.
Ni jedno ni grugo ne mozes videti okom.
Majstori imaju foru da upale kola i sve gde i teoretski moze da vuce fals vazduh idu sa sprejom (npr wd-40) pa se vidi po spreju malkice ali ako postoji mesto gde vuce vazduh onda ti se zadavi auto od spreja.
Takodje proveri ventil pritiska benzina posto se mom drugu desilo da sitno strada membrana pa vuce benzinke pare u usis i isto kao kod tebe bile detonacije na plinu i gutao knedlu svremena na vreme.
I kablove vataj rukom da vidis dal probijaju samo prvo nasloni lakat na neki lim.
Malo je neprijatno kad opali al nista strasno
Ne znam sta bi ti vise rekao.
- mishkom
- Lokacija: Negotin
Post
Re: 164 - reset ECU
Rekao sam ti zaboravi da imas plin, pali i nek radi na benzin, pa se zizaj sa autom, vidi sta je, kad tu bude normalno radio, onda se seti da imas plin
Jel 164 ima lampicu za pritisak ulja?[znam da 33ima] Ajd upali hladan motor nek radi 5sec i ugasi, i izbroj koliko mu vremena treba da ugasi lampicu...
Jel 164 ima lampicu za pritisak ulja?[znam da 33ima] Ajd upali hladan motor nek radi 5sec i ugasi, i izbroj koliko mu vremena treba da ugasi lampicu...
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
@Mashinac
skidana usisna grana. Tom prilikom provereno sve od filtera za vazdug do ona 4 gumena prstena shto uvode u motor. NO Falsh vazduh!
stavljan manometar na benzinsku magistralu. Merili pritisak benzina u magistrali u leru i u voznji sat vremena... gledali kako radi benzinska pumpa. JOK! Sve OK
@Mishkom
Da tako se i ponasham... samo me benzin interesuje. Neznam shta zelish da kazesh i kako da povezesh pritisak ulja sa povremenim gutanjem knedli... ali 164 ima i lampicu za pritisak ulja i kazaljku (pokazivac pritiska ulja) i to radi prtfektno.
Cim se upali motor, ugasi se lampica za pritisak i pokazivac ode na normalnu vrednost (4)
Elem... ovakav kvar je ... kako kaze majstor... jako teshko otkriti... jer auto ima periode kada radi perfektno (kad god je kod majstora) i periode kada extremno zajebava... kada je daleko od majstora.
Zakljucno sa juce uvece... zadnjih dan ipo radi perfekt! Shta god mu radio... i koliko god ga maltretirao... radio je perfektno.
Hvala vam ljudi... nema druge nego da menjam jedno po jedno... pa cemo nabosti shta je. Promenili smo kablove, promenili smo svecice, ocistili i testirali dizne, promenili filter za gorivo, proverili komplet usis (zbog falsh vazduha)... sledece (kad pocne da zajebava) menjamo obe bobine i komutatore... itd. Ikopace njega Bili!
Srecom majstor sve to ima, pa cemo vremenom da nabodemo shta je.
skidana usisna grana. Tom prilikom provereno sve od filtera za vazdug do ona 4 gumena prstena shto uvode u motor. NO Falsh vazduh!
stavljan manometar na benzinsku magistralu. Merili pritisak benzina u magistrali u leru i u voznji sat vremena... gledali kako radi benzinska pumpa. JOK! Sve OK
@Mishkom
Da tako se i ponasham... samo me benzin interesuje. Neznam shta zelish da kazesh i kako da povezesh pritisak ulja sa povremenim gutanjem knedli... ali 164 ima i lampicu za pritisak ulja i kazaljku (pokazivac pritiska ulja) i to radi prtfektno.
Cim se upali motor, ugasi se lampica za pritisak i pokazivac ode na normalnu vrednost (4)
Elem... ovakav kvar je ... kako kaze majstor... jako teshko otkriti... jer auto ima periode kada radi perfektno (kad god je kod majstora) i periode kada extremno zajebava... kada je daleko od majstora.
