Alfa 75 gecrkt
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Alfa 75 gecrkt
Alfa je gecrknula, dugo mi je i trajala
Malko smo je cipovali, malko je turbina bila u tamo a injektori mnogi u tamo i malko smo je probali kako ne treba pa je prodimila na sve strane. Voda je u usisu i izduvu.
E sad, plan je i bio da se to sve razmontira, doduse ne bas odmah ali bolje pre nego kasnije.
Motor je 1.8T, sta ima da se uradi ako se vec rastavlja, sad skidam glavu da utvrdim da li je samo zaptivac ili je jos nesto riknulo.
Osim cipa, zanima me sta moze mehanicki da se uradi da dobije malkic snage...
Ima li spasa
Malko smo je cipovali, malko je turbina bila u tamo a injektori mnogi u tamo i malko smo je probali kako ne treba pa je prodimila na sve strane. Voda je u usisu i izduvu.
E sad, plan je i bio da se to sve razmontira, doduse ne bas odmah ali bolje pre nego kasnije.
Motor je 1.8T, sta ima da se uradi ako se vec rastavlja, sad skidam glavu da utvrdim da li je samo zaptivac ili je jos nesto riknulo.
Osim cipa, zanima me sta moze mehanicki da se uradi da dobije malkic snage...
Ima li spasa
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Jbg!
Stvarno ti je 'dugo trajala'...
Fris se najvise time zanimao, postovao je izgled izduvne grane od Evo, koja bi trebalo dvocifren br konja da donosi, a i jurcao je po forumima sta sve moze da se menja na motoru.
Modifikacija izduva od turbine na dalje sigurno daje jos par konjica pa sa cipom, bez dalje modifikacije, bi trebalo da daje oko 220ks sto je meni okvirni cilj. :cool
Jos ako neces isterivati maksimalnu brzinu, mozda da stavis menjac od TS.
Btw. koji cip ste stavili, odakle i posto?
PS. Mi sve trpamo u jedan topic, pa prelistaj tamo - moze se svasta naci.
Stvarno ti je 'dugo trajala'...
Fris se najvise time zanimao, postovao je izgled izduvne grane od Evo, koja bi trebalo dvocifren br konja da donosi, a i jurcao je po forumima sta sve moze da se menja na motoru.
Modifikacija izduva od turbine na dalje sigurno daje jos par konjica pa sa cipom, bez dalje modifikacije, bi trebalo da daje oko 220ks sto je meni okvirni cilj. :cool
Jos ako neces isterivati maksimalnu brzinu, mozda da stavis menjac od TS.
Btw. koji cip ste stavili, odakle i posto?
PS. Mi sve trpamo u jedan topic, pa prelistaj tamo - moze se svasta naci.
-
Go
- Drug Član
Post
Kao sto sam danas vec rekao Dori, Turbaljke imaju problem sa termostatom: kasno (za njih) otvara, tj na 83c.
Potrebno ga je malko prepraviti, odnosno, napraviti da moze da se otvara i ubaciti u kuciste termostat koji otvara na 76c
U slucaju da doticni (83c) krene da crkava (da zaglavi), postoji velika opasnost da se pri visokoj temperaturi .odglavi. i pusti hladnu vodu u blok, sto lako moze da prouzrokuje pucanje neke od hilzni.
Upravo se to dogodilo na mom Sektomobilu... :x
U prevodu, pomesace ulje-vodu-brasno-secer-kafu...
Druga stvar su gumice na hilznama: Svako skidanje glave=zamena gumica. U protivnom, ulje-voda-b...
Treca stvar, Dori ne radi pokazivac pritiska turbine, tako da je (nadam se) .samo prozvizdao. dihtung glave od velike patike na gas pedali ... Videcemo
Potrebno ga je malko prepraviti, odnosno, napraviti da moze da se otvara i ubaciti u kuciste termostat koji otvara na 76c
U slucaju da doticni (83c) krene da crkava (da zaglavi), postoji velika opasnost da se pri visokoj temperaturi .odglavi. i pusti hladnu vodu u blok, sto lako moze da prouzrokuje pucanje neke od hilzni.
Upravo se to dogodilo na mom Sektomobilu... :x
U prevodu, pomesace ulje-vodu-brasno-secer-kafu...
Druga stvar su gumice na hilznama: Svako skidanje glave=zamena gumica. U protivnom, ulje-voda-b...
Treca stvar, Dori ne radi pokazivac pritiska turbine, tako da je (nadam se) .samo prozvizdao. dihtung glave od velike patike na gas pedali ... Videcemo
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Ma dao bi vam ja da pojedete.... No dok sam se ja setio i okrenuo smazase sve, termiti....
Alfa stoji, nemam vremena ali naici cu nekako da se popravi.
99% da cu menjati bar karike i lezajeve kad je vec otvorena posto su mi stubline u prilicno dobrom stanju.
Sta je razlika izmedju 2.0 i 1.8 u stublinama, vredi li se nesto raditi po tom pitanju?
Radilica ista, nije, klipnjace...?
Ima samo Gleserovih zaptivaca, ne ulivaju mi poverenje, ima li iskustva sa njima dobrih - losih.
Ajd sad da vas vidim
Alfa stoji, nemam vremena ali naici cu nekako da se popravi.
99% da cu menjati bar karike i lezajeve kad je vec otvorena posto su mi stubline u prilicno dobrom stanju.
Sta je razlika izmedju 2.0 i 1.8 u stublinama, vredi li se nesto raditi po tom pitanju?
Radilica ista, nije, klipnjace...?
Ima samo Gleserovih zaptivaca, ne ulivaju mi poverenje, ima li iskustva sa njima dobrih - losih.
Ajd sad da vas vidim
-
Go
- Drug Član
Post
@ dora
stubline se razlikuju u precniku
ako bas oces da se igras vredi
radilica bi trebala biti ista, nisam siguran
a klipnjace su iste
glser nemoj da stavljas ni slucajno jer ce izdrzati najvise 500km
to kazem iz licnog iskustva ja sam se zezno nemoras i ti
glaser moze na sve sem turbo motora
stvar je u tome sto ga ne progori nego izgura izmedju glave i hilzne
moja preporuka je viktor reic ili gec mada sam ja pre za reinca
stubline se razlikuju u precniku
ako bas oces da se igras vredi
radilica bi trebala biti ista, nisam siguran
a klipnjace su iste
glser nemoj da stavljas ni slucajno jer ce izdrzati najvise 500km
to kazem iz licnog iskustva ja sam se zezno nemoras i ti
glaser moze na sve sem turbo motora
stvar je u tome sto ga ne progori nego izgura izmedju glave i hilzne
moja preporuka je viktor reic ili gec mada sam ja pre za reinca
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Upravo mi je to uradio, izbio je na dva cilindra, jednostavno se izduvao, dodu75v6 napisao: glser nemoj da stavljas ni slucajno jer ce izdrzati najvise 500km
to kazem iz licnog iskustva ja sam se zezno nemoras i ti
glaser moze na sve sem turbo motora
stvar je u tome sto ga ne progori nego izgura izmedju glave i hilzne
moja preporuka je viktor reic ili gec mada sam ja pre za reinca
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad