Alfa Romeo 33

Alfa Sud | Sprint | Arna | 33
Jednom boxer, uvek boxer!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Alfa Romeo 33

Uto Jan 24, 2006 4:44 pm

Evo da otvorimo i temu vezanu za ovaj kod nas vrlo zastupljen model. Moj motiv za otvaranje teme je potraga za odgovorima na neka tehnicka pitanja s obzirom da sam (kao sto sam u predstavljanju napomenuo) tek pre mesec dana nabavio svoju prvu Alfu (33 1.7 IE cat).
Da li je u pitanju fama (rekao bih jedna od mnogih vezanih za Alfe), ili je reglaza tridesettrojke zbog specificnosti vesanja drasticno razlicita od ostalih automobila pa je nije preporucljivo poveriti prosecno opremljenom servisu za reglazu (najcesce vulkanizerskoj radnji) bez posebnog iskustva u radu sa ovim modelom Alfe ???
Korisnikov avatar
flojd
Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g
Lokacija: Pirot
Lokacija: Pirot
Postovi: 896
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:03 am

Čet Feb 16, 2006 1:17 am

mislim stvarno neznam meni je ovo druga 33-ka i nikada nisam reglirao trap tako da i nemam neka iskustva o ovoj temi!Mada da nebih otvarao drugu temu ajte kolege alfisti kazite nesto o ovom modelu sigurno je vecina vas vozila 33-ku!Mene je ovaj auto zarazio kada sam prvi put seo u njega i od tad ne razmisljam o drugim kolima osim o alfama :lool: !
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 16, 2006 2:04 am

Ni ja nisam nikada radio reglazu na svojoj (bivsoj) 33-jci.... :oops:

BTW Dobrodosao!!! :dugokosi:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Feb 20, 2006 11:31 am

Ja sam radio reglazu prednjeg trapa bez nekih posebnih problema, kod svog vulkanizera prijatelja, i prvi put cujem da je to nesto posebno komplikovano. Inace vozim 33ku vec skoro 4godine, potrosio gomilu guma i centrirao trap ne znam koliko puta.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Feb 21, 2006 9:09 am

33 rulez!

Pazi ovako, ja sam moju 33 kupio sa spustenim prednjim krajem i kad sam je odvezao na proveru trapa, nije joj falilo nista. Lik mi je samo rekao, ova ce da ti jede gume kao luda. To se jednostavno nije desilo. Tako ja laicki mislim da tu nema puno razlike od drugih auta. Gaston mozda ima neke detaljnije odgovore.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 23, 2006 1:12 am

Pozdrav svima, trenutno vozim 3 po redu 33-ojku...
Ne pitajte nista jeste Alfa al jeste i boxer motor, ko razume shvatice !

Prvo za reglazu trapa nije nikakav problem, ljudi i nju rade, manje vise svi, samo je problem posto ogorman vecina njih to ne odradi kako treba... Meni se recimo desavalo da cak i posle toga mi se prednje gume jedu po obodima sa unutrasnje strane.

Naravno komentar automehanicara da ce da jede gume ! Ne zelim da komentarisem, :mad: Pustite price ljudi, ja vise na to ne obracam paznju... Nije Alfa za svakoga ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Feb 28, 2006 8:41 am

Na hrvatskom sajtu ljubitelja Alfe nasao sam uputstvo da se uspesna reglaza obavlja iskljucivo pod opterecenjem, s tim da se tacno zna koliko kilograma ide na prednja sedista koliko na zadnja i koliko u gepek ali se covek ne seca tacnih cifara i upucuje na jadnog od zagrebackih majstora koji takodje ucestvuje u njihovom forumu.
Doduse sasvim je moguce da dobar softver kod kompjuterske reglaze uzima ove parametre automatski u obzir ida je na kraju rezultat OK ...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Mar 30, 2006 9:01 pm

za niske cene polovnih alfi kod nas zasluzna je 33.
za to su u stvari krivi ili zasluzni kojekakvi shusteri koji
kad podignu haubu zgrce facu,pa prokomentarisu...''LELE KOLKI KARBURATORI'' , pa zatim : .LELE NE RADI TI JEDNA SVECICA,AJ MALO DA TI SREDIM LER GAS..... i onda nesrecni vlasnik od kvazi majstora stvarno ode na 3 svece,a majstor svoje neznanje svali na kompaniju...
to vam je ziva istina...prva mi je prolupala kod jednog takvog,toliko je turirao hladan motor jer je karburator bio zapusen.....

KAD NE ZNAS KAKO UDRI JAKO
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Mar 31, 2006 8:40 am

Meni je majstor na Zarkovu, za zamenu zupcastih uzeo 6500 din samo za ruke. Posle je 33 skupa za odrzavanje... he he ...

Evo spisak mojih gresaka na 33.

1. nisam pratio ulje
2. kad je nesto protandrkalo na motoru zamenio sam ulje i onda je pocelo da tandrce jos vise.
3. sipao sam vise ulja, pola prsta vise od maximuma
4. vozio sam 5 meseci bez filtera za vazduh, nisam ni znao da ga nemam
5. tek onda sam pronasao arcs i forum

Nemojte to da radite :)

Ono sto je meni neverovatno je da auto jos uvek ide.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Mar 31, 2006 9:06 am

mloh napisao:Meni je majstor na Zarkovu, za zamenu zupcastih uzeo 6500 din samo za ruke.
Ako je 8v, a nema klimu, fabricka norma za zamenu kaiseva je oko 1.5 sati....
Malo skup taj majstor... :roll:

Inace na koliko km. menjate kaiseve na vasim boxer motorima?
Koje marke spanera i kaiseva koristite?
Koliko ste najvise km. presli sa boxer motorom a da nije radjena generalna?
Ja evo npr. sa mojom proslom alfom 33 1.3 nesto malo manje od 200.000 i onda sam je prodao...
sada na 145-ici 1.6 (isto boxer), sam na 110.000 km...mislim da je neki plafon 200.000-250.000 km?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Mar 31, 2006 11:30 am

Ja sam radio generalnu na oko 190.000km. U pitanju je boxer 1.4ie, ja sam ga kupio kad je bio na oko 170.000km. Odlomilo se parce klipa i jedan cilindar je radio kao zvecarka, mada sam vozio neko kratko vreme tako dok nisam otisao kod majstora i osim cudnog zvuka nisam nista drugo primetio... Dejan mi je radio motor i sad sam na oko 250.000km bez ikakvih problema, motor vuce kao da je nov. Stavio sam K&N filter, a sve ostalo menjam na 10.000, uvek Selenia ulje, filteri za ulje i gorivo, kao i ciscenje dizni. Sad kako stvari idu mislim da ce limarija pre da se raspadne od motora, pogotovo patos koji rdja kao lud.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Apr 01, 2006 1:01 am

Koje 2 - 2.5k kilometara bez generalne ?
Poslednje belezeno motor 1.7 8v je : 264 342 Km crko cajger mislim da je sada na nekih 280 000 sigurno kao satic radi i dalje, raspao se ceo auto a motor vuce uzeo sam ga sa predjenih 150 000.
Zen zastita dole obavezno mora da se uradi ako nije radjena to i mene ceka iako sam sve sredio odozgo...
Garaza punoo znaci za 33 los lim majke im ga,:mad:
jos ako stoji napolju ode brzo...
Sipao Sunoco ili iskljucivo polusinteticka ulja, al sad cu bogami Seleniu :lool: , menjam takodje na 10 000 sve.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Apr 01, 2006 3:39 am

Ne znam da li se nekom desilo, ali moram da napisem.
Prosle jeseni posle jedne velike kise dodjem ja ujutru do kola, otvorim vrata, a unutra sve PUNO vode. Znaci patosnice plivaju, kako sam otvorio vrata tako je voda krenula napolje, skoro do sedista je sve plivalo. Ja u soku, proveravam siber, prozore, ali sve zatvoreno i suvo po rubovima. Kantom sam uzbacivao vodu, kao iz camca. Kad sam krenuo i dao gas, voda pokuljala ponovo iz table, sve po mojim nogama.

E sad, sta se desilo: Kad se skine ona crna plastika izmedju soferke i haube, tamo gde pocinju brisaci, nalazi se jedna pregrada koja na krajevima ima cevi za odvodjenje vode na blatobrane. To moze da se zapusi od lisca blata i koznacega, pa kada voda koja se sliva sa soferke napuni taj prostor ona krene kroz tablu da se uliva unutra. Ako nekog zanima postavicu slike kako to sve izgleda. Posle toga stalno proveravam te cevi da li su ciste da mi se ne bi ponovo desio Jasa Tomic.

