Transaxle Gearbox, Clutch...

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Transaxle Gearbox, Clutch...

Pet Maj 11, 2007 10:45 pm

Do
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pet Maj 11, 2007 11:03 pm

najlakse se zameni kad se izvadi menjac,moze i na licu mesta ali mora da se odkaci kardan,skine poluga menjaca,odviju 6.komada za kljuc 17,odnosno ona traverzna gde idu nosaci,vuces na dole koliko god mozes a dovoljno je 20-ak cm,i tako se fiksira sa letvom ili necem slicnom,odvijas nosace komada dva 4x imbus 6mm,4 komada za kljuc 17 sto idu oko zvona,odkacinjes cilindar kvacila,izbijas stift sto drzi polugu menjaca,skida se zamajc sa korpom i lamelom,posto centriranje lamele je malo teze mora da se sve spakuje,zategne prstima,nabaci na spojnicku,pa od gore na kucistu menjaca ima otvor kuda se zateze korpa sa kljucem 11,najzgodnije je sa dizalice ili iz kanala,ili kao ja na klocne pa pod kola,pa nema mesta,pa nisko i tako ja dva dana skidao i ceo dan vracao,zato sad vadim menjac napolje i zamenim,zelim ti srecan rad
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Maj 11, 2007 11:17 pm

Brz si ljube na tastaturi, ki zmij
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sub Maj 12, 2007 7:15 am

brze ce ti biti da skines menjac,ali obavezno cisti sa srafcigerom ili silom imbuse da be proklizaju,jer onda ti je tek igra,najbrze vadjenje menjaca,kardan,crevo od kocnica,sajla rucne,odvijes onih 6 komada za 17 kljuc sto drze de dion,malo malo podignes da se amortizeri sabiju odvijes matice dole i polako spustas,podmetes ispod menjaca cev,da mozes i njega da podignes,odvijes nosac menjaca za kljuc 19 i sve ide dole zajedno,za oko 2-3 sata je skinut
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 12, 2007 8:09 am

Mislim da
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

menjac

Sub Maj 12, 2007 11:18 am

ne razdvajaj kardan na pola vec samo od menjaca, i pazi, mnoooogo je tezak menjac ja polomio prst pri skidanju.
ja ga menjao prosle nedelje, a skidao sam menjac, bilo lakse
1. odvojis cev cilindra kvacila
2. odvojis cevi od zadnjih klesta, otkacis sajlu rucne
3. odvijes kardan ( dva kljuca 17 zbog kontre)
4. izbijes stifnu poluge menjaca ako se izbija sa donje strane, ako se izbija sa gornje skidas sklop sa desnog drzaca pa ga posle na zemlji namontiras
5. otkacis poprecni nosac na kojem leze nosaci menjaca nnosaci menjaca se skidaju inbusom 7mm , sto rece Ljube obavezno ocisti inbus srafofe necim da ne bi oblaznuli kada ih odvijas. Ako su ti gume nosaca otisle ne moras odmah odvijati, samo ces skinuti menjac i onda ih promeniti.
6. odvijes zadnji drzac menjaca
7. odvijes poluosovine i skines diskove
8. otkacis konektore za rikverc svetlo
9.ako neces dsa menjas ulje u menjacu onda ispo zadnjeg sedista otkacis konektor za generator spidometra i izvuces ga ispod pa menjac skidas sa njime tako da ulje nece nigde cureti
10. kada odvijes poprecni nosac menjaca povuci ga na dole da bi otkacio kardan
11. stavis nesto ispod menjaca i skines sraf sa zadnjrg drzaca, menjac onda padne na podlogu koju si postavio.
12. gledaj da zadnj kraj menjaca bude par santimetara nizi od prednjeg da bi mogao da ga izvuces sa prednjeg nosaca
13. povuces ga malo unazad i on sklizne na podlogu, s tim sto ti neko pomogne da podigne prednji kraj menjaca sa drzaca da bi deo gde kacis kardan prosao
14. menja ce skliznuti na podlogu koju si postavio
15. menjac je tezak u pm tako da ne mozes ga sam, ( kao sto rekoh ja polomio prst)
16. vracas obrnutim redom

valjda sam pomogao malcice
Ja skidao menjac dva puta, prvi put mi za ceo posao trebalo dva dana , drugi put zavrsili posao za sest sati
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 12, 2007 2:33 pm

Hvala gosn veterinar! :cool
Kao
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 12, 2007 2:35 pm

Vezbaj, vezbaj...zatrebace :lool: ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 12, 2007 2:39 pm

Meni ho
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 12, 2007 2:42 pm

cekicko :devil_finger:
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Sub Maj 12, 2007 8:48 pm

ja sam to ovako rjesio. sve dole!!!!!
Slika

ovo je najljepse
Slika

nazalost nemam slika jer mi se neda cistit kameru poslje. ali ako ised samo kvacilo mjenjat, preporucio bih ti da samo odsarafis na mostu i spustis prednji kraj getribe dole. onako kako je ljube rekao. ustedit ces vremena i zivaca.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

I ja da pitam...