Zakljucno sa juce uvece... zadnjih dan ipo radi perfekt! Shta god mu radio... i koliko god ga maltretirao... radio je perfektno.
Hvala vam ljudi... nema druge nego da menjam jedno po jedno... pa cemo nabosti shta je. Promenili smo kablove, promenili smo svecice, ocistili i testirali dizne, promenili filter za gorivo, proverili komplet usis (zbog falsh vazduha)... sledece (kad pocne da zajebava) menjamo obe bobine i komutatore... itd. Ikopace njega Bili!
Srecom majstor sve to ima, pa cemo vremenom da nabodemo shta je.
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: 164 - reset ECU
@mikica1,
a sad malo teorija zavere , jeste li probali kompresiju ,
da nebude kojim slučajem da zeza neki usisni ventil i nezatvara lepo i eto problema,
na benzinu i nekako al na plinu detonacije , ili ono što je još gore za nalaženje ,
mrtav lem , pa čas radi čas neradi kako mu dođe ,pogledaj onu šemu ECU i pratećih delova
možda može malo pomoći oko samih spojeva i predpostavki gde može da gubi
a sad malo teorija zavere , jeste li probali kompresiju ,
da nebude kojim slučajem da zeza neki usisni ventil i nezatvara lepo i eto problema,
na benzinu i nekako al na plinu detonacije , ili ono što je još gore za nalaženje ,
mrtav lem , pa čas radi čas neradi kako mu dođe ,pogledaj onu šemu ECU i pratećih delova
možda može malo pomoći oko samih spojeva i predpostavki gde može da gubi
- mishkom
- Lokacija: Negotin
Post
Re: 164 - reset ECU
Pa ako ga slabo drzi, onda moz je to znak da je motor na izdisaju... Npr kod 16v boxera i osvezenjem motora pritisak ulja drzi 15-16sec
A jesi li probao da ga przis konstantno?? Mene kad zajebava auto samo po gasu, na 5-6-7.000rpm, pa da vidis kako slusa...
Provozaj ga malo zesce pa vidi sta ce da kaze...
A jesi li probao da ga przis konstantno?? Mene kad zajebava auto samo po gasu, na 5-6-7.000rpm, pa da vidis kako slusa...
Provozaj ga malo zesce pa vidi sta ce da kaze...
- mikica1
- Garaža: ?
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 164 - reset ECU
Hvala Vam ljudi... ali kompresija nije u pitanju sigurno, jer u protivnom... kako objasniti perfrktan rad 3 dana zaredom... pa onda zez.
Pritisak ulja je odlican, auto ne toshi ulje...
Zatim... kako objasniti ... kada zeza... shto na trenutak lici kao da je izgubio struju ili gorivo... ali za trenutak... jednu sec. Pa onda opet radi normalno pola sata bez problema. Kompresija... Out of question. Evo zadnjih 2.5 dana radi kao sat. Vuce savrsheno. Odlicno se ponasha pod najvecim opterecenjima... i na benzinu i na plinu. Skoro sam siguran da je u pitanju neki sklop koji... eto... ima svoje momente... samo ga treba naci.
... e da... i kada je kod majstora... nema shanse da ispolji svoju cud...
Ali... svi mi to znamo... TO JE ALFA!
Valjda je zato i volimo!!!!
Pritisak ulja je odlican, auto ne toshi ulje...
Zatim... kako objasniti ... kada zeza... shto na trenutak lici kao da je izgubio struju ili gorivo... ali za trenutak... jednu sec. Pa onda opet radi normalno pola sata bez problema. Kompresija... Out of question. Evo zadnjih 2.5 dana radi kao sat. Vuce savrsheno. Odlicno se ponasha pod najvecim opterecenjima... i na benzinu i na plinu. Skoro sam siguran da je u pitanju neki sklop koji... eto... ima svoje momente... samo ga treba naci.
... e da... i kada je kod majstora... nema shanse da ispolji svoju cud...
Ali... svi mi to znamo... TO JE ALFA!
Valjda je zato i volimo!!!!