projekt 1 tona
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
projekt 1 tona
evo krenulo je olaksavanje auta. cilj mi je dobit 1 tonu. prije pocetka radova auto je tezio oko 1180 kg.
izvadjena je klima
sva zvucna izolacija
rezervna guma, sve iz gepeka. zadnji sicevi ce ostat zasad ali nema nikakvih sarafa (za brzo skidanje).
interijer je malo promijenjen
skoljkica, XS velicine, taman za mene
usput kad je vec karter dole, ugradit cu mjerac temp.
ovo ovdje je kucna radinost, pogodi sta je?
i malo sminke ne skodi
sugestije su dobrodosle, mozda sam i nesto zaboravio.
izvadjena je klima
sva zvucna izolacija
rezervna guma, sve iz gepeka. zadnji sicevi ce ostat zasad ali nema nikakvih sarafa (za brzo skidanje).
interijer je malo promijenjen
skoljkica, XS velicine, taman za mene
usput kad je vec karter dole, ugradit cu mjerac temp.
ovo ovdje je kucna radinost, pogodi sta je?
i malo sminke ne skodi
sugestije su dobrodosle, mozda sam i nesto zaboravio.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
dobra ideja zbog tezine ali losa za voznju,nabavi neke slusalice ili cepove za usi,i ja sam olaksao auto za 4kg,ubacio sam zamajac od TS,verovali ili ne ali tacno 4kg je laksi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ja sma mislio olaksat od ts-a, ioanko ima previse mesa na njemu, ali to cu jos vidit. zasad sam krenuo sa interijerom. odlucio sam ipak vratit tepih jer on sam nema ni 2-3 kg, onaj katran je tezak. rez guma je teska, klima ima dosta kila. zadnji sicevi su isto teski, ali njih izvadim za 3 sekunde, prednji desni cu isto maknut kad cu ic na vaganje, ako nebude manje od1000kg, pocet cu stvarno vadit sve.
-
Go
- Drug Član
Post
Pozdrav svima,
Super ti je ideja, ali mislim da vadjenje tapacirunga nema neki efekat sto se tice smanjenja tezine. Sto se tice preranog gubljenja sluha to je jedan od najboljih nacina. Ono sto treba da urdis je da napravis haubu i krila od stakloplastike, ili ako imas para od karbona , Isto uradi i sa gepekom i ustedeces mnogo vise nego vadjenjem tapacirunga. Isto mozes i komandnu tablu da napravis od stakloplastike i da tu ustedis koji kilogram, ali dobijes komandnu tablu po tvojoj meri. Nije neka investicija pogotovu ako se skupi nekoliko sektasa pa podele troskove pravljenja kalupa. To ti je moj savet.
Inace ja planiram da kupim 155-cu(crnu) i nesto merkam onu iz oglasa, i da joj lagano izmenjam sve sto se da izmenjati sa karbonom, pocevsi od krila, preko haube pa cak ako uspem i vrata ali je vrata jako zaj.... napraviti.
Toliko od mene. Pozdrav
P.S. Ako ti treba savet za stakloplastiku ja cu ti rado pomoci.
Super ti je ideja, ali mislim da vadjenje tapacirunga nema neki efekat sto se tice smanjenja tezine. Sto se tice preranog gubljenja sluha to je jedan od najboljih nacina. Ono sto treba da urdis je da napravis haubu i krila od stakloplastike, ili ako imas para od karbona , Isto uradi i sa gepekom i ustedeces mnogo vise nego vadjenjem tapacirunga. Isto mozes i komandnu tablu da napravis od stakloplastike i da tu ustedis koji kilogram, ali dobijes komandnu tablu po tvojoj meri. Nije neka investicija pogotovu ako se skupi nekoliko sektasa pa podele troskove pravljenja kalupa. To ti je moj savet.
Inace ja planiram da kupim 155-cu(crnu) i nesto merkam onu iz oglasa, i da joj lagano izmenjam sve sto se da izmenjati sa karbonom, pocevsi od krila, preko haube pa cak ako uspem i vrata ali je vrata jako zaj.... napraviti.
Toliko od mene. Pozdrav
P.S. Ako ti treba savet za stakloplastiku ja cu ti rado pomoci.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
a sta si ono stavio na filter da skuplja i lepi opiljke ili za nesto drugo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
@superfly tnt
jel si razmisljao o pleksiglasu? nije jeftin i ima lose osobine na suncu, ali mozes skinuti 5-15kg u zavisnosti sta sve budes zamenio... stakla nisu lagana.
ne znam kod 75 koliko ima lisnate fabricke zastite na patosu i vratima, na nekim autima ima ga poprilicno... kad ce auto da zvoni, nek zvoni kako treba!
umesto klasicne rezervne gume nabavi copavu, mora da je malo laksa...
sve su ovo stvari sa kojima malo dobijas a mnogo ima posla i nisu jeftine, ali ako si vec zagrizo...
jel si razmisljao o pleksiglasu? nije jeftin i ima lose osobine na suncu, ali mozes skinuti 5-15kg u zavisnosti sta sve budes zamenio... stakla nisu lagana.
ne znam kod 75 koliko ima lisnate fabricke zastite na patosu i vratima, na nekim autima ima ga poprilicno... kad ce auto da zvoni, nek zvoni kako treba!
umesto klasicne rezervne gume nabavi copavu, mora da je malo laksa...
sve su ovo stvari sa kojima malo dobijas a mnogo ima posla i nisu jeftine, ali ako si vec zagrizo...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
pa cak i vrata bar zadnja od plastike,10-ak kila sigurno ako ne i vise,ma ne preteruj samo malo nadrogiraj azdaju i nema frke leti u svakoj krivini
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
evo danas upalio auto i jedva cekam da se provozam, ali moram jos 80% sarafa od kartera stavit i stegnut. malo podmazat one poluge od mjenjaca i jos par sitnica.
sto se tice izolacija, ja sam osjetio kad sam izvadio samo sa zadnjeg sica i iz gepeka, i naravno rezervna guma vani. neznam jel znate koliko kila ima ukupna izolacija ali dajem prst da ga niko od vas nemoze dici jednom rukom. pogotovo onaj s poda, koji ima 2 cm debel sloj katrana preko tunela. na haubi bi ustedio dosta i naravno na plexiglasu. to ce izgleda bit sljedece, samo da izvagam kakvo je stanje sada.
evo i senzor temperature i radi provjereno !
sto se klime tice , jedan kolega se vec zanima ali ako propadne dogovor, prodacu je sigurno, samo mi treba kutija hladjenja bez klime, jer sad nemam nista ( a i ko zna ocu li je uopce stavljat)
tako je magneti iz harda (koliko znam najjaci magnet na zemaljskoj kugli i sire) skuplja mrvice koje se provlace kroz filter
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
edit: evo provozao se i auto nije bucniji od onog bez zadnjih siceva. nisam primjetio nikakve dodatne zvukove. tu i tamo nesto zaskripi , zacvili. jedino se cuje zveckanje ventila ali to mi ulazi kroz rupu od klime(malo je veca). ukupni dojam, isplatilo se, auto malo vise skakuce, startniji je, zvuk je malo vise .metalan. i puse vjetar sa svih strana (sto je dobro, posto nemam kutiju za ventilaciju), ali jos uvjek fali ovjes, a to cu rjesit kad dodjem u ns.
sto se tice izolacija, ja sam osjetio kad sam izvadio samo sa zadnjeg sica i iz gepeka, i naravno rezervna guma vani. neznam jel znate koliko kila ima ukupna izolacija ali dajem prst da ga niko od vas nemoze dici jednom rukom. pogotovo onaj s poda, koji ima 2 cm debel sloj katrana preko tunela. na haubi bi ustedio dosta i naravno na plexiglasu. to ce izgleda bit sljedece, samo da izvagam kakvo je stanje sada.
evo i senzor temperature i radi provjereno !
sto se klime tice , jedan kolega se vec zanima ali ako propadne dogovor, prodacu je sigurno, samo mi treba kutija hladjenja bez klime, jer sad nemam nista ( a i ko zna ocu li je uopce stavljat)
tako je magneti iz harda (koliko znam najjaci magnet na zemaljskoj kugli i sire) skuplja mrvice koje se provlace kroz filter
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
edit: evo provozao se i auto nije bucniji od onog bez zadnjih siceva. nisam primjetio nikakve dodatne zvukove. tu i tamo nesto zaskripi , zacvili. jedino se cuje zveckanje ventila ali to mi ulazi kroz rupu od klime(malo je veca). ukupni dojam, isplatilo se, auto malo vise skakuce, startniji je, zvuk je malo vise .metalan. i puse vjetar sa svih strana (sto je dobro, posto nemam kutiju za ventilaciju), ali jos uvjek fali ovjes, a to cu rjesit kad dodjem u ns.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Superfly, jesi li merio tezinu pojedinacnih stvari i jesi li izmerio tezinu stvari skinutih sa prednjeg i zadnjeg dela posebno?
Acqua-Olio-Benzina
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
eto sta da kazem, uspjeli ste mi pomoc da prodam klimu. nakon sta je kolega sektas procitao kako ste se povampirili za klimom , ostavio je kaparu za klimu jos sam i ugradnju dogovorio.
nisam jos izvagao dijelove, nemam kako, osim da uzmem digitron i vazem svaki dio skupa samnom na obicnoj vagi, ali to je vec visa matematika za mene. kad podignem prednji kraj otici cu na vaganje jer ovako nemogu navest auto na vagu( valjci za kocnice su odma iza)
nisam jos izvagao dijelove, nemam kako, osim da uzmem digitron i vazem svaki dio skupa samnom na obicnoj vagi, ali to je vec visa matematika za mene. kad podignem prednji kraj otici cu na vaganje jer ovako nemogu navest auto na vagu( valjci za kocnice su odma iza)
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
e to ti je extra ideja,a ja se pitam sto mi je auto manje trosio pre dve godine
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Vadjenje enterijera bi trebalo da ima dooobar efekat na smanjenje tezine, meni recimo na E30 (pssst, nije Alfa, nego onaj nemacki auto...) tapaciri iz kabine su teski preko 15kg...Instalacija razvucena kroz auto je teska vise od 10kg, rezervoar za gorivo najmanje 30kg (umesto njega plasticni), rezervni tocak...ima nacina za skidanje tezine koliko hoces, samo je pitanje dokle si spreman ici u kompromise?
-
Go
- Drug Član
Post
na 75tici rezervoar jedino ako je pun ima 30kg......realno mozes da dobijes ako skines prednju konzolu celu sigurn0 5-10kg...znaci osaju ti samo volan, i tablu onda nekako da ubudzis i to je to, izbaci kuciste filtera stavi kn ili neki pandan, skini plocicu koja ide preko svecica i kablova 500g.....malo po malo
-
ki
- Drug Član
Post
Skini one lajsne sa strane (pragove), tu verovatno imash 10-ak Kg blata... (Sad bi trebao Milosh zakachiti sliku)
Do izvesne mere olakshavanje je jeftino i donosi napredak, posle toga iznos ke$a ide daleko preko iznosa potrebnog za tjuning motora.
Ako se ne varam 100Kg olakshanja ekvivalentno je dobitku od +13KS...
Do izvesne mere olakshavanje je jeftino i donosi napredak, posle toga iznos ke$a ide daleko preko iznosa potrebnog za tjuning motora.
Ako se ne varam 100Kg olakshanja ekvivalentno je dobitku od +13KS...