sta god uradio 1.9 ili 2.0, to ne moze da se poredi ni sa fabrickim 2.4 sa 210ks. Mislis da bih bacao pare, tada kad nisam imao, da nije bilo neophodno? Nit je ikad kod nas bilo dobrih 1.9 jtdm primeraka, niti bih smeo da se upustam u akciju kao sto je imao Zen, da zapalim do sestre u Amsterdam, drugarice u Stokholm ili negde u Grcku, pa da mi zvekne menjac ili lamela i sl. tih 500e godisnje vise cak i kad nisam imao para, vredelo je za dusevni mir. A nisi vozio 2.4, pogotovo ne po autoputu - da jesi, znao bi da 2.4 nije veci potrosac od 1.9 u 159-kama... Po gradu ok i kad vozis skroz lagano, ali mesovito i zustrije po autoputu, potrosnja je prakticno izjednacena...nidza napisao:
Nije to neka drama, ti si daleko više novca potrošio samo na registraciju i višu potrošnju 2.4, nego da si se zezao sa 1.9, pa da te je zakačilo sve redom što je moglo.
Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Turismo Internacionale
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Max, pogledaj kakve problem je nikola016 imao sa dpf-om. Poceo je bukvalno da se topi. 2.4, valjda, ima dpf gdje i 1.9, tako da nije isto. 2.0 stvarno moze da ima problem sa tim. Isao sam do Insbruka za vikend i kad ga cepim ne pali se regeneracija, ali posljednjih 70-80 km mora da se vozi oko 110, i tamo i nazad i opet upali regeneraciju...
Assumption is the mother of all fuckups
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
DPF je problem na svakom vozilu,koje ima više od 100000km i sama ideja tog filtera je suluda.Isti prilikom regeneracije izbaci više čađi,nego što bi vozilo izbacivalo postepeno bez njega u periodima između regeneracija.
O opterećenosti turbokompresora sa DPF filterom ne želim ni da pričam.E sada dokle god se ljudi drže devize "Fabrika najbolje zna",ruke će da trljaju i turbo servisi i proizvođači zamenskih delova,a bogami će biti posla i za razne "perače DPF i FAP filtera" .
Dokle god u državi postoje praznine u sprezi izvršne vlasti i industrije autodelova,koja lobira za stroge ekološke norme i tehničke propise (koje povećavaju % zarade proizvođača zamenskih delova) ,treba to obavezno iskoristiti i povaditi ta s.anja.
O opterećenosti turbokompresora sa DPF filterom ne želim ni da pričam.E sada dokle god se ljudi drže devize "Fabrika najbolje zna",ruke će da trljaju i turbo servisi i proizvođači zamenskih delova,a bogami će biti posla i za razne "perače DPF i FAP filtera" .
Dokle god u državi postoje praznine u sprezi izvršne vlasti i industrije autodelova,koja lobira za stroge ekološke norme i tehničke propise (koje povećavaju % zarade proizvođača zamenskih delova) ,treba to obavezno iskoristiti i povaditi ta s.anja.
A Man's Got to Know His Limitations...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Po mom skromnom mišljenju 1.9 je i najbolja kupovina za Alfu 159 po trenutnom stanju stvari kod nas. Ovi automobili se ne prave odavno, sve su umorniji i prednost 1.9 će vremenom biti sve veća, čak ako i po strani stavimo razliku u registraciji (koliko god nepravedan i glup zakon bio, to je činjenica). 1.9 takođe ima bolji remap potencijal od 2.0, ima jaču i bolju turbinu, mislim čak i dizne. 2.0 je u tom segmentu osakaćen, jer bi očekivao da se manja turbina brže zavrti, što ovde nije slučaj. Ograđujem se jer prenosim tuđa iskustva, kojih je srećom pregršt, ali nisam vozio 2.0. Nadam se da ću biti u prilici.
A za performanse sam spreman da te demantujem kad god si raspoložen. Bilo bi interesantno videti koliko zaostaje za TBi remapiran 1.9, malo da probamo međuubrzanja pre svega, jer je to najzanimljivije u svakodnevnoj vožnji. Tvoj auto mi je i sa druge strane interesantan, jer sam potencijalan kupac. Istražujem njegove remap potencijale.
Danas da kupujem 159-tku gledao bih nanoviju i najopremljeniju, očuvanu, 1.9 16v. Ne 2.0, ne 2.4, ali ograda kod kupovine polovnog automobila je uvek dati prioritet dobrom primerku. Vrhunskom primerku polovnog automobila bih bio spreman da oprostim mnogo šta.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Uopšte ne dovodim u pitanje tvoj izbor, jer je to tvoja stvar, samo moram da te ispravim kada kritikuješ 1.9, a nema razloga. Razliku u potrošnji je deklarisala fabrika, u proseku 0.8l više, što bude tačno litar razlike kada matematički izravnam u odnosu na moje potrošnje, a 99% je na otvorenom. Malo je verovatno da je fabrika pogrešila.byMaX napisao:sta god uradio 1.9 ili 2.0, to ne moze da se poredi ni sa fabrickim 2.4 sa 210ks. Mislis da bih bacao pare, tada kad nisam imao, da nije bilo neophodno? Nit je ikad kod nas bilo dobrih 1.9 jtdm primeraka, niti bih smeo da se upustam u akciju kao sto je imao Zen, da zapalim do sestre u Amsterdam, drugarice u Stokholm ili negde u Grcku, pa da mi zvekne menjac ili lamela i sl. tih 500e godisnje vise cak i kad nisam imao para, vredelo je za dusevni mir. A nisi vozio 2.4, pogotovo ne po autoputu - da jesi, znao bi da 2.4 nije veci potrosac od 1.9 u 159-kama... Po gradu ok i kad vozis skroz lagano, ali mesovito i zustrije po autoputu, potrosnja je prakticno izjednacena...nidza napisao:
Nije to neka drama, ti si daleko više novca potrošio samo na registraciju i višu potrošnju 2.4, nego da si se zezao sa 1.9, pa da te je zakačilo sve redom što je moglo.
Po mom skromnom mišljenju 1.9 je i najbolja kupovina za Alfu 159 po trenutnom stanju stvari kod nas. Ovi automobili se ne prave odavno, sve su umorniji i prednost 1.9 će vremenom biti sve veća, čak ako i po strani stavimo razliku u registraciji (koliko god nepravedan i glup zakon bio, to je činjenica). 1.9 takođe ima bolji remap potencijal od 2.0, ima jaču i bolju turbinu, mislim čak i dizne. 2.0 je u tom segmentu osakaćen, jer bi očekivao da se manja turbina brže zavrti, što ovde nije slučaj. Ograđujem se jer prenosim tuđa iskustva, kojih je srećom pregršt, ali nisam vozio 2.0. Nadam se da ću biti u prilici.
A za performanse sam spreman da te demantujem kad god si raspoložen. Bilo bi interesantno videti koliko zaostaje za TBi remapiran 1.9, malo da probamo međuubrzanja pre svega, jer je to najzanimljivije u svakodnevnoj vožnji. Tvoj auto mi je i sa druge strane interesantan, jer sam potencijalan kupac. Istražujem njegove remap potencijale.
Danas da kupujem 159-tku gledao bih nanoviju i najopremljeniju, očuvanu, 1.9 16v. Ne 2.0, ne 2.4, ali ograda kod kupovine polovnog automobila je uvek dati prioritet dobrom primerku. Vrhunskom primerku polovnog automobila bih bio spreman da oprostim mnogo šta.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
A vala i ti ga precera sad.... Ako ostavimo registraciju po strani 1.9 ne moze nikad biti bolja od 2.4. Potrosnja nije direktno proporcionalna zapremini, a motor sa dodatnim cilindrom je svakako dosta rastereceniji, posebno u odredjenim rezimima rada. Svakoj opciji fali nesto... 2.4 registracija, 1.9 mjenjac, 2.0 turbina, sve stvar ponude i licnih preferencija.
Ovdje je meni osiguranje 1000€ godisnje.Za 2.4 je 1300, najjeftinjija varijanta, ali opet bih je sa pola gasa prije uzeo nego i 1.9 i 2.0.
Ovdje je meni osiguranje 1000€ godisnje.Za 2.4 je 1300, najjeftinjija varijanta, ali opet bih je sa pola gasa prije uzeo nego i 1.9 i 2.0.
Assumption is the mother of all fuckups
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Meni je moja ALfa najbolja ^^ (još nisam probao Goxijevu i Bobanovu Breru ^^)
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Uopšte ne ulazim u to koji je motor veći, manji, rasterećeniji ili ne. Fabrički deklarisano 2.4 troši više, u svim režimima, a polazim od toga da fabrika zna šta piše u svojim specifikacijama.
