Alfa Romeo 33
-
Go
- Drug Član
Post
sto nisi skino vezni lim,pa pod misku,saobracajna u dzep i kupis stranca za 500evrica....zen napisao:Ostavio sam ga u Grckoj na ostrvu u servisu, da mi jave koliko bi bilo da se sredi sve, posto za nedelju dana dolazi majstor za Afle iz Atine da pogleda. Ne mogu da ga vucem za Beograd jer bi me to doslo skoro 2 soma evra, a ako mi majstor proceni neku suludu cifru za popravku onda nemam resenje osim da ga prodam tamo za delove. U tome je fora.
-
Go
- Drug Član
Post
za vizuelni spoljni efekat na tvom autu ti ne treba vise od stotinjak evra..krilo hauba itd...za materijal farbanja isto toliko i da neko to rastegne jos par stotki....opet kazem da je trebalo da se malo bavis bushenjem punktovanih spojeva....lakshi je sport....
veliki pozdrav i daj boze da te sreca prati u sredjivanju nove 33kice
statistika kaze da se u srbiji vozi oko 70 posto vozila kojima je presadjena jetra....
veliki pozdrav i daj boze da te sreca prati u sredjivanju nove 33kice
statistika kaze da se u srbiji vozi oko 70 posto vozila kojima je presadjena jetra....
-
Go
- Drug Član
Post
Gas
Zanima me misljenje iskusnijih vlasnika ,koji su ugradjivali plin u 33-ku. Prvenstveno iz tehnickog ugla, onda element ekonimicnosti, eventualni stetni efekti po motor i na kraju nista manje vazno filozofsko pitanje ima li smisla u auto koji definitivno ima dusu ubacivati strano telo.
Ja vozim 33-ku 16v sa direktnim ubrizgavanjem i osm sto mi je zao da je budzim sa gasom razmisljam i o toma da bi mozda nakon neke buduce generalne pa kad jos malo legne bio pravi trenutak za eventualnu ugradnju a ne da kod auta koji je na nekih 150 000 predjenih koji jos uvek odlicno ide, ugradim gas a onda kad krenu problemi mozda sasvim redovne prirode sve pripisem ugradnji gasa.
Inace od Trstenika, gde mi je majstor Draganjac Ivan menjao lamelu, pa do Pojata(auto put)vozio me je covek koji ima ugradjen plin u autu koji je isti kao moj i demonstrirao mi kako ida na gas a kako na benzin, normaln mnogo je zivahniji sa benzinom ali mi se covek hvalio ustedom para jer prelazi dosta se tom Alfom.
Sta vi mislite ugraditi gas ili ne?
Ja vozim 33-ku 16v sa direktnim ubrizgavanjem i osm sto mi je zao da je budzim sa gasom razmisljam i o toma da bi mozda nakon neke buduce generalne pa kad jos malo legne bio pravi trenutak za eventualnu ugradnju a ne da kod auta koji je na nekih 150 000 predjenih koji jos uvek odlicno ide, ugradim gas a onda kad krenu problemi mozda sasvim redovne prirode sve pripisem ugradnji gasa.
Inace od Trstenika, gde mi je majstor Draganjac Ivan menjao lamelu, pa do Pojata(auto put)vozio me je covek koji ima ugradjen plin u autu koji je isti kao moj i demonstrirao mi kako ida na gas a kako na benzin, normaln mnogo je zivahniji sa benzinom ali mi se covek hvalio ustedom para jer prelazi dosta se tom Alfom.
Sta vi mislite ugraditi gas ili ne?
-
Go
- Drug Član
Post
Obavezno plin, voda, struja, centralno i podno grejanje.
A mozes i palacinke usput da pristavis. Ides negde dalje, pa otvoris gepek, bacis kobaje i jipiiii...
Moja 33, rodjena na benzinu, tako ce i da rikne. Ima na b-92 clanak o tome sta ce sve plin da uradi motoru, to jest sta ce sve da izgori.
