Sve o svemu
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
Ma neka si ti stavio xenone od 13 evra, koga briga za ostale učesnike u saobraćaju. Možeš da dupliraš, pa i u maglenke da staviš
Nadam se da će Vučko&friends da se malo više okrenu istočnjačkoj filozofiji...malo je skidanje tablica
http://www.bbc.com/news/blogs-news-from ... e-37847056
Nadam se da će Vučko&friends da se malo više okrenu istočnjačkoj filozofiji...malo je skidanje tablica
http://www.bbc.com/news/blogs-news-from ... e-37847056
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
neka pocnu vozila da oduzimaju sto se mene tice
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Sent from my XT1650 using Tapatalk
Re: Sve o svemu
Jesi prodao stare te Yuha sto je prepravio?BobanR napisao:Epilog je da sam kupio nove farove i vratio fabrički setup.
Sent from my XT1650 using Tapatalk
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
Nisam, slab sam ja trgovac
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Sve o svemu
@BobanR smetali su iako su bili propisno nastelovani ?
Ja mislim da su mene hteli da lincuju kada mi je zaglavila klapna na bi xenon faru
E jedno pitanjee vezano za MiTo vs Giulietta,
kakva je razlika u performansama izmednju MiTo 1.4 TB 155ks i Giuliette 1.4 TB MA 170ks ?
Ja mislim da su mene hteli da lincuju kada mi je zaglavila klapna na bi xenon faru
E jedno pitanjee vezano za MiTo vs Giulietta,
kakva je razlika u performansama izmednju MiTo 1.4 TB 155ks i Giuliette 1.4 TB MA 170ks ?
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Sve o svemu
7.9s/215 vs 7.8/218 u korist G. Tako bi trebalo.
Sent from my XT1650 using Tapatalk
Sent from my XT1650 using Tapatalk
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Na ovom forumu u zadnje vreme proseravanje u svakoj temi... Jbte kao da svi imamo novca za bacanje. Poenta kod svakoga je da resi problem (u ovom slucaju/temi sa farovima), ali isto tako i da ne ugrozava druge ucesnike! Evo ja 5 godina na 156 imam ksenone bez projektora i prosao ceo Balkan i uzduz i popreko pa mi niko nikada nije blicnuo.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Sve o svemu
@Sauriann aha,to su cifre iz brosure. Jesi li vozio Giu 1.4 170ks ? Kakav li je subjektivni osecaj ? Da li je prgava kao i Mito ?
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
Svako rešava svoj problem, ne obazirujući se na ostale. To da ti niko nije blicnuo, laži nekog drugog. Ne postoje teoretske šanse da je tako. Blicaju ljudi kad staviš bolje sijalice, a kamoli kineze bez projektora.
Što s tiče "proseravanja" i "novca za bacanje"...pa nisu xenoni hleb nasušni. Ne spadaju ni u ljudska, a ni građanska prava. Voze ljudi i bez njih, veoma uspešno.
I sad su svi budale što plate da nešto urade kako treba, a vas nekoliko je pametnih pa ubacite kineske sijalice i sve super?
@Veloce: Naravno da su bil naštelovani. Problem je u neravninama na putu i nedostatku autonivelacije. Na kraju sam ih ja raštelovao, oborio, dok sam čekao fabričke da stignu. Bukvalno me je bilo sramota da vozim.
Što s tiče "proseravanja" i "novca za bacanje"...pa nisu xenoni hleb nasušni. Ne spadaju ni u ljudska, a ni građanska prava. Voze ljudi i bez njih, veoma uspešno.
I sad su svi budale što plate da nešto urade kako treba, a vas nekoliko je pametnih pa ubacite kineske sijalice i sve super?
@Veloce: Naravno da su bil naštelovani. Problem je u neravninama na putu i nedostatku autonivelacije. Na kraju sam ih ja raštelovao, oborio, dok sam čekao fabričke da stignu. Bukvalno me je bilo sramota da vozim.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Sve o svemu
Nisam vozio ostrije kao mita ali kapiram da je mito agilnini a g naravno sigurnija. Mito na 180 polece dok g mozes na tempomat ako put dozvljava...
Sent from my XT1650 using Tapatalk
Sent from my XT1650 using Tapatalk
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Julka uliva zescu sigurnost pri velikim brzinama, tj na autoputu.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Sve o svemu
Jos kad vidim da neko ima pola kocnica i celave gume, a nameracio se da baci 30 eur na xenone i tamna stakla, sa sve hromiranom antenom na krovu... Vozacka malogradjanstina
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Ne pricamo ovde o malogradjanstini i cuning smajling indijancima, vec o stvarima koje su evidentno dobre, a to su xenoni - radi bolje vidljivosti i zatamnjena stakla - radi manje temperature u autu leti, a koje drzava ogranicava, umesto da napravi neku jednostavnu proceduru na tehnickom, kao sto neko rece.