Naravno da ne pominjem koliko je to sve prijalo mom zardjalom podu.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Apr 01, 2006 8:50 am

:( Postavi slike

Meni se to desilo sa siberom na 145-ici.... zapusili se kanali za odvod, i deo vode pri jednom jakom pljusku, jednostavno probio unutra...

Samo dosta manja kolicina nego kod tebe, recimo 1-2L
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Apr 04, 2006 11:39 pm

Evo i moj spisak radova na Alfi 33 u prve tri godine:

klipovi, hilzne, podizaci ventila, jedna bregasta, prednji amortizeri, homokineticki zglobovi, jedan kocioni disk, pumpa za gorivo dva puta, hladnjak sa ventilatorom, cetkice anlasera, kablovi, razvodna kapa, lamela korpa druk lager, zamajac, rezervoar, kocione cevi i zadnji cilindar, tabla sa osiguracima, desni far sa migavcem, sirena, rucica menjaca, toplotna sonda, kompletan auspuh.... i verovatno ima jos samo ne mogu svega da se setim!

Sada treba da se zameni ceo pod i obe grede, levo krilo, da se ofarba ceo auto i eto 33ka ko lutka!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Apr 05, 2006 8:22 am

Zupcasti: Power Grip, spanere nisam menjao...
Valjda su dobri, oko 600 dinara komad.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Apr 05, 2006 8:20 pm

Danas sam popio udarac od pozadi na auto putu dok sam stajao u koloni... nevidjeno kako sam se iscimao, zguzvao mi zadnji deo, gepek ne moze da se otvori a ni zadnja vrata. Levo krilo puklo, branik otpao... Dosla murija, sve popisala, i svako na svoju stranu. Nema kraja sredjivanja ove 33ke... a taman sam mislio da sam na pravom putu da je dovedem u red.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 06, 2006 8:06 am

Bedak...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 06, 2006 8:16 am

:mad: pa jel ces moci nesto da naplatis? uf kako je to gadno... :(
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 06, 2006 8:31 am

Uh zen, ne mogu da verujem. Hajde napravi plan shta, kako - pa da jurimo... :(
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 06, 2006 8:36 am

Uf... to je kod 33 stvarno problem. Znam
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Apr 06, 2006 11:32 pm

Uf, bash bedak imao isti problem pre 3 godine... :mad:
Baja me sa cizmicom reno 4 puko samo tako. KAd sam izasao iz kola vidim njemu se prednji kraj otvorio - ja nisam smeo da pogledam auto pozadi... :(
Sreca on bio istrulio nacisto pa se samo otvorio. :lool:
Meni unistio zadnja vrata, stop svetlo i nacisto ulubio dole deo ispod branika.
Nije zahvalan zadnji kraj 33 ojke za udarce i da se to polse pegla i radi.
Zato sam i ja isto odradio, na otpadu lepo otfikario ceo zadnji deo sa rubovima, otsekao ovaj moj udaren i zamenio.
Ovo je i najbolja varijanta sve ostalo peglanje krpljenje i ostalo zaboravi nece biti tako dobro a samo jos vise posla...

Zen aj javni mi se na pp mislim da imam resenje za tebe, u svom presonalnom otpadu 33-ojki :lool: ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

radijator

Sub Maj 13, 2006 10:42 am

kupio bi 33 ku 1.7 ie 16v, bitno mi je da je motor dobar... za limariju cu da se snadjemmm... pa ako neko od vas ima... posaljite mi poruku na bshellas@hotmail.com...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

radijator

Sub Maj 13, 2006 10:46 am

moze auto da bude i na strane table.... samo mi je bitno da je motor dobar... koliko toliko dobar
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jul 01, 2006 10:12 pm

mloh napisao:Meni je majstor na Zarkovu, za zamenu zupcastih uzeo 6500 din samo za ruke. Posle je 33 skupa za odrzavanje... he he ...

Evo spisak mojih gresaka na 33.

1. nisam pratio ulje
2. kad je nesto protandrkalo na motoru zamenio sam ulje i onda je pocelo da tandrce jos vise.
3. sipao sam vise ulja, pola prsta vise od maximuma
4. vozio sam 5 meseci bez filtera za vazduh, nisam ni znao da ga nemam
5. tek onda sam pronasao arcs i forum

Nemojte to da radite :)

Ono sto je meni neverovatno je da auto jos uvek ide.
U JEEEEEEEEEEEEEEEEE JA NAPLACUJEM 1000 DINARA,POSO OD 40 MIN

Povratak na “Boxer Odeljenje”