Ko ima računicu da plaća višu registraciju, gorivo i održavanje, i to ne malo, u pitanju je par stotina eura godišnje više, neka plaća. Nemam ništa protiv, ali to ne menja činjenicu da ozbiljna razlika u eksploataciji postoji. To što je neko spreman da je plati, a neko ne, je nerelevantna. Treba je biti svestan i to je poenta ovog što sam napisao iznad. Imao, nemao love, bitno je znati koliko i zbog čega je trošiš.
Pre svega, najjači argument za 2.4 je da imaš moćan motor u teškoj karoseriji, bez diranja fabričkih specifikacija. 1.9 16v je, za moj ukus, preslab, i remapirao sam ga. Izlaskom iz fabričkih specifikacija sam doveo pouzdanost u rizik i toga sam potpuno svestan. Više desetina hiljada km se ne kajem. Par desetina se kajem, kad je mapa bila skinuta, bez bilo kakvog razloga.
Ko ima računicu da plaća višu registraciju, gorivo i održavanje, i to ne malo, u pitanju je par stotina eura godišnje više, neka plaća. Nemam ništa protiv, ali to ne menja činjenicu da ozbiljna razlika u eksploataciji postoji. To što je neko spreman da je plati, a neko ne, je nerelevantna. Treba je biti svestan i to je poenta ovog što sam napisao iznad. Imao, nemao love, bitno je znati koliko i zbog čega je trošiš.
Pre svega, najjači argument za 2.4 je da imaš moćan motor u teškoj karoseriji, bez diranja fabričkih specifikacija. 1.9 16v je, za moj ukus, preslab, i remapirao sam ga. Izlaskom iz fabričkih specifikacija sam doveo pouzdanost u rizik i toga sam potpuno svestan. Više desetina hiljada km se ne kajem. Par desetina se kajem, kad je mapa bila skinuta, bez bilo kakvog razloga.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja se malo gubim u ovome... sad je ovako sad onako...
Prvo si napisao da je 1.9 bolji motor i da ce vremenom sve vise argumenata sve vise ici na njegovu stranu sto ne mogu da shvatim jer je logicno da ce rastereceniji motor duze da traje. Potom: ako iskljucimo registraciju. Sada je ponovo pominjes.
Da bi tvoj motor doveo do performansi 2.4 moras dosta da ugrozis pouzdanost pa samom teorijom vjerovatnoce povecavas troskove eksploatacije...
Razlika od tih 500 kubika je previse mala da bi se gorivo po danasnjim cijenama racunalo kao drasticna razlika. Razlika je evidentna, ali iskljucivo u kreni-stani voznji.. Na otvorenom putu se skoro u potpunosti ponistava... Da nije tako sta bi ovi sto voze 3000+ radili? prodavali bubreg na putu za grcku?
Ako si postom htio da napises: neka svako kupi ono sto misli da je najbolje i za sta ima para - to valjda znamo svi...
Prvo si napisao da je 1.9 bolji motor i da ce vremenom sve vise argumenata sve vise ici na njegovu stranu sto ne mogu da shvatim jer je logicno da ce rastereceniji motor duze da traje. Potom: ako iskljucimo registraciju. Sada je ponovo pominjes.
Da bi tvoj motor doveo do performansi 2.4 moras dosta da ugrozis pouzdanost pa samom teorijom vjerovatnoce povecavas troskove eksploatacije...
Razlika od tih 500 kubika je previse mala da bi se gorivo po danasnjim cijenama racunalo kao drasticna razlika. Razlika je evidentna, ali iskljucivo u kreni-stani voznji.. Na otvorenom putu se skoro u potpunosti ponistava... Da nije tako sta bi ovi sto voze 3000+ radili? prodavali bubreg na putu za grcku?
Ako si postom htio da napises: neka svako kupi ono sto misli da je najbolje i za sta ima para - to valjda znamo svi...
Assumption is the mother of all fuckups
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Tebi možda nije drastična razlika, ali je ima. Ja sam došao do nekih ~600€ godišnje više za 2.4 u mojoj eksploataciji, bez vanrednih kvarova, koji su skuplji, tako da bi razlika bila još veća u tom slučaju. Za ove 4 godine bih bio kraći 2400€, najmanje.
Da li bi mi 2.4 vredela tih 2400€ manje u džepu, bez dileme kažem da NE. Sa poslednje napisanim se slažem u potpunosti.
Da li bi mi 2.4 vredela tih 2400€ manje u džepu, bez dileme kažem da NE. Sa poslednje napisanim se slažem u potpunosti.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Iskreno mislim da ova rasprava nema neke svrhe. Imao sam prilike da vozim i tuniranu 159ku sa 1.9 i moju 2.4 (pre i posle remapa i svih modifikacija) i nemam dileme da bi moj izbor uvek bio motor sa svim cilindrima
S' druge strane, nemam preteranih zamerki na udobnost putovanja i performanse 1,9 koju sam vozio do Lefkade i nazad, ali tih 2400 evra za ekstra KS/Nm, dao bih svaki put, baz razmišljanja. Opet, neko drugi bi taj novac potrošio na nešto drugo. Sve je stvar afiniteta.
Ono oko čega i nema neke rasprave je činjenica da je F40 menjač neuporedivo robusniji i bolji od M32 i da pruže prilično mogućnosti za podizanje obrtnog momenta.
O potrošnji ne bih da trošim reči...nije zapremina motora ta koja određuje potrošnju, već težina desne noge.
S' druge strane, nemam preteranih zamerki na udobnost putovanja i performanse 1,9 koju sam vozio do Lefkade i nazad, ali tih 2400 evra za ekstra KS/Nm, dao bih svaki put, baz razmišljanja. Opet, neko drugi bi taj novac potrošio na nešto drugo. Sve je stvar afiniteta.
Ono oko čega i nema neke rasprave je činjenica da je F40 menjač neuporedivo robusniji i bolji od M32 i da pruže prilično mogućnosti za podizanje obrtnog momenta.
O potrošnji ne bih da trošim reči...nije zapremina motora ta koja određuje potrošnju, već težina desne noge.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
I onda došao Boban i rasterao decu kući
A Man's Got to Know His Limitations...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Sve preko 500 KS i ulaganjima većim 5x od cene auta diskvalifikujem iz diskusije.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Po mom mišljenju, najracionalnije rešenje za 159/brera platformu je 2.4/210ks motor sa skinutim DPF-om, ugašenim EGR-om, blago re-mapovan na 230-240ks. Ni jednu od ostalih modifikacija ne bih preporučio...drastično povećavaju potrošnju
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Mislim da gresis za 2.4jtdm. 500e razlike godisnje nije nista. Ja nisam cuo da je ijedan 1.9 nacipovan da moze da se poredi sa 2.4, a da prelazi desetine hiljada godisnje bez vanrednih servisa menjaca, lamele i zamajca. A cuo sam tonu i procitao ovde tonu horor prica. Na volim da silujem fabriku do te mere. Jednostavno, mislim da nije vredno maltretiranja i na kraju izadjes na isto... DPF i EGR fix su druga prica, to potpuno podrzavam, mada ja nisam ni to radio. Od kako sam probao 1.9, nije mi bio interesantan jer sam tih 140 ks, vozio u 300kg laksoj 156-ici, i onda seo u 159, nekoliko njih, i ostao zaprepascen koliko je to sporo. 156 leti u odnosu na 159. Samo je 2.4 bio i ostao spas. Zar mislis da bi ih imao 5 do sada, da nije tako? Ali u redu, nije 1.9 nikako za bacanje. Samo sam mislio u kombinaciji sa M32 i slabijom lamelom, kocnicama... sve na kraju kad saberes, bolje da si uzeo 2.4, kao gospodin... Ne mislim ti, nego pricam generalno. TBi je jos skuplji za voznju, ali ja bih sada, koliko sam lud, rado i 3.2 v6 kupio, u jakoj opremi... Fore radi.nidza napisao:Uopšte ne dovodim u pitanje tvoj izbor, jer je to tvoja stvar, samo moram da te ispravim kada kritikuješ 1.9, a nema razloga. Razliku u potrošnji je deklarisala fabrika, u proseku 0.8l više, što bude tačno litar razlike kada matematički izravnam u odnosu na moje potrošnje, a 99% je na otvorenom. Malo je verovatno da je fabrika pogrešila.byMaX napisao:sta god uradio 1.9 ili 2.0, to ne moze da se poredi ni sa fabrickim 2.4 sa 210ks. Mislis da bih bacao pare, tada kad nisam imao, da nije bilo neophodno? Nit je ikad kod nas bilo dobrih 1.9 jtdm primeraka, niti bih smeo da se upustam u akciju kao sto je imao Zen, da zapalim do sestre u Amsterdam, drugarice u Stokholm ili negde u Grcku, pa da mi zvekne menjac ili lamela i sl. tih 500e godisnje vise cak i kad nisam imao para, vredelo je za dusevni mir. A nisi vozio 2.4, pogotovo ne po autoputu - da jesi, znao bi da 2.4 nije veci potrosac od 1.9 u 159-kama... Po gradu ok i kad vozis skroz lagano, ali mesovito i zustrije po autoputu, potrosnja je prakticno izjednacena...nidza napisao:
Nije to neka drama, ti si daleko više novca potrošio samo na registraciju i višu potrošnju 2.4, nego da si se zezao sa 1.9, pa da te je zakačilo sve redom što je moglo.
Po mom skromnom mišljenju 1.9 je i najbolja kupovina za Alfu 159 po trenutnom stanju stvari kod nas. Ovi automobili se ne prave odavno, sve su umorniji i prednost 1.9 će vremenom biti sve veća, čak ako i po strani stavimo razliku u registraciji (koliko god nepravedan i glup zakon bio, to je činjenica). 1.9 takođe ima bolji remap potencijal od 2.0, ima jaču i bolju turbinu, mislim čak i dizne. 2.0 je u tom segmentu osakaćen, jer bi očekivao da se manja turbina brže zavrti, što ovde nije slučaj. Ograđujem se jer prenosim tuđa iskustva, kojih je srećom pregršt, ali nisam vozio 2.0. Nadam se da ću biti u prilici.
A za performanse sam spreman da te demantujem kad god si raspoložen. Bilo bi interesantno videti koliko zaostaje za TBi remapiran 1.9, malo da probamo međuubrzanja pre svega, jer je to najzanimljivije u svakodnevnoj vožnji. Tvoj auto mi je i sa druge strane interesantan, jer sam potencijalan kupac. Istražujem njegove remap potencijale.
Danas da kupujem 159-tku gledao bih nanoviju i najopremljeniju, očuvanu, 1.9 16v. Ne 2.0, ne 2.4, ali ograda kod kupovine polovnog automobila je uvek dati prioritet dobrom primerku. Vrhunskom primerku polovnog automobila bih bio spreman da oprostim mnogo šta.
Turismo Internacionale
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Teško mi je da izračunam, ali realno imam najmanje 40 hiljada pređenih km na ovoj ozloglašenoj mapi iz tih horor priča. Lamela i zamajac su zamenjeni kad je kupljen auto. Ne fali im ništa.
Menjač je imao peh, ali nevezan za remap. Standardni problemi sa lošim ležajevima na M32 i pri remontu ih treba zameniti SVE, ne samo one koji su crkli.
TBI mi je privlačan jer je miran i tih, uz remap potencijal. Stock mi nije zanimljiv, jer očekujem da smo tu negde kad bi stali na crtu.
Kako god, ja sam bliži prosečnom kupcu 159tke nego vas dvojica. Jedan troši bar 50% više goriva, drugi od Brere pravi svemirski brod.
Optimum za Breru je benzinski motor. 1.9 na prednjoj osovini ima tonu okruglo, merio sam moj auto. 2.4 mu na nos nabaci još 100 kg, na najgore moguće mesto, a Brera još ima dodatno skraćeno međuosovinsko. Teško da može imati optimalniji kontakt sa podlogom od 159. Za nju bih uzeo definitivno TBI.
Tapatalk
Menjač je imao peh, ali nevezan za remap. Standardni problemi sa lošim ležajevima na M32 i pri remontu ih treba zameniti SVE, ne samo one koji su crkli.
TBI mi je privlačan jer je miran i tih, uz remap potencijal. Stock mi nije zanimljiv, jer očekujem da smo tu negde kad bi stali na crtu.
Kako god, ja sam bliži prosečnom kupcu 159tke nego vas dvojica. Jedan troši bar 50% više goriva, drugi od Brere pravi svemirski brod.
Optimum za Breru je benzinski motor. 1.9 na prednjoj osovini ima tonu okruglo, merio sam moj auto. 2.4 mu na nos nabaci još 100 kg, na najgore moguće mesto, a Brera još ima dodatno skraćeno međuosovinsko. Teško da može imati optimalniji kontakt sa podlogom od 159. Za nju bih uzeo definitivno TBI.
Tapatalk
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Pred kupovinom sam 159, pa me interesuje značenje nekih od eper kodova, koje nigdje ne mogu da pronađem, pa rekoh možda če neko od kolega znati.
Konkretno me interesuje razlika između E4 medium i E4 high oznaka, kao i značenje
"VERSIONE SPECIALE SW HIGH 4X4 (LV10)" i
"V SW HIGH (V6)"
Jasno je meni da je u pitanju sportwagon sa q4 pogonom, ali me interesuje zašto u eperu nema dužeg spiska dodatne opreme, koja realno postoji i koje je uopšte značenje ovih konkretnih kodova
More news to follow.
Konkretno me interesuje razlika između E4 medium i E4 high oznaka, kao i značenje
"VERSIONE SPECIALE SW HIGH 4X4 (LV10)" i
"V SW HIGH (V6)"
Jasno je meni da je u pitanju sportwagon sa q4 pogonom, ali me interesuje zašto u eperu nema dužeg spiska dodatne opreme, koja realno postoji i koje je uopšte značenje ovih konkretnih kodova
More news to follow.
- badi
- Garaža: Alfa Romeo146
- Lokacija: Zvecan
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ljudi nzm sta da radim, slucajno pogledam bord komp i pise kao da ima neki problem na zadnjem svetlu, i kad ga pogledah videh da je plastika od zanje pozicije pocela da se topi, nzm od cega ali predhodnog dana sam prao auto i malo se javila kao neka magla u stopu, pa se pitam da nije od toga, auto ide normalno, nikakva greska, nema spoja, nzmm od cega je ovo moglo da se desi, mozda je i sijalica malo jaca.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Moguce da je voda napravila kratak spoj, a odatle i toplota ili mozda sijalica ne lezi dobro. Ne verujem da jacina sijalice moze to da uradi jer su prilicno slabe
- Alfa159newcomer
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 konja 2007 godiste
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Zdravo svima. Prije dva mjeseca sam kupio Alfu 159 1.9 jtdm 150 konja. 2007 je godiste. Bio sam do Beograda do jednog servisa u Ledinama gdje sam uklonio iz glave i usisne grane opiljke od turbine koji su se bili tamo zabili. Takodje reparirana je i turbina. Imam problem sa autom u smislu sto mi trosi puno u gradu. Kompjuter pokazuje nekih 12-12.5 litara u gradu. Egr je bio elektronski iskljucen a onda sam ga vratio u zivot u tom servisu i auto je vracen na fabricko stanje. Zna li neko zasto mi auto ovoliko trosi ? Btw, ovo mi je prva Alfa u zivotu. Uzeo sam je da je isprobam i auto mi se svidja. Na otvorenom trosi normalno. Od 6,5 - 7,5 litara... Mozda je nesto do protokomjera ?
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Proveri dizne ali ne korekcije vec koliko ccm bacaju goriva.
A Man's Got to Know His Limitations...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Već smo imali slučaj da je po BC setovano bilo km/l a ne l/100km.
- Alfa159newcomer
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 konja 2007 godiste
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Podeseno je meni to kako treba. U suprotnom pogresno bi mi pokazivalo kad je u pitanju otvoreno.. Tada mi normalno trosi, nego je problem grad. Mada kad malo duze vozim po gradu potrosnja se spusti sa 12,5 na 10,6 , ali slozicete se da je i to puno. Na Autoevolution.com sam vidio da stoji 8,1 litar gradske voznje. Litar ipo do dva ako dodamo na to opet je ispod 10 litara. Da ne zaboravim da dodam da mi noga i nije bas laka na gasu.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Kolega sa foruma je imao slican problem oko prevelike potrosnje,svi izmereni parametri raznih senzora koji uticu na potrosnju,na dijagnostici su bili u granicama normale ali potrosnja 11-12 litara i to pazljivom voznjom.
Na kraju je tek kada su dizne skinute i izmeren protok,ustanovljeno da bacaju preko 30% vise goriva nego sto bi trebalo.
Na kraju je tek kada su dizne skinute i izmeren protok,ustanovljeno da bacaju preko 30% vise goriva nego sto bi trebalo.
A Man's Got to Know His Limitations...
- turshija
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Spider (939) 3.2 V6 2007
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
resetuj recimo trip B pa onda probaj da predjes 20-30km "penzionerske" voznje i spustices potrosnju ispod 8-9 u gradu.
a evo ti penzionerska voznja na otvorenom, relacija NS -> Zlatibor
Svaki auto trosi onoliko koliko ga očepiš ...
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
E pa i ja sam uspeo da nabijem potrosnju na 11-12 kada mi noga nije laka na gasuAlfa159newcomer napisao:Da ne zaboravim da dodam da mi noga i nije bas laka na gasu.
resetuj recimo trip B pa onda probaj da predjes 20-30km "penzionerske" voznje i spustices potrosnju ispod 8-9 u gradu.
a evo ti penzionerska voznja na otvorenom, relacija NS -> Zlatibor
Svaki auto trosi onoliko koliko ga očepiš ...
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”