Sto se mene tice, ne smetaju mi previse ni xenoni u farovima bez projektora, ako su isti podeseni kako treba.
Sto se mene tice, ne smetaju mi previse ni xenoni u farovima bez projektora, ako su isti podeseni kako treba.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Na papiru je vrlo slično, tako kažu fabričke brojke, a u praksi bi trebalo da se performanse osete dosta dramatičnije i sirovije u MiTo. Julka je veća, ušuškanija, izolovanija, brzina se subjektivno teže oseti u većem automobilu, dok MiTo isporučuje svoje prilično neuvijeno i neposredno. Ono što sam u praksi osećao skoro 6 godina bilo je baš sjajno i intenzivno, a u Julki očekujem slično, mada možda izraženo na malo drugačiji način.
@ BobanR
Kao što znaš na MiTo nisam imao xenone niti bih ikada to poželeo na automobilu, ali interesantno je da sam doživljavao da mi ljudi ponekad blicaju. Na kraju sam skontao da prilikom vožnje po neravnim putevima (kakvi su kod nas po pravilu, jel'te), da je MiTo toliko tvrd i "skakutav" da su mi ljudi ponekad blicali misleći kako ja njima blicam i upozoravam ih da obore svetla. Siguran sam da je bilo i onih koji su verovali da ih upozoravam na patrole, pa mi par puta blicnu u znak zahvalnosti Xenon u mom ex Mito - e to bi bilo zanimljivo za videti...
Re: Sve o svemu
Evo ja javljam čim dozvole "prilike"Veloce napisao:E jedno pitanjee vezano za MiTo vs Giulietta,
kakva je razlika u performansama izmednju MiTo 1.4 TB 155ks i Giuliette 1.4 TB MA 170ks ?
Na papiru je vrlo slično, tako kažu fabričke brojke, a u praksi bi trebalo da se performanse osete dosta dramatičnije i sirovije u MiTo. Julka je veća, ušuškanija, izolovanija, brzina se subjektivno teže oseti u većem automobilu, dok MiTo isporučuje svoje prilično neuvijeno i neposredno. Ono što sam u praksi osećao skoro 6 godina bilo je baš sjajno i intenzivno, a u Julki očekujem slično, mada možda izraženo na malo drugačiji način.
@ BobanR
Kao što znaš na MiTo nisam imao xenone niti bih ikada to poželeo na automobilu, ali interesantno je da sam doživljavao da mi ljudi ponekad blicaju. Na kraju sam skontao da prilikom vožnje po neravnim putevima (kakvi su kod nas po pravilu, jel'te), da je MiTo toliko tvrd i "skakutav" da su mi ljudi ponekad blicali misleći kako ja njima blicam i upozoravam ih da obore svetla. Siguran sam da je bilo i onih koji su verovali da ih upozoravam na patrole, pa mi par puta blicnu u znak zahvalnosti Xenon u mom ex Mito - e to bi bilo zanimljivo za videti...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
a za proseravanje nista ne cudi, na to vise i ne treba obracati paznju, teraj sprdnju i mirna glava
Re: Sve o svemu
moras imati da bi bio prihvacen u drustvuMiloshBg napisao:Na ovom forumu u zadnje vreme proseravanje u svakoj temi... Jbte kao da svi imamo novca za bacanje.
a za proseravanje nista ne cudi, na to vise i ne treba obracati paznju, teraj sprdnju i mirna glava
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
Kakvo proseravanje samoproklamovanog plebsa. Ne glumite proleterijat, niste ni blizu, samo ste bezobzirni i sebični.
I ne moraš imati da bi bio prihvaćen u društvu, ali definitivno te diskvalifikuje "ja bolje vidim, a za ostale me z...e"
I ne moraš imati da bi bio prihvaćen u društvu, ali definitivno te diskvalifikuje "ja bolje vidim, a za ostale me z...e"
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Sve o svemu
Nije bilo problema dok su se vozili tristaci, kecevi i fice
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
jao kad procitam ovako neke dusebriznicke komentare prikaki mi se sve se bojim da svi vi koji pljujete po kneskim xenonima npr. nikad niste tako nesto vozili ili na neki drugi nacin ugrozavali ostale ucesnike u saobracaju i svi ste rasli na zapadu i postujete svaki propis, bolje se brinite za prekoracenja brzina koja se ovde pominju i pokazuju, kao i razni prekrsaji u saobracaju koji se takodje pominju sa nekim nebuloznim izgovorima i pokusajima opravdanja ili oni koji kupe 17-18 felne da bi im auto lepse izgledao a sa raspalim plasticnim gumama po fazonu "izdrzace jos ovu sezonu" itd. eee to je ugrozavanje drugih ucesnika u saobracaju a ne kineski xenon koji btw manje isteruje oci od buljavog punta koji je svaki treci auto na putevima
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Jel zna neko koji menjac ide u Djulku QV?
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
@OMP: Upravo radiš isto kao i oni sa plastificiranim niskoprofilnim gumama DOT-a 2010... Ubeđuješ sve ovde, a ponajviše sebe, kako je xenon manja opasnost od nečega drugog. Za novac za koji si kupio xenon sijalice, mogao si da kupiš odlične halogene Philips ili Osram i da odlično vidiš noću...provereno
@Boxa: C635...90% sam siguran
@Boxa: C635...90% sam siguran
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Hvala jel imas neka iskustva sa njim ili znas nesto vise da mi kazes o njemu?
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
Bobane, nisam kupio xenone, odakle mi 15e, dobio sam na poklon, low cost ćuning smajling
a i nisi pratio na casu, nemam ih vec sam ih imao na prethodnom autu, da sam ih hteo ponovo vrv bi ih do sad stavio
a i nisi pratio na casu, nemam ih vec sam ih imao na prethodnom autu, da sam ih hteo ponovo vrv bi ih do sad stavio
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
@Boxa: Da, imao sam prilike da ga vozim, kao i da iskusim neke probleme na njemu...U principu dobar i precizan menjač, na osnovu onoga što sam pročirao, prilično izdržljiv. Pogotovo na benzincu neće praviti probleme tog tipa.
Problemi sa kojima sam se ja susreo su senzor položaja ručice menjača i problem sa biračem. Oba su relativno lako rešiva. Po netu sam čitao da preporučuju češću zamenu ulja.
@OMP: Nema razloga za sarkazmom, ja nemam ništa protiv low cost ćuniranja, naprotiv. I nije bitno da li trenutno imaš xenone, već princip kojim se vodiš "ja progled'o, a vi crknite..."
Problemi sa kojima sam se ja susreo su senzor položaja ručice menjača i problem sa biračem. Oba su relativno lako rešiva. Po netu sam čitao da preporučuju češću zamenu ulja.
@OMP: Nema razloga za sarkazmom, ja nemam ništa protiv low cost ćuniranja, naprotiv. I nije bitno da li trenutno imaš xenone, već princip kojim se vodiš "ja progled'o, a vi crknite..."
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
"Xenon-lampe" (HID - High Intensity Discharge) u farovima koji su konstruisani za sijalicu sa žarnom niti nikada ne mogu da budu podešeni kako treba. Razlog je, čak i kod HID-lampi koje su dimenziono identične sijalicama , taj što je dužina i oblik izvora svetla drugačiji: veći je i najčešće nije u istom položaju kao kod sijalice. Samim tim nemoguće je postići zahtevani oblik svetlosnog snopa u kombinaciji sa farom koji nije konstruisan za HID. Zato HID lampe u farovima za "izvor svetla sa žarnom niti" ( srpski prosto rečeno: sijalica) blješte i ometaju druge učesnike u saobraćaju. A to je jednako loše kao i neispravni ili nepodešeni "fabrički" farovi.
U odnosu na sijalice, HID su bolji po aspektima: jačine svetla, boje svetla, manje potrošnje energije i veće trajnosti. Ali - samo kada je HID u kombinaciji sa odgovarajućim sočivom+reflektorom ,dakle farom namenjenim za taj izvor svetla - daje pun efekat i vide se sve prednosti te tehnologije. Zbog jačine svetla koje emituje HID zahteva se da vozila sa ovim izvorom svetla imaju uređaj za automatsku nivelaciju visine snopa. Zbog mogućnosti nekontrolisanog rasipanja svetla vozila sa HID-om moraju imati uređaj za pranje farova. Oba konstruktivna rešenja su sa ciljem da se spreči zaslepljivanje drugih učesnika u saobraćaju. Vozio sam mnoge identične automobile sa HID i sa halogenim sijalicama - razlika je nebo i zemlja u korist HID i tu nema diskusije.
Folije na staklima, sa ili bez zatamnjenja (Anti-UV): imaju prednosti od estetskog izgleda vozila do poboljšanja termičke udobnosti u kabini. Da bi se razumelo šta sve stakla na vozilu moraju da ispune i kako se rade homologacioni testovi, treba pročitati regulativu 43R koja se na to odnosi: https://www.unece.org/fileadmin/DAM/tra ... 043r3e.pdf .