A mozes i palacinke usput da pristavis. Ides negde dalje, pa otvoris gepek, bacis kobaje i jipiiii...
Moja 33, rodjena na benzinu, tako ce i da rikne. Ima na b-92 clanak o tome sta ce sve plin da uradi motoru, to jest sta ce sve da izgori.
-
Go
- Drug Član
Post
I ja da se pridruzim topicu. Za sve je kriv bio moj tata koji je 90 dobio nekih para i resio da kupi nov auto. I obisli mi sve prodavnice i zalepili se naravno za doduse stari model 33 sa najmanjim motorom ali sa opremom od 1.7 QV. Da se podsetimo samo da u to doba alu felne elektricna stakla spojleri i sedista recaro su bila pojam. Da ne govorim o koznom volanu i koznoj rucici menjaca. Naravno crvene boje sa sivim nalepnicama i oznakom 33 RED.
Elem jos kad smo videli cenu mislim na nabavnu, Nabavna bez carine i dazbina je bila 14.913 DEM ( nemacka marka za one mladje ) a tada je na primer jugo florida bila sa svim dazbinama 22.000 DEM Naravno na alfu kad su se dodale dazbine koje su tada bile tricavih 89 % izasla je sa muzikom oko 29.000 DEM. Ljubimac nasih puteva Golf II Dizel je tad bio oko 33.000 DEM a pezo 405 malo manje
Uplatimo i odemo sutradan u Ljubljanu ( sto je bila ista drzava ) i sednemo u novu alfu. Kazu da razradjujemo na 4.000 obrtaja a ja za Beograd i na 4000 ona ide 120 - 130.
I tako je ona bila zasluzna za moju ljubav prema italijanskim vozilima.
Tako sam bio dosao u posed 33 1.7 16V S sa stalnim pogonom na 4 tocka odnosno elektronski podesivim od 0 - 60 % na zadnje tockove. Auto sam uzeo sa 58.000 km koji je imao isti miris kao i ona nova sa pocetka price.
Stvarno jedan dobar auto, malo neudoban i svakako auto koji ne sme svako da dira.
I za trap takodje. Jedan je malo probao da nesto steluje i samo sto nisam izleteo sa puta kod Sava Centra
Takodje mislim da je problem da svi majstori sto steluju trap nemaju adekvatne programe za italijanska vozila. Jer svaki model ima nesto svoje. Posle mi je prijatelj koji to radi i objasnjavao jer specijalno ta je bila Sport odnosno fabricki spustena sa rasirenim trapom i svi su se cudili kako ne jede gume a meni su uz ostru voznju trajale preko 20.000 km
Toliko za sada
Elem jos kad smo videli cenu mislim na nabavnu, Nabavna bez carine i dazbina je bila 14.913 DEM ( nemacka marka za one mladje ) a tada je na primer jugo florida bila sa svim dazbinama 22.000 DEM Naravno na alfu kad su se dodale dazbine koje su tada bile tricavih 89 % izasla je sa muzikom oko 29.000 DEM. Ljubimac nasih puteva Golf II Dizel je tad bio oko 33.000 DEM a pezo 405 malo manje
Uplatimo i odemo sutradan u Ljubljanu ( sto je bila ista drzava ) i sednemo u novu alfu. Kazu da razradjujemo na 4.000 obrtaja a ja za Beograd i na 4000 ona ide 120 - 130.
I tako je ona bila zasluzna za moju ljubav prema italijanskim vozilima.
Tako sam bio dosao u posed 33 1.7 16V S sa stalnim pogonom na 4 tocka odnosno elektronski podesivim od 0 - 60 % na zadnje tockove. Auto sam uzeo sa 58.000 km koji je imao isti miris kao i ona nova sa pocetka price.
Stvarno jedan dobar auto, malo neudoban i svakako auto koji ne sme svako da dira.
I za trap takodje. Jedan je malo probao da nesto steluje i samo sto nisam izleteo sa puta kod Sava Centra
Takodje mislim da je problem da svi majstori sto steluju trap nemaju adekvatne programe za italijanska vozila. Jer svaki model ima nesto svoje. Posle mi je prijatelj koji to radi i objasnjavao jer specijalno ta je bila Sport odnosno fabricki spustena sa rasirenim trapom i svi su se cudili kako ne jede gume a meni su uz ostru voznju trajale preko 20.000 km
Toliko za sada
-
Go
- Drug Član
Post
pozdrav
ajde se predstavi. pa onda prati strelice sve pisechips napisao:Za podesavanje trapa vozilio se mora pravilno opteretiti:
Po 75 kg na prednja sedista, po 38kg (2x38) na na zadnje sediste i 50kg u prtljaznik i pun rezervoar.
------------------
prosvetlite me. Kako se ubacuju slike?
pozdrav
-
Go
- Drug Član
Post
Pozdrav svima, vidim da se na forumu sumiraju utisci .letnjih carolija., izvinjavam se sto sam prosli put upao sa nekom svojom tehnickom dilemom ne citajuci ostale postove.
Prosto sam ljubomoran na vas beogradjane jer je koncentracija svega tamoveca pa i alfi i solidnih majstora. U Jagodini postoji stotinak alfi svih modela od kojih sigurno dvadesetak tridesettrojki i nijedan majstor koji se malo ozbiljnije opredelio za njihovo servisiranje. Jos uvek sam u potrazi za dobrim majstorom nesto juznije od Beograda.
Ako neko zna takvog bio bih mu zhvalan na informaciji.
Prosto sam ljubomoran na vas beogradjane jer je koncentracija svega tamoveca pa i alfi i solidnih majstora. U Jagodini postoji stotinak alfi svih modela od kojih sigurno dvadesetak tridesettrojki i nijedan majstor koji se malo ozbiljnije opredelio za njihovo servisiranje. Jos uvek sam u potrazi za dobrim majstorom nesto juznije od Beograda.
Ako neko zna takvog bio bih mu zhvalan na informaciji.
- Ljuba
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Yamaha XV535 Virago - Lokacija: Beograd
Post
Svrati do Kragujevca u nedelju 24.09.2006 na skup Alfista, imas objasnjenje na forumu; da razmenimo iskustva... Sigurno ces dobiti dobru preporuku za nekog majstora u okolini Jagodine.
ALFA ROMEO. No Comment, just respect!!!
-
Go
- Drug Član
Post
Pozdrav svima. Ima li Alfa 33 sa ainspricom mogucnost prebacivanja usisnika za vazduh na zimsku varijantu. Kod mene iz kucista za filter vazduha izlazai samo jedan usisnik usmeren napred prema masci.
Za vikend sam vozio malo duzu turu autoputom pri spoljnoj temperaturi od oko 5 stepeni, motor nikako nije postizao radnu temperaturu, konstantno je bio na oko 45 stepeni. Pomislio sam da je termostat zaglavio u otvorenom polozaju, ali onda naletim na jutarnju guzvu kroz Beograd i dok sam se nekoliko kilometara pomerao po metar temperatura je prosisala optimalnu i otisla na 80 pa kad se izadje iz guzve opet 45. Ima li on neko stelovanje vazduha tipa zima/leto?
Za vikend sam vozio malo duzu turu autoputom pri spoljnoj temperaturi od oko 5 stepeni, motor nikako nije postizao radnu temperaturu, konstantno je bio na oko 45 stepeni. Pomislio sam da je termostat zaglavio u otvorenom polozaju, ali onda naletim na jutarnju guzvu kroz Beograd i dok sam se nekoliko kilometara pomerao po metar temperatura je prosisala optimalnu i otisla na 80 pa kad se izadje iz guzve opet 45. Ima li on neko stelovanje vazduha tipa zima/leto?