Sub Maj 12, 2007 9:48 pm

Ciji set kvacila si kupio gde i posto? Mozda i mene ceka slican poso... :mad:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 12, 2007 10:54 pm

samo predni dio skini.........netreba sve skidat,
to moram i ja napravit kroz par dana......pa mozda i poslikam ako budem imao digitalac pri ruci............
da konacno moj bolid ode na registraciju................
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 13, 2007 12:02 am

@superfly tnt
Cool! :cool

@cuore 75
Kupio? :( Kada budem objavio da kupujem nov set kva
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Ned Maj 13, 2007 1:20 am

samo skidanje nije neki strava posao, nego je problem prikupit perja za novo kvacilo. ako ces remont radit nije isto skupo. ali da se mene pita ja bi sve poskidao, ofarbao cijeli de dion, pregledao kocnice. onako inspekcija. i ljepse je radit dok je getriba dole. centriranje lamele zna bit zeznuto. ako ne pogodis od oka, u problemima si. meni je dosad 2 put uspjelo bez problema. mozda sreca. radije bi mijenjao kvacilo na 75ici nego na golfu 3 TDI
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Ned Maj 13, 2007 1:04 pm

superfly tnt napisao:samo skidanje nije neki strava posao, nego je problem prikupit perja za novo kvacilo. ako ces remont radit nije isto skupo. ali da se mene pita ja bi sve poskidao, ofarbao cijeli de dion, pregledao kocnice. onako inspekcija. i ljepse je radit dok je getriba dole. centriranje lamele zna bit zeznuto. ako ne pogodis od oka, u problemima si. meni je dosad 2 put uspjelo bez problema. mozda sreca. radije bi mijenjao kvacilo na 75ici nego na golfu 3 TDI

mislim da bi i ja pre menjao na dve 75-ice nego na jednom golfu,bilo TDI ili VR6,komlikovano je ju ju ju strasno
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 13, 2007 9:29 pm

Fris moja je 2.0 DHLA40-citaj karburatori, a od ovih nasih nazovi trgovaca mi je muka veruj mi da cu pre ici u Nis nego kod Dragana Fiat-IMO , kod Urosa je nesto bolje al nema vise ni zelju da nabavlja delove za starije alfe, e zato sam ja kupio lane drugi auto a alfica mi stoji ko muzejska vrednost. Mada moram da priznam da se nikad nisam bolje vozio nego prethodnih 10 godina ili 150000 km, alfa je CUDO!!!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 13, 2007 11:05 pm

Eeee da mi je da do
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Maj 14, 2007 7:28 am

a sto nema,moze se napraviti ili prepraviti od nekog drugog,novijeg auta,primer kod mene prednja kociona klesta od corse b 96. godiste,sa malom prepravkom,prikljucka creva,plocica je daleko veca i automatski lepse koci,a s obzirom da za alfu prednje plocice kostaju prilicno kao hvalitente a odgovaraju od golfa i audija,cisto sumnjam da ce neko nabavljati bas za alfu,nego uvale neko djubre kao sto je kod mene bilo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pon Maj 14, 2007 12:04 pm

Slazem se da je bespotrebno skidati ceo menjac, pogotovu ako nemas kanal i zelje da se dalje zezas sa istim. :cool
A ako resis da ga skida, nikako sam - nije bas lagan...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 14, 2007 1:54 pm

tocno govori nigy ako skidas cijeli mjenjac nikako sam jer je dosta tezak.................
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 14, 2007 3:07 pm

Ako uspem da pokupujem sinhrone 2 i 3 brzine, plus gumice za zadnje ko
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Pon Maj 14, 2007 3:27 pm

ajde ljudi ne plasite coeka. nije tako teska getriba. ja sam je 2 put skidao sam , ali uspomoc 2 krokodila. a po slikama mi se cini da ju Fris moze i na ruke skinut

skidaj sve skidaj sve!!!!!
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Pon Maj 14, 2007 3:29 pm

Fris75turbo napisao: Slika
kakva je to getriba? di mu to stoji cilindar kvacila?? to je neka kemija.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 14, 2007 3:39 pm

po svemu sudeci jeste .kemijanje. (BTW lud izraz, prvi put sam ga cuo od prijatelja na istri :lool: ) kao sto Fris rece:
Fris75turbo napisao:Diskovi od SZ-a

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”