Alfa Romeo Giulietta
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- Trenta Tre
- Lokacija: Beograd
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta
Da one slike Giuliette Evoluzine su sa Holandskog foruma...
Uz crvenu boju i doradu branika i spojlera ne bi ona izgledala lose...
Zna li se koliko ovo bi cudo ima ks?
Uz crvenu boju i doradu branika i spojlera ne bi ona izgledala lose...
Zna li se koliko ovo bi cudo ima ks?
- Trenta Tre
- Lokacija: Beograd
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Giulietta
Kako god da okrenes ako je i dalje transaxle nema preko 300 ni u teroriji...
sa zf ili getrag-om iz m3-m5 moze da ima do 450 max...
ali taj motor mi ne izgleda dovoljno modifikovan da fura bilo sta preko 0.3-0.4 bara... tako da oko 270-280ks max. na zamajcu... na tockovima... 220-230...
sa zf ili getrag-om iz m3-m5 moze da ima do 450 max...
ali taj motor mi ne izgleda dovoljno modifikovan da fura bilo sta preko 0.3-0.4 bara... tako da oko 270-280ks max. na zamajcu... na tockovima... 220-230...
-
ki
- Drug Član
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Giulietta
@laki
nice, 1.1 bar na 3.3 24v... to je sta... 0.55 svaki... to je to... na malo razbusenom motoru... smanjene kompresije...
mada sto je garth rekao 1 turbo bi bio mnogo bolje resenje danas... brzi spool i bolja kriva torquea... manji udarac, srecniji menjac... manje toplote, 1 intercooler, manje cevi...
jednostavnije... u svakom slucaju... i bolje po transmisiju...
nice, 1.1 bar na 3.3 24v... to je sta... 0.55 svaki... to je to... na malo razbusenom motoru... smanjene kompresije...
mada sto je garth rekao 1 turbo bi bio mnogo bolje resenje danas... brzi spool i bolja kriva torquea... manji udarac, srecniji menjac... manje toplote, 1 intercooler, manje cevi...
jednostavnije... u svakom slucaju... i bolje po transmisiju...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Giulietta
cek cek...
pricamo o turbinama...
i pritisku koji se meri u usisnom plenumu...
dakle 2 cevi koje se ulivaju u 1 plenum i prave pritisak u njima...
da pojednostavimo, 2 turbine koje duvaju odredjenu *kolicinu* vazduha kada se te 2 kolicine vazduha sastanu one se ne poniste nego se dupliraju? zar ne? tj. stvaraju boost...
mislim ispravi me ako gresim, nisam jos pravio twin turbo ali kada uzmes 200cm3 vazduha i sabijes ih u isti plenum dobijes 1.1 bar...
ako si ugurao 1.1 bar + 1.1 bar... gde je stao taj vazduh... kompresovao se... a onda si dobio veci boost... jer se povecala kompresija... to je 2.2 bara...
naravno nije tako plasticno zbog gubitaka na cevima, i zapremini plenuma itd... ali svaki turbo duva priblizno polovini ukupnog boosta...
pricamo o turbinama...
i pritisku koji se meri u usisnom plenumu...
dakle 2 cevi koje se ulivaju u 1 plenum i prave pritisak u njima...
da pojednostavimo, 2 turbine koje duvaju odredjenu *kolicinu* vazduha kada se te 2 kolicine vazduha sastanu one se ne poniste nego se dupliraju? zar ne? tj. stvaraju boost...
mislim ispravi me ako gresim, nisam jos pravio twin turbo ali kada uzmes 200cm3 vazduha i sabijes ih u isti plenum dobijes 1.1 bar...
ako si ugurao 1.1 bar + 1.1 bar... gde je stao taj vazduh... kompresovao se... a onda si dobio veci boost... jer se povecala kompresija... to je 2.2 bara...
naravno nije tako plasticno zbog gubitaka na cevima, i zapremini plenuma itd... ali svaki turbo duva priblizno polovini ukupnog boosta...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Giulietta
nemozes tlakove tako zbrajati, cijeli sistem je pod jednakim tlakom (od turbine pa sve do usisa) . nemoze u svakoj turbini biti tlak 0.5 bara a onda u plenumu 1.1 bar. gubici od turbine do plenuma su u intecooleru i cijevima ali to je minimalno i javljaju se bez obzira jel jedna turbina ili njih 10. znaci onaj tlak koji se izmjeri u samoj turbini je najveci i nakon toga idu gubici. mozes zbrojit jedino protok zraka nakon sto se cijevi iz oba interkulera spoje u usisnu granu.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta
Danas sam sredjivao digitalni sat sa moje julke,to je drugi koji sam video sa istim kvarom pa rekoh verovatno ih ima jos,evo slika posle moje intervencije:
Obavezno prvo zamenite elektrolite jel su posle 20+ god sigurno za zamenu,posle toga diodu pored manjeg elelktrolita,fabricka je 1N4002,mozete da stavite 4003,4004,4005,4006 itd,ja sam stavio 4007 jer njih imam dosta u rezervi...
Zaokruzio sam sta je menjano:
Obavezno prvo zamenite elektrolite jel su posle 20+ god sigurno za zamenu,posle toga diodu pored manjeg elelktrolita,fabricka je 1N4002,mozete da stavite 4003,4004,4005,4006 itd,ja sam stavio 4007 jer njih imam dosta u rezervi...
Zaokruzio sam sta je menjano:
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
1 turbo duva 0.6, 2 duva 0.6, sam pritisak se meri u usisnoj grani, dakle ako je u usisnoj 1.1, onda je svaka turbina po ~0.6, to je ono o cemu pricam sve vreme...
cemu tvrdoglavisanje...
jer 200cm3 vazduha na 0.6 bara + 200cm3 vazduha na 0.6 bara kada udju u jedan prostor od 200cm3 postaju 200cm3 na ~1.1 bar, kada se odbiju gubitci na cevima i intercooleru...
Re: Giulietta
pa o cemu sam ja i pricaomozes zbrojit jedino protok zraka nakon sto se cijevi iz oba interkulera spoje u usisnu granu.
1 turbo duva 0.6, 2 duva 0.6, sam pritisak se meri u usisnoj grani, dakle ako je u usisnoj 1.1, onda je svaka turbina po ~0.6, to je ono o cemu pricam sve vreme...
cemu tvrdoglavisanje...
jer 200cm3 vazduha na 0.6 bara + 200cm3 vazduha na 0.6 bara kada udju u jedan prostor od 200cm3 postaju 200cm3 na ~1.1 bar, kada se odbiju gubitci na cevima i intercooleru...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Giulietta
mijesas tlak i protok. nije to isto.
ajmo rec da ne postoje gubici i da je sve idealno. obje turbine duvaju na 1.1 bara, kakav je tlak u kucistu turbine takav je i u usisnoj. kada bi sad iskljucio jednu turbinu druga bi dala 0.6 bara, tlak bi pao jer bi svih 6 cilindara povukli previse zraka i ona nebi mogla napajat sve to skupa( tj. na isti protok bi tlak pao na 0.6). naravno ne uzimam sad u obzir wastegate koji bi dopustio da se turbina zavrti i ko zna sta bi se desilo.
ali kada bi s tom jednom turbinom sad zatvorio 3 cilindra tlak bi opet porastao na 1.1 bar.
stvar je samo u tome da obje turbine proizvode tlak od 1.1bar i rezultat u usisnoj je isto 1.1 bar. samo se protok zbraja.
to su ugrubo neke osnove mehanike fluida.
ajmo rec da ne postoje gubici i da je sve idealno. obje turbine duvaju na 1.1 bara, kakav je tlak u kucistu turbine takav je i u usisnoj. kada bi sad iskljucio jednu turbinu druga bi dala 0.6 bara, tlak bi pao jer bi svih 6 cilindara povukli previse zraka i ona nebi mogla napajat sve to skupa( tj. na isti protok bi tlak pao na 0.6). naravno ne uzimam sad u obzir wastegate koji bi dopustio da se turbina zavrti i ko zna sta bi se desilo.
ali kada bi s tom jednom turbinom sad zatvorio 3 cilindra tlak bi opet porastao na 1.1 bar.
stvar je samo u tome da obje turbine proizvode tlak od 1.1bar i rezultat u usisnoj je isto 1.1 bar. samo se protok zbraja.
to su ugrubo neke osnove mehanike fluida.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Giulietta
za ovo padas na ispituJaMaL napisao:jer 200cm3 vazduha na 0.6 bara + 200cm3 vazduha na 0.6 bara kada udju u jedan prostor od 200cm3 postaju 200cm3 na ~1.1 bar, kada se odbiju gubitci na cevima i intercooleru...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Giulietta
U pravu si, 1.1 je svaki turbo i 1.1 se vidi u plenumu... samo se protok sabira...
jbg. rekoh da mi tt konfiguracije nisu prakticno poznate...
no.
lepe klipove je onda nabavio kada moze da gura to na 24v. svaka cast sta reci.
Vidim u temi da je prodao auto i da motor ide u gtv gde ce da dobije jos vece turbinice
jbg. rekoh da mi tt konfiguracije nisu prakticno poznate...
no.
lepe klipove je onda nabavio kada moze da gura to na 24v. svaka cast sta reci.
Vidim u temi da je prodao auto i da motor ide u gtv gde ce da dobije jos vece turbinice
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Giulietta
ja vjerujem da nije stedio na materijalu. jedino je upitno, koliko je to vozljivo?