Bijeli Punto
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
U orginalnoj verziji nije bilo sanse da se zatvori hauba Bilo je malo rezanja i varenja
Visina je kao kod GT17 - izduv je kompaktan, iako ima veci protok.
Visina je kao kod GT17 - izduv je kompaktan, iako ima veci protok.
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Popa, pod hitno!
Mapirali smo danas Punta. Na cesti, naravno Turbo drži 1,2bar do blokade koja je pomjerena na 7200rpm. U teoriji to daje ~280KS. Pun gas u III čupa volan iz ruku.
E sad, lošiji dio. Izduvao je zaptivku pod turbom Čekam na pojačani dihtung i trebao bi napokon da izađe na ulicu.
Mapirali smo danas Punta. Na cesti, naravno Turbo drži 1,2bar do blokade koja je pomjerena na 7200rpm. U teoriji to daje ~280KS. Pun gas u III čupa volan iz ruku.
E sad, lošiji dio. Izduvao je zaptivku pod turbom Čekam na pojačani dihtung i trebao bi napokon da izađe na ulicu.
R4T
- ivan149
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: bih
Post
Odlican autic
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Re: Bijeli Punto
Ma mozes ga na krov stavit izgurat ce pumpa, mada nije mu ni potrebno mnogo,Falcon037 napisao:Bitno je da može stati
Mada se plašim te visine i podmazivanja turba.
Odlican autic
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Počinjem da vjerujem u crnu magiju, woodoo i hodžine zapise... Puklo mi uljno crijevo od turba. Sva sreća pa se nije zapalio...
A crijevo je, da se razumije, u metalnom bužiru i prilagođeno visokim pritiscima i temperaturama.
A crijevo je, da se razumije, u metalnom bužiru i prilagođeno visokim pritiscima i temperaturama.
R4T
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Bijeli Punto
Nadam se da nije puklo na stazi pod punim gasom.
Ono što sam ja primetio kod mene na Mitu ... to je da su svi delovi koji se ugrađuju na novijim alfama/fiatima dosta lošijeg kvaliteta neko na starijim kolima. To je mislim situacija sa svim proizvođačima vozila ne samo ovim.
Ono što sam ja primetio kod mene na Mitu ... to je da su svi delovi koji se ugrađuju na novijim alfama/fiatima dosta lošijeg kvaliteta neko na starijim kolima. To je mislim situacija sa svim proizvođačima vozila ne samo ovim.
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Semi
- Garaža: Alfa Romeo 156 V6
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Hvala
Za sada trpi A ozbiljnije - mjenjac je repariran prije dvije godine. Stavljeni su pojacani konusni lezajevi (Timken) i regulisani zazori zupcanika. Ulje mijenjam relativno cesto a davno sam presao na Motul Gear 300. Bojim se jedino launch controla - podesen je na 4500rpm i ne znam kako bi to istrpile poluosovine i zglobovi, s obzirom da imam kevlarsko kvacilo i semi slick
Ali zvuk LC
Za sada trpi A ozbiljnije - mjenjac je repariran prije dvije godine. Stavljeni su pojacani konusni lezajevi (Timken) i regulisani zazori zupcanika. Ulje mijenjam relativno cesto a davno sam presao na Motul Gear 300. Bojim se jedino launch controla - podesen je na 4500rpm i ne znam kako bi to istrpile poluosovine i zglobovi, s obzirom da imam kevlarsko kvacilo i semi slick
Ali zvuk LC
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Update - auto služi, ne kvari se (za sada ) i nema trakcije zadnja dva-tri mjeseca ASR se pali i u IV kad boost pređe 1bar
Od novosti - čekam na poliuretanski donji nosač motora (85ShA). Racingflex ih uvodi u proizvodnju i trebao bih da budem jedan od testera. Osim toga, slažem elemente za novi izduv sa punih 2,5" (63,5mm). Ovaj što trenutno imam (60,3mm) počeo je da drnda (pregorio srednji lonac - ima pravo nakon sedam godina) a osim toga guši protok iznad 6000rpm.
Od novosti - čekam na poliuretanski donji nosač motora (85ShA). Racingflex ih uvodi u proizvodnju i trebao bih da budem jedan od testera. Osim toga, slažem elemente za novi izduv sa punih 2,5" (63,5mm). Ovaj što trenutno imam (60,3mm) počeo je da drnda (pregorio srednji lonac - ima pravo nakon sedam godina) a osim toga guši protok iznad 6000rpm.
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Modifikacije čekaju na stabilnija vremena. Materijal kupljen i čeka
Od novosti jedino (sirotinjski) Cold Air Intake Uslikaću kad završim. Ne izgleda, ali radi i šišti pri spoolu
Od novosti jedino (sirotinjski) Cold Air Intake Uslikaću kad završim. Ne izgleda, ali radi i šišti pri spoolu
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Ako ne bude lokve do pola točka, ne vidim problem. Osim toga, cijev je oblikovana u "sifon".
R4T
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Bijeli Punto
Zanimljivo resenje. Mozda box da jos malo pregradis od ostatka pod motorom..
Uvek je rizik sa CAI.. zavisi koliko, ali jeste. Ko se plasi, fabrika sa vrele pozicije pod haubom, i gas!
Uvek je rizik sa CAI.. zavisi koliko, ali jeste. Ko se plasi, fabrika sa vrele pozicije pod haubom, i gas!
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Bijeli Punto
Sve je počelo od toga da mi je otpalo i uništilo se fabričko usisno crijevo, tj. plastični "lijevak" koji ide pod far. Vozio sam jedno vrijeme bez ali se osjetilo da vuče topliji vazduh. Pa sam izmajmunisao rješenje za 10€, koje je (bar subjektivno) popravilo spool
R4T
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore