Stranica 39 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Sep 30, 2020 3:44 pm
od edin
Drago mi je da si zadovoljan :arflag

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Sep 30, 2020 5:45 pm
od mirdza
Veloce napisao:Nije sporno raditi po manometru, al npr. ako je max boost 1.5bar, na koliko štelovati wg ? Na 1.5bar ili manje ?
Manje. Fabrički su obično 0,6-0,8bar.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Sep 30, 2020 7:13 pm
od Veloce
Hmm, to možda za auta koja rade na ~1bar.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Okt 01, 2020 7:14 am
od COYG
mirdza napisao:
Veloce napisao:Nije sporno raditi po manometru, al npr. ako je max boost 1.5bar, na koliko štelovati wg ? Na 1.5bar ili manje ?
Manje. Fabrički su obično 0,6-0,8bar.
I meni u glavi stoji nekih 0.5-0.6 bar.

Alfa 147 03, 1.9 140ks 16v vise ks?

Poslato: Sub Dec 05, 2020 8:12 pm
od Nemanjaruni
Pozdrav svima, gde najbolje da se posavetujem nego ovde. Da predjem na temu.

Zanima me da iz ovog motora 1.9 JTD 140ks 16v izvucem 200-250ks
Ukratko sto sam nasao po internetu i iz klipova sa youtube-a je da mi za tu igranku treba:
turbo 2.4 210ks (Ne znam oznaku tog turba)
dizne 308( Ne znam sa kog auta su te dizne, valjda sa Brere 2.4)
Interkuler FMIC 550x180x65
R80 pumpa ( Ne znam sa kog auta je) + Dobar remap na kraju
Da li je ovo sve potrebno da izvucem tu konjazu ( od 200 do 250ks )

Dodao bih jos i za kocnice sa kog auta mi pasu veci diskovi, kociona kljesta/celjusti.

Znam da treba downpipe i straightpipe sa sto vecim obimom cevi.

Znam da moram i da kupim nov set kvacila i da ga ojacam kod Malinica u Ostruznici.

Jedini uslov ili glavno pitanje je: Da se sve to spakuje uz minimalnu kolicinu dima na auspuhu, sta sve treba uraditi pre svega ovoga, da li generalka motora ili sta vec?

Hvala puno svima unapred

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Dec 06, 2020 6:07 pm
od Zex
Sve si napisao sto treba, 1/1
Bez dima nema snage,dizel je to.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 9:25 am
od sinisa
Ako je motor u OK stanju, može se izvući ta snaga. 1.9 140ks nema baš toliko efikasnu glavu, ali 250ks bi trebalo biti dostižno.

Turbina koju tražiš je je GTB2056v. Dizne su 0445110308. Pumpa R80 je sa 2.4 20v. Dakle, sve komponente se mogu pribaviti sa neke 159-ke 2.4JTDm 210ks. Interkuler možeš da poručiš sa https://fmic.eu, trebaće ti nova creva, šelne za hidrauliku, itd. Takođe, trebaće ti novi MAP senzor, jer ćeš sigurno izaći iz mernog opsega postojećeg. I verovatno da je poželjno osloboditi usis, monitrati širi (sa nekog 2.4) u paketu sa njegovim MAP-om. Širi izduv, bez krivina, i to je uglavnom to.

Dim nije neophodan, sve je do kvaliteta delova, radova i znanja tunera.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 12:34 pm
od Zex
Najlakse je namontirati gtb2260v/vzk zavisi sta ubodes. Juri sa audia 3.0tdi sto mladjeg naravno. Prosto se zavari za granu i imas idealan polozaj za sve okolo.
Turbo 2056 se malo teze montira a moguc problem sa odlivom ulja...Zavisi kako ko napakuje..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 12:38 pm
od Zex
sinisa napisao:Ako je motor u OK stanju, može se izvući ta snaga. 1.9 140ks nema baš toliko efikasnu glavu, ali 250ks bi trebalo biti dostižno.

Turbina koju tražiš je je GTB2056v. Dizne su 0445110308. Pumpa R80 je sa 2.4 20v. Dakle, sve komponente se mogu pribaviti sa neke 159-ke 2.4JTDm 210ks. Interkuler možeš da poručiš sa https://fmic.eu, trebaće ti nova creva, šelne za hidrauliku, itd. Takođe, trebaće ti novi MAP senzor, jer ćeš sigurno izaći iz mernog opsega postojećeg. I verovatno da je poželjno osloboditi usis, monitrati širi (sa nekog 2.4) u paketu sa njegovim MAP-om. Širi izduv, bez krivina, i to je uglavnom to.

Dim nije neophodan, sve je do kvaliteta delova, radova i znanja tunera.
Sve se slazem osim za dim :) Za tu snagu koju trazi sa solidno-dobrim motorom je neizbezan... Ne u oblacima,ali ga mora imati...
Izvlaci se i 280ks sa gtd 2260 , al ne znam koliko i sta traje...
Sada se ubacuju i dizne sa giulie 2.2 , insignie

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 1:34 pm
od sinisa
Pa zavisi od toga koji AFR je gađan, i koliko je goriva naliveno na niskim obrtajima, kako bi se turbina zavrtela. Mana veće turbine (2260) je lošiji spool, koji se kompenzuje nalivanjem goriva. A opet ima i turbina tih dimenzija, koje imaju keramičke kuglične ležajeve, i koje se lakše zavrte (tj. imaju bolji spool), ali uglavnom idu u paketu s vodenim hlađenjem, eletroaktuatorom, itd. - tako da se modifikacija komplikuje.

Razumemo se da čađ definitivno postoji sa potpuno otvorenim izduvom. Ali ako AFR nije suviše nizak, dim će biti vidljiv samo u kretanju pod punim gasom iz mesta - u vožnji se dim ne bi trebao videti, sem ako je sve napucano na 100% mogućnosti. Ako se dobro reši usis, i turbo dobro zavrti, FMIC ohladi kompresovani vazduh - biće vazduha u izobilju za 250ks, da se ne mora nalivati gorivo i dimiti. Bar je moj stav da je bolje postaviti sve za 280ks, a mapom držati snagu nešto ispod toga, kako bi potrajalo i vozilo se.

Dizne sa 2.2 su igranka. Prvi problem je što se mora razbušiti glava kako bi mogle da sednu. Drugi problem je što se kodovi za te dizne ne mogu upisati u Euro3, Euro4 ili Euro5 ECU. Treći problem je tuner koji mora imati njihove tačne karakteristike, kako bi pripremio mapu za njih.

Dizne sa Insignije (2.0CDTI) su identične 299 diznama (2.0JTDm), koje su identične 308 diznama (2.4JTD 210ks). Ima raznih priča, ali Bosch dokumentacija i ispitni stolovi jednoznačno pokazuju šta je šta. Za pitanje gore, jedine performantnije dizne su čuvene Ducati Corse 341, koje se više ne prave i veoma se teško nalaze, i to po ozbiljnim cenama.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 1:50 pm
od alonso14
Tesko ce imati da nadje i da hoce dizne koje imaju i dalje protok za 250 ks, tj morace duracije da se diraju ako hoce snagu, a onda ce biti i dima. Neka realnost za ovakav neki projekat zvuci vise tako.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 4:02 pm
od sinisa
Kao što sam napisao, najbitniji su kvalitet delova, radova i znanja tunera. Polovne dizne zaista nisam razmatrao, za takav nivo snage i manjak glavobolje posle, mislim da je obavezna kompletna reparacija dizni i dovođenje na fabričku specifikaciju.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 4:38 pm
od G0XY
Sto bi rekao Sloba Mikron kada ti se razleti turbo - Miko to ti je takav sport hahaha

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 4:58 pm
od alonso14
sinisa napisao:Kao što sam napisao, najbitniji su kvalitet delova, radova i znanja tunera. Polovne dizne zaista nisam razmatrao, za takav nivo snage i manjak glavobolje posle, mislim da je obavezna kompletna reparacija dizni i dovođenje na fabričku specifikaciju.
I te nove tj osvezene iz najozbiljnih radionica, znaju da imaju manjak protoka na punom gasu.. nazalost

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 5:43 pm
od MiloshBg
alonso14 napisao:
sinisa napisao:Kao što sam napisao, najbitniji su kvalitet delova, radova i znanja tunera. Polovne dizne zaista nisam razmatrao, za takav nivo snage i manjak glavobolje posle, mislim da je obavezna kompletna reparacija dizni i dovođenje na fabričku specifikaciju.
I te nove tj osvezene iz najozbiljnih radionica, znaju da imaju manjak protoka na punom gasu.. nazalost

Tako se danas sve remontuje u ovoj zemlji, uvek "zavrnu" malo da bi se ogradili. Toliko o kvalitetu ugradjenih delova.
Iz tog razloga sam pobornik da se nekim stvarima ne radi remont, vec kupi drugi ispravan polovan deo.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 5:46 pm
od milosnbgd
Kakva je situacija npr da se to sve isto radi na automatiku? Da li je isti menjac konstukcijski i na 1.9 i na 2.4?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 9:30 pm
od igi
Zdravo drustvo. Nisam nesto aktivan, ali pratim sta se pise. Dali bi ovde mogao da okacim jednu mapu pa da neko kaze jel je dobra. Mapa je iz Alfe 159.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 10:08 pm
od Zex
Okaci

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 07, 2020 10:26 pm
od igi
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&i ... _hbdgkrtg0

Ne znam dali je to. Ja sam to dobio na mail.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Dec 08, 2020 8:04 am
od sinisa
milosnbgd napisao:Kakva je situacija npr da se to sve isto radi na automatiku? Da li je isti menjac konstukcijski i na 1.9 i na 2.4?
Automatik je veoma zahvalan za takav upgrade, mnogi su ga birali zbog obrtnog momenta koji trpi. Koliko znam, konstrukcijski je menjač isti na 1.9 i 2.4, razlika je samo u završnom prenosu. Relja je imao Q-tronic sa 1.9, a i Goxy ranije...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 14, 2020 10:31 pm
od iamivan
Naiđoh na ovo malopre, pa me je zaintrigiralo - https://www.facebook.com/ItaliaanseAuto ... 5370144274

Giulietta 1.4 T-Jet motor sa 120ks na 320ks. Napisan setup ispod videa.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 14, 2020 11:17 pm
od mirdza
Uzevši u obzir obim prerada, ne vidim ništa sporno.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 14, 2020 11:23 pm
od horvat
Ima puno zanimljivih stranica koje kace razne rezultate iz 1.4 T-Jet/Multiair motora. Grci, Poljaci...

https://www.facebook.com/trsracingpl

https://www.facebook.com/ETS-Performanc ... 3337732387

https://www.facebook.com/MultiairTuning

https://www.facebook.com/SLPworkshop

Eto, pa se zabavi malo, ima svega :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Dec 14, 2020 11:47 pm
od iamivan
@mirdza, ne mislim da je ništo sporno, samo mi je bilo interesantno šta je urađeno na autu. :)

@horvat, hvala za linkove, bacam se na listanje. :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Dec 17, 2020 8:05 am
od ivan149
A ja i dalje ;)

Sent from my SM-N975F using Tapatalk