Lepljenje folija na stakla nije baš naivna stvar treba da postoji neki nivo kontrole ove prepravke i neki red u toj oblasti. Protiv sam policijskih akcija (ja to zovem "hajka na folije" ) koje su trenutno u toku i nikako ne razumem administrativne troškove koji su višestruko veći od same prepravke.
Država posle dugo godina pokušava da uvede red i da "zaliči" na pravnu državu, ali to uvođenje reda je poslednjih godina dostiglo tačku svog apsurda. Slažem se s tim da mora da postoji pravni red . Ali red mora biti smislen i primenjiv. Treba prvo krenuti od toga da se birokratski nameti i procedure smanje na najmanju moguću meru. Ali, ako se to uradi ( dovoljno je samo prepisati/primeniti modele nekih drugih država gde stvari funkcionišu) - mnogi će ostati praznih džepova. Mislim da je u tome suština problema. I mislim da zakonodavci to odlično znaju.
Re: Sve o svemu
Samo bih se nadovezao na jerotijev post:jerotije napisao:Ne pricamo ovde o malogradjanstini i cuning smajling indijancima, vec o stvarima koje su evidentno dobre, a to su xenoni - radi bolje vidljivosti i zatamnjena stakla - radi manje temperature u autu leti, a koje drzava ogranicava, umesto da napravi neku jednostavnu proceduru na tehnickom, kao sto neko rece.
Sto se mene tice, ne smetaju mi previse ni xenoni u farovima bez projektora, ako su isti podeseni kako treba.
"Xenon-lampe" (HID - High Intensity Discharge) u farovima koji su konstruisani za sijalicu sa žarnom niti nikada ne mogu da budu podešeni kako treba. Razlog je, čak i kod HID-lampi koje su dimenziono identične sijalicama , taj što je dužina i oblik izvora svetla drugačiji: veći je i najčešće nije u istom položaju kao kod sijalice. Samim tim nemoguće je postići zahtevani oblik svetlosnog snopa u kombinaciji sa farom koji nije konstruisan za HID. Zato HID lampe u farovima za "izvor svetla sa žarnom niti" ( srpski prosto rečeno: sijalica) blješte i ometaju druge učesnike u saobraćaju. A to je jednako loše kao i neispravni ili nepodešeni "fabrički" farovi.
U odnosu na sijalice, HID su bolji po aspektima: jačine svetla, boje svetla, manje potrošnje energije i veće trajnosti. Ali - samo kada je HID u kombinaciji sa odgovarajućim sočivom+reflektorom ,dakle farom namenjenim za taj izvor svetla - daje pun efekat i vide se sve prednosti te tehnologije. Zbog jačine svetla koje emituje HID zahteva se da vozila sa ovim izvorom svetla imaju uređaj za automatsku nivelaciju visine snopa. Zbog mogućnosti nekontrolisanog rasipanja svetla vozila sa HID-om moraju imati uređaj za pranje farova. Oba konstruktivna rešenja su sa ciljem da se spreči zaslepljivanje drugih učesnika u saobraćaju. Vozio sam mnoge identične automobile sa HID i sa halogenim sijalicama - razlika je nebo i zemlja u korist HID i tu nema diskusije.
Folije na staklima, sa ili bez zatamnjenja (Anti-UV): imaju prednosti od estetskog izgleda vozila do poboljšanja termičke udobnosti u kabini. Da bi se razumelo šta sve stakla na vozilu moraju da ispune i kako se rade homologacioni testovi, treba pročitati regulativu 43R koja se na to odnosi: https://www.unece.org/fileadmin/DAM/tra ... 043r3e.pdf .
Lepljenje folija na stakla nije baš naivna stvar treba da postoji neki nivo kontrole ove prepravke i neki red u toj oblasti. Protiv sam policijskih akcija (ja to zovem "hajka na folije" ) koje su trenutno u toku i nikako ne razumem administrativne troškove koji su višestruko veći od same prepravke.
Država posle dugo godina pokušava da uvede red i da "zaliči" na pravnu državu, ali to uvođenje reda je poslednjih godina dostiglo tačku svog apsurda. Slažem se s tim da mora da postoji pravni red . Ali red mora biti smislen i primenjiv. Treba prvo krenuti od toga da se birokratski nameti i procedure smanje na najmanju moguću meru. Ali, ako se to uradi ( dovoljno je samo prepisati/primeniti modele nekih drugih država gde stvari funkcionišu) - mnogi će ostati praznih džepova. Mislim da je u tome suština problema. I mislim da zakonodavci to odlično znaju.