Testiranja "vs mode"
-
ki
- Drug Član
Post
Testiranja .vs mode.
.Versus. mode Italijana protiv ostatka autoindustrije... Ako imate neke interesantne testove, izvolite...
-
ki
- Drug Član
-
ki
- Drug Član
Post
147 kida S2000! Hehe, danas je moj dan dobio novu dimenziju!
Hehehe, tako mi italijani radimo; kratko ali j*bitachno! Ovo sam pre svega pokrenuo zbog one famozne H diesel (aj' necu biti grub) samo josh da nadjem uporedni test H sa 156-icom...
Samo napred!
P.S. Kad budem imao vremena, preveshcu test Coupe-a vs M3 na japanski... :cooldude1:
Hehehe, tako mi italijani radimo; kratko ali j*bitachno! Ovo sam pre svega pokrenuo zbog one famozne H diesel (aj' necu biti grub) samo josh da nadjem uporedni test H sa 156-icom...
Samo napred!
P.S. Kad budem imao vremena, preveshcu test Coupe-a vs M3 na japanski... :cooldude1:
-
Go
- Drug Član
Post
Kida kida... ste videli raspone ubrzanja u razlicitim stepenim prenosa 4.5.6 ma odvaljivanjeeee,,obrtni momenat itditd ima i recover rate na kraju(Reprise) kao extra bitan pokazatelj elasticnosti onaj drugi screen je potop za H....sweetkillaz napisao: 147 kida S2000! Hehe, danas je moj dan dobio novu dimenziju!
-
Go
- Drug Član
Post
Moram da postavim listu Top Gear-a - "power lap times":
Dakle prvih 5:
1st
Ferrari F60 Enzo - 1:19
2nd
Porsche Carerra GT - 1:19.8
3rd
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
4th
Ford GT - 1.21.9
Joint 5th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 5th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
-
-
-
na 20. mestu je
Alfa GTA 3.7 sa vremenom 1.30.0
21.
Subaru Impreza STI - 1.30.1
22.
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
23.
Audi S4 - 1.30.9
24.
Porsche 911 turbo - 1.31.0
-
26.
Honda NSX Type R - 1.31.6
27.
BMW M3 - 1.31.8
28.
Nissan 350Z - 1.31.8
29.
Mazda RX8 - 1.31.8
-
-
32.
Audi TT V6 - 1.32.7
-
-
35.
Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2
36.
Volkswagen Golf R32 - 1.33.2
i na kraju bez nekog preteranog razvrstavnja dolaze sledeci modeli:
Volvo S60R - 1.35.0
Ferrari 575 - 1.35.2
Alfa 147 GTA - 1.35.6
Lotus Elise - 1.35.6
Aston Martin Vanquish - 1.36.2
Renault Clio v6 - 1.36.2
Honda Civic Type R - 1.36.5
Saab 95 hot aero - 1.37.9
Mazzer - 1.38.0
Bowler Wildcat - 1.39.4
Bentley Arnarge - 1.40.8
Overfinch - 1.44.0
vidi ga tu je negde i SAAB
Dakle prvih 5:
1st
Ferrari F60 Enzo - 1:19
2nd
Porsche Carerra GT - 1:19.8
3rd
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
4th
Ford GT - 1.21.9
Joint 5th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 5th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
-
-
-
na 20. mestu je
Alfa GTA 3.7 sa vremenom 1.30.0
21.
Subaru Impreza STI - 1.30.1
22.
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
23.
Audi S4 - 1.30.9
24.
Porsche 911 turbo - 1.31.0
-
26.
Honda NSX Type R - 1.31.6
27.
BMW M3 - 1.31.8
28.
Nissan 350Z - 1.31.8
29.
Mazda RX8 - 1.31.8
-
-
32.
Audi TT V6 - 1.32.7
-
-
35.
Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2
36.
Volkswagen Golf R32 - 1.33.2
i na kraju bez nekog preteranog razvrstavnja dolaze sledeci modeli:
Volvo S60R - 1.35.0
Ferrari 575 - 1.35.2
Alfa 147 GTA - 1.35.6
Lotus Elise - 1.35.6
Aston Martin Vanquish - 1.36.2
Renault Clio v6 - 1.36.2
Honda Civic Type R - 1.36.5
Saab 95 hot aero - 1.37.9
Mazzer - 1.38.0
Bowler Wildcat - 1.39.4
Bentley Arnarge - 1.40.8
Overfinch - 1.44.0
vidi ga tu je negde i SAAB
-
Sa
- Drug Član
Post
Na jednom forumu koji samo nadgledam, ima jedan lik koji vozi GTA,a inace je honda fan.Covek lepo kaze,na trzistu ne postoji honda koja moze da parira ovoj Alfi i to je razlog zasto se odlucio za GTA.Jos kaze da je vozio S2000 i da je jedino sto mu se vise svidja u odnosu na GTA kraci hod rucice menjaca! Lepo je kad cujes ovako nesto od jednog hondiste koji vozi ALFU......he,he
Nikola to je onaj test o kome sam pricao
Nikola to je onaj test o kome sam pricao
-
Go
- Drug Član
Post
Morao sam ovo da nadjem.
Tako da sam kopao po netu, i evo ga, Top Gear test Alfe 147 GTA 3.7 AutoDelta - najjaceg automobila sa pogonom na prednje tockove ikada napravljenog!!!
"'the world's fastest hot hatch"
http://www.flixvault.org/topgear_video/116.zip
3.570 kb
2 min 51 sec
Samo neke recenice iz filma:
"mad italian"
"it`s the devil`s work!"
uzivajte!
Tako da sam kopao po netu, i evo ga, Top Gear test Alfe 147 GTA 3.7 AutoDelta - najjaceg automobila sa pogonom na prednje tockove ikada napravljenog!!!
"'the world's fastest hot hatch"
http://www.flixvault.org/topgear_video/116.zip
3.570 kb
2 min 51 sec
Samo neke recenice iz filma:
"mad italian"
"it`s the devil`s work!"
uzivajte!
-
Go
- Drug Član
Post
Kako se uvek oraspolozim kad udjem ovde :nod: :nod: :pleased:
Strava ste momci....
E da vam nesto ispricam danas sam morao nesto da skoknem do Rume...i gario sam ga negde oko 220 kad mi se u dupe nabila nova 328ica znachi 2003-4 godiste...i nista ja se "pomerim" u desnu traku da pustim ga i on prodje recimo da je on isao 240 onda ja dodam gascinu ubacim ga u 6-u i dodjem njemu na 240 u dupe...i tako smo vozili jedno 5 minuta on nije MOGAO da se odlepi a ja nisam hteo da spustim gas pritom ostalo mi je jos nekih 20 na cajgeru i mogao sam da krenem da pretichem ali sam iskulirao jer je bilo rizicno zbog gustog saobracaja....
Zakljucak: Auto koji je 2800ccm,20KS jachi, 6godina mladji o i barem 3x skupji ne moze da se odlepi....ne smem ni da pomislim da sam samo imao 3.2GTA 156icu ili GTV-a makar 3.2 ma VOLIM BRE MOJU ALFU i ne bi je menjao ni za jednu drugu marku :tiltgrin:
Strava ste momci....
E da vam nesto ispricam danas sam morao nesto da skoknem do Rume...i gario sam ga negde oko 220 kad mi se u dupe nabila nova 328ica znachi 2003-4 godiste...i nista ja se "pomerim" u desnu traku da pustim ga i on prodje recimo da je on isao 240 onda ja dodam gascinu ubacim ga u 6-u i dodjem njemu na 240 u dupe...i tako smo vozili jedno 5 minuta on nije MOGAO da se odlepi a ja nisam hteo da spustim gas pritom ostalo mi je jos nekih 20 na cajgeru i mogao sam da krenem da pretichem ali sam iskulirao jer je bilo rizicno zbog gustog saobracaja....
Zakljucak: Auto koji je 2800ccm,20KS jachi, 6godina mladji o i barem 3x skupji ne moze da se odlepi....ne smem ni da pomislim da sam samo imao 3.2GTA 156icu ili GTV-a makar 3.2 ma VOLIM BRE MOJU ALFU i ne bi je menjao ni za jednu drugu marku :tiltgrin:
-
Go
- Drug Član
Post
E odgledao sam filmic sa 146GTA jooooj opako si cuo kad kaze IT`S A DEVILS WORK
E Sale danima me vec nesto kopka...da zamenim ovu moju za GTV-a 3.2 koji ima nekih 60ks vise....e sad tu je zajeb sto sam ja ovu moju exxxtra sredio,utegao,dosta kozmetike,motor koji je presao 60.000 samo tesko i nikako da bih mogao da nadjem takvu GTV tako ocuvano....sta mislis o ideji? Da li ti se cini da bih se zeznuo ako bi menjao? :paleconfused:
E Sale danima me vec nesto kopka...da zamenim ovu moju za GTV-a 3.2 koji ima nekih 60ks vise....e sad tu je zajeb sto sam ja ovu moju exxxtra sredio,utegao,dosta kozmetike,motor koji je presao 60.000 samo tesko i nikako da bih mogao da nadjem takvu GTV tako ocuvano....sta mislis o ideji? Da li ti se cini da bih se zeznuo ako bi menjao? :paleconfused:
-
Go
- Drug Član
Post
156V6, posto ti se ovo svidelo, evo jos jednog filmica gde jedna devojka ( ) testira 156 GTA.
http://www.alfa146.net/movies/156GTA.WMV
6.653 kb
4.05 min
Svaka sekunda je vredna cekanja!!!
Posebno ce ti se svideti kraj filma kada poredi Alfu sa BMW-om, i Japancicima
Ona lepo objasnjava, zasto imas umetnicko delo pod haubom....
Poz.
http://www.alfa146.net/movies/156GTA.WMV
6.653 kb
4.05 min
Svaka sekunda je vredna cekanja!!!
Posebno ce ti se svideti kraj filma kada poredi Alfu sa BMW-om, i Japancicima
Ona lepo objasnjava, zasto imas umetnicko delo pod haubom....
Poz.
-
Sa
- Drug Član
Post
Evo dela jednog maila koga sam dobio od jednog alfiste iz Hrvatske gde se opisuje vesanje na GTV-u,
"Evo, pronasao sam engleski tekst koji opisuje o cemu se zapravo radi kod zadnjeg ovjesa na novim GTV/Spider modelima... vjerujem da ce mnogima biti zanimljivo!
The most outstanding feature of the Alfa GTV and Spider rear suspension is the ability of its drive chain to exploit transverse loads generated in the car while steering (that normally tend to trigger vehicle roll (sideways tilt) to optimise rear wheel working angles. This helps give the car the stability that is so vital during sporty driving at high speed over mixed routes by making it easier to adopt a new trajectory and improving tyre grip on the ground.
More specifically - during the initial steering stage, the suspension sets up a steering motion out of phase with the front wheels so that the car takes up the new trajectory more rapidly;
then, as the vehicle takes the bend, the suspension cancels out the rear wheels' out-of-phase steering manoeuvre while the side force exercised on the tyres induces a steering manoeuvre in phase with that of the front wheels. Car handling is thus improved during the first part of the curved trajectory and stability is improved during the next stage. Further advantages of the rear suspension system on the Alfa GTV and Spider are:
- the ability to optimise the rear wheel camber angle automatically to maximise tyre contact area with the ground. This aids lateral grip and thus roadholding even at the maximum lateral acceleration levels (g forces) achievable by these cars;
- the negative kingpin offset typical of its virtual steering angle that helps the car remain perfectly stable even when braking on bends;
- optimal drive train performance even during sudden emergency manoeuvres to avoid obstacles (sharp steer and countersteer).
Wheel struts guided by four arms offer impeccable roadholding under all driving conditions, particularly over winding roads travelled at speed, for a significant contribution to driving comfort even in extreme conditions."
Inace svi vlasnici GTV kazu da je to poslednja stepenica do Ferarrija tj. da posle GTV vece zadovoljstvo moze da ti pruzi samo "konjic koji se propinje"
Slatke muke.Ne znam sta da ti kazem,kod nas su Alfe GTV jako retke,morao bi da je uvezes.U celoj transakciji bi trebao da doplatis par hiljada eura.Ne bi se zeznuo,a sa druge strane vec imas strava masinu.....birati izmedju dve Alfe-to je vec maximalno opterecivanje mozdanih vijuga,pa od toga moze da se rikne :joker: .Inace meni je GTV auto snova....156V6 napisao:E Sale danima me vec nesto kopka...da zamenim ovu moju za GTV-a 3.2 koji ima nekih 60ks vise....e sad tu je zajeb sto sam ja ovu moju exxxtra sredio,utegao,dosta kozmetike,motor koji je presao 60.000 samo tesko i nikako da bih mogao da nadjem takvu GTV tako ocuvano....sta mislis o ideji? Da li ti se cini da bih se zeznuo ako bi menjao?
Evo dela jednog maila koga sam dobio od jednog alfiste iz Hrvatske gde se opisuje vesanje na GTV-u,
"Evo, pronasao sam engleski tekst koji opisuje o cemu se zapravo radi kod zadnjeg ovjesa na novim GTV/Spider modelima... vjerujem da ce mnogima biti zanimljivo!
The most outstanding feature of the Alfa GTV and Spider rear suspension is the ability of its drive chain to exploit transverse loads generated in the car while steering (that normally tend to trigger vehicle roll (sideways tilt) to optimise rear wheel working angles. This helps give the car the stability that is so vital during sporty driving at high speed over mixed routes by making it easier to adopt a new trajectory and improving tyre grip on the ground.
More specifically - during the initial steering stage, the suspension sets up a steering motion out of phase with the front wheels so that the car takes up the new trajectory more rapidly;
then, as the vehicle takes the bend, the suspension cancels out the rear wheels' out-of-phase steering manoeuvre while the side force exercised on the tyres induces a steering manoeuvre in phase with that of the front wheels. Car handling is thus improved during the first part of the curved trajectory and stability is improved during the next stage. Further advantages of the rear suspension system on the Alfa GTV and Spider are:
- the ability to optimise the rear wheel camber angle automatically to maximise tyre contact area with the ground. This aids lateral grip and thus roadholding even at the maximum lateral acceleration levels (g forces) achievable by these cars;
- the negative kingpin offset typical of its virtual steering angle that helps the car remain perfectly stable even when braking on bends;
- optimal drive train performance even during sudden emergency manoeuvres to avoid obstacles (sharp steer and countersteer).
Wheel struts guided by four arms offer impeccable roadholding under all driving conditions, particularly over winding roads travelled at speed, for a significant contribution to driving comfort even in extreme conditions."
Inace svi vlasnici GTV kazu da je to poslednja stepenica do Ferarrija tj. da posle GTV vece zadovoljstvo moze da ti pruzi samo "konjic koji se propinje"
-
Sa
- Drug Član
Post
da ja ne bi pricao previse idi nahttp://www.gtvv6.com/side_top_main_white.htm i vidi sta vlasnici GTV-a pricaju za sa svoje mashine.
Mislim da ces posle citanja ovoga biti totalno ,ali sta da ti radim,trazili ste gledajte !
Pozdrav
Mislim da ces posle citanja ovoga biti totalno ,ali sta da ti radim,trazili ste gledajte !
Pozdrav