Transaxle Gearbox, Clutch...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
najlakse se zameni kad se izvadi menjac,moze i na licu mesta ali mora da se odkaci kardan,skine poluga menjaca,odviju 6.komada za kljuc 17,odnosno ona traverzna gde idu nosaci,vuces na dole koliko god mozes a dovoljno je 20-ak cm,i tako se fiksira sa letvom ili necem slicnom,odvijas nosace komada dva 4x imbus 6mm,4 komada za kljuc 17 sto idu oko zvona,odkacinjes cilindar kvacila,izbijas stift sto drzi polugu menjaca,skida se zamajc sa korpom i lamelom,posto centriranje lamele je malo teze mora da se sve spakuje,zategne prstima,nabaci na spojnicku,pa od gore na kucistu menjaca ima otvor kuda se zateze korpa sa kljucem 11,najzgodnije je sa dizalice ili iz kanala,ili kao ja na klocne pa pod kola,pa nema mesta,pa nisko i tako ja dva dana skidao i ceo dan vracao,zato sad vadim menjac napolje i zamenim,zelim ti srecan rad
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
brze ce ti biti da skines menjac,ali obavezno cisti sa srafcigerom ili silom imbuse da be proklizaju,jer onda ti je tek igra,najbrze vadjenje menjaca,kardan,crevo od kocnica,sajla rucne,odvijes onih 6 komada za 17 kljuc sto drze de dion,malo malo podignes da se amortizeri sabiju odvijes matice dole i polako spustas,podmetes ispod menjaca cev,da mozes i njega da podignes,odvijes nosac menjaca za kljuc 19 i sve ide dole zajedno,za oko 2-3 sata je skinut
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
menjac
ne razdvajaj kardan na pola vec samo od menjaca, i pazi, mnoooogo je tezak menjac ja polomio prst pri skidanju.
ja ga menjao prosle nedelje, a skidao sam menjac, bilo lakse
1. odvojis cev cilindra kvacila
2. odvojis cevi od zadnjih klesta, otkacis sajlu rucne
3. odvijes kardan ( dva kljuca 17 zbog kontre)
4. izbijes stifnu poluge menjaca ako se izbija sa donje strane, ako se izbija sa gornje skidas sklop sa desnog drzaca pa ga posle na zemlji namontiras
5. otkacis poprecni nosac na kojem leze nosaci menjaca nnosaci menjaca se skidaju inbusom 7mm , sto rece Ljube obavezno ocisti inbus srafofe necim da ne bi oblaznuli kada ih odvijas. Ako su ti gume nosaca otisle ne moras odmah odvijati, samo ces skinuti menjac i onda ih promeniti.
6. odvijes zadnji drzac menjaca
7. odvijes poluosovine i skines diskove
8. otkacis konektore za rikverc svetlo
9.ako neces dsa menjas ulje u menjacu onda ispo zadnjeg sedista otkacis konektor za generator spidometra i izvuces ga ispod pa menjac skidas sa njime tako da ulje nece nigde cureti
10. kada odvijes poprecni nosac menjaca povuci ga na dole da bi otkacio kardan
11. stavis nesto ispod menjaca i skines sraf sa zadnjrg drzaca, menjac onda padne na podlogu koju si postavio.
12. gledaj da zadnj kraj menjaca bude par santimetara nizi od prednjeg da bi mogao da ga izvuces sa prednjeg nosaca
13. povuces ga malo unazad i on sklizne na podlogu, s tim sto ti neko pomogne da podigne prednji kraj menjaca sa drzaca da bi deo gde kacis kardan prosao
14. menja ce skliznuti na podlogu koju si postavio
15. menjac je tezak u pm tako da ne mozes ga sam, ( kao sto rekoh ja polomio prst)
16. vracas obrnutim redom
valjda sam pomogao malcice
Ja skidao menjac dva puta, prvi put mi za ceo posao trebalo dva dana , drugi put zavrsili posao za sest sati
ja ga menjao prosle nedelje, a skidao sam menjac, bilo lakse
1. odvojis cev cilindra kvacila
2. odvojis cevi od zadnjih klesta, otkacis sajlu rucne
3. odvijes kardan ( dva kljuca 17 zbog kontre)
4. izbijes stifnu poluge menjaca ako se izbija sa donje strane, ako se izbija sa gornje skidas sklop sa desnog drzaca pa ga posle na zemlji namontiras
5. otkacis poprecni nosac na kojem leze nosaci menjaca nnosaci menjaca se skidaju inbusom 7mm , sto rece Ljube obavezno ocisti inbus srafofe necim da ne bi oblaznuli kada ih odvijas. Ako su ti gume nosaca otisle ne moras odmah odvijati, samo ces skinuti menjac i onda ih promeniti.
6. odvijes zadnji drzac menjaca
7. odvijes poluosovine i skines diskove
8. otkacis konektore za rikverc svetlo
9.ako neces dsa menjas ulje u menjacu onda ispo zadnjeg sedista otkacis konektor za generator spidometra i izvuces ga ispod pa menjac skidas sa njime tako da ulje nece nigde cureti
10. kada odvijes poprecni nosac menjaca povuci ga na dole da bi otkacio kardan
11. stavis nesto ispod menjaca i skines sraf sa zadnjrg drzaca, menjac onda padne na podlogu koju si postavio.
12. gledaj da zadnj kraj menjaca bude par santimetara nizi od prednjeg da bi mogao da ga izvuces sa prednjeg nosaca
13. povuces ga malo unazad i on sklizne na podlogu, s tim sto ti neko pomogne da podigne prednji kraj menjaca sa drzaca da bi deo gde kacis kardan prosao
14. menja ce skliznuti na podlogu koju si postavio
15. menjac je tezak u pm tako da ne mozes ga sam, ( kao sto rekoh ja polomio prst)
16. vracas obrnutim redom
valjda sam pomogao malcice
Ja skidao menjac dva puta, prvi put mi za ceo posao trebalo dva dana , drugi put zavrsili posao za sest sati
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
-
Go
- Drug Član
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
samo skidanje nije neki strava posao, nego je problem prikupit perja za novo kvacilo. ako ces remont radit nije isto skupo. ali da se mene pita ja bi sve poskidao, ofarbao cijeli de dion, pregledao kocnice. onako inspekcija. i ljepse je radit dok je getriba dole. centriranje lamele zna bit zeznuto. ako ne pogodis od oka, u problemima si. meni je dosad 2 put uspjelo bez problema. mozda sreca. radije bi mijenjao kvacilo na 75ici nego na golfu 3 TDI
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
mislim da bi i ja pre menjao na dve 75-ice nego na jednom golfu,bilo TDI ili VR6,komlikovano je ju ju ju strasno
superfly tnt napisao:samo skidanje nije neki strava posao, nego je problem prikupit perja za novo kvacilo. ako ces remont radit nije isto skupo. ali da se mene pita ja bi sve poskidao, ofarbao cijeli de dion, pregledao kocnice. onako inspekcija. i ljepse je radit dok je getriba dole. centriranje lamele zna bit zeznuto. ako ne pogodis od oka, u problemima si. meni je dosad 2 put uspjelo bez problema. mozda sreca. radije bi mijenjao kvacilo na 75ici nego na golfu 3 TDI
mislim da bi i ja pre menjao na dve 75-ice nego na jednom golfu,bilo TDI ili VR6,komlikovano je ju ju ju strasno
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Fris moja je 2.0 DHLA40-citaj karburatori, a od ovih nasih nazovi trgovaca mi je muka veruj mi da cu pre ici u Nis nego kod Dragana Fiat-IMO , kod Urosa je nesto bolje al nema vise ni zelju da nabavlja delove za starije alfe, e zato sam ja kupio lane drugi auto a alfica mi stoji ko muzejska vrednost. Mada moram da priznam da se nikad nisam bolje vozio nego prethodnih 10 godina ili 150000 km, alfa je CUDO!!!
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
a sto nema,moze se napraviti ili prepraviti od nekog drugog,novijeg auta,primer kod mene prednja kociona klesta od corse b 96. godiste,sa malom prepravkom,prikljucka creva,plocica je daleko veca i automatski lepse koci,a s obzirom da za alfu prednje plocice kostaju prilicno kao hvalitente a odgovaraju od golfa i audija,cisto sumnjam da ce neko nabavljati bas za alfu,nego uvale neko djubre kao sto je kod mene bilo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ajde ljudi ne plasite coeka. nije tako teska getriba. ja sam je 2 put skidao sam , ali uspomoc 2 krokodila. a po slikama mi se cini da ju Fris moze i na ruke skinut
skidaj sve skidaj sve!!!!!
skidaj sve skidaj sve!!!!!
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb