DeDion!

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

DeDion!

Pet Dec 15, 2006 8:20 pm

Mislio sam da ne bi bilo lose konacno otvoriti i ovu temu. Da malo pretresemo iskustva, ideje, predloge... itd.
Ja mogu samo kratko da kazem o Sekta-Vesanju: EXTRA JE! ;) Stvarno sam prezadovoljan. Moja 75-ica je spustena 40mm, ima tvrdje opruge, 4 zuta Bilstien-a, napred 195/50 a nazad 205/50-15. i ponasa se veoma neutralno na putu. :cool
Jedan kratak citat:

.The DeDion is the best part of the chassis on the GTV/75 cars, talk about stable on bumpy roads (Drive a BMW and get back to me) and very predictable. The Rear Suspension on the .IMSA. in the Museo Storico has a DeDion setup with adjustable camber. It has a raised watts pivot point and outboard brakes. A lack of stability on rough roads is usually caused by a bad bushing at the forward DeDion tube. Put a SZ bearing up there with poly bushings in the Watts linkage and it will be rock steady under all conditions. A little bit of negative camber will help cornering, however that's largely due to tire deformation under cornering loads and not a problem related to the DeDion tube the Alfa's DeDion setup is better than almost all the factory IRS setups out there. I own three IRS cars and they all suck compared to the DeDion setup design. The DeDion tube keeps the rear wheels perpendicular to the road at all times. Parallel would be really bad. Put some money in well setup Shocks. Off the shelf is always a compromise. Dig up a set of s/h Bilsteins and get the rebuilt/revalved to suit your spring rates and motion ratios... makes a huge difference. The simple change from Konis to Bilsteins made a huge difference... Konis just outright suck..

Alfa 75 IMSA, zadnje vesanje i kocnice :shock:
Slika
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pet Dec 15, 2006 10:11 pm

aj da i ja malo neiskusan jos uvek,dodam u ovu temu
Slika

i ja sam za sad zadovoljan lezanjem napred,sad kad sam je spustio za jedan zub lezi taman kako treba i nigde do sad nisam zakacio karterom ili cevima od grane,a pozadi je ceo trap u ku..u koji bi najverovatnije sutra trebalo da ide dole i da se menja svaki gumeni raspadnuti silen blok novim ili cak unibolom
http://img79.imageshack.us/my.php?image=bush1yq2.jpg
stavio sam gume 195-50-15 i napred i nazad koje sam ranije dok se to menjalo cesce,sad stavio i odlicne su za nuzdu koja ce potrajati neko vreme
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Ned Dec 17, 2006 8:34 pm

@fris

Ne mogu bas do slovce da prevedem sta je mislilac hteo da kaze ali bi mi bilo mnogo lakse da imas neku sliku od ispod!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Dec 17, 2006 8:57 pm

2ljube dal bi mogo da mi napravis komplet selen bloka-kolko sam razumeo ti ih pravis,i kolko bi me to doslo
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Ned Dec 17, 2006 10:01 pm

iskreno da ti kazem da silen blokove izbegavam da radim,iz razloga sto za svaki moram da pravim alat,i uglavnom radim samo okrugle,i cena bi im bila prilicno jaka,meni je kugla specijalnost,a silen blokovi su sporedna delatnost
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Dec 17, 2006 11:11 pm

a kolko bi me doso komplet unibola(u eurima),posto spremam alfu samo za stazu,a ne za cestu
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Dec 18, 2006 12:00 am

pa na 75-ici jedino moze unibol pozadi na centralnom delu de diona,na kolevki de diona mogu tefloni,a napred nisam rasturao pa neznam sta moze,za sad znam da moze letva volana i spone,moze i gornje kugle,donje nisam mnogo zagledao ali verovatno da moze,unibol na de dionu bi bio oko 50 evrica,tefloni na kolevki i upornicama manji 10 a veliki 15 evrica,komplet letva sa krajevima spona oko 100 evra,zavisno od ostecenja,gornje kugle 20,donje najverovatnije 40 evrica jer se pravi kompletno kuciste,zadnja balans stanglu sam utegao na nosacima sa rasecenim plasticnim crevom i preko creva vratio postojece silen blokove i stegalo se odlicno i lepo ih podmazao sa HHS-om mast u spreju
ili ako je ovako citkije
letva-100
gornje kugle-20 kom
donje kugle-40 kom
centralni unibol-50
kolevka sa upornicama-55
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 07, 2008 8:05 am

Laki, aj preseli par postova koji su se ticali ove teme na njihovo mesto, da nepravimo kupusaru od tema. Ljudi su zaboravili da je otvorena i ova tema a ljube-kugla ima par lepih tekstova pa je
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 07, 2008 9:23 am

Nece da mozhe. :lool:

Php ne mozhe da slazhe tekstove po datumu, u tom svetlu sve ce biti nabacano... :(
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Apr 01, 2008 6:39 pm

Da li neko kojim slu

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”