Alfa 75 gecrkt

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Alfa 75 gecrkt

Pet Dec 01, 2006 10:12 pm

Alfa je gecrknula, dugo mi je i trajala hahaha
Malko smo je cipovali, malko je turbina bila u tamo a injektori mnogi u tamo i malko smo je probali kako ne treba pa je prodimila na sve strane. Voda je u usisu i izduvu.
E sad, plan je i bio da se to sve razmontira, doduse ne bas odmah ali bolje pre nego kasnije.

Motor je 1.8T, sta ima da se uradi ako se vec rastavlja, sad skidam glavu da utvrdim da li je samo zaptivac ili je jos nesto riknulo.
Osim cipa, zanima me sta moze mehanicki da se uradi da dobije malkic snage...
Ima li spasa :shock: :lool:
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pet Dec 01, 2006 10:31 pm

Jbg! :shock:
Stvarno ti je 'dugo trajala'... :|

Fris se najvise time zanimao, postovao je izgled izduvne grane od Evo, koja bi trebalo dvocifren br konja da donosi, a i jurcao je po forumima sta sve moze da se menja na motoru.
Modifikacija izduva od turbine na dalje sigurno daje jos par konjica pa sa cipom, bez dalje modifikacije, bi trebalo da daje oko 220ks sto je meni okvirni cilj. :cool
Jos ako neces isterivati maksimalnu brzinu, mozda da stavis menjac od TS. :twisted:

Btw. koji cip ste stavili, odakle i posto? :roll:

PS. Mi sve trpamo u jedan topic, pa prelistaj tamo - moze se svasta naci. ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 02, 2006 12:21 am

Kao sto sam danas vec rekao Dori, Turbaljke imaju problem sa termostatom: kasno (za njih) otvara, tj na 83c. :(
Potrebno ga je malko prepraviti, odnosno, napraviti da moze da se otvara i ubaciti u kuciste termostat koji otvara na 76c ;)
U slucaju da doticni (83c) krene da crkava (da zaglavi), postoji velika opasnost da se pri visokoj temperaturi .odglavi. i pusti hladnu vodu u blok, sto lako moze da prouzrokuje pucanje neke od hilzni. :(
Upravo se to dogodilo na mom Sektomobilu... :x
U prevodu, pomesace ulje-vodu-brasno-secer-kafu...
Druga stvar su gumice na hilznama: Svako skidanje glave=zamena gumica. ;) U protivnom, ulje-voda-b...
Treca stvar, Dori ne radi pokazivac pritiska turbine, tako da je (nadam se) .samo prozvizdao. dihtung glave od velike patike na gas pedali :lool: ... Videcemo ;)
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sub Dec 02, 2006 12:34 am

Glava dopola skinuta ali je dosta za danas :) Sutra gledamo kako crevca izgledaju iznutra :)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 02, 2006 12:46 am

Nemoj rastavljati lanac, nema potrebe ;)
Aj bolje se cujemo sutra, a Boga mi i vidimo :lool:

Odjava iz programa, Laku Noc...
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 02, 2006 2:28 am

Legendo, baci pogled na ovaj LINK ima nekih radionichkih uputstava, a brzha ti je veza od moje pa cesh lako skinuti i videti da li ima neshto o 1.8T. :)
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Sub Dec 02, 2006 11:36 am

[quote="Dora"]
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sub Dec 02, 2006 11:08 pm

Glava skinuta, dihtung probio na dva cilindra to probio :) Lanac ipak mora da se rastavlja i po pravilu ne
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 02, 2006 11:36 pm

kazi ako titreba neka spojnica
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Ned Dec 03, 2006 12:54 am

Spojnicu sam na
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Dec 03, 2006 11:48 am

pokusacu da ti nadjem
samo mi reci koja je visina brega


PS: To je zbog tulumbe
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Dec 03, 2006 1:04 pm

Izduvna bregasta je na srecu ista za 1.6, 1.8, 1.8ie i 1.8Turbo.
Oznaka na njoj je 105.20.03.200.00 a visina brega je 9mm ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Dec 04, 2006 10:21 pm

Doro nemas srece :lool:
Bregaste sa tom sifrom imam samo tri komada :mrgreen:
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Pon Dec 04, 2006 11:55 pm

Sre
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Dec 06, 2006 3:11 pm

Nije to zbog tubuli..nego zbog onih kolaca sto si nam dao da pojedemo u Kragujevcu :mrgreen:
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sre Dec 06, 2006 3:32 pm

Ma dao bi vam ja da pojedete.... :P No dok sam se ja setio i okrenuo smazase sve, termiti.... :shock: :lool:

Alfa stoji, nemam vremena ali naici cu nekako da se popravi.
99% da cu menjati bar karike i lezajeve kad je vec otvorena posto su mi stubline u prilicno dobrom stanju.
Sta je razlika izmedju 2.0 i 1.8 u stublinama, vredi li se nesto raditi po tom pitanju?
Radilica ista, nije, klipnjace...?
Ima samo Gleserovih zaptivaca, ne ulivaju mi poverenje, ima li iskustva sa njima dobrih - losih.
Ajd sad da vas vidim :mrgreen:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Dec 06, 2006 11:44 pm

@ dora
stubline se razlikuju u precniku
ako bas oces da se igras vredi
radilica bi trebala biti ista, nisam siguran
a klipnjace su iste
glser nemoj da stavljas ni slucajno jer ce izdrzati najvise 500km
to kazem iz licnog iskustva ja sam se zezno nemoras i ti
glaser moze na sve sem turbo motora
stvar je u tome sto ga ne progori nego izgura izmedju glave i hilzne
moja preporuka je viktor reic ili gec mada sam ja pre za reinca
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Dec 07, 2006 12:09 am

Gleser se lose pokazao. Gec se odlicno pokazao na 1.6IE - izdrzao je i jedno kuvanje bez posledica...
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Čet Dec 07, 2006 12:32 am

75v6 napisao: glser nemoj da stavljas ni slucajno jer ce izdrzati najvise 500km
to kazem iz licnog iskustva ja sam se zezno nemoras i ti
glaser moze na sve sem turbo motora
stvar je u tome sto ga ne progori nego izgura izmedju glave i hilzne
moja preporuka je viktor reic ili gec mada sam ja pre za reinca
Upravo mi je to uradio, izbio je na dva cilindra, jednostavno se izduvao, dodu
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 09, 2006 12:06 am

Viktor rainz je kupio glaser i pajen posto je jednom davno glaser kupio pajen ali glaser i dalje radi nekvalitetne dihtunge.
Ako ti treba nesto tuj sam.
Ja sam uvek za .igranje. :twisted:
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sub Dec 09, 2006 10:10 am

Onda moram do
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sre Dec 13, 2006 11:11 pm

Znali ko dimenzije usisnih cevi, pre
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Sre Dec 13, 2006 11:16 pm

Za koji motor???
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Sre Dec 13, 2006 11:33 pm

4 cilindra... bilo koji motor ko kakav ima :) Ho
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Dec 14, 2006 12:10 am

Izbaciti interkuler??? :shock:
Mislis, ubaciti veliki ispred hladnjaka, a na usis granu od neceg drugog? Ok, cim se dokopam nonijusa, merim na TS-u (164 ima samo jedan redni benzinski Alfin motor - 2.0TS, plus 2.0T fijatov). Verovatno bi pasovao od 1.8IE...

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”